Ker se me bo o?itno sklopka naveli?ala prej kakor jaz nje (zdrsava ?e kar kvalitetno), bo v kratkem sledila menjava.
Zdaj pa obstaja dilema kaj izbrati, imam za za?etek na voljo 3 mo?nosti;
Valeo - cca. 260 ?
Nacional (WTF - prvi? sli?im itak) - cca. 160 ?
Nipparts (kolega dela v Euroton-u) - cca. 170 ?, s kolegialnimi popusti itd.
Kaj bi vi izbrali?
Nippart sem ?e imel, na tastari GT-jki (BGF 323) in sem bil zelo zadovoljen. Ko sem sklopko menjal na Miati, sem vgradil Daisin (nikoli nisem imel te?av potem z njo).
Zraven se mi poraja ?e dilema, ?e naj kej ?e glede vztrajnika postorim (magari kupit ?portnega) ali pa obstoje?ega oskubit in zbalansirat. No po drugi strani pa mi spet ni ravno do tega, da delam dirkalnik iz tega avta, ki predispozicije so mu vse prej kot idealne za na pisto.
Skratka, dilema!
Hvala za kak?en pameten odgovor in pa nazdravje (ravnokar ofnal pir?ek Kozel s ?e?ke).
?e si iz LJ regije, ti dam telefonsko na?ega forumskeg mehankarja, pa gre? ?e ne drugega, po drugo (strokovno) mnenje, pa se kasneje pa? odlo?i? kako dalje!
3.0 je gotovo prehuda, zlasti ?e ima? 15 ali 16 colke gor, ker kolikor jaz razumem; ve? kot ima? col (in s tem ni?je-prese?no pnevmatiko), vi?ji je tlak, se pravi kak?ne 13-colke dejansko pumpamo na kakih 2,1. Svoje trenutne 15-ke imam filane nekje 2,5 ali 2,6 in se mi zdi da je super, morda bi jih ?e lahko dofilal!
@Qwerty, ti bi pa lahko ?e malo potreniral, potem pa se za?el ukvarjat z optimizacijo elektronke na mazdojkah, da bojo bolj letele in majn popile, alla chip (cheap) tuning, hehe
Danes dal vrezati rezervni klju?, nimam pa ?e vlo?enega ?ipa (?eprav ima klju?ek prostor zanj), delal sem ga pa pri majstru v Me?kator centru - Dravlje. Cena je bila 27,50 ?. No zdej rabim ?e ?ip (majstr je rekel cifro 63 05, karkoli ?e to pomeni v njihovem ?argonu). A mislite da bo problem ?e dobiti ta ?ip? Potem rabim ?e daljinc, ?e ga bom sploh dal delat, kva pa vem (ni muss)?
Se pravi zaenkrat imam samo klju?ek, da odklene avto, zagon motorja pa zanesljivo ni mogo?, ampak sem pa v tolko na bolj?em, ?e npr. ju3 "usejem" original klju?, lahko vseeno ure?emo novega, potem pa ga samo "?ipiramo" in bo zadeva obratovala, lahko pa da se motim! :ne vem:
Ta "check Engine" mislim da ne pomeni ni? huj?ega, pri Renoju npr. ko mi je to svetilo (je v navodilih za uporabo samo pisalo nekaj v zvezi z ve?jim onesna?evanjem itd.), tako da dostikrat je to vezano na lambdo sondo.
Tester pa ima ?e na? kolega Qwerty, tule s foruma, pa se magari zmenita, je pa celo iz Celja!
Zadnji tank 6,6 L / 100km, s tem da je bilo polovica km narejenih po mestu, ostalo pa prete?no avtocesta. Zadovoljen s tako porabo, z avtom pa ?e bolj.
Odli?no, upam da ko se ?e malo ulaufa, da poraba ?e celo pade (nekateri so govorili o tak?ni izku?nji).
Jures, ne nucam jz mbene turbine, mi je teh benz 170KM ve? kot dovolj!
Upam da ste si kej prebrali ?lanek z Reno foruma, ker tam je bolj podrobno razlo?eno kako in kaj. Iz nafte pa je baje pobrano ven vse ?ivo, tako da je to totalna sirotinja kar tankate, morda so zaradi tega tudi potem te?ave (tako vsaj pravijo nekateri).
Me zanima, ?e slu?ajno kdo na Mazdojkah tole prakticira?
Kolega Peri?nik mi je pred ?asom povedal, da se na Renojih dizlih BISTVENO podalj?a ?ivljenjsa doba turbine, ?e se dodaja v polhn tank nafte, cca. 2 do 3 dcl 2-taktolca!
Na Galunah, Maliganih in Calvotih marsikdo to ?e prakticira. Ali se vam zdi smiselno to po?eti tudi pri Mazdojkah, ali so pa? toliko bolj?e narejene kot Renojci, da to ni potrebno dodajati (za Renoje dizle je namre? znano, da so super ob?utljivi na kvaliteto naftne ?orbe, katera naj bi bila ful PRE-SUHA oziroma osiroma?ena k zmaj).
Ker nisem ravno tehni?ni tip, bom tule prilepi link od Reno foruma (upam da bo delovalo, ?e niste registrirani);
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pozdravljeni!
Ker se me bo o?itno sklopka naveli?ala prej kakor jaz nje (zdrsava ?e kar kvalitetno), bo v kratkem sledila menjava.
Zdaj pa obstaja dilema kaj izbrati, imam za za?etek na voljo 3 mo?nosti;
Valeo - cca. 260 ?
Nacional (WTF - prvi? sli?im itak) - cca. 160 ?
Nipparts (kolega dela v Euroton-u) - cca. 170 ?, s kolegialnimi popusti itd.
Kaj bi vi izbrali?
Nippart sem ?e imel, na tastari GT-jki (BGF 323) in sem bil zelo zadovoljen. Ko sem sklopko menjal na Miati, sem vgradil Daisin (nikoli nisem imel te?av potem z njo).
Zraven se mi poraja ?e dilema, ?e naj kej ?e glede vztrajnika postorim (magari kupit ?portnega) ali pa obstoje?ega oskubit in zbalansirat. No po drugi strani pa mi spet ni ravno do tega, da delam dirkalnik iz tega avta, ki predispozicije so mu vse prej kot idealne za na pisto.
Skratka, dilema!
Hvala za kak?en pameten odgovor in pa nazdravje (ravnokar ofnal pir?ek Kozel s ?e?ke).
LP!
B.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani