Kateri mazda servis? Škoda da se nisi prej obrnil na naš forum, smo to predebatirali že v veliko temah, prav tako imamo temo o vzdrževanju dizelskih mazda motorjev da bodo dolgo delovali brez težav.
Res mi je žal da berem to katastrofo 😞 razmisli o mazdi bencinarju v bodoče, nebo ti žal. Dizelske mazde so res specifika in rabijo več pozornosti.
Ni res da mora bit na isti lokaciji. Ko menjas komplet gume zimske/letne das pressure setting ali indentification tpms nwm kako ima mazda 90% jih ima tako, potem rabi nekaj časa da zazna ventilčke, bodi pozoren če imaš rezervo z ventilčkom da ne zazna rezerve zato jo daj ven s prtljažnika. Če pa montiraš nove ventilčke ki še niso bile spojene z avtom je pa potrebno programiranje in spoznavanje z avtom.
Če bo kdo kupoval preko spleta s tujine (kitajska, amerika) ventilćke moraji bi 433Mhz za Eu, amerika ima mislim da 344 ali 377Mhz, vglavnem druga frekvenca delovanja.
A ne bi ta "DSG pogovor" dala v ločeno temo, da ne bo še res kdo kaj takega za Skyactive motor ozr. menjalnik naročil?!
Vidim da je že v novi temi, drugače pa da nebomo smetili foruma je pod Klubi ustvarjen Klub na temo Avtomatski menjalniki, kjer se bo odvijala debata o vzdrževanju avtomatskih menjalnikov, nekaj vabil sem že razposlal, če pa kdo želi da ga dodam pa naj javi
Evo od mayle kit je zakon na autodocu pride 167€ pa imas vse nove vijake, nove magnete, zunanji in notranji filter, olje pa še dve šalčki za filter ker sta dve opciji.
Jaz imam tudi Nexen, prej so bile original gor Bridgestone in so Nexen top, v mokrem držijo svetovno medtem ko Bridgestone so bile samomorilske na mokrem.
Glede te barve, samo tega ne gor dat ker je listo mimo, neboš mogel nanesti tako tankega sloja da pride barva do pravega odteka, pretemno bo. Jaz sem hvala bogu probal na skritem mestu.
Zanimalo me je za Audi A5 Sportback z DSG in 3.0 diesel motorjem letnik 2015
Lahko tudi k Pogačniku v Lesce al pa avtoklinika v Pesnici.
Koliko ima to KW 150 ali 160, je 4x4? Ker ena serija je imela multitronik not, če je 150KW je multitronik 0AW, če je pa 160KW je pa DSG z oznako 0B5, s tem da dsg so bili vsi 4x4, cvt je pa navadni.
A so na servisih dovolj usposobljeni za te menjave na AT menjalnikih? Ali imaš koga boljšega (baje je pri vas eden strokovnjak za AT samo ne vem kateri tip AT menjalnikv obvlada).
Jaz priporočam v Lescah Pogačnika. Bo narejeno tako kot mora bit.
Pravkar je Bini napisal:
Za ročni menjalnik pri X motojih je bilo kaj rečeno..... 🤔Hvala😊
Ne, nič. Ročni mazdini so tak eni najboljših, nimaš tu kaj, samo vozi . Aja pa olje menjaš z redline tam na enih 100000km
Ok, malo kot zanimivost, včeraj sem bil na enem izobraževanju oz. seminarju, kjer se je debatiralo o avtomatskih menjalnikih in prišlo je tudi do pogovora o Aisinovem menjalniku (ki ga uporablja tudi mazda FW6a-el). Namreč pri skyactive x motorjih (baje samo pri prvih motorjih x180) z avtomatskem menjalniku se je na nekaj primerih pojavila povečana obraba oziroma na magnetu v karterju se je pojavila večja količina kovinskega materiala (obraba). Zanimivo je bilo zakaj glih pri skyactive x, baje bi naj imeli drugačen program kot na G in novejših x motorjih. V glavnem če se olje ne menjuje redno se počasi obrabljen material nabere na obe razdelilni tlačni stikali, ki več ne dovajata olja pod pravilnim tlakom in posledično pride do drsenja in še povečane obrabe. Kaj se priporoča? da se krmilna plošča odstrani in preveri razdelilni tlačni stikali, če sta polni z usedlinami se menjata, menjalnik se spere in menja se oljni filter. Jaz osebno če že imaš krmilno ploščo veni bi preveril še vse elektromagnetne ventile in jim počistil sitice.
V glavnem menjalnik ima filter in šipko za nivo olja, torej olje se menja obveznooo, doživotnega olja ni. Bolje dat 200€ pa menjat olje na vsakih 60000km (brez spiranja) pa si miren. Drugih težav koliko je bilo rečeno ni, ob rednem vzdrževanju je ta menjalnik večen.
Ne vse v enak koš metat, avti so zmeraj bolj kompleksni, stranke bi imele že včeraj vse narejeno in po možnosti zastonj. Dajte se postavit na drugo stran naprimer primer: dobiš avto ki ne vžge, preučis vse od goriva do vžigalnega sistema vglavnem porabil si že 8ur na njem, potem greš s pomočjo sheme preverjat vse konektorje in napetosti po 3dneh ugotoviš da je težava v enem kablu. Za kabel si dal 5€ in za menjavo si porabil 10min. Kaj boš računal stranki? Da si pogruntal in uredil si porabil 3dni zraven tega si delal popoldan izven delovnega casa da si imel mir.
Vozila so vedno bolj kompleksna in terjajo dolocen cas za popravilo, ki ga pa vedno vec mehanikov nima. Najhuje je pa servisiranje vseh vozil, ce ze servisiras daj eno znamko in je to to.
Bo kurc mir..prokleta jajca japonska mazdina..nikoli več nočem tega sranja na svojem dvorišču!!! Po skor celi generalki je po 5000km začelo neki ružit v motorju tku da je spet pri mehaniku in kar je blo delano je vse ok tako da je šlo spet neki druzga u kurac..naj bi šou regulator ventilov al neki tacga..mater ej..najrajš bi jo zakuru
Verjamem da nimas vec zaupanja v avto. Po eni strani si vlozil ogromno zivcev, denarja,casa, in vsega. Po drugi strani pa nimas vec zaupanja v avto. Enako se mi je zgodilo z mercedesom, potem sem raje menjal. Vcasih je to najboljsa opcija. Vse dobro ti zelim.
@Biniglede nečistoč je bp, niti ni drugega za pričakovat glede na nov avto z malo prevoženimi.
Glede goriva pa je slabo, in ga zgleda kar precej.
Zdaj če si uporabil ok papir (navadni 80g papir za tiskalnike), pol se je nabralo kar nekaj goriva v olju.
Kakšne vožnje si imel?? Kratke razdalje z hladnim motorjem???
Olje je Mazda 0w20??
No glede na to da imaš zdaj servis, ni panike.
@scaniatale vzorec od Mazde je zdaj čist drugo, nečistoč se vidi da se je že nekaj nabralo, ampak je ok.
Glede goriva pa jaz po sliki ne vidim skoraj nič goriva. 👍
Glede vzorčenja pri tej kapljični analizi, se je fajn držat navodil na prvi strani, ker je pač to bolj groba vizuelna ocena stanja olja in lahko hitro pride do popačenja rezultatov.
Glede stanja olja iz Toyote, pa nas je več takih ki nas zelo zanima v kakem stanju je, mene še posebej ker je 0w8 olje in me res zanima kako deluje hybridu.
Moramo pa počakat do 20.avgusta ima laboratorij dopust. Je pa @scaniaže pripravil olje za pošiljanje. 👍
Hvala. Razmišljam da bi še poslal en vzorec 100ml novega 0w8 olja, da bi imel za primerjavo. Kaj misliš?
Toyotin vzorec na nov papir, in meni zgleda dosti bolje kot prej. @Aless mnenje prosim. Sem sprobal prejsnji papir na tiskalniku in malo razliva print, tak da sumim da je bila neka huda sorta papirja prej kriva. Sem pa danes se za ziher en muster od mazde nardil.
Evo se vzorec z mazde g165 prevozenih 97000km 4000km od servisa olje mazda 5w30. Zdaj se mi zdi tudi kar nekaj goriva v olju, hmmmm kaj pa ce imam nek čuden papir? Ker zdaj mi je pa že nekaj sumljivo. Hmmmm
Euro 6d environmental regulations require D-4 gasoline engines to be equipped with particulate filters
Na toyota club ce gledam motor m15-fxe pise da ima posredni vbrizg goriva, ampak meni se zdi da imata obe hybridna in navadna verzija direktni vbrizg. Nemore imet drugace toliko goriva v olju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kateri mazda servis? Škoda da se nisi prej obrnil na naš forum, smo to predebatirali že v veliko temah, prav tako imamo temo o vzdrževanju dizelskih mazda motorjev da bodo dolgo delovali brez težav.
Res mi je žal da berem to katastrofo 😞 razmisli o mazdi bencinarju v bodoče, nebo ti žal. Dizelske mazde so res specifika in rabijo več pozornosti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani