Njemu so manjkal 4je vijaki, logi?no da pol kolo odpade.
Ampak bi pa bla ideja... da naredijo nova pesta na recimo pet vijakov pa da smejo samo z dvema pnevmatskima pi?tolama ?raufat na konc pa morajo vzet ?e moment klju? in zategnit po pravilih, ?e ne so diskvalificirani.
A predlagam tole Berniju - po moje bi se kr zagrel sej zadnje ?ase je navdu?en na najbolj bebastimi idejami tko, da sem prepri?an, da bi znalo past na plodna tla.
Druga? pa take fore z nekimi pravili menjave koles na dirkah niso ni? novega. Recimo pri Nascarju je zanimivo, da ima? lahko samo sedem ljudi (ponavadi ?tirje na kolesih in trije na tankanju) okrog avta v pit stopu in samo dve pnevmatski pi?toli pa jim rata zadevo zamenjat in natankat v cca 15 sekundah.
OK, spet smo malo za?li lahko pa nadaljujemo v temi o F1.
Zakaj pa to ne, men s eni ?e noben sam od sebe od?raufal, sem pa ?e zlomil kak klju? na vijakih ki so bli priviti na suho.
Dr?i
?e je bil privit po pravilih se vijak sam od sebe ne bo nikoli odvil. ?e pa se je komu slu?ajno to zgodilo je pa vpra?anje bolj v smeri "da mu kdo ni pomagal" - ljudje so zmo?ni vsega in znajo, zaradi zamere, tud vijake nekomu odtegnit.
Men je bil pa ta stil notri pomaknjenih krakov v?asih sila v?e? zdej mi je pa vseeno sam da lepo zgledajo. Bi blo pa tole za videt v ?ivo, ker imam ob?utek, da tale slika malce vara.
?e je problem samo v umazaniji potem se ga da s?istiti. ?e ga pa kej drugega okvarjeno (recimo zvita loputa, al pa celo odlomljena ipd) potem pa ti ?i??enje ne bo pomagalo. Aja, da ne pozabim, lahko ga seklja tudi elektri?ni del, ki odpira in zapira loputo v EGR-ju.
EGR je na izpu?nem sistemu, da vra?a neizgorele pline nazaj v motor. Lok bi mu rekli "kao" ekolo?ki ventil ima pa ?e nekaj funkcij in sicer vzdr?evanje dovolj ustrezno visoke temperature v motorju in pa naj bi zmanj?al porabo.
Da te pa zajebava najbolj vidi?, ko avto pocukava med 1000-2000 obratih in se ti zadaj nenormalno mo?no kadi. ?e je ta krivec lahko zadevo tudi blindira? s plo??ico. Nekateri to naredijo za stalno jaz osebno bi pa to blindiral samo za test, da vidi? a je to to.
IMV ventil pa je ventil na visokotla?ni ?rpalki, ki uravnava pritisk goriva. ?e ne deluje ustrezno ima? lahko tudi cukanja in nenadzorovana uga?anja motorja v prostem teku oziroma pri zaviranju z motorjem brez pritisnjene stopalke za plin.
Najprej naj ti nadgradijo SW ter na novo "nau?ijo" ?obe potem pa dajaj v vsak tank en zama?ek tistega ?istila za ?obe. Preveri tudi s kak?nim gorivom drugega distributerja goriva. V Slo naj bi bil MOL najbolj?i saj imajo najbolj moderno refinerijo.
Da ti diski tolk opletajo, da med vo?njo ?uti? tresenje? Kaj pa gume pa centriranje le teh? A ma? ?e letne al si ?e na zimakih?
Kdaj pa se je to zgodilo - ponavadi disk zvije, ?e je recimo kako hudio bremzanje recimo na AC in ravno takrat zapelje? v lu?o tako, da na hitro ohladi disk, ki ostane zvit.
Pri moji prej?nji ?estki je trajalo cca 40.000km, da so se za?eli tresti nato pa do 140.000km nisem imel ve? te?av.
?aki mal... ta podatek pa ?ist ni? ne pove, da si za 10? tanku zdej ma? pa prazen tank.
Prvi? kot prvi? za tako majhna tankanja bo? te?ko prera?unal porabo. Natankaj polno (ko vr?e ro?ko ven), resetiraj ?tevec dnevnih kilometrov in se vozi recimo vsaj 200km, da se izni?i napaka. Nato spet na pumpo pa ponovno natankaj polno in preveri koliko litrov si porabil ter si prera?unaj porabo.
?e pa si po ob?utku ugotovil, da je poraba prevelika pa verjetno gre za to, da ti je v teh 9 litrih potekala regneracija DPF filtra, ki trenutno porabo dvigne za 2-3 litre. ?e si imel kratke vo?nje pa da si vozil z nizkimi obrati (pod 2.000) se ?as regeneracije podalj?a in temu primerno ima? na koncu vi?jo porabo kot sicer. Na?eloma je to normalno ?eprav je zelo priporo?ljivo, da naredi? tudi kako dalj?o razdaljo oziroma takrat ko se dela regeneracija odvozi? ?e toliko ve?, da se le ta zaklju?i.
Da bo? pa ziher a je to al ni pa se resni?no dr?i predloga, da naredi kako dalj?o turo in preveri kak?no je stanje glede porabe.
V priro?niku ti na?eloma pi?e kak?en je postopek, da ti zazna senzorje. Pri meni je tako, da fliknem zimske feltne dol in dam letne gor pa se vse samo sinhronizira brez, da bi karkoli naredil.
hja ne vem kako lahk primerjate 6-ko s 3-jko.... to je tko kot bi primerjal fiesto in passata. 3 je extremno majhen n hudi?evo predrag... sploh ?e si malo ve?ji.
Ma sej vem...amapk, da ni zgledalo tako o?itno ?e bi vzel BMW serije 5
moram pa rec, da ves zakaj si dal tistih 5000 eur vec...
oba mecka in bmw se peljeta mnogo bolj od katerikoli mazde...
in ta servis je pri bmwju zdaj
Od kod teb samo 5k? razlike :ne vem:
Mazda 6 CD 185KM GTA pride 31.000?, BMW 320d 184KM z enako opremo pa 42.000?. Pa da ne bo pomote ta servisni paket za 100.000km oz. 5let servisov se dodatno pla?a ?e 1.190?
Za razliko 11.000? oziroma ceno enega manj?ega avta pa roko na srce BMW ni tolk bolj?i, da bi bil vreden tega denarja.
v bistvu pri bmw-ju prvih 100.000km ne placas nobenga servisa...je alles inklusive do 100.000km ali 5 let
A ni to pr Mercedesu, da ne pla?a? servisov...oziroma tole je zmotno mi?ljenje, ker pla?a? kar konkretno pri nakupu saj je primerljiva premium znamka dra?ja 10k? od recimo primerljive nepremium Mazde. Pet servisov do 100.000 je pa cca 1.500?, kar je dale? manj kot je dra?ji avto pri nakupu.
Ampak bolje ko to gledam bolj ne morem verjet kako je razpadlo...
?e sem dobro razumel ima? ti samo en set originalnih ventil?kov... pri meni je ta razlika, da imam dva seta na zimskih feltnah enega in na letnih drugega. Sta pa oba seta skoraj enako stara in enako ohranjena brez sledov korozije.
A je mo?no, da ima? avto tako parkiran, da je dostop samo z leve strani pa ti ga pridno zalivajo raznorazni ku?ki.
Ker po moje je ta scavnca ?e najbolj agresivna, da bi se lahko zgodilo kaj takega.
sem nov na forumu, lastim si staro ?estico karavan letnik 2007. Pred kratkim sem bil dele?en hladnega tu?a, saj sem dal za servis na 60.000 km skoraj 400?, medtem ko je kolega na BMW318D isti letnik tudi na 60.000 pla?al pri Selmarju 220?. Ne vem zdaj kaj je premium znamka Mazda ali BMW....
Skratka, a ste tukaj vsi neki direktorji, ?e pa niste, mi lahko kdo zaupa, kako vzdr?ujete svoje Mazde?
ufff ?e dobr, da nima? KIA-je, ker je kolega glihkar pla?al 320? za ceeda na 40.000km. Pol bi se ?ele spra?eval kaj je premium znamka.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
a mestnih? Ker tole je precej prezgodaj, da bi bila sklopka fu?... ?e na navornikih ne gre tako hitro k hudi?u :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani