Sam res... o tem imamo toliko napisanega kot verjetno o nobeni drugi stvari (OK poraba je izjema ) pa vsako leto navalijo ljudje z vedno istim vpra?anjem.
Predlagam da damo zadevo pod sticky in z velikimi ?rkami napi?emo naslov, da ?e ima kdo te?ave s ?udnimi ?umi takoj ko ugasne motor, da je to webasto in da se ga sli?i ob?asno tudi med samim delovanjem motorja.
samo te nev?e?nosti pri nizkih temperaturah je pa res edini minus za dizle.
Voda se kondenzira v vseh motorjih in to predvsem takrat, ko so kraj?e vo?nje. Kdor dela dalj?e relacije ve?ino ne bo imel problemov ne z dieslom ne z bencinarjem.
Recimo Labi al pa moja malenkost ?e nisva imela te?av z dizelcami pa je blo par let nazaj 1x tudi -24°C in avto na prostem pa je vseeno v?gal kot mina.
?e spusti intercooler ni neke ve?je panike sploh zdejle k je mraz se tudi poznati ne bi smelo. So pa ve? ali manj vse ?estke diesel prve generacije s te?avo spu??anja intercoolerja.
Verjetno ma Ajvar prav in ti je strgalo kako izmed cevk s podtlakom ali kej podobnega.
To se je meni prej?njo zimotudi 1x zgodilo in ?e je naklju?na napaka bo po petih izklopih motorja sama izginila. ?e pa ne oz. se ti bo ?e pri?igala pa ne bo druge kot servis.
Sam res dizle malo tepla tale kvazi zima, presenetljivo
Ne more? kr posplo?evat je pa zanimivo (in to bodo potrdili tudi serviserji) da recimo pri Mazdah 6 so imeli probleme nekateri s prvo generacijo ?estic, z drugo pa prakti?no ne. Predvidevam, da je krivda verjetno bolj v kak?nem filtru, kjer je zmrznila voda, ki jo ta filter odstrani, ?e jo slu?ajno potegne iz tanka.
Dobra ideja, ?e se ne motim imajo nekateri avti tole ?e serijsko. Jest pa ?e bolj trzam zaradi pranja lu?i, ker zadeva sko?i ven iz odbija?a, in ?e je ?led oz. od ledu primrzne pokrov na odbija? zna biti ?tala. Ne vem koliko je mo?na zadeva in kaj se zgodi ?e ho?e avtomat ven odriniti ampak nebi ?lo
Mater ampak je res beden ta sistem, ki na vsak na?in posku?a s?istit lu?i mislim da vsako 5. ?i??enje ?ip. In valda sko? ven, ko je spredi vse zamrznjeno.
Sej ven je ?el nazaj pa ne ve? in se je zataknil na eni strani, da je cca ?trlel ven za cel cm. Sem porabil ene 15 minut, da sem ga prepri?al naj gre lepo nazaj notri.
Ampak ker ?alabajzer si je spomnil, da je to ?i??enje vezal na ?i??enje vetrobrana? Pri prej?nji ?estki si pa? lepo imel gumb in s s?istil takrat, ko si hotel pa ?e klasi?ne ?obe so ble gor in ne ta oslarija s temi avtomati.
BTW: ?e ma? partikel filter... kako pogosto ta re? ?isti, namre? v 24k km sem videl lu?ko do zdaj samo enkrat...
sej lu?ke na?eloma sploh ne bi smel videt. Ko se pri?ge lu?ka pomeni, da si mel preve? kratkih zaporednih vo?enj in nisi dal "mo?nosti" filtru, da se pravilno s?isti. ?e se naslednji? pri?ge lu?ka obvezno vozi toliko ?asa z vsaj 40km/h in v taki prestavi, da bo motor imel tam nekje okrog 2k obratov.
?e ne upo?teva? teh lu?k in bo? takrat ustavil se ti lahko zgodi, da bo? zabasal filter potem te bodo pa re?evali samo na servisu in v najbolj ekstremnih primerih bo? moral zamenjatoi cel filter kar pa je kar lep kup?ek ????
A pa si ziher, da nima kak?nega ledu na feltni. ?e ?e pere? avto, pa ta ne stoji ?isto na ravnem in voda ne odte?e iz feltne, le ta zmrzne pri minusu zuni in se ti naredi notri led pol pa trese kot pri norcih.
Bosa al pa ne bosa - skoraj sigurno si vsaj na tem forumu z dieselco z dale? najmanj prevo?enimi km. Glede na to, da se kaj takega (vsaj ne po moji vednosti) ?e ni zgodilo foruma?em pa imajo ljudje ?e ogromno prevo?enih se kar samo od sebe pojavlja tako razmi?ljanje.
Pa da ne bi mislil, da je to iz trte zvito saj avto ni edina zadeva, ki crkne zaradi (pre)malo uporabe. Nekaj takega so recimo CD/DVD pogoni pri ra?unalnikih, pa pralni stroji, pomivalni stroji in da ne na?tevam.
Vse povsod, kjer je v igri mehansko gibanje je lahko problem premajhna uporaba sploh pa se to izka?e v kak?nih bolj extremnih razmerah kot so nizke temperature.
Je mo?no, ker ima? DPF filter in ?e se je ravno za?ela regeneracija filtra.
Povpre?na poraba mislim, da po?ilja spremembo na BC le na vsaki dve minuti. Se pravi , da od zadnje spremembe podatka za BC se ti vklopi regeneracija in tik predno bi moral poslati nov prera?un na zaslon si ti ustavil avto.
Zjutraj, ko pa si ga hotel pri?gati je pa seveda dal na zaslon nov podatek.
jermen in faze preverjene, je ok, avto ko v?ge laufa ?ist normalno in normalno vle?e tko ko mora...
aichi a ima? ti podobne te?ave na cd120 ???
Pol nima bit kej ve?jiga ampak je treba sam senzorje preverit in verjetno ti serje kak?en za temperaturo, ki po?lje napa?en signal pa misli cpu, da v?iga vro? motor namesto mrzlega in mu dodelli revno me?anico (velik hladnega zraka in mal goriva) namesto, da bi bila bogata me?anica dokler se motor ne za?ne greti. Zato ti problem ratuje ve?ji bolj ko je mrzlo, saj bolj ko je hladno bogatej?a me?anica mora bit, da motor sploh v?ge.
Dej tole na tester, da se preveri senzorje, ?eprav se zna zgodit, da tudi tester ne bo na?el napake saj senzor po?lje informacijo, ki je v skladu z mo?no vrednostjo, ?al pa stanje ni pravo za po?iljanje takega podatka.
Kakor je meni znano je ta motor tako skonstruiran, da se ventili in bat ne morejo sre?at tako da ?e to dr?i bo treba samo ?ponar in jermen zamenjat pa nastaviti fazo in bo vse ok.
A lahko eno vpra?anje? Zakaj si se odlo?il za diesla ko ima? tako malo kilometrov. O?itno je avto premalo vo?en, da se je kaj takega zgodilo :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz po?akam 10s toliko kot je nekje normalno za sodobne motorje. Ogrevam ga ne, ker ni potrebno pa ?e potratno je.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani