Skoči na vsebino
Citroenova kapelca cuka
Napisano

Kolo ne velja!

 

hehe, s kapelco sem mislil... na lastni pogon brez rinjenja, vle?enja ali nalaganja na druga vozila. sramezljiv

 

 

 

 

 

 

 

 

p.s. a je od Logatca do Pelkota klanc navzdol

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Citroenova kapelca cuka
Napisano

?e ne druzga s Francozi vsaj dolg?as ni - ?koda edin da vse to vpliva na denarnico.

 

Zdele bom po?akal a bo lu?ka nazaj potem pa bom najprej preveril a so vse cevkice ok in ni kake luknje... ?e pa ne bom ni? na?el se bom pa naro?il pri Pelkotu in ja upam, da pridem do njega** :hudicek:

 

 

 

 

**pst, a ma Pelko kak kamion?ek al pa prikolco za avto nalo?it, ?e obstanem na poti do njega? :blush:

 

Stave se ze pobirajo...:)

 

A lahko jaz tud stavim - pr komu se pobira? Aja ker sem nepobolj?ljivi optimist stavim, da pridem do Pelkota brez pomo?i drugih vozil.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Citroenova kapelca cuka
Napisano

Evo spet sem v tej temi - nesre?na kapelca je pri?gala lu?ko na armaturki. Sem priklopil ra?unalnik na OBD in javlja napako P0410... neki v zvezi z ekologijo ali pa z napa?nim od?itavanjem vstopnega zraka.

 

Zdele sem sicer zadevo zbrisal in lu?ke ni ve? ampak imam en tak ob?utek, da bo hitro spet nazaj. Verjetno bo treba vse vakuum cevke pregledat ipd... a ima ?e kdo kako idejo kaj bi to lahko bilo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Blokirana voznikova vrata
Napisano

Zmontiri si stol?ek za voznika - baje naj bi bilo tam celo najbolj varno tudi v primeru karambola.

 

?e pa nima? ISOFIX se pa da stol?ek lepo zmontirat tudi na sredinski sede?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Metabond Megasel in Petrol Diesel Plus
Napisano

?obe je potrebno na vsake toliki ponovno "nau?it" ustreznega delovanja pa bo nehalo cukati.

 

Sam dajem na vsak drugi tank Megasel - a kej pomaga je te?ko re?i, ker za primerjavo bi moral imeti identi?en avto z enako kilometri in enako vo?njo, da bi se res videlo koliko zale?e. Tako pa nekako verjamem prodajalcu, ki je tudi ?lan foruma, da je to res kar pri Megabondu obljubljajo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kateri servis priporočate?
Napisano

Za moje pojme so tudi odli?ni saj znajo it nasproti stranki (sploh Majes) in so verjetno eden ve?jih vzrokov, da bi te?ko zamenjal znamko avtomobila.

 

?e bi se vsi proizvajalci in prodajalci avtomobilov zavedali, da je servis en najve?jih faktorjev pripadanosti znamki se danes sploh ne bi pogovarjali o tem kateri servis je bolj?i saj bi vsi bili super.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Citroenova kapelca cuka
Napisano

Da ne bom samo kritiziral... kapelca je zdr?ala pot do Ni?a in nazaj brez te?av. :notworth:

 

Zdele ma sicer not srbski bencin in rahlo cuka v nizkih obratih ampak po moje bo spet ok, ko bo spet na? benz notri.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

142.000km - original diski in 1x menjane plo??ice pred cca 20.000km. Tudi plo??ice so original Mazda in za enkrat nobenih te?av.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 cuka
Napisano

Prebral PDF in opazil, da omenja neko avstrijsko podjetje, ki ponuja ?istilo za DPF.

 

Verjetno je mislil na Liqui Moly pa ?e se ne motim je to nem?ko podjetje.

 

Druga?e mi pa ni jasno zakaj naj bi se olje pregrelo saj je povi?ana temperatura le v izpu?nih plinih kar na?eloma na samo olje ne bi smelo vplivati :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 cuka
Napisano

?e vedno mi ni ?ist logi?no ampak naj ti bo... zdej pa hipoteti?en primer, a ?e ga dam zdele na ro?no regeneracijo, kaj se bo recimo spremenilo pri meni?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

po odstranitvi DPF
Napisano

to je ravno kontra hvale...govorim o tem, da se pri nas vse da mimovrste :vskalo:

 

pejd spat

 

ne, sej jest se hvalim... sem bil tolk ?iv?en kot pred kakim izpitom na faksu. A bo, al ne bo? Pol pa zelena lu? in se kamen odvali od srce... to so posebni u?itki, k takrat k da? pancarje dol po smu?anju. Imeti francoza je en tak posebn gu?t in lastniki teh avtov s(m)o skor k eni kaskaderji. :wub:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 cuka
Napisano

Saj jih je tudi on dpf mu ni svetil, gre se zato da stranki nudis maksimalen support in to da ne samo spucas dpf ampak ga tudi preveris.

 

Ne razumem ?ist ok... kaj je DPF dol snel in ga razstavil ter spucal s tisto teko?ino. Ker druga?e je regeneracija DPF-ja enaka al ti jo naredijo na servisu al se naredi sama med vo?njo ... princip je isti tako, da zdele sem pa malo zmeden.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

po odstranitvi DPF
Napisano

Bom takole napisal....fotrov cinkvecento 1994 je vsako leto hodil cez tehnicnega, tudi letos bi a je (k sreci) razpadel sam na parkplacu. Je mehanik vse zrihtal - brez mazanja vse preko poznanj.

 

Kaj se hvali?... jaz sem uspel tud kapelco po redni poti ?ez spravt ... to je za francoze ?e kr lep uspeh :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

po odstranitvi DPF
Napisano

Kar pa ni kriterij kontrole izpuha.

 

ker ?e bi bil...bi bili avtoodpadi dosti bolj polni.

 

Ne kli? hudi?a, ker se bo hitr kdo spomnu, da bi ?e tole kontrolirali.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Te?ave s klimo M6
Napisano

Sej lahko da ga ima? samo premalo - plina mislim. Da je ven pihnilo ?e ni? ne pomeni saj je lahko koli?ina plina prenizka oziroma prenizek tlak v sistemu. Mislim, da je edina re?itev, da odpelje? tja kjer ga filajo pa naj samo priklopi gor pa pogleda kolk je vrednost.

 

Po moje ti ?e kje drugje po?as spu??a... recimo ravno na ventilu za polnjenje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

"Veliki" servis mazda 3
Napisano

?e se ne motim je v tem motorju zobati jermen in ga je pametno menjati pri zapovedanih 120.000km. Sem pa ?e tudi sli?al, da naj bi bili novi jermeni tudi za 200kkm ali ve? samo jaz se v tvojem primeru ne bi zafrkaval, ker ?e odtrga jermen bo ?kode mnogo ve? kot 700?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Majhne rjaste pikice
Napisano

Tole ni povr?inska rja, da bi jo lahko spoliral... o?itno se ti je okru?ilo do kovine. Poceni re?itev je, da zelo previdno s posebno malo precizno krta?ko o?isti? rjo tako, da ni ve? sledu o njej. Nato uporabi? repairni komplet barve in prozornega laka ter nanese? previdno barvo samo na tisti del, ki je potreben nanosa barve, rahlo pobrusi? s vodobrusnim papirjem gradacije 1500 nato pa ?e 2000 in spolira?, do sijaja. Nato pa ?e lak v tankem nanosu kjer postopek z bru?enjem, ko se posu?i ponovi?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zani? turbina?
Napisano

A ni voznja z dizlom tako poceni da take malenkosti ko je turbina,imv,cel motor ni problem zamenjat,ker je dizel tako sparoven ? :hudicek:

 

Ajvar, a rabi? o?ala? Sej je napisal, da turbina ni ?la, niti imv niti motorja ni treba zamenjat. Pa ne bit razo?aran, ker ne bo imel teh stro?kov. :harhar:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.