Skoči na vsebino
Ne pripet sovoznik piskanje
Napisano

Prosi? sovoznika, da izstopi ali pa da se pripne in ?ude?no piskanje zgine samo od sebe :blush:

 

 

Druga? pa ma? spodi pod zicom konektor na neki mre?i, ki zaznava a kdo sedi gor ali ne. Mal je treba preverit kako se mre?a v sede?u obna?a in temu primerno prebrikat konektor ali pa mu vmes porinit kak?en upor.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Snop svetilnosti xenon-a
Napisano

se pravi, da ti kar obe svetita v tla.Ne dela nobeden mehanizem. :P

 

Se pravi, da je edina razlaga v tem, da je ?el senzor. Senzor namre?, daje signal mehanizmom kako visoko morajo nastavit. ?e bi to po?ela samo ena lu? potem bi bil kriv mehanizem v tisti lu?i.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Snop svetilnosti xenon-a
Napisano

vse te senzorja se da stestirat,vedno pa crkne sistem v zarometu,mehanizem se zjebe in in pol ne dela.

 

Sej zato pa sem ga spra?eval al je problem z eno lu?jo al z obema. Sam iz Zmajevega odgovora mi ?e vedno ni jasno ker najprej pravi, da je celoten snop pol pa da se ena vidi, da je vi?je kot druga.

 

Celoten snop je prekratek (prov vidi se krivulja, ko je desna lu?a na ve?jo dol?ino snopa nastavljena kot leva). :lol:

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izpu?ni kolektor
Napisano

A ne ne aluminj pa ne... tole bo verjetno kak?na siva litina.

 

Na?eloma se jo da povarit samo zaradi lastnosti tega materiala bo s?asoma verjetn spet po?il.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Snop svetilnosti xenon-a
Napisano

To je edino pogojno smiselno, ?e nivelacija ?ist crkne. Ker ?e bo? to nastavljal takrat, ko slu?ajno ne dvigne snopa bo naslednji? vse skupaj svetilo v nebo in je precej neprijetno za nasproti voze?e, da ne re?em celo nevarno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Snop svetilnosti xenon-a
Napisano

A to ti po?ne ena lu? al obe isto?asno?

 

Avto nivelacija je vezana na senzorje na obeh premah in temu primerno nastavi snop. Bi pa to moral videti takoj ko pri?ge? lu?i, da snop spusti v najni?jo to?ko in glede na obremenitev avta dvigne na ustrezen nivo.

 

?e ti to dela ob?asno in za obe lu?i naenkrat bi rekel, da je en od teh senzorjev problemati?en.

 

?e pa ti probleme dela samo ena izmed lu?i pa je mehanizem/motor?ek na eni od lu?i v te?avah.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kje pa ima? fizi?no postavljen telefon, ki je konektan preko bluetootha z Mazdo? ?e je kjerkoli blizu armaturke ali pa celo na njej je to to saj mo?an GSM signal moti sam BT oddajnik v Mazdi. Telefon vtakni ali v predal na vratih ali v sredinski naslon za roko pa bo ?umenje izginilo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda cx 7
Napisano

Ja mater a noben ne zna prebrat, prvega posta 2.3 NI dizel, je pa navor. :harhar:

 

Ampak ti pa si obremenjen z dizli :hudicek: ... Jures je samo napisal, da se je model zmotil 2x in sicer prvi?, da je rekel, da je dizel (to je ne glede na motor tudi nemogo?e za letnik 2008 saj je bil takrat edini motor 2.3 turbobencinar) in drugi?, da ?e bi ?e bil dizel z DPF (katerikoli) s to napako (dimljenje) da ne bi blo glih dobro terat dalje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Po?eno vetrobransko steklo - kje menjati?
Napisano

Kako znano - pri mojem takrat nekaj mesecev starem avtu ista zgodba pri 60km/h. Kot, da bi originalno vgrajeno steklo bilo preve? napeto in je lahko ?e manj?i udarec usoden, da po?i. Po menjavi, je bil nato mir pa je notri priletelo ?e marsikaj tudi pri AC hitrostih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6, 2.0D 2007
Napisano

Mislim, da tko dela pri vseh - pri drugi generaciji je samo bolj izolirano a ?e napne? u?esa tud sli?i?. Mislim, da to ni "error" ampak je "feature" :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

rjavenje
Napisano

To je sicer delno res - drugi del resnice pa je v tem, da bi ti morali na rednih servisih kontrolirati rjo in temu primerno tudi odreagirati. ?e pa? nisi bil na poobla??encih nih?e tega ni kontroliral. :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina mobilna pomoč - MES
Napisano

Hmmm... pri meni je zadnji brisalec itak vedno v takem polozaju ... Razen ce ravno med delovanjem, ko je v zgornjem polozaju, izvleces kljuc :)

 

Kako? Privzeto zadnji brisalec stoji navpi?no - a si karkoli zamenjal, da brisalec stoji vodoravno?

 

 

Druga? pa sem se sam ?e soo?il z isto te?avo in je tudi meni zvilo brisalec in zadnja vrata, ko je krta?a v pralnici zagrabila metlico brisalca.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

utekavanje motorja
Napisano

Noben problem je, ?e ga za kratek ?as spusti? tud na 3.500-4.000 obratov. Nej gre motor ?ez razli?ne obrate sploh pri 1500 prevo?enih pa res ni treba morit motor pri 2k obratih ... moderni dizli s turbino se brez problema zavrtijo preko 4k obratov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

utekavanje motorja
Napisano

Da, pretirava? in tole kar dela? ni glih v redu. Pri utekanju je bolj pomembno le to, da ne gre? do blokade, predvsem pa da vozi? ?imbolj razli?no - se pravi menja? obrate tako, da vsaj prvih 1000 km odpadejo razni tempomati ipd.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.