Skoči na vsebino
Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)

Celjusti so mazdina hiba. Vrjetno ti je celjust zastekala in ne spusti diska v celoti, zato slisis ta kovinski zvok, ker ploscica se vedno v izi drzi disk. Posledicno je ta disk tudi bolj vroc od drugega. Lahko pa da so samo vodila slabo podmazana in zaradi tega steka.

 

Sprednje celjusti lahko obnovis (batek in gumice) in so, kot nove. Medtem k se zadnje bolj kot ne splaca obnavljati, saj je cena obnove drazja od nove celjusti. Poleg tega je dost vec zajebancije z obnovo zadnje celjusti, kot s sprednjimi. 

Diske kupi klasicne ate, zimmerman ali textar. Razlike med naluknjanimi pomoje nebos opazil razn tega, da se ti bojo luknce pri naluknjanemu disku zabasale v primeru, da bos imel "mehkejse" ploscice.

Jaz osebno imam vse komplet ate pa nimam nobenih problemov. Vmes je tudi ze celjust zastekala pa je bil disk zelo vrel in se ni zvil. Zamenjal celjust in gas naprej.

 

Tisti, ki imate naluknjane diske tudi pazite pri izbiri ploscice, ker ce so ploscice premehke se bojo luknce na disku hitro zapolnilne z zavornim prahom. To posledicno pomeni tudi slabse zračenje diska in lahko pride do pregrevanja. Seveda je tudi obraba ploscice vecja.

 

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)

Problem je v materialu alex. Nikjer drugje. Fotru je druga generacija parkrat "zakuhala" k je bil termostat hin pa ni nobena glava pokala. 

Sem imel prvo in prav tako drugo generacijo in se zdalec, da sem vsak teden haubo dvigoval. Je res, da je fajn na vsake toliko casa malo prekontrolira tekocine itd. ampak ne iskati krivdo v lastniku...  Tudi veriga, katero imajo novodobni avtomobili montirano je tako debela, da je moja na kolesu debelejsa.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Kako je bil motor poln vode, a za olje si pa napisal, da je v redu? Ni mi jasno...

 

V glavnem, dobro rešite.

Zato sem pa jaz napisal, da ce ni nikjer luze, da avto sigurno pije oz. mesa antifriz z oljem. Je ze res, da v nekaterih primerih to lahko pogruntas tako da se na pokrovcku od olja nabere bela "sluz", vendar pa to ni pravilo. No to, da bi pa blok motorja pocil pa iskreno nisem pomislil.. Škoda in upam, da resis cimbolj ugodno in da bos potem imel mir. Je pa grozno to brati sploh pri relativno novem avtu...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)

Pelji k pelkotu da ga pregleda tako, kot se zagre.

Je pa slaba diagnoza ze to, da antifriz zginja nikjer pa ni nobene luze ali pa sledi spuscanja. To, da kao nekje spusca tako malo, da izhlapi oz. ne opazis je bla bla.

 

 

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

S sprednjimi celjustmi ni ful dela. Je pa bolj enostavno zamenjati komplet celjust. Problem nastane pri obnovi zadnje celjusti. Tam se pa ponavadi ne splaca, saj je cena obnove visja od cene nove celjusti (aftermarket).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Parking senzor
Napisano (urejeno)

Potem raje vzami tole. Snema spredaj in zadaj. Slika je pa fenomenalna in se nisem videl boljse slike od aftermarket zadev. Sliko ti prikazuje cez cel enkran in se vidi odlicno tako podnevi, kot ponoci. Med voznjo lahko preklapljas med sprednjo ali zadnjo kamero. Lahko pa tudi ugasnes ekran in imas klasicno ogledalo. Seveda kamera dela v ozadju.

 

https://a.aliexpress.com/_mOfdFfq

 

 

received_199038798381288.jpeg

received_367916684486098.jpeg

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vibracije motorja
Napisano

Nerabis nic s pajserjm. V avtu zategni rocno in simuliraj, kot da zelis speljati. Nekdo naj opazuje motor in ce motor ful skace je nosilec zanic. Stara sestka ima tri nosilce. Po vsej vrjetnosti je hin desni nosilec (cca. 50€). Vsi teli nosilci so oljni nosilci, kar pomeni, da ko so hin spustijo olje. Preveri ali imas kaj umazano od olja.

s-l300.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH
Napisano
pred 43 minutami je Freak napisal:

Si že kaj našel? Sem par dni nazaj pogledal malce pod avto in me je isto glava zabolela. Sicer še stoji nekak gor,je pa tudi že polomljena zaščita in sam uprašanje časa,kolk časa bo še 🤔

Cimprej pelji k nekomu, da ti zadevo fiksira. Enkrat ko bos plastko izgubil je prepozno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH
Napisano

Jest ti predlagam, da se sam zapeljes do avtoodpata in prvo pri nas preveris, ker teli "dilerji" kar neki na blef recejo, da nimajo, ker se jim neda zajebavat s telimi plastikami za male pare. Jest sem recimo za oceta ene par let nazaj kupil to plastiko k jo je kupil alex pa sem dal na ebayu 30€ za rabljeno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH 2.0 bencinar in poraba olja?
Napisano

Olje je 5W-30. Na prvi generaciji sem delal generalko pri 180 k km. Pri 300k km sem jo pa prodal in je po generalki popila minimalno olja. Razlika med min in max na sipki je slab liter. Ko bo v motorju manjkalo dober liter bos dobil lucko. Se pa strinjam in je bolj preventivno sem pa ke preveriti nivo olja, kot pa cakati na lucko.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH 2.0 bencinar in poraba olja?
Napisano

To je kar veliko za te km. Meni še tri deci ne spije na 20k km pa je 2.5 2008 letnik 240k km prevoženih. Se bojim, da bo potrebno narediti generalko (novi batni obročki, tefloni, tesnilo itd.), da se bo to rešilo tako, kot se zagre. Z raznimi aditivi pomoje nebos nic resil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.