Res je tole, nikakor ne kupuj dizla, ker se ti niti ogrel ne bo, poraba bo pa enormna. Na?eloma se dizla kupuje za prevo?ene velike razdalje in var?evanje pri gorivu. Tule pa bo ravno obratno!
Ja v Medvodah (njihovi bli?ini) je res nek mehankar, ki nam servisira prakti?no polovico mazdurin s foruma (mogo?e sem ?e premalo rekel, hehe), cene solidne, strokovnost in odnos pa 1A!
Simon je ?e tolko teh dizlc previja?il, da ti bo iz glave vedel to?no v ?em je te?ava (upam le da je kak?na manj?a zadeva in bo cena ugodna, potem pa zoom-zoom dalje)!
glavno je, da take norce/tezake spustis predse...jaz se vedno umaknem, pa tud ce je cist mal placa oz. tud ce moram bremzat se vrinem med kamionom, pa naj me prehiti....vecinoma so tezaki, ampak vcasih se lahko zgodi da ima zraven koga k ga mora nujno peljat na urgenco al kaj tazga...tko da najboljs take spustit
zadnja stvar ki jo rabim, da mi gre pulz na 200 zaradi enga tezaka...
Jaz se isto - hitrej?im z veseljem umaknem, a na ?alost me v?asih nekdo tako ziritira, da pohodim do dile, pa naj se kasneje on umika (to v primeru, da peljem neko solidno hitrost in sem v koloni na prehitevalnem, se pravi ne morem nikogar presko?it, halooo, no un zadaj hupa, blenda, ti jebe vse ?ivo)
Kar se pa zmogjlivosti ti?e, pa trdim, da ?e sta 2 avta z istimi konji (benz in dizel), da pospe?uje ?e vedno bolje bencinc, kon?no ima prav tako bolj?o. ?e se pomerita v breg, pa garantirano ostane zadaj, verjamem.
Mojo trditev bi pa sicer znala demantirat primerjava 1.gen. Mazde 6 benz 1.8 120 KM in pa dizel 2.0 120 KM
Ko sem podrl o?ji (desni) del zadnje klopi v moji mazdojki, se mi zdej naslonski del nikakor no?e zasko?it, se pravi nazaj v zgornji polo?aj, tako da lahko vozi? potnike na zadnji klopi oz. v mojem primeru ima otrok tam svoj avtosede?.
Ali je treba zamenjat kak mehanizem ali kaj je treba postorit, da se bo zadeva spet zataknila nazaj v tak?no pozicijo, ker ko sem malo podrezal tisti gumb (na vrhu sede?a), s katerim spro?i? ta preklop klopi (se pravi jo podre?), se niti ta gumb no?e vrnit v prvotno pozicijo. Posku?al sem tudi malo bolj na silo (ruska tehnika, hehe), pa se isto zadeva ni sprostila in zasko?ila.
Se je kdo ?e ukvarjal s tak?no te?avico? Imam 5 vratni model (HB), ampak mislim da imajo vse te tastara 6-ke tak?ne mehanizme in identi?no klop! :ne vem:
@Riper - P box naj ti Jurc posod za par dni, pa da vidi? ?e je kaj razlike, pa ?e malo bolje bo? lahko pospe?eval (sklepam), ?e ti isto?asno ?e poraba pade, si zmagovalec na celi ?rti in gre? pa? P box kupit!
Zame je v naseljih (edino tako se dr?im nekako znotraj omejitev).
Pri Galuni nisem imel "avtomatskega pilota" in sem npr. naselje za?el s 50kmh, potem pa nekaj po radiu drezal in kon?al naselje s 70 ali ve? kmh - nenamerno (ja sej vem, strahovita hitrost, ampak kazen bi bila lepa, hehe).
Zdej si pa na?timam malo pod 60 ali pa dobrih 55kmh, pa se peljem mimo z laserji v rokah in mi je prov zabavno vse skupaj, hehe
Nope sem probal. Recimo v tretji sem imel. Pejlal sem se lih ene 30 ali 40. Je lepo po?asi pospe?eval.
In isto na AC recimo, se peljem 100 v peti, in pospe?ujem na 130. ?e pospe?ujem ro?no oz. no?no se da precej bolj odlo?no, kot pa s tempomatom..jaz bi rekel da je na ene 60% gasa ..s tempomatom.
Tudi sam sem mnenja, da na "tempomat programu" avto pospe?uje z nekje 60 ali 70 % najve?jega pospe?ka (domnevam da stalno gleda kje je idealna poraba, ali pa je to ?e znanstvena fantastika za tolko stare mazdojce, hehe). Vidim pa da ?e se npr. peljem 100 kmh, na tempomatu pa imam v spominu hitrost 130, pa dam komando RES ACCEL., se ne bom ravno izstrelil do 130, se pravi ?e bi jaz fizi?no pospe?eval s tem avtom, bi bil hitreje na hitrosti 130kmh, to sem ziher!
V tem primeru je odstopanje pri dimenziji ogromno, saj si "presko?il" za eno colo, ?e bi ostal na 14 colkah bi bilo pri tak?ni menjavi dimenzij, vse v najlep?em redu, tako pa je naenkrat kotalni obseg kolesa za kar nekaj cm ve?ji in ti dejansko tudi merilnik hitrosti ka?e krepko napa?ne vrednosti!
prej 185, potem 195) poznala na 0,5 litra + na 100km, pospe?ek je bil pa tudi taki, kot da bi imel avto polno nalo?en.
Tole se mi zdi pa izredno nenavadno, si imel pravilno zamenjane dimenzije, npr. prehod s 185/55/15 na 195/50/15, ali ste kaj drugega improvizirali? Ker v navedenem primeru se razlike sploh ne bi smelo opaziti, je premajhno odstopanje!
@Ajvar, ti si eden redkih mazada?ev, ki so na svojo ko?ijo ?e bolj ponosni od mene (me morte razumet, z Galune na tacga stroja) in ob vsaki priliki pove? kolko ma? konjenice in kolko tro?i!
Mo?no tudi da ima? z elektriko te?ave, da ti kej prebija, se pravi poleg sve?k bi jaz preveril ?e v?igalne kable (?e je potrebna menjava, majhen stro?ek).
?e pa gre avto kot strela, pol je to dober znak, in si bom ?e sam kupil tak?nega!
Ne, obi??i enega kvalitetnega mehankarja, ki te ne bo le ogulil, na vozilu pa naredil ni?esar!!!
S tem, da proda? avto in "prelo?i?" te?ave na nekoga drugega, nisi ni? naredil, poleg tega je vpra?ljiva prodajna cena, sploh ?e se ti bi mudilo. :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Res je tole, nikakor ne kupuj dizla, ker se ti niti ogrel ne bo, poraba bo pa enormna. Na?eloma se dizla kupuje za prevo?ene velike razdalje in var?evanje pri gorivu. Tule pa bo ravno obratno!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani