se prav, je ?ist vseen a nardi? glavni servis doma "pod kozolcem" al pa ?e pelje? na servis?
?e ga zna? narediti je verjetno vseeno, kakovost dela ne vpliva na kakovost materiala
?e pa se je strgal, ker ne vem je kateri zobnik nakrhan itd, je pa druga stvar. Ampak va?no je tukaj da ima sre?o v nesre?i, in stro?ek ne bo prevelik (upam)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Moja mazda 323F, 1.6 16V, letnik 2002, prevo?enih 112000 km, ima spet probleme. Ko ho?em speljati (mrzel ali topel) ne potegne. Najprej kakor da gas nebi prijel, nato pa komaj potegne. S pri?gano klimo je ?e slab?e.
Tester ne poka?e napak. Obrati ne nihajo. Avto se v prostem teku ne zaganja. V?ge v prvo. Cev za dovod zraka je cela, loputa in motor?ek prostega teka ??i??ena.
Res pa je da imam za drugo lambda sondo vgrajeno pu?o. Je izvzeta iz direktnega toka izpuha, ker mi je javljalo napako. Po vgradnju pu?e je vse delalo OK (cca 1 leto). Tudi problemov s speljevanjem NI bilo.
Bolj ko je avto topel bolj nagaja.
Ali ima kdo kak predlog?
LP MARKO iz Celja
a ma to katalizator?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa preglej se cevke za benz ce vlece zrak rado poka. Sicer pa ko se prvic po dolgem cajtu zadeva vklapla je not velik vlage itd lahko da rab vec startov, se pa rad zaklene ce je nekaj neuspeanih startov.
Antifriz nima veze s startom, imelo bi veze ce bi webasto zalavfal ampak bi se po ene 5 minutah izklopil ker se bi pregrel (premalo antifriza)
Start je vezan zgolj na
Dost nafte in to brez zraka
Svecka
Dost napetosti v aku
Glede na to da ti poka pomeni da se svecka vziga a se ne zapali. Probaj se pa ne imeti premalo benza v keslu. Ni narobe ce se kak aditiv za sobe dolijes
Ce bo pa cist utihnil pa pomeni da se zaklene
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Imam problem pri svoji Mazdi. Gre za pospe?evanje v visoki prestavi 4+. Ko pospe?ujem za?utim da nekako zaspi za trenutke v obmo?ju 3000obr/min. Nekako, bi, ne bi ?e pospe?evala. Druga?e ima avtomobil 230kkm in odstranjen DPF. Probal sem z blindiranjem EGR ventila ampak ni spremembe. Kak?no mnenje ali mogo?e re?itev bi bila dobrodo?la.
preglej cevi tudi vakumske okoli turbine, kdo je pa SW odstranjeval DPF?
offtopic: koliko si pridobil, ko si dal ven DPF? ne v ?tevilkah ampak koliko se res pozna?
jaz ti za 5ko re?em da se pozna:
+ ok tista poraba do 1L ampak res v mirni vo?nji
+ ker je nezadu?en se pozna na mo?i in sicer vle?e zmerneje
+ mir v bajti in glavi (to je ?e mene vpra?a? bolj pomembno kot poraba)
- kr kadi ko da? gas
- ror auspuha je malo glasnej?i (in zvok je 'tanj?i oz plehnat')
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Da nisi ze cetrti, ki mu je Pelko dal narobne - premajhne zavorne ploscice.....vprasaj icemana o simptomih, zgledajo podobne. Poka tudi cez lezece polcaje?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Eto ?e epilog, po 2h mesecih in ?akanju na hlad zjutraj, lahko potrdim da je poga?arjev old school trik zadevo naredil tip top - vlil je ATF olje. Uporablja ga sam tudi na rallyjih ker veliko bolje ma?e in se oprijema delov
Namesto menjave, ?ravfanja 30? - po?tenih in dobro pla?anih.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jaz sem ga ven vrgel. Bolj zaradi tega da je mir kot cena. Bi znal imeti pa ?e sonde v njem - ker so elektronsko odstranjene, bi ti mogo?e prav pri?le ?e te le te zaje.....
Ro?no regeneracijo lahko sam spro?i? - ima? videje in moj video, sem jo sam naredil na 6ki in 5ki. Bilo bi pa fajn da najde? listek napak, ker ?e je kaj s pretokom goriva lahko vpliva na potek regeneracije
Druga?e imam jaz in?trument lahko bereva, ?e si kje v 01
Tri so enake in povezane nekaj z pretokom goriva, ?etrta pa o nezmo?nosti regeneracije - to mi ne smrdi zgolj o DPFju, nezmo?nost regeneracije je verjetno posledica in ne vzrok
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ves kva sem to jaz sam delal in ce mene vprasas je v tem kar nekaj jebanja in razvoj sw tudi stane, tako da govort to je drago ima dva kraja....nenazadnje je treba garantirati da bo zadeva delala. Nekdo se mora v to poglobiti...
Drugo je pa ce kdo ma jajca pa gre sam to delat, tko kot mi2
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaalman......help, vem da sem ti poslal kodo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani