Z elektricno rocno sem imel enkrat probleme pri Citroenu C5 (ali pa je bila Opel Insignia) v avtopralnici... ko je kar naenkrat zategnilo rocno in je seveda trak zacel avto vleci ... je bilo kar malo panike... Je pa res, da nisem bil navajen in nisem pricakoval tega ... Pa se na uzitke v snegu lahko pozabis ...
Pa sej ne rabi? glih za vo?njo na po?ez ampak v?asih ho?e avto, v snegu na ovinku kljub po?asni vo?nji, kr naravnost in rabi? samo na hitrco malce potegnit tako, da ga spravi? v smer, ni? ve?. Z elektri?no ro?no lahko samo gleda? kako se robnik pribli?uje in srce ti za?ne divje razbijat. Letos bil 1x v taki situaciji a se je za las iz?lo in to pri 15km/h - zadost, da bi kako roko zvil, le?aje strl, feltno zlomil in poro?ila firmi pisal kaj se je zgodilo - pa ?e noben ne bi verjel, da je blo tako po?asi.
Ok, lahk se mal poglobimo v samodejno ro?no zavoro, aktivni tempomat, ipd...
Elektri?na ro?na je taka bedarija, da je ni ve?je. Imam na slu?benem avtu in to je cel kup enega razmi?ljanja, kaj mora? pritisniti v kak?nem vrstnem redu, da jo sprosti? pol mam pa take scene, da ho?em startat (bi morala samodejno spustit) pa ne spusti in zgledam k debil k ne znam avta vozit. Hvala bogu, da vsaj tukaj niso popustili bebastemu trendu.
Ve?ina (tudi Enigma motorsport) kar jih poznam takole ulaufavajo, samo v razmislek: klik
Ne pozabiti, da dirkalnikov ni ?asa ulaufavati na "1000 km po?asi" sistem. ?e malo pomisli? v vsakem primeru se ma?ina ne ulaufa, dokler ne vidi maksimalnih obremenitev.
Najprej lepo segret motor pol pa ga na?gat k opico, da se obro?ki idealno zatesnijo. Baje je najslab?e z malo obrati - sam pa nekje sli?al da tudi v fabrki, kjer sestavljajo nove avtomobile to?no to naredijo s ?ist fri?nimi ma?inami. :ne vem:
Sam je pa pol nelogi?no, da v users manualu pi?ejo nekatere omejitve pri ulaufavanju motorja - zakaj? Razen ?e je vse to nekak?na miselna finta.
Lepo opisano, zal so sparal in od 2008 naprej teh luck ni vec...pri otrocih ki se sami vezejo to full pogresam...
Se strinjam, ker tole je en najbolj posre?enih zadev sploh, ?e ma? mularijo zadaj, kjer ne more? vedeti, ?e se ti kak smrkovec zadaj med vo?njo ne odpne kot je tudi najla?ji na?in, da se preveri ali so se pripeli.
Zakaj so pa v FL to dali ven pa je po moje ena izmed svinjarij Mazde v ?elji zmanj?ati stro?ke. Namre? ti opozorilniki so potrebni za dodatne to?ke pri ocenjevanju Euro NCAP zvezdic. Za FL se tega testa ne opravlja ponovno tako, da so mirne du?e tole vzeli ven saj ne vpliva na zvezdice vpliva pa na pocenitev izdelave.
Keep dreaming sw je isti od 2008. Usb je neuporaben ker tudi prekinja na momente. Tle je dodatek za iShit nepogresljiv. Prav tako mazdin bluetooth interface prevec ojaca gain glasbe in popaci zvok ko pojacas
Samo ugibam, ampak, ?e je res SW iz 2008 potem zna biti velikost klju?kov pomembna, glede na to, da so takrat bili obi?ajni klju?ki nekje med 2 in 4GB. :ne vem:
Nej en sam proba, da vidmo, ?e je res kej na tem - se pa strinjam, da je tole en ogromen kiks nevreden japonske tehnologije.
To je znano, da so spet vgradili nekja neuporabnega in poceni. Nekateri pravijo, da naj bi bilo nekaj odvisno tudi od klju?kov oziroma velikosti le teh. :ne vem:
Zanimivo pri moji pa zaenkrat vse bp vedno primejo (se) ne tresejo...
Jaz imam tudi ?e vse original gor le plo??ice so nove (original) pa ravno tako ?isto ni? ne trese pa se bli?am 140kkm. Pri prej?nji pa se je to dogajalo na vsake 40kkm.
hecno eni napisete, da niste meli nobenih problemov z mazdamo pol se izkaze da je blo kar nekaj nenapovedanih popravil...go figure
huh, en gumbek pa res ni za obe?at na velik zvon, da je to ne vem kak feler, sploh ?e ti ga garancijsko re?ijo.
Pri meni recimo do 135.000km omenjeni gumb (cca dober mesec nazaj), crknil en daljin?ek (cca dva, tri mesece nazaj) in ?isto na za?etku je rahlo pokalo vodilo vozni?kega sede?a.
To so tri majhne napake v slabih petih letih - meni osebno se to zdi odli?en rezultat in mo?no dvomim, da bi ga lahko katerakoli druga znamka z lahkoto ponovila. :ne vem:
Isti problem, isti simptomi. Zadeva re?ena pred cca dobrim mesecem. Ra?unaj z delom vred cca 100?, ?e pa je v garanciji pa je itak menjava brezpla?na.
Kot ka?e ?aka menjava gumba ?isto vsakega od nas, ki ima 5-vratni model. Gumb o?itno pada v stik, tako da za?asno, do menjave,re?uj po naslednjem postopku, ?e se bo nenadzorovano odpiral. Avto zakleni in nato zapri prtlja?nik, ?e pa ho?e? odpeljat pa najprej pri?gi motor, avto mora imeti spro??eno ro?no zavoro (pozor ne delaj tega na klancu) nato zapri prtlja?nik in ne uporabljaj ro?ne zavore med vo?njo oziroma stanjem pred semaforji.
Tole deluje tako kot mora, imam pa ob?utek, da skenira cel frekven?ni spekter saj na primorskem lovi vse mogo?e TA raznoraznih italijanskih postaj, da je kr te?no in ga tam izklopim.
?e mene vpra?a? po vsem na?tetem - turbina, elektrika, elektronika, ogenj...wtf mu ni ve? pomo?i. Ne bom naglas napisal, ampak imel P307 in 406SW....nikoli ve?, ?e nas kot francosko firmo ki je morala imeti te avte je prepri?alo, da se ne izide.????.
Neko? imel Pugija in ga zamenjal za Wartburga pa sem bil prepri?an, da sem prijel boga za jajca. Po moje to vse pove o kvaliteti Francozov. Pol sem pa rahlo pozabil in me je ?e moja nahecala za Citroena zdej se pa ?udi kako samo dnar stran leti. A ja kapelci smo zamenjal plo??ice zdej je pa kot ka?e zagrabilo ?eljust tako, da bo treba ?e to menjat... v pizdo pa ta jajca francoska.
Evo zrihtano... tole ni prvoaprilska ?ala ampak res pumpa ni bila dovolj mo?na. Kot ka?e je bila pumpa po part numberju pravilno naro?ena samo dobavljena je bila napa?na, ki je za 75KM 1.4 Saxoja in je dajala od sebe slabe 3 bare pritiska. Kapelca ima pa 1.8 motor s 116KM in je bilo to premalo saj daje ustrezna puma rahlo ?ez 3 bare in pol. Kdo bi si mislil, da dobre pol bara dela tako razliko :ne vem:
Avto ne cuka ve? , zadnji brisalec je tudi nov, zdej pa ?e spredaj plo??ice, olje potem pa ko bo malo topleje pa ?e klimo in upam, da bo pol za nekja ?asa mir.
Kaj ho?e? re?t nej babo zamenjam ... ti ti poredne?.
hehe, malo v ?ali avto je sicer moj ampak vse skupaj sem z njim za volanom naredil nekje med 30 in 40km (ne tiso?, da ne bo narobe razumljeno -- trideset do ?tirideset km) tako, da je prakti?no avto od moje drage.
Touran te generacije je bil eden najslab?ih na autobildovem vzdr?ljivostnem testu - ocena je bila, ?e se ne motim -1 ... medtem, ko Mazde kasirajo same petice na istem testu.
Ah ja, k bi bla edina napaka bi ?e rekel... poleg ostalih pred tem se je za?ela ?e veselica s klimo. Obup, al sem pa preve? zahteven od kar mam Mazdo :ne vem:
Aja, se bojim, da do Grosuplja sploh ne bom pri?el.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa sej ne rabi? glih za vo?njo na po?ez ampak v?asih ho?e avto, v snegu na ovinku kljub po?asni vo?nji, kr naravnost in rabi? samo na hitrco malce potegnit tako, da ga spravi? v smer, ni? ve?. Z elektri?no ro?no lahko samo gleda? kako se robnik pribli?uje in srce ti za?ne divje razbijat. Letos bil 1x v taki situaciji a se je za las iz?lo in to pri 15km/h - zadost, da bi kako roko zvil, le?aje strl, feltno zlomil in poro?ila firmi pisal kaj se je zgodilo - pa ?e noben ne bi verjel, da je blo tako po?asi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani