Skoči na vsebino
Popokana obroba ventilckov
Napisano

Ampak bolje ko to gledam bolj ne morem verjet kako je razpadlo...

 

?e sem dobro razumel ima? ti samo en set originalnih ventil?kov... pri meni je ta razlika, da imam dva seta na zimskih feltnah enega in na letnih drugega. Sta pa oba seta skoraj enako stara in enako ohranjena brez sledov korozije.

 

A je mo?no, da ima? avto tako parkiran, da je dostop samo z leve strani pa ti ga pridno zalivajo raznorazni ku?ki.

 

Ker po moje je ta scavnca ?e najbolj agresivna, da bi se lahko zgodilo kaj takega.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 CD 120
Napisano

Pozdravljeni,

 

sem nov na forumu, lastim si staro ?estico karavan letnik 2007. Pred kratkim sem bil dele?en hladnega tu?a, saj sem dal za servis na 60.000 km skoraj 400?, medtem ko je kolega na BMW318D isti letnik tudi na 60.000 pla?al pri Selmarju 220?. Ne vem zdaj kaj je premium znamka Mazda ali BMW....

 

Skratka, a ste tukaj vsi neki direktorji, ?e pa niste, mi lahko kdo zaupa, kako vzdr?ujete svoje Mazde?

 

 

ufff ?e dobr, da nima? KIA-je, ker je kolega glihkar pla?al 320? za ceeda na 40.000km. Pol bi se ?ele spra?eval kaj je premium znamka.

 

moji servisi na stari ?estici

 

05.02.2008 833,00 ? Servis na 120000 km

24.07.2007 173,00 ? Servis na 100.000km

21.12.2006 248,46 ? Servis na 80.000 km

06.06.2006 283,76 ? Servis na 60.000 km

04.10.2005 244,12 ? Servis na 40.000 km

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Popokana obroba ventilckov
Napisano

Preveru... pri meni so ?ist v redu in zgledajo tako lepo kot leta 2008, ko sem jih kupil. Je pa res, da pucam avto po vsakem soljenju in letos mi je ?lo ?e oreng na organ ampak se o?itno spla?a zarad takih zadev. :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Webasto pri mazdi 6
Napisano

Podalj?ek za izpuh Webasta ti pa naredijo na vsakem Mazda servisu, lahko pa se tega loti skoraj vsak, ki mu je mal jasno katere materiale uporabit za izpu?ne cevi.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hupa ne dela
Napisano

Morda pa gre samo za slab kontakt v samem volanu kjer pa? pridejo vsa ?reva od kablov :D

Sname? klemo dol,podre? volan pogleda? ?e je kaj razvidnega za vzrok napake in le to posku?a? odpravit.

 

:ne vem:

Na servis in priklop PC-ja ?e vedno lahko naredi? ;)

 

Jaz sem to ?e rastavljal samo brez, da bo podrl cel volan bo te?ko kaj videti. Tam okrog ro?k pa ponavadi ni problem tako, da je treba odstraniti airbag kot vse kablovje pa ?e to ne bo ziher a bo na?el vzrok. Razen, ?e ni izurjen v tem je mnogo bolje, da to prepusti strokovnjaku na servisu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 se ugasa
Napisano

a si ziher, da je to webasto... ker non stop se vklaplja in izklaplja klima, ki lahko vpliva na obrate oz. padanje le teh...

 

Webasto namre? nima neposrednega delovanja na motor in na?eloma lahko tud crkne pa bo avto deloval normalno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 se ugasa
Napisano

kr malo dvomim, da je tole povezano z webastom... prej bi rekel, da webasto in avto crkujeta zaradi ne?esa tretjega. Vpra?anje se torej postavla kaj vpliva na oboje? Elektrika, dovod nafte?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servisiranje doma....
Napisano

Se pravi,?e sem prav razumel,da je uradni servis kot na?a ljuba koko?ka-en kup ljudi dela stvar,ki bi jo moral naredit eden. :whatever:

 

Sam glej Alex, saj ti je Symon lepo razlo?il, ker ?e pride? na Mazda servis pri?akuje? urejeno sprejemnico, pult, nekog aza njim, ki se posveti tebi in na?tevanju napak, ki prevzame avto in ti ga nato vrne (po mo?nosti ?e opranega). Pri?akuje?, da ko pride? se bo nekdo s tabo ukvarjal ne pa da ?aka? majstrapol ure, da z ju?ne pride al pa testne vo?nje ta ?as te pa trije ?raufcigerji neumno gledajo kaj tam stoji? kot kup nesre?e.

 

Vsak normalen servis ima pa? re?ijo za sabo tako nekega ra?unovodjo kot tajnico in fikus in pa? to stane. Ne zagovarjam vi?jih cen jih pa na?eloma razumem, ?e ho?em imeti neki odnos in postre?bo. Lahko pa pa? pridem v neko xy gara?o, kjer mi neki majster ves zama??en pleza po avtu in kjer imam ob?utek, da sem se zna?el v stripu o Alanu Fordu in grupi TNT.

 

To je tko kot ?e gre? na burek k ?ipcu in ga nato poje? stoje zunaj ali pa gre? v neko ugledno restavracijo, kjer te za lepp pripravljeno mizo opedenajo spredi in zadi ter ti prinesejo hrano in pija?o tako, da samo ?e u?iva? v okusih.

 

V obeh primerih se bo? najedel je pa vpra?anje kaj ti je bolj vredno ali nizka cena ali na?in postre?be. Aja to pa ne pomeni, da je burek zani? in hrana v restavraciji nebe?ko dobra, da ne bo pomote.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano

Mazda ima ene traktorske mere akomulatorja.Najprej ga izmeri in ?ele potem ga kupi. ;)

 

hehe, kakorkoli gleda? vedno je pri dieslih neka vsporednica s traktorji :blush:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servisiranje doma....
Napisano

Hja sej klele je ta kavelj 22, ker dokler je avto v garanciji ti kej druzga itak ne preostane, ?e seveda ?eli? obdr?ati garancijo. Ko pa je avto izven garancije je pa ve?ino (vklju?no z mano) strah, da kak?en nepoobla??enec z nestrokovnim posegom naredi ?talo, ki ti jo ?iv boh nato ne bo urihtal.

 

Seveda se lahko zgodi ?tala tudi na uradnem servisu samo jih veliko la?je dr?i? za jajca in ?e ne gre druga?e pritisne? tudi na uvoznika MMC al pa jih zato?i? Avstrijcem.

 

Enostavno so deli in servisi predrag hec, da bi ?lovek kar tako malo eksperimentiral in probaval ali bo ?lo ali ne. Kakorkoli ?e je dobra zadeva tudi MES, kar pa seveda ne pomeni, da kak?nega izrednega popravila ne naredi kdo, ki se spozna pa ni Mazda poobla??enec. :blush:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

servis mazde 6
Napisano

Ar ju ?ur? :P

Taki dokazi so zelo relativna zadev??ina.

 

Elektronsko knji?ico so dodali to?no zato, da bi se izognili goljufanja in temu primerno je sistem postavljen in ne dovolil, da bi nekdo goljufal. Se pravi, da imajo uradni serviserji problem karkoli po?muglat, vsi ostali pa sploh ne saj nimajo dostopa do skupne baze podatkov.

 

Kr verjemi, da navedbe v elektronski servisni knji?ici dr?ijo in da je to en velik plus za vse, ki kupujejo rabljeno Mazdo in pa tudi za prodajalce, ki lahko brez pretiranega dokazovanje doka?ejo, da je z avtom vse ok in to?ni podatki.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

servis mazde 6
Napisano

Mene tale digit.knji?ica niti ne zanima.Analogno je vse bolj?e. :P

 

ne vem ?e res... to ni gramofon :harhar:

 

navadno knji?ico lahko ponaredi vsak kekec, digitalno pa na?eloma ne.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kontrolna lu?ka "Check engine + DSC"
Napisano

No pa ?e nekaj - noben ni omenil - preveri gume ce nimas kake prazne :blush:

 

Verjetno bi tole ?e opazil saj mora biti kar precej prazna, da je tolk razlike v vrtenju.

 

AMpak, ker ?e tolk ugibamo bom ?e jaz pristavil lon?ek pa eno neumnost: Kaj pa gume, a so ziher vse enake dimenzije...

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?kripanje armature
Napisano

tud puran nisem napisu ti mislis na stuffed turkey... :bravo:

 

Sej ve?, da ?ivimo v ?asu manipulacij z mediji in potvarjanju in jemanju stvari iz konteksta tako, da sem s tem, ko sem samo eno ?rko zamenjal v bistvu ?e zelo nedol?en... puren - puran, Irak-Iran : what's the difference :ne vem:

:harhar::hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CD (DPF) motorji - pove?evanje olja
Napisano

Bravo, vse si napisal, po dveh letih se je pokazalo, da te je strokovnjak z dolgoletnimi izku?njami po domaa?e ''nate...''. Je pa sigurno imel tudi vsa dokazila in ustrezno dokumentacijo, da ti res prodaja kar govori.NI ane!

 

?voh bere? kar ti napi?em al pa nisi ?ist zastopil. Govorim o tem, da ?e produkt obstaja na tr?i??u ?e leta ali celo desetletje potem z njim ni ni? narobe oziroma ima neke lastnosti, ki jih uporabniki prepoznajo kot koristne. Recimo jaz sem jih na?el - pri mrzlem zagonu in pri prvih nekaj sekund delovanja oz. vo?nje, ko klasi?no mazanje ?e ni ustrezno.

 

Ker se najve?ji dele? obrabe zgodi ravno zaradi mrzlega zagona in slabega mazanja takrat se mi to zdi zelo pomemben faktor. Lep primer je tisti motor oz. avto, ki so ga non stop ?tiri leta laufali in naredili 1.600.000km (milijon milj) pa so na koncu ugotovili, da je obraba v mejah normale. Druga?e ni serijskega avta, kjer bi motor zdr?al, brez posegov oz. generalke v motor, tretjino tega. To pa zato, ker ni ga normalnega uporabnika, ki bi non-stop imel pri?gan avtomobil.

 

In tudi splo?no znano je, da motor, ki ima samo kratke vo?nje in veliko hladnih v?igov za sabo bo ?el precej hitreje v fran?e kot motor, ki ima za sabo dolge poti in malo hladnih v?igov.

 

Se pa strinjam s tabo v tem, da bi se dalo to preveriti samo z nekim obse?nim PRAKTI?NIM testom, ki bi dokazal ali ovrgel navedbe. 200.000 prevo?enih km z aditivom proti 200.000km brez z enakim avtomobilom in enakim motrorjem z enako koli?ino hladnih v?igov in enakim re?imom vo?nje. Ker je v praksi to prakti?no nemogo?e zagotoviti se bomo verjetno ?e vedno zana?ali zgolj na teorijo in osebna spoznanja pri uporabi tega. Jaz sem jih spoznal, ko sem videl kaka je razlika ob slabem akumulatorju, ?e je aditiv notri in hladni zagon motorja sploh ni bil problemati?en.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.