Fora je, da ne trese toliko volan, kot cel avto :-) Volan v bistvu ni?, posledi?no se malo ?uti, ker cel avto trese.
Po moje je edina racionalna re?itev, da ?e enkrat vr?e? gor zimski komplet in preveri? kako je s tresenjem in tuljenjem. ?e bo tam ok pol ve? kje je problem.
?e ima? gume, ki nimajo dolo?ene smeri vrtenja zamenjaj zadnjo levo z zadnjo desno in pejt en krog. ?e bo hrup manj? je to ok in lahko proba? naresti isto spredaj.
?e pa ima? umerjeno vrtenje pa menjaj kolesa na isti strani vozila.
Gume namre? lahko ratajo rahlo stopni?aste in to vidi? tako, da z roko potegne? v eno ali drugo smer po gumi in za?uti?, da se v eno stran bolj zatika roka za profil kot pa poteg v nasprotni smeri.
Hmm a to se dogaja le ko se dlje ?asa vozi, ko se segreje? Potem kar nekaj napak odpade.
Tako kot pravi? .. po nekaj vo?nje, ko je avto malo bolj obremenjen - se pravi vi?ja hitrost ali vo?nja v klanec.
Sam bi rekel ali kaka napaka na kablih (prebijanje), v?igalno tuljavo hudi? jemlje, ko se segreje in daje pre?voh napetost ter posledi?no iskro ali pa bencinsko ?rpalko... hehe s tem zadnjim imam ?e kr nekaj izku?enj
Te?ava ima s cukanjem in to se ji je ?e nekajkrat zgodilo in 2x je avto celo crknil ter v?gal ?ele po cca 30 minutah "ohlajanja". To pa se ji je zgodilo ali na AC pri 130km/h, nazadnje v?eraj pa po menjavi sve?k ( to je bila ideja serviserja) se je zgodba ponovila pri vo?nji v klanec, ko je ?e prevozila cca 20km.
Na ra?unalnik je javilo sicer napako na lambdi ampak se ta napaka ni ponovila po menjavi sve?k. Druga?e je pa Lambda bila menjana cca 3 leta nazaj.
Sicer bo avto ?el seveda ?e enkrat na servis ampak za vsako idejo se vam sodelovka ?e vnaprej zahvaljuje.
Z elektricno rocno sem imel enkrat probleme pri Citroenu C5 (ali pa je bila Opel Insignia) v avtopralnici... ko je kar naenkrat zategnilo rocno in je seveda trak zacel avto vleci ... je bilo kar malo panike... Je pa res, da nisem bil navajen in nisem pricakoval tega ... Pa se na uzitke v snegu lahko pozabis ...
Pa sej ne rabi? glih za vo?njo na po?ez ampak v?asih ho?e avto, v snegu na ovinku kljub po?asni vo?nji, kr naravnost in rabi? samo na hitrco malce potegnit tako, da ga spravi? v smer, ni? ve?. Z elektri?no ro?no lahko samo gleda? kako se robnik pribli?uje in srce ti za?ne divje razbijat. Letos bil 1x v taki situaciji a se je za las iz?lo in to pri 15km/h - zadost, da bi kako roko zvil, le?aje strl, feltno zlomil in poro?ila firmi pisal kaj se je zgodilo - pa ?e noben ne bi verjel, da je blo tako po?asi.
Ok, lahk se mal poglobimo v samodejno ro?no zavoro, aktivni tempomat, ipd...
Elektri?na ro?na je taka bedarija, da je ni ve?je. Imam na slu?benem avtu in to je cel kup enega razmi?ljanja, kaj mora? pritisniti v kak?nem vrstnem redu, da jo sprosti? pol mam pa take scene, da ho?em startat (bi morala samodejno spustit) pa ne spusti in zgledam k debil k ne znam avta vozit. Hvala bogu, da vsaj tukaj niso popustili bebastemu trendu.
Ve?ina (tudi Enigma motorsport) kar jih poznam takole ulaufavajo, samo v razmislek: klik
Ne pozabiti, da dirkalnikov ni ?asa ulaufavati na "1000 km po?asi" sistem. ?e malo pomisli? v vsakem primeru se ma?ina ne ulaufa, dokler ne vidi maksimalnih obremenitev.
Najprej lepo segret motor pol pa ga na?gat k opico, da se obro?ki idealno zatesnijo. Baje je najslab?e z malo obrati - sam pa nekje sli?al da tudi v fabrki, kjer sestavljajo nove avtomobile to?no to naredijo s ?ist fri?nimi ma?inami. :ne vem:
Sam je pa pol nelogi?no, da v users manualu pi?ejo nekatere omejitve pri ulaufavanju motorja - zakaj? Razen ?e je vse to nekak?na miselna finta.
Lepo opisano, zal so sparal in od 2008 naprej teh luck ni vec...pri otrocih ki se sami vezejo to full pogresam...
Se strinjam, ker tole je en najbolj posre?enih zadev sploh, ?e ma? mularijo zadaj, kjer ne more? vedeti, ?e se ti kak smrkovec zadaj med vo?njo ne odpne kot je tudi najla?ji na?in, da se preveri ali so se pripeli.
Zakaj so pa v FL to dali ven pa je po moje ena izmed svinjarij Mazde v ?elji zmanj?ati stro?ke. Namre? ti opozorilniki so potrebni za dodatne to?ke pri ocenjevanju Euro NCAP zvezdic. Za FL se tega testa ne opravlja ponovno tako, da so mirne du?e tole vzeli ven saj ne vpliva na zvezdice vpliva pa na pocenitev izdelave.
Keep dreaming sw je isti od 2008. Usb je neuporaben ker tudi prekinja na momente. Tle je dodatek za iShit nepogresljiv. Prav tako mazdin bluetooth interface prevec ojaca gain glasbe in popaci zvok ko pojacas
Samo ugibam, ampak, ?e je res SW iz 2008 potem zna biti velikost klju?kov pomembna, glede na to, da so takrat bili obi?ajni klju?ki nekje med 2 in 4GB. :ne vem:
Nej en sam proba, da vidmo, ?e je res kej na tem - se pa strinjam, da je tole en ogromen kiks nevreden japonske tehnologije.
To je znano, da so spet vgradili nekja neuporabnega in poceni. Nekateri pravijo, da naj bi bilo nekaj odvisno tudi od klju?kov oziroma velikosti le teh. :ne vem:
Zanimivo pri moji pa zaenkrat vse bp vedno primejo (se) ne tresejo...
Jaz imam tudi ?e vse original gor le plo??ice so nove (original) pa ravno tako ?isto ni? ne trese pa se bli?am 140kkm. Pri prej?nji pa se je to dogajalo na vsake 40kkm.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ne ne, to ni niti a od alcantre. Pa? neko blago z nakosmatenimi deli - ni? posebnega. Bistvo je, da je trpe?no.
hehe, jaz sem hotu napisat neki bolj vulgarnega pa sem se zadnji hip premislil - druga? pa
Povezava za deljenje
Deli na druge strani