Bom takole napisal....fotrov cinkvecento 1994 je vsako leto hodil cez tehnicnega, tudi letos bi a je (k sreci) razpadel sam na parkplacu. Je mehanik vse zrihtal - brez mazanja vse preko poznanj.
Kaj se hvali?... jaz sem uspel tud kapelco po redni poti ?ez spravt ... to je za francoze ?e kr lep uspeh
Sej lahko da ga ima? samo premalo - plina mislim. Da je ven pihnilo ?e ni? ne pomeni saj je lahko koli?ina plina prenizka oziroma prenizek tlak v sistemu. Mislim, da je edina re?itev, da odpelje? tja kjer ga filajo pa naj samo priklopi gor pa pogleda kolk je vrednost.
Po moje ti ?e kje drugje po?as spu??a... recimo ravno na ventilu za polnjenje.
?e se ne motim je v tem motorju zobati jermen in ga je pametno menjati pri zapovedanih 120.000km. Sem pa ?e tudi sli?al, da naj bi bili novi jermeni tudi za 200kkm ali ve? samo jaz se v tvojem primeru ne bi zafrkaval, ker ?e odtrga jermen bo ?kode mnogo ve? kot 700?.
Tole ni povr?inska rja, da bi jo lahko spoliral... o?itno se ti je okru?ilo do kovine. Poceni re?itev je, da zelo previdno s posebno malo precizno krta?ko o?isti? rjo tako, da ni ve? sledu o njej. Nato uporabi? repairni komplet barve in prozornega laka ter nanese? previdno barvo samo na tisti del, ki je potreben nanosa barve, rahlo pobrusi? s vodobrusnim papirjem gradacije 1500 nato pa ?e 2000 in spolira?, do sijaja. Nato pa ?e lak v tankem nanosu kjer postopek z bru?enjem, ko se posu?i ponovi?.
Fora je, da ne trese toliko volan, kot cel avto :-) Volan v bistvu ni?, posledi?no se malo ?uti, ker cel avto trese.
Po moje je edina racionalna re?itev, da ?e enkrat vr?e? gor zimski komplet in preveri? kako je s tresenjem in tuljenjem. ?e bo tam ok pol ve? kje je problem.
?e ima? gume, ki nimajo dolo?ene smeri vrtenja zamenjaj zadnjo levo z zadnjo desno in pejt en krog. ?e bo hrup manj? je to ok in lahko proba? naresti isto spredaj.
?e pa ima? umerjeno vrtenje pa menjaj kolesa na isti strani vozila.
Gume namre? lahko ratajo rahlo stopni?aste in to vidi? tako, da z roko potegne? v eno ali drugo smer po gumi in za?uti?, da se v eno stran bolj zatika roka za profil kot pa poteg v nasprotni smeri.
Hmm a to se dogaja le ko se dlje ?asa vozi, ko se segreje? Potem kar nekaj napak odpade.
Tako kot pravi? .. po nekaj vo?nje, ko je avto malo bolj obremenjen - se pravi vi?ja hitrost ali vo?nja v klanec.
Sam bi rekel ali kaka napaka na kablih (prebijanje), v?igalno tuljavo hudi? jemlje, ko se segreje in daje pre?voh napetost ter posledi?no iskro ali pa bencinsko ?rpalko... hehe s tem zadnjim imam ?e kr nekaj izku?enj
Te?ava ima s cukanjem in to se ji je ?e nekajkrat zgodilo in 2x je avto celo crknil ter v?gal ?ele po cca 30 minutah "ohlajanja". To pa se ji je zgodilo ali na AC pri 130km/h, nazadnje v?eraj pa po menjavi sve?k ( to je bila ideja serviserja) se je zgodba ponovila pri vo?nji v klanec, ko je ?e prevozila cca 20km.
Na ra?unalnik je javilo sicer napako na lambdi ampak se ta napaka ni ponovila po menjavi sve?k. Druga?e je pa Lambda bila menjana cca 3 leta nazaj.
Sicer bo avto ?el seveda ?e enkrat na servis ampak za vsako idejo se vam sodelovka ?e vnaprej zahvaljuje.
Z elektricno rocno sem imel enkrat probleme pri Citroenu C5 (ali pa je bila Opel Insignia) v avtopralnici... ko je kar naenkrat zategnilo rocno in je seveda trak zacel avto vleci ... je bilo kar malo panike... Je pa res, da nisem bil navajen in nisem pricakoval tega ... Pa se na uzitke v snegu lahko pozabis ...
Pa sej ne rabi? glih za vo?njo na po?ez ampak v?asih ho?e avto, v snegu na ovinku kljub po?asni vo?nji, kr naravnost in rabi? samo na hitrco malce potegnit tako, da ga spravi? v smer, ni? ve?. Z elektri?no ro?no lahko samo gleda? kako se robnik pribli?uje in srce ti za?ne divje razbijat. Letos bil 1x v taki situaciji a se je za las iz?lo in to pri 15km/h - zadost, da bi kako roko zvil, le?aje strl, feltno zlomil in poro?ila firmi pisal kaj se je zgodilo - pa ?e noben ne bi verjel, da je blo tako po?asi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani