Zdej boste nauml, da je mazdin dizl za en k... In naj gremo na TDI ...traktorje
pusti jih, naj u?ivajo v zmagoslavlju in kurcanju dieslov ... va?n da jim je gu?t
p.s. pa naj malo Suicidala vpra?ajo kolk ?asa ga je njegova bencinska M6 zajebavala in mu sploh ni u?igala in bi bil takrat vesel, ?e bi mu samo ob?asno pocukala sam, da bi se lahko peljal. Je tokrat MES klical, da so bli na koncu ?e na ti in se mu sploh ni blo treba predstav saj so ga ?e po glasu poznali
O?itno je nekaj narobe z nastavitvijo injektorjev saj pri zaviranju z motorjem ra?unalnik prekine dotok goriva in ko bi moral ponovno sprostiti to naredi prepozno in motor crkne. zato ko ga za?ene? ponovno lepo v?ge brez te?av.
Mo?no pa da je te?ava tudi na visokotla?nem ventilu.
Evropska cena goriva je obremenjena z ogromno dajatvami zato je edina re?itev za evropejca, ki dela veliko km, da ima avto s ?im ni?jo porabo. Zato je popularnost dieslov pri nas tako velika. Amerikanci imajo tako nizko ceno goriv, da tudi ?e avto porabi 2x toliko kot pri nas je stro?ek enak zato oni sploh ne razmi?ljajo o dieselski alternativi in so v svoji zarukanosti ?e vedno prepri?ani, da je diesel primeren samo za tovornjake.
Jaz imam pa glih kontra izku?nje. Meni je najmanj cukalo na Molu in na Petrolu. Najbolj pa na Agipu kjer sem mislil, da se mi bo zme?alo pa tud OMV je bil kar se tega ti?e precej ?voh.
Zdele sem ve? ali manj samo na Petrolu od kar je Ultimax pa je OK res pa da mi je Majes naredil kar precej podrobno kuro u?enja teh ?ob. Po njegovih besedah se je kar nekaj ?asa "igral", da je najdel prave nastavitve.
?e bi bile ?obe zabasane bi mu v vseh vrtljajih delovalo ?udno tako pa se dogaja samo pri dolo?enih. Mo?no je tudi, da je treba pove?at pritisk na pumpi oz nastaviti, da pri teh obratih malo bolj buta notri. Ponavadi je tako nastavljeno, da je motor ?imbolj var?en in pri relativno nizkih obratih ima ?im manj tlaka in ?im ni?jo porabo.
Druga?e pa se v povezavi s tlakom na razli?nih vtljajih ?tela tudi ?obe in verjetno ne bo ?lo avtomatsko u?enje (to ve?ina servisov zna edino narest) ampak bo treba vsako ?obo nastavljat ro?no preko cele sheme obratov.
To je treba ?obe nau?it da pri dolo?enem pritisku pravilno odpirajo. Vrednosti na ra?unalniku se giblje od 0-100 pri ?emer pomeni 100, da je ?oba zani?. Ti pa ima? verjetno pri teh obratih vrednost tam nekje med 40-60 in ti zato cuka.
Dober Mazdin serviser bi moral tole zadevo znat porihtat s pomo?jo diagnosti?nih programov in programa za u?enje injektorjev.
?e se ne motim, mislim da pi?e v navodilih kako jih vpari?. Mislim, da ni neke velike fore, ker samo zamenja? ra?unalnik pa preveri kateri senzorji so na voljo in kak?ne rezultate sporo?ajo.
Pozdravljen in ?e v naprej ?estitke za novo pridobitev.
Kar se ti?e senzorjev imam jaz dva kompleta feltn in seveda dva kompleta feltn. Zaenkrat se ta kombinacija odli?no obnese saj je najbolj komot pa ?e z vulkanizerji in vrstami 2x na leto se ti ni treba ukvarjat.
Druga?e pa edino kar mora? vedeti o senzorjih je to, da feltne ne smejo biti jeklene in da te bodo stali 200+? za komplet ?tirih.
Ko pri?ge lu?ko se to v log error zabele?i in se to?no vidi pri kak?nih parametrih se je napaka zgodila in kje.
Vidi se vse: temp. motorja, temp. zuni, ?t. obratov, kolk je bil gas prtisnjen, hitrost in ?e in ?e tako, da se da marsikaj razbrat samo iz teh podatkov.
Ne da so nepozorni... ob?asno konfuzni prikaza zunanje temperature pa? res ni neka pomembna zadeva, da bi se ve?ina ljudi okrog tega sekirala in samo zaradi tega skakala po servisih (tolk radi pa servisov spet nimajo ).
Mislim, da se to dogaja na vseh ?estkah prve generacije, ko gre od ?asa zaustavitve avtomobila, do ?asa ponovnega zagona za veliko spremembo temperature. Takrat senzor izpi?e en tak ?uden podatek ampak se po kakih 20minutah vo?nje po?asi normalizira na pravo vrednost.
Po moje je brez veze tole rihtat, ker bolje ne bo ampak se pa? sprijazni?, da ?e avto cel dan stoji na soncu, da bo prikaz temperature popolnoma napa?en.
Va?n, da pozimi, ?e prpelje? na hladnej?e obmo?je to spremembo temperature lahko vidi? in da si ?e bolj pozoren na mo?nost poledice. To se mi zdi edina resni?no uporabna vrednost tega prikaza in vsaj pri teh temperaturah prikaz deluje pravilno.
To a je avto bil zaleten ali ne bo? najla?je preveril tako, da najde? nekoga z istim modelom avta pa mal prekontrolirata spoje in morebitna kitanja. Pomaga tudi merilec laka ali pa magnetna nalepka, da se prepri?a? ali je kje kaj kitano.
Odbija?i pa so najbolj izpostavljen del avtomobila in prava redkost je, da ima kdo po parih letih odbija? ?isto brez praske.
Sploh pa pri prodaji avtomobila, ve?ji prodajlaci radi ?trihnejo oba za lep?i izgled in la?jo prodajo ampak s tem na?eloma ni ni? narobe.
Sam res... o tem imamo toliko napisanega kot verjetno o nobeni drugi stvari (OK poraba je izjema ) pa vsako leto navalijo ljudje z vedno istim vpra?anjem.
Predlagam da damo zadevo pod sticky in z velikimi ?rkami napi?emo naslov, da ?e ima kdo te?ave s ?udnimi ?umi takoj ko ugasne motor, da je to webasto in da se ga sli?i ob?asno tudi med samim delovanjem motorja.
samo te nev?e?nosti pri nizkih temperaturah je pa res edini minus za dizle.
Voda se kondenzira v vseh motorjih in to predvsem takrat, ko so kraj?e vo?nje. Kdor dela dalj?e relacije ve?ino ne bo imel problemov ne z dieslom ne z bencinarjem.
Recimo Labi al pa moja malenkost ?e nisva imela te?av z dizelcami pa je blo par let nazaj 1x tudi -24°C in avto na prostem pa je vseeno v?gal kot mina.
?e spusti intercooler ni neke ve?je panike sploh zdejle k je mraz se tudi poznati ne bi smelo. So pa ve? ali manj vse ?estke diesel prve generacije s te?avo spu??anja intercoolerja.
Verjetno ma Ajvar prav in ti je strgalo kako izmed cevk s podtlakom ali kej podobnega.
To se je meni prej?njo zimotudi 1x zgodilo in ?e je naklju?na napaka bo po petih izklopih motorja sama izginila. ?e pa ne oz. se ti bo ?e pri?igala pa ne bo druge kot servis.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
pusti jih, naj u?ivajo v zmagoslavlju in kurcanju dieslov ... va?n da jim je gu?t
p.s. pa naj malo Suicidala vpra?ajo kolk ?asa ga je njegova bencinska M6 zajebavala in mu sploh ni u?igala in bi bil takrat vesel, ?e bi mu samo ob?asno pocukala sam, da bi se lahko peljal. Je tokrat MES klical, da so bli na koncu ?e na ti in se mu sploh ni blo treba predstav saj so ga ?e po glasu poznali
Povezava za deljenje
Deli na druge strani