Ja mater a noben ne zna prebrat, prvega posta 2.3 NI dizel, je pa navor.
Ampak ti pa si obremenjen z dizli ... Jures je samo napisal, da se je model zmotil 2x in sicer prvi?, da je rekel, da je dizel (to je ne glede na motor tudi nemogo?e za letnik 2008 saj je bil takrat edini motor 2.3 turbobencinar) in drugi?, da ?e bi ?e bil dizel z DPF (katerikoli) s to napako (dimljenje) da ne bi blo glih dobro terat dalje.
Kako znano - pri mojem takrat nekaj mesecev starem avtu ista zgodba pri 60km/h. Kot, da bi originalno vgrajeno steklo bilo preve? napeto in je lahko ?e manj?i udarec usoden, da po?i. Po menjavi, je bil nato mir pa je notri priletelo ?e marsikaj tudi pri AC hitrostih.
To je sicer delno res - drugi del resnice pa je v tem, da bi ti morali na rednih servisih kontrolirati rjo in temu primerno tudi odreagirati. ?e pa? nisi bil na poobla??encih nih?e tega ni kontroliral. :ne vem:
?e ti je kej v tola?bo meni se je to tudi enkrat zgodilo brez nekega pametnega razloga. Ker je bil to osamljen primer se nisem in se ne sekiram kej dosti.
Noben problem je, ?e ga za kratek ?as spusti? tud na 3.500-4.000 obratov. Nej gre motor ?ez razli?ne obrate sploh pri 1500 prevo?enih pa res ni treba morit motor pri 2k obratih ... moderni dizli s turbino se brez problema zavrtijo preko 4k obratov.
Da, pretirava? in tole kar dela? ni glih v redu. Pri utekanju je bolj pomembno le to, da ne gre? do blokade, predvsem pa da vozi? ?imbolj razli?no - se pravi menja? obrate tako, da vsaj prvih 1000 km odpadejo razni tempomati ipd.
Jao zmaj... zakaj se pa nisi ponudil, da jo ti napumpa?. Ko bi te debelo pogledala, pa sam re?e?, da dejva na hitrco, ker nima? ?asa, da te ?ena doma ?aka, da ?e njo popedena?.
Mislim, da so to kr dogaja. ?e je zlo mraz in izgleda kot, da zapre delovanje turbine. V takem primeru pomaga, prestavo ali dve navzdol, da bo ?el na 3k obratov potem pa bo spet normalno povlekel. Bolj mislim, da gre a kak?nega od senzorjev, ki se preve? ohladi ter potem zmede delovanje motorne elektronike. Opazil sem namre?, da se tako delovanje, ?e se zgodi, se zgodi pri vo?nji po klancu navzdol in ?e je temperatura pod ni?lo.
?e ima 6-ko prve generacije bo to mogo?e malo pomagalo.Je pa druga?e Bosch le?a v Mazdi 6 I zani? in zato ne svetijo v redu. Upam, da bodo dali v 6 III Bosch le?e, kakr?ne imajo audiji in mercedesi.Potem bo svetilo kot se ?ika.
V prvem postu je napisal, da ima Bi-xenon tako, da je to lahko le druga generacija ?estke.
mam podobn primer sam da men kratke svetijo premal in me pono?i lu?i ostalih avtov zaslepijo in nasplo?no pono? komej kej osvetlijo..a se da to nastavt al je ?as da za?nem razmi?lat o novih?
To, da te drugi zaslepijo se ?el ne da pomagat razen, da kupi? terenca, kjer bo? sedel bistveno vi?je
?e ima? ob?utek, da ti lu?i premalo svetijo, lahko proba? z menjavo sijalk (?arnic).
Hmmm, kako pa ve?, da dolga nese previsoko - dolga je mi?ljena, da brez zaslonke osvetljuje tudi v vi?ino.
Druga?e pa ni druge re?itve saj gre za eno in edino lu?, ker ?e nastavi? kratko, temu primerno sveti dolga. Samo pri tistih, ki imajo dolgo lo?eno od kratke, lahko posebej nastavlja? vi?ino snopa.
Majes mi je razlagal, da imajo neko teko?ino in ?e se zadeva tolk zama?i, da se je ne da spucat, naj bi se DPF odmontiralo dol in potopilo v to teko?ino za nekaj ?asa. NAj bi bil uspeh zagotovljen. Gre seveda za zame?ene filtre ne pa za tiste, ki seji struktura podere.
Sirius je pa razlika med FAP in DPF pri Mazdi. FAP ima neko teko?ino za ?i??enje DPF pa saje med regeneracijo kuri pod visoko temperaturo tako, da vbrizgava gorivo v izpu?ni del ?tiritaktnega delovanja motorja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani