Saj jih je tudi on dpf mu ni svetil, gre se zato da stranki nudis maksimalen support in to da ne samo spucas dpf ampak ga tudi preveris.
Ne razumem ?ist ok... kaj je DPF dol snel in ga razstavil ter spucal s tisto teko?ino. Ker druga?e je regeneracija DPF-ja enaka al ti jo naredijo na servisu al se naredi sama med vo?njo ... princip je isti tako, da zdele sem pa malo zmeden.
Bom takole napisal....fotrov cinkvecento 1994 je vsako leto hodil cez tehnicnega, tudi letos bi a je (k sreci) razpadel sam na parkplacu. Je mehanik vse zrihtal - brez mazanja vse preko poznanj.
Kaj se hvali?... jaz sem uspel tud kapelco po redni poti ?ez spravt ... to je za francoze ?e kr lep uspeh
Sej lahko da ga ima? samo premalo - plina mislim. Da je ven pihnilo ?e ni? ne pomeni saj je lahko koli?ina plina prenizka oziroma prenizek tlak v sistemu. Mislim, da je edina re?itev, da odpelje? tja kjer ga filajo pa naj samo priklopi gor pa pogleda kolk je vrednost.
Po moje ti ?e kje drugje po?as spu??a... recimo ravno na ventilu za polnjenje.
?e se ne motim je v tem motorju zobati jermen in ga je pametno menjati pri zapovedanih 120.000km. Sem pa ?e tudi sli?al, da naj bi bili novi jermeni tudi za 200kkm ali ve? samo jaz se v tvojem primeru ne bi zafrkaval, ker ?e odtrga jermen bo ?kode mnogo ve? kot 700?.
Tole ni povr?inska rja, da bi jo lahko spoliral... o?itno se ti je okru?ilo do kovine. Poceni re?itev je, da zelo previdno s posebno malo precizno krta?ko o?isti? rjo tako, da ni ve? sledu o njej. Nato uporabi? repairni komplet barve in prozornega laka ter nanese? previdno barvo samo na tisti del, ki je potreben nanosa barve, rahlo pobrusi? s vodobrusnim papirjem gradacije 1500 nato pa ?e 2000 in spolira?, do sijaja. Nato pa ?e lak v tankem nanosu kjer postopek z bru?enjem, ko se posu?i ponovi?.
Fora je, da ne trese toliko volan, kot cel avto :-) Volan v bistvu ni?, posledi?no se malo ?uti, ker cel avto trese.
Po moje je edina racionalna re?itev, da ?e enkrat vr?e? gor zimski komplet in preveri? kako je s tresenjem in tuljenjem. ?e bo tam ok pol ve? kje je problem.
?e ima? gume, ki nimajo dolo?ene smeri vrtenja zamenjaj zadnjo levo z zadnjo desno in pejt en krog. ?e bo hrup manj? je to ok in lahko proba? naresti isto spredaj.
?e pa ima? umerjeno vrtenje pa menjaj kolesa na isti strani vozila.
Gume namre? lahko ratajo rahlo stopni?aste in to vidi? tako, da z roko potegne? v eno ali drugo smer po gumi in za?uti?, da se v eno stran bolj zatika roka za profil kot pa poteg v nasprotni smeri.
Hmm a to se dogaja le ko se dlje ?asa vozi, ko se segreje? Potem kar nekaj napak odpade.
Tako kot pravi? .. po nekaj vo?nje, ko je avto malo bolj obremenjen - se pravi vi?ja hitrost ali vo?nja v klanec.
Sam bi rekel ali kaka napaka na kablih (prebijanje), v?igalno tuljavo hudi? jemlje, ko se segreje in daje pre?voh napetost ter posledi?no iskro ali pa bencinsko ?rpalko... hehe s tem zadnjim imam ?e kr nekaj izku?enj
Te?ava ima s cukanjem in to se ji je ?e nekajkrat zgodilo in 2x je avto celo crknil ter v?gal ?ele po cca 30 minutah "ohlajanja". To pa se ji je zgodilo ali na AC pri 130km/h, nazadnje v?eraj pa po menjavi sve?k ( to je bila ideja serviserja) se je zgodba ponovila pri vo?nji v klanec, ko je ?e prevozila cca 20km.
Na ra?unalnik je javilo sicer napako na lambdi ampak se ta napaka ni ponovila po menjavi sve?k. Druga?e je pa Lambda bila menjana cca 3 leta nazaj.
Sicer bo avto ?el seveda ?e enkrat na servis ampak za vsako idejo se vam sodelovka ?e vnaprej zahvaljuje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne razumem ?ist ok... kaj je DPF dol snel in ga razstavil ter spucal s tisto teko?ino. Ker druga?e je regeneracija DPF-ja enaka al ti jo naredijo na servisu al se naredi sama med vo?njo ... princip je isti tako, da zdele sem pa malo zmeden.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani