Me zanima, ?e slu?ajno kdo na Mazdojkah tole prakticira?
Kolega Peri?nik mi je pred ?asom povedal, da se na Renojih dizlih BISTVENO podalj?a ?ivljenjsa doba turbine, ?e se dodaja v polhn tank nafte, cca. 2 do 3 dcl 2-taktolca!
Na Galunah, Maliganih in Calvotih marsikdo to ?e prakticira. Ali se vam zdi smiselno to po?eti tudi pri Mazdojkah, ali so pa? toliko bolj?e narejene kot Renojci, da to ni potrebno dodajati (za Renoje dizle je namre? znano, da so super ob?utljivi na kvaliteto naftne ?orbe, katera naj bi bila ful PRE-SUHA oziroma osiroma?ena k zmaj).
Ker nisem ravno tehni?ni tip, bom tule prilepi link od Reno foruma (upam da bo delovalo, ?e niste registrirani);
Tempomat je sme?na re?, ne vem ?e se tudi vam ostalim to dogaja, ampak npr. da imam hitrost programirano na 130 in potem po ravninah me dejansko pelje s to hitrostjo, ?e se pa za?ne izrazit breg navzdol, npr. od Razdrtega proti Primorski, pa mi zna hitrost narasti do skoraj 140kmh, se pravi se ne dr?i ve? 130kmh. Ali je to normalno ali mora tampomat tudi zavirat (verjetno ne ali kako)? :ne vem:
to temo lahko zaprete. ponosno povem, da smo stikalo usposobili z enim rabljenim rahlo polomljenim in mojim polomljenim. avto bil po?trihan in vsa rja odbru?ena dol... sedaj je zakon avto
kupljene ?e nove lu?i tako da je sedaj pravi strup
Lahko bi ga predstavil (Predstavitve ?lanov), da si ga malo ogledamo!
Pokli?i tega majstra kot je predhodnik povedal, sicer pa obstaja tudi nekak?na mo?nost originalnih delov z Japonske, kar se tega ti?e - kontaktiraj uporabnika ki ima Rx7 (glej temo predstavitev ?lanov)!
Upam da poceni u?tima?, ker tole se ni? kaj fajn ne sli?i. Ampak va?no da ima? voljo (no treba met tut nekaj financ, jebiga), ampak verjamem da bo? vse po?timal! Do takrat pa zalaufaj kak?en ?parov?ek, magari dru?inskega dizlaka!
Na enem mazdilaku (323F 97 letnik) se nam je zgodila ravno ista zadeva, ker je klima (nimam pojma kako) kadar je obratovala se je potem voda zbirala pod sovoznikovmu sede?em in pa pod predpra?nikom tistega mesta, ki se nahaja za sovozni?kim sede?em! Lahko da je podobna zadev??na! :ne vem:
Da, dec bo u?timal, lihkar sem z njemu govoril! Pomoje se je mal ustra?u ko je vidu da ga kli?em, da nimam ?e zmer Renolda in da kej nagaja, hehe!
@Ajvar ali priporo?a?, da zdele ko se kupuje drugo vozilo - 6ka benz 1.8, da najprej par 100 km ?enska prefura na benz, pa ?ele pol LPG noter, da se vidi ?e so kakr?ne koli te?ave, da se predhodno odpravi, ker je la?je diagnosticirat te?avo, pomoje. :ne vem:
Kdo mi zna svetovat kakega mojstra, ki bi premontiral celoten LPG sistem iz enega v drugo vozilo. Zadeva je bila montirana na Jesenicah na Dolenjskem (Primo?). No sedaj za premestitev sistema ?eli imet 450?, kar pa je TU MA? in ne bo ?lo, vse komponente so namre? delujo?e in se samo prestavi in optimizira na drugo vozilo!
@Zokiman, ?e govorimo o benz motorjih (dizle res ne gledat, zlasti ne z DPF ker pri tvojih super kratkih relacijah ti zna iti motor po gobe :ne vem: ), imajo pogonsko verigo (se pravi veliki servisi prakti?no odpadejo), rada jih rja zoba (zadnji blatniki in podvozje). Kater motor od bencincev te sicer zanima, obstaja 1.8 (121KM), 2.0 (142) in 2.3 (166) ima? pa tudi MPS, ?e rabi? malo hitreje it.
Res je tole, nikakor ne kupuj dizla, ker se ti niti ogrel ne bo, poraba bo pa enormna. Na?eloma se dizla kupuje za prevo?ene velike razdalje in var?evanje pri gorivu. Tule pa bo ravno obratno!
Ja v Medvodah (njihovi bli?ini) je res nek mehankar, ki nam servisira prakti?no polovico mazdurin s foruma (mogo?e sem ?e premalo rekel, hehe), cene solidne, strokovnost in odnos pa 1A!
Simon je ?e tolko teh dizlc previja?il, da ti bo iz glave vedel to?no v ?em je te?ava (upam le da je kak?na manj?a zadeva in bo cena ugodna, potem pa zoom-zoom dalje)!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pozdravljeni!
Me zanima, ?e slu?ajno kdo na Mazdojkah tole prakticira?
Kolega Peri?nik mi je pred ?asom povedal, da se na Renojih dizlih BISTVENO podalj?a ?ivljenjsa doba turbine, ?e se dodaja v polhn tank nafte, cca. 2 do 3 dcl 2-taktolca!
Na Galunah, Maliganih in Calvotih marsikdo to ?e prakticira. Ali se vam zdi smiselno to po?eti tudi pri Mazdojkah, ali so pa? toliko bolj?e narejene kot Renojci, da to ni potrebno dodajati (za Renoje dizle je namre? znano, da so super ob?utljivi na kvaliteto naftne ?orbe, katera naj bi bila ful PRE-SUHA oziroma osiroma?ena k zmaj).
Ker nisem ravno tehni?ni tip, bom tule prilepi link od Reno foruma (upam da bo delovalo, ?e niste registrirani);
http://www.renault-klub.si/forum/viewtopic...066&start=0
P.S. - temo sem odprl dobronamerno, morda pa komu kaj koristi!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani