hecno eni napisete, da niste meli nobenih problemov z mazdamo pol se izkaze da je blo kar nekaj nenapovedanih popravil...go figure
huh, en gumbek pa res ni za obe?at na velik zvon, da je to ne vem kak feler, sploh ?e ti ga garancijsko re?ijo.
Pri meni recimo do 135.000km omenjeni gumb (cca dober mesec nazaj), crknil en daljin?ek (cca dva, tri mesece nazaj) in ?isto na za?etku je rahlo pokalo vodilo vozni?kega sede?a.
To so tri majhne napake v slabih petih letih - meni osebno se to zdi odli?en rezultat in mo?no dvomim, da bi ga lahko katerakoli druga znamka z lahkoto ponovila. :ne vem:
Isti problem, isti simptomi. Zadeva re?ena pred cca dobrim mesecem. Ra?unaj z delom vred cca 100?, ?e pa je v garanciji pa je itak menjava brezpla?na.
Kot ka?e ?aka menjava gumba ?isto vsakega od nas, ki ima 5-vratni model. Gumb o?itno pada v stik, tako da za?asno, do menjave,re?uj po naslednjem postopku, ?e se bo nenadzorovano odpiral. Avto zakleni in nato zapri prtlja?nik, ?e pa ho?e? odpeljat pa najprej pri?gi motor, avto mora imeti spro??eno ro?no zavoro (pozor ne delaj tega na klancu) nato zapri prtlja?nik in ne uporabljaj ro?ne zavore med vo?njo oziroma stanjem pred semaforji.
Tole deluje tako kot mora, imam pa ob?utek, da skenira cel frekven?ni spekter saj na primorskem lovi vse mogo?e TA raznoraznih italijanskih postaj, da je kr te?no in ga tam izklopim.
?e mene vpra?a? po vsem na?tetem - turbina, elektrika, elektronika, ogenj...wtf mu ni ve? pomo?i. Ne bom naglas napisal, ampak imel P307 in 406SW....nikoli ve?, ?e nas kot francosko firmo ki je morala imeti te avte je prepri?alo, da se ne izide.????.
Neko? imel Pugija in ga zamenjal za Wartburga pa sem bil prepri?an, da sem prijel boga za jajca. Po moje to vse pove o kvaliteti Francozov. Pol sem pa rahlo pozabil in me je ?e moja nahecala za Citroena zdej se pa ?udi kako samo dnar stran leti. A ja kapelci smo zamenjal plo??ice zdej je pa kot ka?e zagrabilo ?eljust tako, da bo treba ?e to menjat... v pizdo pa ta jajca francoska.
Evo zrihtano... tole ni prvoaprilska ?ala ampak res pumpa ni bila dovolj mo?na. Kot ka?e je bila pumpa po part numberju pravilno naro?ena samo dobavljena je bila napa?na, ki je za 75KM 1.4 Saxoja in je dajala od sebe slabe 3 bare pritiska. Kapelca ima pa 1.8 motor s 116KM in je bilo to premalo saj daje ustrezna puma rahlo ?ez 3 bare in pol. Kdo bi si mislil, da dobre pol bara dela tako razliko :ne vem:
Avto ne cuka ve? , zadnji brisalec je tudi nov, zdej pa ?e spredaj plo??ice, olje potem pa ko bo malo topleje pa ?e klimo in upam, da bo pol za nekja ?asa mir.
Kaj ho?e? re?t nej babo zamenjam ... ti ti poredne?.
hehe, malo v ?ali avto je sicer moj ampak vse skupaj sem z njim za volanom naredil nekje med 30 in 40km (ne tiso?, da ne bo narobe razumljeno -- trideset do ?tirideset km) tako, da je prakti?no avto od moje drage.
Touran te generacije je bil eden najslab?ih na autobildovem vzdr?ljivostnem testu - ocena je bila, ?e se ne motim -1 ... medtem, ko Mazde kasirajo same petice na istem testu.
Ah ja, k bi bla edina napaka bi ?e rekel... poleg ostalih pred tem se je za?ela ?e veselica s klimo. Obup, al sem pa preve? zahteven od kar mam Mazdo :ne vem:
Aja, se bojim, da do Grosuplja sploh ne bom pri?el.
Druga?e pa hvala za predloge so vsi za sprobat, ?eprav tistega od Slivke sem ?e, ker je filter za gorivo tudi menjan. Je pa taka jeba do pumpe pridit, ker je treba tank dol pobrat
Se pa druga?e tudi sam nagibam k temu kar pravi? mazda_mx - nova roba/francoz=?kart roba :ne vem:
Si verjetno spregledal, da sem napisal, da prej ni niti malo cukal, dokler nismo zamenjali pumpe za benz. Tako, da kr ne verjamem, da je kaj drugega kot nekaj v zvezi z gorivom oziroma distribucijo le tega do motorja. Tudi mo?i nima ve? prave kot bi bila pump pre?voh al ne vem kaj. :ne vem:
Sej vem, da tole ni Citroenov forum sam, ?e ima kdo kako idejo oziroma nasvet.
Pri Picassoju smo menjali pompo za benz, ker je stara crknila. Zdaj pa se dogaja, da avto rahlo cuka in da ni prave mo?i (kolikor jo pa? tale jajca na ?tirih kolesih sploh imajo).
A je poleg pumpe ?e kak?en regulator al kej podobnega, da bi lahko zajebavalo? Al je morebiti nova pumpa zani?, ker predno je stara crknila avto ni nikoli cukal.
ampak ko ugasne? je pa spet trd... vsaj pri meni je tako. Pri delujo?em motorju pa to nisem probaval, ker nekako nisem videl smisla v tem, da bi to takrat ?ekiral
To ni v redu... pritisk mora biti tako velik, da ne more? ve? pumpat. Lahko, da ti kje vle?e zrak notri. :ne vem:
A nisem ravno to ?e napisal v tej temi? :ne vem:
Gumb pumpice na filtru mora biti ?isto trd in tak mora ostati tudi ?e vse deluje normalno. Tebi nekaj pu??a al pa kak?en povratni ventil ne zapira tako kot bi moral in ti pritisk pade.
hehe, ?udne muce mate to tam pr vas v okolici, k hodjo s kuram spat... a si ziher, da te kak?en sosed malce ne zajebava.
Aja tema je o jermenih... slabo napet jermen cvili, dokler ga ne zagrabi jermenica in poptem deluje tako kot mora. ?e pa cvili ves ?as pa bo verjetno res kriv le?aj.
Ne zastopiva se dobro... ma?ke seveda hodijo k motorju se gret in le?ijo tam, kjer je najmanj primerno in marsikatera je ?e kon?ala svojih devet ?ivljenj na takem mestu. Mislil sem na to, da tam, kjer le?ijo ne hodijo scat al pa srat, ker so vseeno to izredno ?ista bitja. Tako, da nekako ni mo?no, da bi se glih na jermen poscala sploh, ker na?eloma skopljejo luknjo se not v??ijejo in zakopljejo za sabo to pa nekak na jermenu ne morejo.
Spra?ujem, ker sem opazil da mi tudi ena muca hodi spat na ma?ino in se seveda potem ?e malo pol....
Mogo?e pa glih to ma?je sca.... te?e po jermenu... Malo verjetno ampak vseeno...
Ah lepo te prosim, kdaj pa ma?ke hodijo scat tam kjer le?ijo? Tisto kar ti voha?, ma?koni ozna?ujejo teren, in ti po?pricajo po gumi al po zunanji strani avta. Pri ma?ini ne pride zraven, da bi kej takega izvedel.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
haha... matr sta lu?tna
Lahko bi odprli novo temo "quest for lost jack".
Povezava za deljenje
Deli na druge strani