Skoči na vsebino
mazda mehanik,cukanje
Napisano

 

Boss s plinom se ne izgubi ni? mo?i.

 

 

Sicer sem svetlobna leta od kemika ampak a ni tako, da ima plin sicer ve?jo kalori?no vrednost od bencina a manj?o energijsko gostoto, kar z drugimi besedami pomeni, da liter plina da manj dela oziroma ga za enako delo porabimo ve?.

 

Razlika je lahko od nekaj procentov do 10 procentov oz. pri starih sistemih celo 20 % vi?ja poraba. Odvisno je tudi od me?anice butana in propana, ker butan ima sicer ve?jo kalori?no vrednost ampak ?al prehitro zmrze pri izhodu iz posode, tako da pozimi je me?anica bolj v korist propana, ki ima manj?o kalori?no vrednost.

 

?e 1x pravim, da nisem kemik in tole zdele govorim takole na pamet kolikor se ?e spomnim osnovno?olske ali srednje?olske kemije zato bi po moje bilo najbolje, da se to primerja na dynotu kako se zadeva obna?a klo kuri benz in ko kuri LPG. To bo edino relevanten podatek ?e posebej, ?e se ga enkrat izvede pozimi drugi? pa poleti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vpoklic Mazd - pregled karoserije
Napisano

Sol je resni?no najve?ji sovra?nik pleha, ?e posebej ?e je lastnik premalo vesten in po soljenju, ko so ceste ??i??ene, avtomobila ne o?isti in dobro spere podvozja. ?e pa ima tak ?e ogrevano gara?o in od soli umazan avto lepo zapelje vanjo sol lepo nadaljuje z raz?iranjem saj vi?ja ko je temperatura in bolj kot je vla?no bolj negativno "deluje" na pleh.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mehanik,cukanje
Napisano

to je tko kot bi reku da gres na pocitnice na morje, sam vzames sobo 20km stran od morja, ker je cenejs :)

 

Hehe, lepa :bravo:

 

Pa sej druga? ni nih?e od nas apriori proti bencinarju in plinu, da ne bo nekih napa?nih interpretacij je pa vedno neki "?e", ?e ?lovek dela poseg v originalni avtomobil ?e posebej, ?e je le ta v garanciji. Ker bohnedaj, da se kej zalomi pri samem motorju (recimo po?kodba kakega vitalnega dela) in za?nejo krivdo na servisu zvra?at na kao "nestrokovno" instalacijo plina oz. poseg na motorju.

 

?e pri ?ipanju, ?e ugotovijo ti lahko serjejo, ker je ?lo za poseg v originalne nastavitve avtomobila.

 

Je pa res, da ?e je ?lovek ljubitelj bencinarjev, da je to edina re?itev za zmanj?evanje stro?kov, ?e pa si ljubitelj dieslov pa na?eloma ne rabi? nobenih posegov pa si takoj na zelo ugodnih stro?kih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mehanik,cukanje
Napisano

Raje vzemi 11 litrov kar je bolj realna poraba s plinom, kar pomeni 13.612? +1.500?=15.112? + ?e nekaj bencina pri mrzlih zagonih je razlika 1.760?.

 

Pa ?e ?e mal po?pekuliram bi zaradi vi?je te?e plinificiranega avtomobila in rahlo slab?ih performansov in da bi bil zadovoljen z avtomobilom moral vzeti vsaj 2,3 ma?ino (tako kot ma Ajvar), kar bi pomenilo vi?ji registracijski razred in v 7 letih uporabe bi to bilo ?e od 420? dodatka, ?e si bil skoz z najve?jim bonusom -50%. Ker je avto pri nakupu bil dra?ji, bi pomenilo tudi vi?jo ceno pri kaskem v isini skoraj 100? na leto oz. 700? v 7 letih.

 

Se pravi je razlike samo ?e dobrih 600? in ?e Labi ne bi vzel enako ceno diesla in bencina ampak tako kot je v povpre?ju razli?na je to cca 5,5% v teh 7 letih kar pomeni ?e dodatnih 715?.

 

Edina razlika je na koncu samo ?e v servisih, ki so pa? za diesla nekaj dra?ji oz. precej dra?ji je le servis na 120.000, ko se menja jermen ampak, ?e se ?lovek takrat izogne poobla??encu je cena lahko precej ni?ja.

 

Da se ne bomo spet okrog tega kregali, ker to ni bil moj namen samo vseeno je zanimivo, dat na papir vse realne faktorje in dejanske stro?ke.

 

 

Pa ?e eno vpra?anje, ki ni provokativne narave ampak je ?isto resno vpra?anje - kako naj bi zgledala plinska instalacija po 225.000km in 7 letih uporabe? Kolk je stro?kov z vzdr?evanjem tega - koliko servisov? A je treba kej zamenjat, ipd? ?e kdo ve naj prosim napi?e

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zavorna ?eljust
Napisano

Pri kvalitetnih diskih, se to ne zgodi kar tako.

 

dr?i v ve?ini primerov, ?eprav na to ne bi glih stavil, ampak se v de?ju in lu?ah raje izogibam mo?nih zaviranj pa sem najve? naredu

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zavorna ?eljust
Napisano

Haha, kej tazga, da ti re?ejo, da mora? bremze ogrevat pa sej to ni dirkalnik s kerami?nimi diski. :whatever:

 

Sicer pa plo??ice ves ?as malenkostno drsajo po disku tako, da so deloma segrete ves ?as vo?nje.

 

Najslab?e za diske pa je mo?no zaviranje na AC pol pa zapele? v lu?o in ti voda zalije vro? disk - posledica je zvit disk in tresenje pri zaviranju. Re?itev je edino menjava diskov :(

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mehanik,cukanje
Napisano

ce vzamem da je 1 liter 1 euro (oboje isto):

 

poraba z bencinarjem pri moji voznji bi bla 10

z dizlom je 7.5

225.000km D je 16875eur

225.000km B je 22500eur

 

(do zdaj sem placal edino za menjalnik in bat, kar je 1800eur, servisi pa bolj ali manj isti mogoce razlika par 100eur), ostane se vedno vec kot 3000 eur pa lepsa voznja :bravo:

 

aja, da me ne boste skurcali, to je samo moje mnjenje in velja izkljucno samo za mazdo 6 :)

 

Pa nikjer ni re?eno, da pri tvojih pogojih vo?nje ne bi menjalnik odletu tud pri bencinarju, da o batih ne govorim - tko da spet je vpra?anje a bi pri bencinarju bil ?isto brez stro?kov, po moje, da ne :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mehanik,cukanje
Napisano

Offtopic noo :-)

Zdej boste nauml, da je mazdin dizl za en k... In naj gremo na TDI ...traktorje :P

 

pusti jih, naj u?ivajo v zmagoslavlju in kurcanju dieslov ... va?n da jim je gu?t :danzoman:

 

 

 

p.s. pa naj malo Suicidala vpra?ajo kolk ?asa ga je njegova bencinska M6 zajebavala in mu sploh ni u?igala in bi bil takrat vesel, ?e bi mu samo ob?asno pocukala sam, da bi se lahko peljal. Je tokrat MES klical, da so bli na koncu ?e na ti in se mu sploh ni blo treba predstav saj so ga ?e po glasu poznali ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avto se ugasne
Napisano

O?itno je nekaj narobe z nastavitvijo injektorjev saj pri zaviranju z motorjem ra?unalnik prekine dotok goriva in ko bi moral ponovno sprostiti to naredi prepozno in motor crkne. zato ko ga za?ene? ponovno lepo v?ge brez te?av.

 

Mo?no pa da je te?ava tudi na visokotla?nem ventilu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mehanik,cukanje
Napisano

Evropska cena goriva je obremenjena z ogromno dajatvami zato je edina re?itev za evropejca, ki dela veliko km, da ima avto s ?im ni?jo porabo. Zato je popularnost dieslov pri nas tako velika. Amerikanci imajo tako nizko ceno goriv, da tudi ?e avto porabi 2x toliko kot pri nas je stro?ek enak zato oni sploh ne razmi?ljajo o dieselski alternativi in so v svoji zarukanosti ?e vedno prepri?ani, da je diesel primeren samo za tovornjake.

 

Se pa trendi tudi pri njih rahlo obra?ajo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mehanik,cukanje
Napisano

Jaz imam pa glih kontra izku?nje. Meni je najmanj cukalo na Molu in na Petrolu. Najbolj pa na Agipu kjer sem mislil, da se mi bo zme?alo pa tud OMV je bil kar se tega ti?e precej ?voh.

 

Zdele sem ve? ali manj samo na Petrolu od kar je Ultimax pa je OK res pa da mi je Majes naredil kar precej podrobno kuro u?enja teh ?ob. Po njegovih besedah se je kar nekaj ?asa "igral", da je najdel prave nastavitve. :bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mehanik,cukanje
Napisano

?e bi bile ?obe zabasane bi mu v vseh vrtljajih delovalo ?udno tako pa se dogaja samo pri dolo?enih. Mo?no je tudi, da je treba pove?at pritisk na pumpi oz nastaviti, da pri teh obratih malo bolj buta notri. Ponavadi je tako nastavljeno, da je motor ?imbolj var?en in pri relativno nizkih obratih ima ?im manj tlaka in ?im ni?jo porabo.

 

Druga?e pa se v povezavi s tlakom na razli?nih vtljajih ?tela tudi ?obe in verjetno ne bo ?lo avtomatsko u?enje (to ve?ina servisov zna edino narest) ampak bo treba vsako ?obo nastavljat ro?no preko cele sheme obratov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ne v?ige
Napisano

136KM nima filtra DPF - To so imele tiste po prenovi (facelift), ki so imele 143KM oz. 120KM in vsaj letnik 2005.

 

A ko v?ge nekaj sekund deluje bolj obotavljajo?e? Verjetno ima? te?ave z grelnimi sve?kami saj o?itno ne delujejo ali pa zelo slabo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mehanik,cukanje
Napisano

To je treba ?obe nau?it da pri dolo?enem pritisku pravilno odpirajo. Vrednosti na ra?unalniku se giblje od 0-100 pri ?emer pomeni 100, da je ?oba zani?. Ti pa ima? verjetno pri teh obratih vrednost tam nekje med 40-60 in ti zato cuka.

 

Dober Mazdin serviser bi moral tole zadevo znat porihtat s pomo?jo diagnosti?nih programov in programa za u?enje injektorjev.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzor za nadzora tlaka v gumah (TPMS)
Napisano

Pozdravljen in ?e v naprej ?estitke za novo pridobitev. :bravo:

 

Kar se ti?e senzorjev imam jaz dva kompleta feltn in seveda dva kompleta feltn. Zaenkrat se ta kombinacija odli?no obnese saj je najbolj komot pa ?e z vulkanizerji in vrstami 2x na leto se ti ni treba ukvarjat.

 

Druga?e pa edino kar mora? vedeti o senzorjih je to, da feltne ne smejo biti jeklene in da te bodo stali 200+? za komplet ?tirih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ko pri?ge lu?ko se to v log error zabele?i in se to?no vidi pri kak?nih parametrih se je napaka zgodila in kje.

 

Vidi se vse: temp. motorja, temp. zuni, ?t. obratov, kolk je bil gas prtisnjen, hitrost in ?e in ?e tako, da se da marsikaj razbrat samo iz teh podatkov. :ninja:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

senzor za zunanjo temperaturo Mazda 6 ?
Napisano

Ne da so nepozorni... ob?asno konfuzni prikaza zunanje temperature pa? res ni neka pomembna zadeva, da bi se ve?ina ljudi okrog tega sekirala in samo zaradi tega skakala po servisih (tolk radi pa servisov spet nimajo :blush: ).

 

Mislim, da se to dogaja na vseh ?estkah prve generacije, ko gre od ?asa zaustavitve avtomobila, do ?asa ponovnega zagona za veliko spremembo temperature. Takrat senzor izpi?e en tak ?uden podatek ampak se po kakih 20minutah vo?nje po?asi normalizira na pravo vrednost.

 

Po moje je brez veze tole rihtat, ker bolje ne bo ampak se pa? sprijazni?, da ?e avto cel dan stoji na soncu, da bo prikaz temperature popolnoma napa?en.

 

Va?n, da pozimi, ?e prpelje? na hladnej?e obmo?je to spremembo temperature lahko vidi? in da si ?e bolj pozoren na mo?nost poledice. To se mi zdi edina resni?no uporabna vrednost tega prikaza in vsaj pri teh temperaturah prikaz deluje pravilno. :hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vlaga v zadnjih lu?eh
Napisano

To a je avto bil zaleten ali ne bo? najla?je preveril tako, da najde? nekoga z istim modelom avta pa mal prekontrolirata spoje in morebitna kitanja. Pomaga tudi merilec laka ali pa magnetna nalepka, da se prepri?a? ali je kje kaj kitano.

 

Odbija?i pa so najbolj izpostavljen del avtomobila in prava redkost je, da ima kdo po parih letih odbija? ?isto brez praske.

 

Sploh pa pri prodaji avtomobila, ve?ji prodajlaci radi ?trihnejo oba za lep?i izgled in la?jo prodajo ampak s tem na?eloma ni ni? narobe.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.