To pa nisem vedel.
Pol pa so ga res japanerji srali.
Hja, tvoj zapis drži delno.
Če ne kaže pritiska ni ventilčka. Meri po ABS/ESP senzorju in to zadostuje zakonodaji.
Mondeo 2008 ima tmps, pritisk na 1 decimalko. 5 ventilčkov se je prelomilo. Zunanji del. 3 smo spravli na garancijo. Verjetno serijska napaka VDOja....
In leta 2008 je še bila Mazda po Fordom, tako da ne verjamem, da je bilo kaj drugače 😉
Še en dokaz, da je za zakonodajo dovolj ABS/ESP, na i20 je samo ta. Le na i20n so senzorji.
i20n kaže samo med vožnjo, Focus pa tudi v aplikaciji, kadarkoli.
Popravljeno od godlikeEna izmed boljših pridobitev zadnja leta.
Pa bi vgasnjeval?
Popravljeno od godlikeRazširiIzbrskal sem račun od servisa.
Na računu za tip olja piše: DEXELIA DPF - Olje Dexelia ultra 5W30. Kot pa razumem navodila, ki jih prilagam spodaj za CX-5 2.5 bencinski motor nebi smel biti tip olja za DPF. Ali kdo ve?
Navodila za bencinske motorje:
![]()
DPF na olju je samo kozmetična oznaka, enako kot na gumah XL.
Bolj je razlika v C3 in A5/B5, med dizlom in bencincem.
Za svoj duševni mir sem delal enkrat analizo med A,B,C standardi.
Sem pognal Oil Finder na Ravenolovi strani za tvoj avto. Pregledal sem vsa predlagana olja 5w30 in samo eno je A5:
RAVENOL FO SAE 5W-30
Zdaj jaz nisem strokovnjak, naj še kdo drug pove, če je to ustrezno.
Jaz vem da na Alfi in Fordu (Ford WSS-M2C948-B) moram paziti točno certifikacijo, če ne lahko gre motor u maloro. Bi pa verjetno to pisalo na tej strani v knjižici. Pri moji M2 vem da ni.
Olje tudi vidiš na palčki.
Na foromu je bilo kar nekaj povedano o kapljični analizi olja. Lahko tud tak test narediš.
Edino za olje, preveri specifikacije, moja je le bila 2010.
Popravljeno od godlikeHah, v dveh temah je isto.
Meni je zvok z gasom postajal hujši.
Shell Ultra Professional AF je bil že zelo velik napredek.
Šel sem z njega, ker je bil A5. In sem tukaj prebral, da je to bolj za okolje ne pa za motor.
Ravenol sem imel HCL. Zadnji dve menjavi, ga nisem dobil v SLO ampak iz Autodoc-a. Če sem se vsekal v modelu olja, je vse v moji temi poslikano.
Popravljeno od godlikePa ni tu bilo že enih 6 postov ali več, vključno z mojim? 🤔
Tak zvok je M2 1.5 103km, dobla pri ca. 4.5 letih. Prvo je bil pri res hladnih jutrih, 100m po ulici.
Na koncu je že bil vsak hladen zagon. Kak malo bolj dodatnik se gasa, je šklopotalo.
Šel sem iz Mazda olja na Motul. Na to na Shell 5w30 (torej na redkejše).
Težavo je 3 leta nazaj odpravil Ravenol.
Moj povzetek. Točil sem zamano olje ven na 7-8k km. Ker je bila mestno vožena, je imela zapacano mašino. Redkejše olje in ta skrajšan interval, sta jo počasi očistila. Slišalo pa se je variabilno jermenico, ki je bila zamazana in ni skočila do konca na svoje mesto ob hladnem zagonu.
To sem dognal sam. Mehanik na uradnem servisu je rekel, da bo redkejše olje poslabšalo zadeve. Kar ni. Tudi pravili so od drončnikov zjahanih, do verige zrabljene.
Je pa žalostno, da mora bit en računalničar mojster za vse, ker vsi uradni šolani ljudje nimajo pojma.
Isto na Alfi, sem moram mehanike učit na uradnem servisu.
Sem ne presem zadev, ko mi rečejo vozi naprej, ni še dovolj zanič 🙁
Kakšno olje imaš na pol intervala? Črno kot tinta? Še vedno dopuščam možnost, da je drončnik.
Popravljeno od godlikePol pa sem prav sklepal iz povečane slike.
Vauuuu. Za Mondeota 2.0 2008 so bli kitajski.
RazširiZdaj pa upam, da bo mir
![]()
Gor so bili TEXTAR, prevoženo 23k km... Mesa na ploščicah še ohoh... Treslo pa noro.
Kje pa-so bli narejeni ATE diski in pakne?
Seveda.
Iz komentarja lahko predvidevam, da je bil nakup rabljenega. Tam je pogosto odvisno od ponudbe.
Z Mazdo ni nič narobe 🙂
Se je tudi meni pri 80k v amaturki odlomil nosilec in je ob dinamični vožnji pokala. Pa delčki so se kotalili, dokler jih nismo ven polovili.
Prva leta pa je bila prava romantika, tudi prodal sem jo takoj in za lepo ceno. Zaradi užitka v vožnji sem ji marsikatero hibo spregledal. To so bili 1x na lepo kak fix za 100€.
RazširiKo sem kupoval avto sem se odločal med Alfo Stelvio in Mazdo CX-5. Ko sem videl kako zanič usnje vgrajujejo v Alfe sem se odločil za Mazdo. Praktično po 80000km so imele cisto vse Alfe uničene sedeže.
Mazdo, ki jo sedaj vozim ima bež usnje. Po 90000km je praktično novo.
Naročil sem LRC. Sporočim kako se obnese.
LRC Leather Protection Cream | Spoliraj.si
WWW.SPOLIRAJ.SI
Spoliraj.si - LRC Leather Protection Cream - Negovalni in zaščitni premaz za avtomobilsko usnje.
Moja Giulietta je imel pri 90k km, samo malo podrajsano na levem boku, ker so bli bolj športni....
Polo je imel pri 90k km oguljen volan 50% kroga.
Dosti je odvisno kdo zlorablja avto.
Focus na 45k je še brez sledi obrabe.
Mazda ti ima mogoče malo boljše materiale. Bencinc je bolj zanesljiv. Je pa Stelvio dost bolj dinamičen pri vožnji. Pri obojnim pa je problem kvalitetnega serviserja najt.
Oboje je mes boljšimi izbirami na trgu.
Hja. Na Alfi mi je umetno usnje na menjalniku začelo pokat po pol leta. Smo menjali na garancijo. Potem sem ga pač mazal in je držalo 8 let.
Tudi če je bila umatna koža, ji je pasalo božanje in vlaženje.
To pa si naj pogleda pri proizvajalcih diskov, keri pašejo. In potem kupuje po kataloški, ne glede na to ali prodajalec misli, da je kompatibilno.
Tako sem jaz ABS enoto kupoval na autodoc-u. Pa je blo da ni kompatibilna z M2. Jaz pa sem vedel, da imam ta model in iz ATE strani našel uradne reference.
Pa sva se z Marjanom menla, da sem edini, ker noben tega ne zna najt. Tudi on ni uspel. Potem pa se stranke pošilja na odpad in se vgradi ponovno napravo s serijsko napako, ki bo prej ko slej odletela.
EBC me tudi vedno mika.
Samo se še nisem opogumil.
Moji M2 so Brembo pasali. Nič ni "drhtela" pod njimi, pa jih je imal 8 let in 60k km.
Kar mi je moj potnik marca zatrjeval, išči Textar:
https://brakebook.com/bb/textar/en/PKW/72/39275/136180/applicationSearch.xhtml
Včasih se vprašam, če so ga zategnili z kompresorjem.
Pol pa vidiš vsakih par servisov na računu tudi čep karterja in ne samo dihtunga.
Poglej 1x vulkanizerja natančno.
Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.
Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.
Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....
Jaz bi rekel modri Loctite gor in srednje močno zategni.
Zelo malo uradnih mojstroj sem videl delat z momentom, razen na mašini.
Napisano
Odsvetovano.
Ker bo ozka in visoka guma, pa bo verjetno plaval na bočnicah.
Btw. Če se greš uradno. Bi jih tudi moral dat homologirat. V primero nesreče je lahko problem z zavarovalnico...... policaji tega še ne znajo preverit.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani