Skoči na vsebino
Čiščenje kolektorjev
Napisano (urejeno)

Ne ga biksat bini.

 

Legenda pravi, da še tastare 626 bencinarke dan danes vozijo brez nekih večjih okvar. Bolj je problem rja, kot pa kej druzga.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)

Se opravičujem in je cena za liter. Bo sedaj boljše ? :)

5L je 20,49€ (+DDV) (količina 1)

količina 0,2 je en litr.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zadnji amortizer
Napisano

Ko me to zmoti k folk pravi ponaredek. A si mogoče kupil pri kitajcu ? Kupil si samo drugo znamko, katera je prva vgradnjo pri drugi znamki avtomobila. Jest sem kupil "ponaredek" amortizerje znamke bilstein, k so svetlobna leta pred OEM mazdinimi original. Bilstein je sicer tudi prva vgradnja pri BMWjih. Seveda se bili tudi bilstein obcutno cenejsi, kot pa original mazda. 

 

Denso je prva vgradnja sveck za mazdo. Cena je 150€. Kupil DENSO na autodocu za 60€ in ne vidis razlike, ko das eno zraven druge. Celo na orignal mazdi svecki pise denso in nikjer mazda.

 

Bistvo je samo, da ima pooblasceni trgovec x2,x3 marzo. To je pa to.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano

Kaj je pa narobe, če menjaš olje na 20k km ? Tudi v servisni knjigi ti piše enkrat letno oz. na 20k km. Jest že celo življenje menjam na 20k km pa nimam nobenih problemov s prekomerno porabo olja ali počenimi glavami . To pač ni normalno in glede na to, da je teh okvar očitno kar nekaj je vrjetno slab material....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Tudi to, ampak bolj kot ne delam zaradi tega, da čeljust ne zašteka. Pri mazdi so tudi kritična tista dva šraufa (vodila) po katerih se čeljust premika. Če se ne čisti sproti, vodila zarjavijo in čeljust zašteka. Seveda se posledično prekomerno obrabi plošcica.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Ko zategnejo na koncu vijake  z moment ključem veš, da so pravi mojstri .

 

To je osnova, ampak gledu na to da je dandanes že vsak tadrug "mojster" si lahko vesel, ko vidiš nekoga, da zateguje z moment ključem.

pred 2 urama je NevLado napisal:

Ploščice pa diske dol, čeljust spucat pa na novo z mastjo podmazat vodila in nazaj gor.

To jaz delam sam vsakič, ko menjam gume (zimske/letne) in sicer že od samega začetka lastništva mazde. To je pač hiba mazde oz. japoncev.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Pri narezanih diskih je problem, ker se luknce na disku zabasejo z zavornim prahom in se ne hladijo temu primerno. Zato pa odsvetujejo taksne diske. 

Razlika med klasicnimi diski in naluknjanimi je pa itq samo iz vizualnega vidika. V praksi je isti k. Razen, ce si kupil nevem kaksne super duper sportne diske, katere pa spet ne rabis.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Polomljena loputa turbine (male) mazda 6, 2,2 dizel
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Upam, ker je ta mazda 6 začetek 2014, da so to pri novejših letnikih popravili na bolje. Ker tako od blizu mi je vse skupaj izgledalo zelo bogo. 🙄

 

 

 

 

Seveda, da so brez skrbi. Tako kot so popravili bremze in zadnje čeljusti od 2003 do sedaj.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ne delajo parkirni senzorji?
Napisano (urejeno)

Pa saj sem rekel, da ima aftermarket senzorje. In ce modul crkne logicno,da ni nobenega piska, ko prestavis v vzvratno.

 

Kupi nov komplet pa je. Strosek 20-30e pa slabe dve ure dela.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.