Prosi? sovoznika, da izstopi ali pa da se pripne in ?ude?no piskanje zgine samo od sebe
Druga? pa ma? spodi pod zicom konektor na neki mre?i, ki zaznava a kdo sedi gor ali ne. Mal je treba preverit kako se mre?a v sede?u obna?a in temu primerno prebrikat konektor ali pa mu vmes porinit kak?en upor.
se pravi, da ti kar obe svetita v tla.Ne dela nobeden mehanizem.
Se pravi, da je edina razlaga v tem, da je ?el senzor. Senzor namre?, daje signal mehanizmom kako visoko morajo nastavit. ?e bi to po?ela samo ena lu? potem bi bil kriv mehanizem v tisti lu?i.
vse te senzorja se da stestirat,vedno pa crkne sistem v zarometu,mehanizem se zjebe in in pol ne dela.
Sej zato pa sem ga spra?eval al je problem z eno lu?jo al z obema. Sam iz Zmajevega odgovora mi ?e vedno ni jasno ker najprej pravi, da je celoten snop pol pa da se ena vidi, da je vi?je kot druga.
Celoten snop je prekratek (prov vidi se krivulja, ko je desna lu?a na ve?jo dol?ino snopa nastavljena kot leva).
To je edino pogojno smiselno, ?e nivelacija ?ist crkne. Ker ?e bo? to nastavljal takrat, ko slu?ajno ne dvigne snopa bo naslednji? vse skupaj svetilo v nebo in je precej neprijetno za nasproti voze?e, da ne re?em celo nevarno.
Avto nivelacija je vezana na senzorje na obeh premah in temu primerno nastavi snop. Bi pa to moral videti takoj ko pri?ge? lu?i, da snop spusti v najni?jo to?ko in glede na obremenitev avta dvigne na ustrezen nivo.
?e ti to dela ob?asno in za obe lu?i naenkrat bi rekel, da je en od teh senzorjev problemati?en.
?e pa ti probleme dela samo ena izmed lu?i pa je mehanizem/motor?ek na eni od lu?i v te?avah.
Kje pa ima? fizi?no postavljen telefon, ki je konektan preko bluetootha z Mazdo? ?e je kjerkoli blizu armaturke ali pa celo na njej je to to saj mo?an GSM signal moti sam BT oddajnik v Mazdi. Telefon vtakni ali v predal na vratih ali v sredinski naslon za roko pa bo ?umenje izginilo.
Ja mater a noben ne zna prebrat, prvega posta 2.3 NI dizel, je pa navor.
Ampak ti pa si obremenjen z dizli ... Jures je samo napisal, da se je model zmotil 2x in sicer prvi?, da je rekel, da je dizel (to je ne glede na motor tudi nemogo?e za letnik 2008 saj je bil takrat edini motor 2.3 turbobencinar) in drugi?, da ?e bi ?e bil dizel z DPF (katerikoli) s to napako (dimljenje) da ne bi blo glih dobro terat dalje.
Kako znano - pri mojem takrat nekaj mesecev starem avtu ista zgodba pri 60km/h. Kot, da bi originalno vgrajeno steklo bilo preve? napeto in je lahko ?e manj?i udarec usoden, da po?i. Po menjavi, je bil nato mir pa je notri priletelo ?e marsikaj tudi pri AC hitrostih.
To je sicer delno res - drugi del resnice pa je v tem, da bi ti morali na rednih servisih kontrolirati rjo in temu primerno tudi odreagirati. ?e pa? nisi bil na poobla??encih nih?e tega ni kontroliral. :ne vem:
?e ti je kej v tola?bo meni se je to tudi enkrat zgodilo brez nekega pametnega razloga. Ker je bil to osamljen primer se nisem in se ne sekiram kej dosti.
Noben problem je, ?e ga za kratek ?as spusti? tud na 3.500-4.000 obratov. Nej gre motor ?ez razli?ne obrate sploh pri 1500 prevo?enih pa res ni treba morit motor pri 2k obratih ... moderni dizli s turbino se brez problema zavrtijo preko 4k obratov.
Da, pretirava? in tole kar dela? ni glih v redu. Pri utekanju je bolj pomembno le to, da ne gre? do blokade, predvsem pa da vozi? ?imbolj razli?no - se pravi menja? obrate tako, da vsaj prvih 1000 km odpadejo razni tempomati ipd.
Jao zmaj... zakaj se pa nisi ponudil, da jo ti napumpa?. Ko bi te debelo pogledala, pa sam re?e?, da dejva na hitrco, ker nima? ?asa, da te ?ena doma ?aka, da ?e njo popedena?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prosi? sovoznika, da izstopi ali pa da se pripne in ?ude?no piskanje zgine samo od sebe
Druga? pa ma? spodi pod zicom konektor na neki mre?i, ki zaznava a kdo sedi gor ali ne. Mal je treba preverit kako se mre?a v sede?u obna?a in temu primerno prebrikat konektor ali pa mu vmes porinit kak?en upor.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani