kaj da ne... a da ma? pa motor za??iten pred novo gripo pa ni? ne velja al kako?
Ok, ?alo na stran - pri moji ?estki najbolj opazim zjutraj ko avto zaverglam in ni nobenega kako naj re?em - "trdega" v?iga. Vse zalaufa kot, da avto ne bi celo no? al pa cel vikend stal.
A ?e bom pa letu ven z zimskimi gumami bo pa v redu?
Sej ve? kako je to, ?e je ?lovek nepreviden se bo skantu tko al pa druga?e. Zimska guma ti pa daje eno la?no zanesljivost in marsikdo se tega ne zaveda in tera k zme?an z mislijo v glavi, da se mu itak ne more ni? zgodit, ker ima zimske gume obute. To je ve?ji problem kot pa to, da ?lovek obti?i na kakem klancu oz. mora natakniti ketne na letne (hehe rima se).
Govorim pa o tem, da ?e na cesti ni snega, da se da normalno vozit tud z obi?ajnimi gumami pa ?e malo manj te peska spodi, saj letna ne grabi tolk posipnega peska in ga ne me?e tako silovito v pragove. Aja pred desetimi leti pa itak sploh nismo vedeli, da obstajajo neke M+S gume ?e manj pa smo jih pozimi natikali na svoje avtomobile pa smo na?eloma ?e vsi ?ivi pa velika ve?ina nas ni nikoli imela slabih izku?enj z vo?njo po snegu - po ravnem z normalno hitrostjo gre popolnoma v redu za v klance pa natakne? ketne pa je.
Se pa strinjam, da so zimske v redu, ?e le niso preve? stare in da se zaveda?, da so v suhi ali mokri cesti ve?inoma slab?e od enakovrednih enakostarih letnih gum. Sploh so pa bolj komot kot telovadenje s ketnami razen, ?e ni klanec tako hud, da tudi zimaki ne pomagajo in da so edino ketne re?itev. Zaradi tega vozim ketne s sabo tudi takrat, ko imam obut avto v zimske gume.
****Sicer pa tisti , ki imate radi teorije zarot poglejte kdo je bil prometni minister v ?asu ko so prvi? uzakonili skoraj obvezno uporabo zimskih gum. Zanimivo je predvsem v kak?ni medsebojni relaciji sta bila s ?panom iz Brezovice pa vam bo prec jasno zakaj je ?pan tako hitro zrastel v enega najve?jih vulkanizerjev. Dobro je imeti prijatelje na pravih mestih, da ti lahko omogo?ijo do?ivljenski zaslu?ek
To pa ni res mam letnjake z na skoraj ?rnih feltnah in ?e vedno na avtu.
Jaz sem tud ?e kr na letnih pa sem bil v soboto pri Boj?u na zasne?eni Rakitni - se opro??am M+S vernikom, ?e sem koga u?alil s tem mojim dejanjem, obljubim, da ne bom ve?
Mene pa to sploh ne moti.Ve?inoma so pozimi avti vsi umazani tako,da te ?rne ?elezne feltne itak ne "pokvarijo" utisa.
o pa ga to je tko kot, da missico obuje? v gumjaste ?kornje za na njivo pa re?e? sej je isti kurc kot ?e je v ?kornjih z visoko peto, saj itak nima nohtov nalakiranih :ne vem:
H kateremu uradnemu serviserju se spla?a iti, v Ljubljani?
Oz. kdo me bo najmanj nategnu?
Morm na redni servis in ne vem kam...
Huh, to je pa ?e tema za v sexchat.
Pri serviserjih je tako da ti te?ko dajemo priporo?ila, ker vsakdo ima lahko neko svojo izku?njo (pozitivno ali negativno) pa to ?e vedno ne pomeni, da je servis dober al pa slab.
Meni osebno gredo najbolj na roko pri Gami v BITC-ju, ampak slabih izku?en nisem imel niti z Interclassom (v?asih sem veliko tam servisiral predprej?nji avto KIA) in pa tudi na A-cosmosu v ?i?ki so mi uredili tako kot je treba.
In ti si upa? tale ra?un kazat... sej te bodo dieselhaterji rastrgal, ker za "diesle" mora bit servis full dra?ji. Najbolj da gre? nazaj, ker so ti kej pozabl ra?unat saj bi moral bit servis vsaj za 100? dra?ji
Ja, a pr teb se ni? vode ven ne zliije iz re?e za CD-je, k zjutri vklopi? cd predvajalnik :ne vem:
ok.... ?ala - ni mi?ljeno, da bi koga zafrkaval sam je tako, da ?e ni temperaturnih sprememb tipa, da zapelje? hladen avto v topel prostor (gara?a) kondenza ni. ?e je problem hladnega predvajalnika je bolj v tem, da recimo avto stoji zunaj na minus 5 stopinj pa se recimo premi?ni deli zaradi bolj strjene masti te?e premaknejo in je to lahko vzrok.
Tako je mogo?e dobro, da takoj zjutraj kadar je res ekstremno hladno in avto ?ez no? zunaj, da se prej pri?ge radio dokler se vseskupaj malo ne ogreje in ?ele potem za?tarta? CD-je.
Glede na to, da smo odprli tri leta staro temo pa ?e mogo?e zanimivost, ki jo sicer ve?ina ve ampak vseeno. ?e CD-je redno uporabljate bo ve?ina CD playerjev lepo in dolgo delovala. Najslab?e jo odnesejo tisti, kjer so CD-ji zelo redko v uporabi saj se v njih nabira prah, ki posledi?no zapaca bralno glavo in mehanizem, ?e nista v uporabi. Velja za CD/DVD playerje tako v avtu, doma v fr?tekariji kot v ra?unalniku.
bu?man - ravno o tem pravim, da ?e ti je v?e? vo?nja pri nizkih obratih in ?altanje pol ja.
Tako ti povem Mazda 5 je orng rukala....tresla, da naj omenim Mondeota...tk tk tk tk tk
?e v redu sam ne more? posplo?it na vse diesle in vse avtomobile. Tud recimo tvoja Cx-7 ni glih neki vzor uglajenosti saj je konec koncev turbo in ?e se ho?e? lepo dinami?no peljat je treba ?tartvat z obrati (3.000+).
To je ?ist tko kot ti pa?e, meni je recimo uglajena vo?nja tista, da ne rabi? nabijat v obrate pa avto potegne in to lahko dose?e? al z dieslom al pa z mo?nim atmosferskim bencinarjem. Zato recimo audi, mercedes in BMW ne posegajo pri bencinarjih po turbini ampak raje po ve?ji kubaturi. Mercedes sicer uporablja kompresor ampak to le zato, da je mo? in navor pri nizkih obratih. To je limuzinska uglajenost.
Druga zgodba pa je ?e si ?eli? dinami?nega poganjanja po ovinkih samo tukaj tako al tako ?tejejo pa samo navor in konji.
drugace pa samo med bencinom in dizlom danes ni VE? RAZLIKE!
boss moji prej?nji 4je avti so bli dizli pa ne grem ve? nazaj ker ni prihranka...mogo?e malo na bencinu, a danes so se cene izena?ile, cene servisov pa so veliko ve?je.
eeeeee what?
Cene ?esa so se izena?ile? :ne vem:
Cene servisov so veliko ve?je... kolk je to veliko? 60? je veliko? OK, jaz sem pri?el pri 20.000km ceneje skoz kot je bil servis za 2,5 ma?inco Edino pri menjavi jermenov bom pa? kar lepo odkartal
Druga? pa tvoja ra?unica je precej bosa ker pri 40.000km s porabo 7 litrov nafte je cena cca 3.000?... enako mo?an bencinar na plin bo pri istem re?imu vo?nje porabil 3 litre plina ve? tako, da je izra?un 2.400?. Razlika je torej 600? na leto in rabi? ve? kot dve leti, da pokrije?.
Pa sej ni va?no in prav je da zagovarjate plin sam vseeno ne zavajat ljudi.
Pa ?e neki, pri 75KM se 60 dodatnih kil kar po?teno ?uti... ?e pri mo?nej?ih motorjih se ?uti razlika al se sam vozi? al je ?e kdo zraven tebe pa ?etud ima sam 60kg.
Odvisno koliko kilometrov prevozi? na leto, pa zakaj dizel ?
Ostali se zadr?ite !
Ah dej no zakaj pa se mormo vzdr?at - a zato, da lahko plina?i svojo gonte :ne vem:
1.6 motor pa 105KM pa ?e te?ek kestl zadi in napeljva za plin ?e dodatno ubijejo posko?nost motorja, ki ?e tako al tako ni na zavidljivem nivoju. ?e pa se radi vozijo ve? kot eden v tem avtu pa verjetno potovanje ne bo glih v u?itek, ?e bo avto zmatral vsak klanec na AC.
To se ji z dieslom ne bo dogajalo in ?e ?e predlagate plinsko instalacijo ji predlagajte vsaj izbiro mo?nej?ega motorja.
Pa ?e nekaj ne pozabit, da tale 1.6 mlin?ek ni ravno var?na izbira in s plinom bo ?e kake pol litr?ka do litr?ek ve? (predvsem zaradi dodatne te?e, ker je treba tud mal bolj prtisnt, da avtokam gre). Oziroma bom rekel tako da ve? je mestne in neenakomerne vo?nje ve?ja bo razlika pri porabi glede na dieselski motor.
?e to vr?emo na papir je nekje razlika v porabi vsaj cca 2,5 litra plina ve? kot ?e bi bil diesel in ?e ra?unamo 1000? za instalacijo plina se to povrne ?ele po 80.000 prevo?enih km. ?e pa je razlika 3,5 litra pa ?ele po ve? kot 150.000km.
Je pa res, da velja to, da servis je cca 100? dra?ji pri dieslu in da menjava jermenov pri 120.000 je tud konkreten stro?ek. Tako, da na koncu je vedno odlo?itev uporabnika kaj bo ali pa ne bo kupil sam vseeno ne bi vedno gledal na stro?ke ampak tudi na tokoliko u?itkov prinese posamezen motor.
Moja izbira bi sicer bila MPS ampak verjetno bi bil zadovoljen tudi z 2.0 bencinarjem in plinom ali pa z 1.6 dieslom oziroma ?e raje z 2.0 dieslom.
Saj si lepo napisal, da se ti to dogaja sam k je fajhtno. Poberi kable dol in spuci kontakte na sve?kah in na v?igalnih tuljavah. Poglej ?e ostale priklju?ke drugih kablov in jih recimo po?pricaj s kakim kontakt sprejem.
samo tega pa res nebi nikol montiru v avto! pol bi mel 2 radija al kaj?? pa ?e grdo kej! malo estetike nebi ?kodilo!!
ne ne razume?, tole ti samo po?lje signal prek RDS-a in ti na displayu avtoradia prikazuje temperaturo. Verjetno zadeva zato deluje samo takrat, ko je vklju?en radio na FM.
Druga? je pa na sliki samo primer kako to zgleda na radiu
Tole je mnogo mnogo (vsaj 2-3 litre) preve? razen, ?a se vozi? po mestu v najve?ji gu?vi in ve?ino ?asa stoji?.
Po moje ima? te?avo ker ti fila prebogato me?anico kar je lahko vzrok verjetno na kak?nem merilcu pretoka zraka al pa na kak?nem senzorju, ki od?iteva temperaturo motorja. Mo?no pa je tudi, ker ima? DPF filter, da se ti regeneracija ne ustavi in da deluje non stop in ti tam porablja gorivo. To pomeni, da sta senzor pred ali za filtrom odpovedala poslu?nost.
Takoj pojdi na servis, da ne naredi? ve?je ?kode in ?e je krivda v filtru, da ga ne uni?i?, ?e ga ?e nisi
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
kaj da ne... a da ma? pa motor za??iten pred novo gripo pa ni? ne velja al kako?
Ok, ?alo na stran - pri moji ?estki najbolj opazim zjutraj ko avto zaverglam in ni nobenega kako naj re?em - "trdega" v?iga. Vse zalaufa kot, da avto ne bi celo no? al pa cel vikend stal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani