Najprej na servis, če lahko kaj uveljavljaš, sploh če je bil avto redno na servisu, ker je to pač znana težava. Z lepo besedo se marsikaj da.
Če pa ne, bi pa jaz naredil kot sem tudi na svoji že ... .tudi na novo zamenjanem kompletu. Vzel sem dol pokrov ogledala, in potem tam kjer pride nataknjeno se mi zdi, našprical s silikon sprejem po dolgem in počez. Vmes malo vklapljal in izklapljal ogledala. Na začetku se je na tistem, ki še ni bil menjan, slišalo trenje od kakega peska, prahu,....
Sčasoma je to potem izginilo, nato sem spet šprical v vsako možno špranjo tam. No do sedaj je mir. Res pa da sem se odvadil tega konstantnega zlaganja ogledal, zložim jih po potrebi, ali pa če po nesreči butnem tisto stikalo na vratih
Enako sem naredil tudi na novem, zaenkrat je še b.p. Vprašanje pa kaj bi bilo, če bi to zlaganje uporabljal na dnevni bazi.
Če maš zabasan DPF, potem ti regeneracije ne dela na 270km. Potem bi ti jih na 70km. Zdej ti si gledal po tej e-loop ikoni, sam kokr vem, je razlogov za to lahko več, ne samo da se izvaja regeneracija.
Če maš OBD adapter se da hitro videti, kakšna napaka je zalogirana.
Drugič, kaj se ti po 70km zgodi ? Če se čiščenje izvaja, se vidno dvigne tudi potrošnja, torej se ti na 70km dogaja nekaj drugega. Kako veš da gre za čiščenje?
Če ti dejansko čisti na 270km, je to sicer zelo dober podatek, in se ti v zvezi s tem ni treba obremenjevat.
Mja, sej 100% seveda ni, je pa logično da ko šoba mal ščije potem tudi tukaj gre malo mimo. Vprašanje pa če je bila tvoja težava res povezana z injektorji.
Kaj so pa tukaj naredili? 2 podložki pod injektor??
S to regeneracijo sem mislil naslednje: ker imam veliko kratkih voženj predvidevam, da do "normalnih" regeneracij zlepa ne pride in bi bilo mogoče pametno narediti vsake toliko kakšno prisilno.
Po omenjenih navodilih mi ne dela.
Ne rabiš. Ko bo sistem zaznal da je količlina saj v filtru dovoljšna za sežig, bo začel s kurjenjem. In to ne glede na to, al se voziš po ac al po mestu.Samo traja dalj časa, pač ni optimalno. In sežigal bo načeloma tok časa, dokler ne bo količina saj pod določeno mejo.
Boljše bo,če boš več poudarkadal na to,ali so bile menjane podložke na injektorjih, ter ali je bilo pregledano sito v karterju. Glede na prevožene kilometre pa ob priliki še spucaš seesalni kolektor pa bi moralo biti ok - v kolikor res nisi extrem z res počasno konstantno vožnjo.
Ja, to da nabija v obrate v prvi tudi meni ni všeč, tako pač je. Če vse dela kot mora to sicer ne odtehta uporabe avtomatika, je pa res da prispeva konkretno k višji porabi. Kot najbrž tisto turiranje ob vžigu na 2000 obratov za nekaj sekund. Jaz bi to vse skenslal...
Poleti teh težav ni. No pa sej to je by design tako. Pozimi, ko so nizke temperature, se pač menjalnik na tak način najbrž hitreje ogreje, ampak meni je to res moteče, ampak ok, tisti kilometer do dva že zdržim. Jeba je, če maš ravno takrat kaka pogosta speljevanja ipd
No ja 30 je že kar v redu. Jaz tudi nimam tako dolgih, pa kar se tiče DPFja ni nobenih težav, kolikor gledam včasih podatke, naj bi bil bolj ali manj čist. Težava so znane drugje, pač basanje s sajami ostalih komponent, ter z injektorji.
No pa če je še avtomatik, te udari potem še poraba v takem primeru, ker ko je hladen je res tečno vozit kilometer ali dva dokler se menjalnik za silo ne ogreje in začne zaklepat wandler - do takrat pa drsi in je res zoprno
No tole pa prvič slišim. Pri vseh mazdah, ki sem jih imel nikoli nisem imel take težave. Tako da kar se tiče stikal in pozicije teh se mi zdi OK. Tudi s kolenom ne moreš kar tako ugasniti, nisem pri najmanjših, pa mi to še ni uspelo, sploh ker moraš za 2-3 sekundi gumb zadržati, da se sploh kaj zgodi..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Čak, a dvakrat so menjavali testnilo glave ?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani