Kar se zimskih in "slanih" prigod ti?e, marsikdo dela napako, da zapelje dobro nasoljen stroj v kvalitetno ogreto gara?o (npr. 15 ali 20 C), pol ga pa lu?tno raz?ira reve?a do naslednjega odhoda na mraz!
Jaz sem jeseni naredil kompletno za??ito podvozja (podjetje Tri krone), pa mi je majstr rekel, naj ob obisku pralnice ne vzamem paketa ki vklju?uje pranje podvozja, saj mi lahko agresivni na?in pranja, odplakne ?e del te novonane?ene za??ite, se pravi bi naredil samemu sebi medvedjo uslugo.
Vidim, da ste se kar razpisali in da nekateri dobro obvladate stvari. O?itno je tale plin pri naknadni vgradnji lahko malce nepredvidljiv.
Nekateri nimajo nobenih problemov, spet drugim pa lahko na dalj?i rok prinese ve? ?kode kot pa koristi.
Izgleda, da je predvsem odvisno od uporabljenih materialov pri sami zasnovi motorja.
?e veliko pred nakupom sem sli?al razne zgodbe o plinu ampak ve?inoma pozitivne. Slabih izku?enj je bilo malo in tudi zato sem se odlo?il za nakup avtomobila s plinsko napeljavo. Razmi?ljal sem ?e, da bi plin vgradil tudi v moj drugi avto ampak po teli izku?nji ne bi rad riskiral.
Tule nas je kar precej LPG uporabnikov, prevozili smo ?e marsikdo po nekaj 10000km-jev (jaz ?e preko 100.000km garant, s tremi vozili) na to gorivo, pa ni bilo te?av, tako da ne kar obupat!
Meni je ?edalje manj jasno, ker na ve?ih koncih sem ?e zasledil podatek (ne samo pri vgrajevalcih sistemov), da Autoplin zmanj?a motorno obrabo do 50%, zdaj ali samo dolo?enih delov in je za nekatere druge pa? bolj ?kodljiv ali kako, nimam pojma? :ne vem:
Zanimivo, meni isto leva stran BOSE sistema ob?asno mrkne (nima veze cd ali tuner, isto se dogaja). Lahko potem cel mesec laufa, potem pa naletim na neko luknjo na cesti (ki jih pri nas ravno ni malo, bemti) pa TEMA kar se leve polovice ti?e. Sam imam dodaten oja?evalec v prtlja?niku in nek majstr mi je reku, da zna bi na oja?evalcu kak?en stik, da je v tem potem te?ava, ko ga malo preruka. Ni se pa ?e lotil razdiranja, tako da je govoril na pamet!
Mogo?e je samo kak?na te?ava povezana z elektriko (kabli, v?igalne sve?ke), morda "luftmesser", skratka jaz bi majstra Simona poklical, pa bo konec ?ivciranja in ugibanja. Dr?im pesti, da te popravilo ne bo preve? udarilo po ?epu, pa izogibaj se mehankarjev, ki bi menjala vse po spisku (te?ava pa bi po mo?nosti ostala, jao).
Fantje, na oljnem filtru res ne gre ?parat - jaz kot pravi Gorenjc, npr. ?krtarim pri zra?nem, se pravi se ga menja, potem pa en interval presko?im in se ga le spiha (?e ni preve? usran).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kar se zimskih in "slanih" prigod ti?e, marsikdo dela napako, da zapelje dobro nasoljen stroj v kvalitetno ogreto gara?o (npr. 15 ali 20 C), pol ga pa lu?tno raz?ira reve?a do naslednjega odhoda na mraz!
Jaz sem jeseni naredil kompletno za??ito podvozja (podjetje Tri krone), pa mi je majstr rekel, naj ob obisku pralnice ne vzamem paketa ki vklju?uje pranje podvozja, saj mi lahko agresivni na?in pranja, odplakne ?e del te novonane?ene za??ite, se pravi bi naredil samemu sebi medvedjo uslugo.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani