Je mo?no, ker ima? DPF filter in ?e se je ravno za?ela regeneracija filtra.
Povpre?na poraba mislim, da po?ilja spremembo na BC le na vsaki dve minuti. Se pravi , da od zadnje spremembe podatka za BC se ti vklopi regeneracija in tik predno bi moral poslati nov prera?un na zaslon si ti ustavil avto.
Zjutraj, ko pa si ga hotel pri?gati je pa seveda dal na zaslon nov podatek.
jermen in faze preverjene, je ok, avto ko v?ge laufa ?ist normalno in normalno vle?e tko ko mora...
aichi a ima? ti podobne te?ave na cd120 ???
Pol nima bit kej ve?jiga ampak je treba sam senzorje preverit in verjetno ti serje kak?en za temperaturo, ki po?lje napa?en signal pa misli cpu, da v?iga vro? motor namesto mrzlega in mu dodelli revno me?anico (velik hladnega zraka in mal goriva) namesto, da bi bila bogata me?anica dokler se motor ne za?ne greti. Zato ti problem ratuje ve?ji bolj ko je mrzlo, saj bolj ko je hladno bogatej?a me?anica mora bit, da motor sploh v?ge.
Dej tole na tester, da se preveri senzorje, ?eprav se zna zgodit, da tudi tester ne bo na?el napake saj senzor po?lje informacijo, ki je v skladu z mo?no vrednostjo, ?al pa stanje ni pravo za po?iljanje takega podatka.
Kakor je meni znano je ta motor tako skonstruiran, da se ventili in bat ne morejo sre?at tako da ?e to dr?i bo treba samo ?ponar in jermen zamenjat pa nastaviti fazo in bo vse ok.
A lahko eno vpra?anje? Zakaj si se odlo?il za diesla ko ima? tako malo kilometrov. O?itno je avto premalo vo?en, da se je kaj takega zgodilo :ne vem:
imam ob?utek, da je treba raj ?e en ele notri vtaknt, k bo uga?al lu?i, ker o?itno so skos prpaljene. ?e je v em fora pol mora bit en rele vezan na kontakt, ki samo parkirne pripali in ugasne glavne lu?i :ne vem:
kaj da ne... a da ma? pa motor za??iten pred novo gripo pa ni? ne velja al kako?
Ok, ?alo na stran - pri moji ?estki najbolj opazim zjutraj ko avto zaverglam in ni nobenega kako naj re?em - "trdega" v?iga. Vse zalaufa kot, da avto ne bi celo no? al pa cel vikend stal.
A ?e bom pa letu ven z zimskimi gumami bo pa v redu?
Sej ve? kako je to, ?e je ?lovek nepreviden se bo skantu tko al pa druga?e. Zimska guma ti pa daje eno la?no zanesljivost in marsikdo se tega ne zaveda in tera k zme?an z mislijo v glavi, da se mu itak ne more ni? zgodit, ker ima zimske gume obute. To je ve?ji problem kot pa to, da ?lovek obti?i na kakem klancu oz. mora natakniti ketne na letne (hehe rima se).
Govorim pa o tem, da ?e na cesti ni snega, da se da normalno vozit tud z obi?ajnimi gumami pa ?e malo manj te peska spodi, saj letna ne grabi tolk posipnega peska in ga ne me?e tako silovito v pragove. Aja pred desetimi leti pa itak sploh nismo vedeli, da obstajajo neke M+S gume ?e manj pa smo jih pozimi natikali na svoje avtomobile pa smo na?eloma ?e vsi ?ivi pa velika ve?ina nas ni nikoli imela slabih izku?enj z vo?njo po snegu - po ravnem z normalno hitrostjo gre popolnoma v redu za v klance pa natakne? ketne pa je.
Se pa strinjam, da so zimske v redu, ?e le niso preve? stare in da se zaveda?, da so v suhi ali mokri cesti ve?inoma slab?e od enakovrednih enakostarih letnih gum. Sploh so pa bolj komot kot telovadenje s ketnami razen, ?e ni klanec tako hud, da tudi zimaki ne pomagajo in da so edino ketne re?itev. Zaradi tega vozim ketne s sabo tudi takrat, ko imam obut avto v zimske gume.
****Sicer pa tisti , ki imate radi teorije zarot poglejte kdo je bil prometni minister v ?asu ko so prvi? uzakonili skoraj obvezno uporabo zimskih gum. Zanimivo je predvsem v kak?ni medsebojni relaciji sta bila s ?panom iz Brezovice pa vam bo prec jasno zakaj je ?pan tako hitro zrastel v enega najve?jih vulkanizerjev. Dobro je imeti prijatelje na pravih mestih, da ti lahko omogo?ijo do?ivljenski zaslu?ek
To pa ni res mam letnjake z na skoraj ?rnih feltnah in ?e vedno na avtu.
Jaz sem tud ?e kr na letnih pa sem bil v soboto pri Boj?u na zasne?eni Rakitni - se opro??am M+S vernikom, ?e sem koga u?alil s tem mojim dejanjem, obljubim, da ne bom ve?
Mene pa to sploh ne moti.Ve?inoma so pozimi avti vsi umazani tako,da te ?rne ?elezne feltne itak ne "pokvarijo" utisa.
o pa ga to je tko kot, da missico obuje? v gumjaste ?kornje za na njivo pa re?e? sej je isti kurc kot ?e je v ?kornjih z visoko peto, saj itak nima nohtov nalakiranih :ne vem:
H kateremu uradnemu serviserju se spla?a iti, v Ljubljani?
Oz. kdo me bo najmanj nategnu?
Morm na redni servis in ne vem kam...
Huh, to je pa ?e tema za v sexchat.
Pri serviserjih je tako da ti te?ko dajemo priporo?ila, ker vsakdo ima lahko neko svojo izku?njo (pozitivno ali negativno) pa to ?e vedno ne pomeni, da je servis dober al pa slab.
Meni osebno gredo najbolj na roko pri Gami v BITC-ju, ampak slabih izku?en nisem imel niti z Interclassom (v?asih sem veliko tam servisiral predprej?nji avto KIA) in pa tudi na A-cosmosu v ?i?ki so mi uredili tako kot je treba.
In ti si upa? tale ra?un kazat... sej te bodo dieselhaterji rastrgal, ker za "diesle" mora bit servis full dra?ji. Najbolj da gre? nazaj, ker so ti kej pozabl ra?unat saj bi moral bit servis vsaj za 100? dra?ji
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Je mo?no, ker ima? DPF filter in ?e se je ravno za?ela regeneracija filtra.
Povpre?na poraba mislim, da po?ilja spremembo na BC le na vsaki dve minuti. Se pravi , da od zadnje spremembe podatka za BC se ti vklopi regeneracija in tik predno bi moral poslati nov prera?un na zaslon si ti ustavil avto.
Zjutraj, ko pa si ga hotel pri?gati je pa seveda dal na zaslon nov podatek.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani