Ker mu je tolkrat ugasnu, ga je pol moral tudi tolikokrat pr?gat in je ?ist mo?no, da je bolj spraznu akumolator kot ga je alternator uspel vmes napolnit. Za?ni z ventilom pol pa ?ele aku.
Narobe zastopi?... saj gre lepo samo nima? na voljo tistega brutalnega pospe?ka kot takrat, ko je motor normalno ogret. Se pa pozna ta manjko samo pri obratih ni?jih od 2.000 pri vi?jih je pa vse v redu. Z ogrevanjem pa se mo? in navor lepo vra?ata v ni?je obrate.
Verjetno ti tega ne opazi?, ker vozi? pri malo vi?jih obratih oz. nad 2.000. :ne vem:
To je neka za??ita, da ne bi preteral hladnega motorja. To se tud men dogaja, dokler motor kak?en km ali dva ni ?e ?isto segret. Sploh ni mo?i oziroma je ?ele v obratih nad 2.500 potem pa bolj kot se motor ogreva ni?ajo se obrati, ko za?ne vle?i. Hladneje, ko je bolj se to pozna.
Eko.. ta vikend bla Alfa na servisu pri "dr. Alfa" Zega v Komnu....
Glede na to da imam za sabo ?e kar lepo ?tevilo servisov na razli?nih avtih, me je ta servis malo presenetil, predvsem s ceno ki je zna?ala slabih 350 EUR s klubskim popustom, redna cena bi zatorej bila cca 400eur. So bile pa zamenjane ?e v?igalne sve?ke
Stari, ?e so ti "menjali" v?igalne sve?ke na dieselci potem se naslednji? na ?iroko ogni takemu servisu.
?e so ti pa menjali grelne sve?ke pa je dobro vpra?anje zakaj? A je mel avto probleme pri mrzlem ?tartu - ni v?gal, si moral ve?krat kresnit, je zalaufal obotavljajo?a al kaj? :ne vem: ker ?e ni blo ni? od tega me resno zanima zakaj so to menjali razen, da zato, da ti zakasirajo nepotreben poseg.
Sej ne da bi ti pamet solil ampak predno se gre? nekih drasti?nih destruktivnih ukrepov se obrni na kak poobla??eni Mazda servis, ker sigurno imajo najve? izku?enj kako odpreti taka vrata brez, da jih uni?i?.
Glede ekologije pa je ta re?itev nekak?na brca v temo.
Podatki o izpustih CO2 prej?nje generacije dizlov z DPF so prav gotovo druga?ni od prikazanih. Napaka je o?itno v tem, da ra?unalnik nima pojma kaj narediti, ko se regeneracija prekine. Najverjetneje bi bila re?itev v spremembi programa regeneracije, ta bi se morala po prekinitvi (ugasnjen motor) nadaljevati takoj ko se motor ponovno ogreje na delovno temperaturo. Tako pa se ne nadaljuje in po?asi pride filter v fazo, ko se ne more ve? sam regenerirati. Navodola strokovnjakov, kako postopati, ko se to zgodi pa so TU
Po moje se moti?, ker ?e prekine? regeneracijo se ta nadaljuje takrat, ko se spet pelje?. je pa vseeno mali problem, da z nadaljevanjem regeneracije ?aka, da se motor ogreje. Se pravi, da ?e ma? ve? takih zaporednih kratkih vo?enj od prve nedokon?ane ali pa komaj za?ete in prekinjene regeneracije lahko naredi? problem.
To kar pi?e na tem linku pa mislim, da ne velja popolnoma za sistem v Mazdi saj se regeneracija ?isto lepo za?ne ?etudi se vozi? v mestnem ciklu.
Traktorji z DPFjem lahko re?ete, da je preve? nafte ubrizgal v olje, ko je zmankalo nafte
Vi? k nima? pojma - mi s to nafto samo ?istimo motorno olje in nafta je prav primerna za tako po?etje. Menjave na 20.000 se izvajajo samo zato, ker mamo o?i??enega olja preve? in ga nato prodamo naprej bencinarjem notri pa nalijemo umazano olje in ga v naslednjih 20.000km spet s?istimo. No kdo je zdej tu ekolo?ki?
**to je zajebancija, da ne bo slu?ajno kdo resno mislu
Garancija je na ime in se pri prodaji prenese na drugo osebo, tako da v kolikor pride do prodaje v roku pet let zadevo tudi la?je/bolje proda?.
Verjetno si mislil, da je garancija na avto in ne na ime, kar je v kon?ni fazi logi?no. Saj gre garancija skupaj z avtom k novem lastniku, ker stari je itak pol brez tega avta in si s to garancijo res nima kej pomagat.
Meni je pokazal pri zadnjem tanku povpre?no porabo 5,6,dejanska pa je
bila 6,4.Kar veliko odstopanje,se mi zdi.
Ampak je pa dobr, k se lahko pred kolegi hvali? kolk mal ti ?re in to dela ve?ina voznikov Das Auta, kjer preverjerno BC la?e od 0,7 do 1 litra seveda v minus, da lep?e zgleda. Tolk o nem?ki natan?nosti
Tisti test pa naredi v 4-5 prestavi pa bo? potem videl kaj se bo zgodilo.
Ampak pravi, da tud brzinomer popizdi. Po moje se meri hitrost nekje na gredi se pravi za menjalnikom in ?e bi sklopka drsela bi brzinomer ?e vedno kazalrealno hitrost. Al se motim? :ne vem:
Elektrika odpira loputo za gas, tako kot imajo navorniki. Jebenti zato so tolk ?parovni kes i vedno dajo ravno tolk gasa kot je ?e ekonomi?no in ne do podna kot mi zajlarji.
Bravo Jure tako lepo si opisal trenutno situacijo, da lep?e skoraj ne bi mogel.
Problem pri nas Slovencih je ta, da smo v izredno kratkem ?asu iz neke uravnilovke zajahali zahodni potro?ni?ki sistem in da smo ga lepo jahali do leta 2007 saj smo iz leta v leto imeli ve? denarja za potro?it.
leta 2007 se nam je nato zgodi Evro, ki je ve?ini odnesel redkim pa bogato prinesel, nato je leta 2008 inflacija naredila nov rez v na?i potro?ni?ki du?i in je takratni predsednik vlade razlagal, da zaradi visoke gospodarske rasti ne bo posegal po ukrepih za zmanj?evanje inflacije zato ga je spet najebal mali folk, velike ribe pa so spet dodatno zaslu?ile.
leta 2009 pa nas je udarila svetovna recesija, ki je bil predvsem po zaslugi neusmiljenega grabljenja velikih rib in ko so za?eli re?evati podjetja so spet takratko potegnili mali ljudje.
In ?e te v treh letih 3x u?ge mi je popolnoma jasno zakaj Mazda 6 combi gleda tako ?rnogledo. ?al pa to ne pomaga k izbolj?anju stanja zato predlagam, da se zgledujemo po Juretovem razmi?ljanju.
Boss pa ne ?tej porabe LPG na 11l ker je jaz ?e ?iv dan nisem mel, pa se NE ?para.
Pa kdo je o teb govoru - Na Labijeve navedbe sem se oglasu, ko ga do konca tera po AC proti Pri?tini in pri povpre?nem plinu 160-180km/h kr verjemi, da bi se tudi ti vozil pri 11 litrih na plin. Ti se po va?ih cestah tud pribli?no ne vozi? s tako povpre?no hitrostjo in tudi odlo?na in kratka pospe?evanja so za porabo bolj ugodna od po?asnih in dolgotrajnih pospe?evanj.
Pa sploh nisem ra?unal, da bi se Labi moral do Pri?tine 2x ali celo 3x ustaviti namesto 1x in da to pomeni vsaki? ?evape je to ?e dodaten stro?ek
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ker mu je tolkrat ugasnu, ga je pol moral tudi tolikokrat pr?gat in je ?ist mo?no, da je bolj spraznu akumolator kot ga je alternator uspel vmes napolnit. Za?ni z ventilom pol pa ?ele aku.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani