Skoči na vsebino
CD (DPF) motorji - pove?evanje olja
Napisano

Sem pa mesec dni nazaj na Mazda servisu v Lj spra?eval njihovo mnenje o aditivih in mi je mo?akar lepo potrdil moje prepri?anje, ?e ima? ob?utek da olje v ma?ini zgublja svoje mazalne sposobnosti raje naredi interval menjave olja na polovici predpisanega in bo? sigurno najve? naredil za avto.

 

Ampak, kako pa bo? ugotovil izza volana, da olje zgublja mazalne sposobnosti? A se ti ne zdi, da je to ena bu?a, ki so jo tebi prodali :ne vem:

 

?e pa se slu?ajno res najde nekdo s prefinjenim ob?utkom tud OK, samo 99,99% voznikov avtov tud pribli?no ne bo ugotovilo (tudi jaz sem med njimi) kdaj je olje v motorju izgubilo mazalne sposobnosti :unsure:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Velik servis za Mazdo 6 - diesel
Napisano

Hja ne vem no ?e res. Meni so zaenkrat ?e vsako prito?bo spravili skozi kot garancijo, ?e seveda ni ?lo za o?itno po?kodovanje z moje strani, kar je valda logi?no. Zato sem z Mazdo zadovoljen je pa res, da je vseeno dobro vsaj malo vedeti o delovanju samega vozila, da te ne vozijo ?ejne ?ez potok, ko vidijo da pojma nima?. Ampak to zadnje velja itak za vse stvari in ne samo za avte.

 

Dobro je biti vsaj malo razgledan in v vsaki stvari se pozanimat, da ne izpade? ignoranten bumbar, ker na takih se pa? slu?i - ?al. :(

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CD (DPF) motorji - pove?evanje olja
Napisano

Evo ?e moje razmi?ljanje, da ne bo zgledalo, da samo Sirius hvali svoje produkte.

 

Sam sem dal Zlatkota v mojo prej?njo M6 in moja opa?anja in najbolj se je videlo recimo pri hladnem zagonu motorja predvsem pozimi.

 

Predno sem da Zlatkota notri je zaganja? dokaj s te?avo obrnil motor in tudi na Mazda servisu, ko sem imel redni servis so rekli, da je skrajni ?as, da zamenjam akumulator. Par dni kasneje sem v avto nalil Zlatkota in od takrat naprej je avto v?igal kot mina navkljub slabemu akumulatorju tako, da ga nato ?e leto nisem menjal in so me na dveh naslednji servisih spet opozarjali, da je za zamenjat.

 

Se pravi, da najpomembnej?i trenutek ko je motor najmanj nama??en Zlatko opravi svojo funkcijo in za??iti motor pred obrabo dokler se ne za?ne motor normalno mazat z oljem.

 

Pove?anje mo?i nisem opazil kot tudi neke ga zmanj?anja porabe, ?eprav se mi je nekako zdelo, da za kak deci ali pa dva je bila poraba res ni?ja, ?eprav je zato lahko kriv tudi kak?en drug faktor (gume, pritisk v gumah, drug re?im vo?nje, nalo?en nov SW,...).

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorna teko?ina
Napisano

mokri diski pa ima? prvih par desetink sekunde da ne bremza in bolj prtisne? pol pa plo??ice zdrsajo vodo dol pa fejst prime. Zato ma? ob?utek, da je pedal trd, ker ne zavira takoj, ko bi ?elu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorna teko?ina
Napisano

... in pol ti brli rde?a lu?ka za bremze na armaturki pa nima? pojma zakaj... dokler ne pogrunta?, da preve? olja v posodici zaliva kontakte plovca in zaradi prevodnosti olja rahlo gori lu?ka na armaturki... zgubu si pa par ur?asa zaradi tuhtanja kaj je narobe :harhar:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Diesel "ponorel"
Napisano

pa kaj mate tako ?eljo s kurjenjem sklopke... normalnemu uporabniku se bo to zgodilo kve?emu na kaki AC, kjer je avto itak v najvi?ji prestavi in je treba samo zavirat do ustavitve. Nikar se dotikat sklopke pa bo motor ugasnil brez da bi sploh nastali kak?ni stro?ki. ?e najbolj bodo na udaru zavore saj je treba zavirat do ustavitve.

 

Ampak kakorkoli ?e, jaz ?e nisem sli?al, da bi se to zgodilo pri Mazdi tako, da ve? ali manj naj se s tem problemom ukvarjajo lastniki renaultov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Diesel "ponorel"
Napisano

najvi?ja prestava pa zaviranje bi moralo pomagati... motor tud pribli?no ni tolk mo?an, da bi skuril sklopko v najvi?ji prestavi... jo pa bo, ?e se jo po?asi spu??a, da drsi.

 

Druga? je pa to zadeva, ki zelo rada rata pri Lagunah diesel.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pranje avtomobila
Napisano

Hm,samo vro?a voda in potem mrzla voda=no good za lak. :whatever:

 

Nastanejo mikro razpoke in potem gre po?asi naprej.

 

Bo kr res... prevelke temperaturne razlike ne vplivajo dobro na lak pa ?e kak?na ?ipa zna pri takih manevrih po?it.

 

Po moje je ?e vedno najbolj?a izbira z visokotlala?nim ?istilcem sprati sol in veliko umazanijo, pol pa z ne?no krta?o in mrzlo vodo o?istit do konca, na koncu pa s krpo zbrisat do suhosti.

 

Druga opcija je pa ?e vedno avtomatska pralnica s programom za pranje podvozja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Glasovno telefoniranje pri M6
Napisano

ker je to britanska anglescina, re?ti mora? tau za 2 in ov za 0 rata vedno

 

Mi bo? demonstriral, ker mam o?itno tolk hud slovanski naglas, da mi tud prbli?no ne rata. Jest za nulo re?em zero pa je OK sam dvojke mi pa ?e ni ratal "pravilno" izgovorit :angry:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Glasovno telefoniranje pri M6
Napisano

To smo ?e imeli debato pa so padali raznorazni predlogi samo meni nikakor ne uspe dvojke "pravilno" povedat, da bi jo program zaznal pravilno. Prodajalec Luka iz Game v BTC-ju se je pohvalil, da njemu pa rata vedno a ?al se mi je vedno tako mudilo, da bi mi zadevo demonstriral.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mehanik,cukanje
Napisano

haha :D

razen na SW upgrade, bo treba se na HW upgrade (ravnokar skantal ogledalo, in naredil udrtine tocno pod voznikovo sipo, barva je tud sla)...

jebote :angry:

 

Ja kaj si pa po?el? :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mehanik,cukanje
Napisano

Ziher ti je antivirusnik zatajil in se ni apdejtal, zdej ima? pa polno spama in virusov in se ra?unalnik s tem ukvarja namesto z motorjem. :P

 

defregmentacijo mu dela saj mora po tolkih letih uporabe bit ?e vse razmetano in razpr?eno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mehanik,cukanje
Napisano

 

Predvsem pri dodatkih, ki jih oziroma jih ne me?ajo zraven.

 

Lp

 

zna bit ja... predvsem pa je precej odvisno tudi od samega stanja rezervoarjev, kjer shranjujejo goriva. Verjetno je najbolje, da ?e je mo?no se tanka to?no na tisti pumpi, kjer so izku?nje najbolj?e.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ne v?ige
Napisano

(je mozna povezava z ultimaxom :whatever: ?? LAni nisem videl toliko primerov tukaj, pa je bil se bolj mraz)

 

Letos je po nekaj zaporednih zimah (mislim, da kar od zime2004/2005 je spet dalj?e obdobje full mraz cel dan in temperatura ne zleze nad ni?lo. Sem skoraj prepri?an, da ko bodo temperature bile spet na vrednostih nekaj stopinj nad ni?lo, da ve?ina ne bo imela ve? teh te?av. Mislim, pa da je za pove?ano ?tevil teh pa? krivo to, da o?itno ta ventil z leti postane problemati?en in da verjetno nima glih neke veze s kvaliteto goriva, ali pa? :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.