Točno tako naredi, kot ti je napisal mazdaman in nimas kaj faliti. Park senzorji so vezani na rikverc luč in se ti na plus priklopiš samo še s kamero. Modul od senzorjev imas pa skoraj zagotovo zadaj levo.
Ko me to zmoti k folk pravi ponaredek. A si mogoče kupil pri kitajcu ? Kupil si samo drugo znamko, katera je prva vgradnjo pri drugi znamki avtomobila. Jest sem kupil "ponaredek" amortizerje znamke bilstein, k so svetlobna leta pred OEM mazdinimi original. Bilstein je sicer tudi prva vgradnja pri BMWjih. Seveda se bili tudi bilstein obcutno cenejsi, kot pa original mazda.
Denso je prva vgradnja sveck za mazdo. Cena je 150€. Kupil DENSO na autodocu za 60€ in ne vidis razlike, ko das eno zraven druge. Celo na orignal mazdi svecki pise denso in nikjer mazda.
Bistvo je samo, da ima pooblasceni trgovec x2,x3 marzo. To je pa to.
Kaj je pa narobe, če menjaš olje na 20k km ? Tudi v servisni knjigi ti piše enkrat letno oz. na 20k km. Jest že celo življenje menjam na 20k km pa nimam nobenih problemov s prekomerno porabo olja ali počenimi glavami . To pač ni normalno in glede na to, da je teh okvar očitno kar nekaj je vrjetno slab material....
Tudi to, ampak bolj kot ne delam zaradi tega, da čeljust ne zašteka. Pri mazdi so tudi kritična tista dva šraufa (vodila) po katerih se čeljust premika. Če se ne čisti sproti, vodila zarjavijo in čeljust zašteka. Seveda se posledično prekomerno obrabi plošcica.
Pri narezanih diskih je problem, ker se luknce na disku zabasejo z zavornim prahom in se ne hladijo temu primerno. Zato pa odsvetujejo taksne diske.
Razlika med klasicnimi diski in naluknjanimi je pa itq samo iz vizualnega vidika. V praksi je isti k. Razen, ce si kupil nevem kaksne super duper sportne diske, katere pa spet ne rabis.
Predvidevam, da s stikalom prižge sprednje park senzorje.
pred 15 urami je Freak napisal:
Pozdravljeni, imam mazdo6 GH in mi ne delajo več parkirni senzorji. Sumim na stikalo pod prestavno ročico, saj ko dam v rikverc, mi je včasih 2x zapiskalo, da si vedel, da maš v vzratni prestavi. Sedaj pa mi to ne naredi več.
Je ime kdo že kak tak problem?
Zelo verjetno nimas OEM senzorjev in ti je crknu racunalnik za parksenzorje. Stikalo za vzratno nima veze, ker so parksenzorji vezani na vzvratno luc in ko das v rikverc dobijo parksenzorji 12v
Sprosti rocico za nastavitev volana in potem potegni volan ene parkrat ven in noter ter skrajno levo in desno. Tako bos podmazal volanski drog. To isto foro je imela sestka prve generacije. Problem je, da se kao mast nabere na skrajno levem ali desnem delu in ni pravilno podmazano in zaradi tega potem poka.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri avtu je bolje da imaš višek moči kot pa premalo.
Drgač imam pa doma toplotno črpalko in je tudi bolje da je malo bolj močnejša, kot pa premalo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani