Tako na bratovem avtu, se je zamenjala spodnja veriga in vodila Oz. Napenjalec, zamenjane podlozke ?ob (zadnji ?as ker so ?le komaj ven tople), zamenjamo sito oljne ?rpalke (na pol zama?eno, tlak je bil pa ?e vedno v normalnih vrednostih). Sedaj sledi ?e ?i??enje sesalnega kolektorja in pritegnitev ?ob in potem bo tudi poraba verjetno padla.
Pa ljudje, avto je stro?ek. Ni to samo benzin, redni servis in to je to.Ob?asno je potrebno kupiti gume(dobre gume), akomulator, zavore, diski in tu spada tudi drag velik servis.To je pa? potrebno narediti pa naj stane kolikor stane.
Se pridru?ujem spektru, da ni ?ans da ogrejete hladilno teko?ino na 50?C v 15s, js sm pri prej?nji SykactivD ?ele po 3-5km meu nad 50 v "zimskih ?asih". ?e pri bencinarki zej dolgo ?asa rabi da ogreje nad 50 stopinj pri zunanji temperaturo od 0-5?C.
Mogo?e jo pa kdo fenom prej ogreje, predn jo ?tarta
In ja definitvno ni normalno, da ta warm up process traja ve? kot 15s, poleg tega pa ?e smrdi ...
A nisi prebral, kaj sem napisal, da pod 10?C se to ne dogaja. Se pravi, pozimi tega nabijanja v obrate ni!
Danes je bilo pri nas 17?C in sem ?topal, koliko ?asa traja to nabijanje obratov.
Torej, to?no 20 sekund, ni? ve? in ni? manj in temp. je narasla resda manj kot na 50?C ampak na enih 35?C.A ?e po dvesto prevo?enih metrih je bila temp. na 50?C, kot sem napisal enkrat prej.Tako da ja, temperatura vode se hitro dvigne.?e pa traja to le 10sek. kot pravite nekateri, nekaj ni v redu. Normalno je do nekje 30 sek.
Sem malo pre?ekiral italijanski forum in je kar nekaj zapisov na to temo. Ve?inoma ro?ni menjalnik. En je imel trikrat avto zaradi tega na uradnem servisu v garanciji a niso na?li ni?. Svetovali so mu, naj vozi in menjava v vi?jih obratih in naj ne obremenjuje motorja z nizkimi obrati. da bi pri?paral gorivo.Da taka vo?nja ne pa?e tem skayactiv motorjem.
Okoli 10s je normalno. Segreva se katalizator ne voda. Voda se v teh 10s ne bo segrela.
Sej sem napisal, da je to zaradi katalizatorja. Voda pa se tudi posledi?no segreje. Ko speljem, je pri meni temperatura vode ?e okoli 50?C.Tudi gretje za?ne pozimi delati zaradi tega prej.
Pri nas ni 30s. Je bistveno dalj ?asa. Poleg tega smrdi..tako, da mora? po v?igu gara?o prezra?iti. Tudi s temperaturo okolice ni povezano. Neglede na stopinje,se to dogaja. Najbolj ?udno je, da se lahko ponovi. Motor zalaufa, se ti obrati porihtajo, torej padejo na nekje 900, pa ob ponovnem zagonu po kratkem ?asu (miruje mogo?e pol ure) spet isto...
Mislim, da so se tu poklopile dve stvari, hladen v?ig in regeneracija. Pri regeneraciji pride do smrada, ko dpf filter se?iga saje. Najbr? ne po?aka?, da dokon?a regeneracijo do konca in ugasne? avto. Ko ga ponovno v?ge? se nadaljuje in ?e naredi? veliko takih kratkih vo?enj se to stalno ponavlja. Kar se ti?e obratov, je normalno, da se tudi drugi? isti dan zgodi enako. Razen, ?e je motor ?e topel in ga kmalu v?ge?. Takrat se to ne bo zgodilo.
Vsako olje z pravimi specifikacijami je dobro in ne bo ma?ini ni?. Sej niso Mazdini motorji nek nasin izdelek, da potrebujejo to?no tako olje, kot oni predpi?ejo. Se pravi, ?e bi mazda priporo?ala toyo gume, bi bile samo te prave in nobene druge.Vedno,ko ti nekdo nekaj turi na silo, se jaz tega izogibam.Imam opravka z dobavitelji in vem, kako to poteka in kje je bit vsega skupaj.
Letnik 2018 je...Kaj jaz vem, pravijo, da je to zaradi ?i??enja dpf filtra in, da je to normalno, a meni ne izgleda tako
Tako pravijo Mazdini in?enirji:
After a cold start, the regulator valve and the wastegate valve are fully open to enable the exhaust gas to flow through the turbochargers without loosing much exhaust gas heating capacity. Also the VVL mechanism slightly opens on exhaust valve per cylinder during intake stroke in order to recirculate a certain amount of high temperature exhaust gas back to the cylinder.
This is for early activation of catalytic converter and improved gas purification. This does not indicate defect of the parts.
Water temperature (ECT) at engine starting: from 15 to 32 degrees Celsius.
Intake air temperature (IAT) at engine start: from 15 to 35 degrees Celsius.
Barometric pressure at (BARO) at engine start: from: 91 to 200 kPa.
Pa ?e tole:
Skyactiv Technology Tips
Have you noticed that your engine sounds different on some cold mornings? If so, you're hearing a unique piece of SKYACTIV combustion technology at work. The Accelerated Warm up System (AWS) uses higher engine RPM (about 1500 rpm) and a different combustion process to quickly warm up the catalyst for cleaner exhaust emissions. Listen closely and you can hear the engine sound get quieter and the RPM drop when the catalyst is up to temperature (this takes less than 30 seconds after a cold start).
NOTE: You don't need to wait for this warm up process before driving.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes sem ugotovil, da se tudi moj akumulator počasi poslavlja. Ali je kaka možnost sedaj kje kupit novega in ga tudi montirati pravilno?
Pa kje je glih v teh časih našel. da gre...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani