To je ponavadi posledica majhne kapacitete rama (1gb) ali se manj, ter slabega procesorja. Vecina teh low budget enot tudi nima operacijskega sistema android.
Najprej hvala. Gledam že dva dni mal tele radie zdej. Ja, ubistvu bi rad tako varianto, ki ima tko kot tvoj te fizične knofe še gor, sploh za volume. Trenutno na strani od Eonon ponujajo 1 model za moj avto, cena ni grozna, ampak nima pa knofov gor. Mal bom še razisku ja, definitivno pa bi vzel z vzvratno kamero, če bi že šel v neki takega. Tale tvoj je verjetno star link še, da ga meni ne kaže?
Ja trenutno vidim, da imajo možnost samo tist velik lcd. Meni osebno tudi ni vsec, ker nima tako originalnega izgleda.
Meni link normalno dela, ampak ga ne prodajajo vec, ker gre za "star" model.
Kar se pa tice rikverc kamere imajo pa vsi ta prikliop. Tudi tiste najbolj pocen iz kitajske.
Ta od eonon ti lahko iz prve roke povem da spila tako kot se zagre. Sam ga imam ze 4 leta in ni nobenega problema. Takrat sem vzel malo boljso verzijo in sicer s 4gb rama in laufa, kot po maslu. Ubistvu je to kot tablicni racunalnik. Jaz osebno sem si zlovdal Igo navigacijo z vsemi mapami tako, da ne potrebujem interneta za njeno delovanje. Poljubno si lahko zlovdas tako rekoc bilo katero aplikacijo oz. navigacijo. Lahko vklopis tudi hotspot in preko telefona streamas internet. Enota ima tudi moznost split screena, priklop sprednje in zadnje kamere, apple support, BT itd. Pri nakupu enote je potrebno biti pozoren, da je kompatibilna z bose ozvocenjem (eonon ima to opcijo).
Jaz imam ta model s 4GB rama, kateri trenutno ni vec v prodaji. Ignoriraj ceno 1.000€. Jaz sem takrat dal 350€ pa je bil ta model takrat najnovejsi. Nevem ce je bil 1 teden zunaj.
1.8 in 2.0 pijejo olje. Jaz sem delal generalko na gen 1 in je bilo takrat okol 600€ ce se ne motim.
Brusenje glave, novi batni obrocki, novi tefloni in novo tesnilo. Vse skupaj z delom vred. Kaksne so pa cene sedaj pa nevem. Generalko sem delal, ko je imela mazda 190.000 km prevozenih. Spila je pa 1l olja na 5.000 km. Ko sem jo prodal 5 let kasneje je imela 340.000 km in je popila tocno toliko olja, kot ga je popila po narejeni generalki. Sepravi 0,5-0,6l na 20.000 km.
Na en servisni interval (20.000 km) je olje prislo iz max. na malo nad min. Sepravi dobrih 0,5l porabe olja, kar je cisto normalno.
Uradni servis se mi zdi, da je takrat zelel imeti 1.700 €
Ko sem par let nazaj pisal, da je bencinar dosti boljša izbira in da je z njim dosti manj stroškov ste me debelo gledali in sem bil čuden. Ni problemov z dpfji, šobami, ketnami, zabitimi siti, turbinami itd..
Imam isto komplet ate (autodoc) pa si lahko v prejšnjem posti pogledaš kako mi je plošcico pobralo zaradi zaštekane čeljusti pa se disk ni niti malo skrivil. Feltna je bila na otip vroča in ne topla. Pravtako je disk zaradi prevelike vročine spremenil barvo in je sedaj vijoličast. Zamenjal ploščice in piči dalje. Naj še omenim, da sem imel že kar nekajkrat probleme z zaštekano čeljustjo in se ni nikdar disk skrivil oz. da bi karkoli treslo ob zaviranju.
Jest ga vedno perem tako in sicer prvo obvezno predpranje - snowfoam (posebi pistola oz. nastavek), ter nato ročno pranje z two bucket medoto. Vmesni postopki so seveda iron x za feltne in leteco rjo ter sredstvo proti mrcesu. Po potrebi uporabim tudi glino oz. clay bar in 1x do 2x na leto se ga povoska.
Ponavadi je bil pri aftermarket alarmih problem ta, da če si avto zaklenil z daljincem in si ga potem odklenil "na roke", avto ni vžgal in je samo verglal. Rešitev je bil ponovni zaklep in odklep z daljincem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
To je ponavadi posledica majhne kapacitete rama (1gb) ali se manj, ter slabega procesorja. Vecina teh low budget enot tudi nima operacijskega sistema android.
Popravljeno od Scr3amPovezava za deljenje
Deli na druge strani