Spodaj je včerajšnji odgovor na moje vprašanje enega od pooblaščenih servisov, ker od "svojega" pooblaščenega niti odgovora nisem dobil. Žal ugotavljam, da v prestolnici z Mazdinimi servisi ne moremo biti prav posebno zadovoljni. 😥
Moje vprašanje: Zanima me kateri akumulator lahko kupim pri vas za bencinsko Mazdo 6 G165, letnik 2018? Mogoče original Panasonic (kot je bil pri kupljenem avtu)? Cena?
Odgovor:
Moje podvprašanje:
Kolega ga ima takega "Mazdinega" 2 leti, pa pravi, da bo mogoče še zdržal to zimo - ni zadovoljen.
Škoda, da nimate več res "bolj originalnih" (Panasonic, Yuasa), kot so bili prva vgradnja in zdržijo cca 5 let.
Njihov odgovor:
Akumulatorji so težki, seveda se splača bolj Mazda štemplj dat na takega, ki je bližje narejen.
Kot pravim original Panasonic 4-5 let. Topla 8 let in še vozi naprej 😉
Heh, kake debate.... @Slivkata avto je samo še za v Sočo, Savo oz.kar ti je bližje...kolega je imel Toyoto 2.0d auris in pri 325k km ni nalil 1l olja....mislim da v zadnji 15.letih nisem nalil več kot 2.l olja...vse kamor sem bolj kot ne preventivno nalival 0.5l na servisni interval (15k km) je bila H.Accord 2.2. Ctdi....katero sem imel 4.leta in 248k km....pri bencinarju pa šipko pogledam zaradi gušta...pa ne manjka niti mm olja...tko da...prodaj ta jajca...(sorry)!
p.s.zakaj nisi vzel Seat Tarraco, danes sem ta voz videl na AC in to zgleda ornk voz....mislim da ima tudi 7sedežev in 4x4....
Bravo.
Težave ima s pustno našemljenim VW-jem in ti mu priporočaš VW-ja.
Malo googlam in je to liqued. Torej al je FB al pa EFB. Če v vsakem primeru imata iste karakteristike, samo EFB ima malo bolj na gosto celice, torej več vzdrži.
Zadnje sem na Focusu obarval vijolčno-modro na spustu z Rogle.
Kak mesec so rabli, da so se ščistli obarvanosti, malo so še zamazani po površini in delajo kot prvi dan.
Z večjimi ne bo nič rešil, razen če te pregreva in potem po lužah vozi, da jih warp-a. Druga možno pa je tudi krepko pregrevanje in potem nenadni postanek. Pa se disk v čeljusti počasneje ohlaja kot izven, ker se avto ne vozi več.
Pa ko imas razdrte celjusti in ko namazes "tulke" se normalno gibljejo ven/notri, ce jih pritisnes ? Da ni tebi slucajno prsla voda notri v te odprtine na celjustih kamor grejo "tulke" in ti je notri zarustalo? Gume oz. tesnila ne rezi, ker bos naredil samo se hujse in bo na koncu cela umetnost dobiti tulke sploh ven.
To sem imel v mislih:
Tako je. Na Alfi mi je en zaroštal noter. Je moral s brenerom gret. Pol pa je za s fleksom spucal pa namazal.
In seveda novi diski in pakne.
Vedel pa sem da nekaj ni ok, ker je samo desni disk zadaj na zunanji strani začel postajat rjav.
Verjetno jebil kriv sneg, ker mi je zimo prej kolo zametlo. In je ziher zmrzal gumico malo stran potegnila.
Hvala! Da, iskreno, njega tudi ne moreš zgrešiti med objavami, ampak sem bolj ciljal na neuradne mojstre. Se pa strinjam, da če že firma, bo najbolj ziher prav Pelko...
Jaz tega ne bi delal pei neuradnih mojstrih. Predvidevam, da je to lep izraz za fuš mojstre oz. delo na črno. Pri takih posegih je res smiselno imeti račun.
In potem sem jaz, kreten, Mazdo 5 prodal, ker je "začela olje kurit": na servisni interval 20.000 km je šlo okoli 1,5 litra olja.
A to so zdaj sodobni eko motorji standarda EVRO 6, da se za njimi modro kadi? Včasih je za motor, ki skuri toliko olja, veljalo, da je zrel za generalko...
2003 A6 2.3 6 cilindrov, je na 15k km od novega zahteval 2x liter olja med intervalom.
Tak da to nima veze z Euro6.
pred 4 urami je NevLado napisal:
Normalno! In cx-3 2.0 in m6 2.5 mi pijeta olje, na servisu reči da tisto kar ostane od menjave olja da ti pustijo pol litra, pa potem po 10kkm ulij notri.
Meni računajo točno 5.05L olja.
Vem pa da Mazda in Alfa servis pa je nesramno zaokroževal.
Servis na 90.000 km M3 narejen. Poleg menjave olja, oljnega filtra, olja menjalnika, sprednjih in zadnjih zavornih ploščic, zavornega olja, filtra zraka, je mehanik po svoji presoji zamenjal še zadnje diske. Po neuspelem poskusu z nakupom zadnjih Zimmermann ploščic (niso bile za električno ročno zavoro), imam pa sedaj Zimmermann zadnje diske. Originalni zadnji diski so bili na notranji strani močno zarjaveli ...😪
Vedno sem videl samo prvo sliko novih. Ostalih ne.
Noro.
Kot da ti je pakna razpadla, pa je samo sredina bremzala.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz bi rekel modri Loctite gor in srednje močno zategni.
Zelo malo uradnih mojstroj sem videl delat z momentom, razen na mašini.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani