Skoči na vsebino
Dejanska poraba za M6
Napisano

?lovek, preberi moj odgovor na tvoj post. Mazde brez DPF ?rejo liter do ltra in pol manj. Tolk o ekologiji ina na?em pla?evanju zanjo. Od dra?jega servisov, splo?nega sranja z DPF in celo ve?je porabe.

 

?al se moram strinjati s tabo.

 

Upam, se trdit, da bi bil brez DPF filtra s porabo pod 6 litri v povpre?ju. Enstavno to vidim, da ?e po tankanju resetiram BC in se vozim norma?no naokoli mi BC ka?e vedno pod ?est litri pol se pa vklopi ta nesre?ni regenerativni cikel in bumf imam povpre?no porabo na 6,5 :( Jebemu tako ekologijo, da je treba saje naknadno skuriti s porabljanjem ?e ve? goriva.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dejanska poraba za M6
Napisano

4100-4300 tam nekje.

Isto je v vseh prestavah, ko pride? nad to nima veze al je 4500, al 6500, vse dela na full.

 

Sam Kia (mazdin licen?ni motor) je to mela ?e leta 1997 v 1.8 motorju v Clarusu. Do ene 4.000 obratov je pobiral podatke iz lambda sonde pol je pa vse to zanemarilo in je samo benz notr sipalo brez eko poante var?evanja.

 

Zanimivo je bilo da, so ga zaradi tega spravili na testu v AM na porabo skoraj 13 litrov (1.8 in 116KM), z pametno (ne po?asno) vo?njo pa sem imel sam povpre?je med 8 in 9 litrov. Se pravi 4-5 litrov razlike ?zmeden??zmeden?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX-7 zavore - poznate te firme?
Napisano

Mo?no sumim, da so mu diske pri 17.000 res menjali. Po moje so mu jih samo pobrusili in to ponavadi zdr?i to?no tam nekje med 5.000-10.000km. Lahko, da so mu rekli, da je menjano pa ni bilo, saj po bru?enju disk zgleda skoraj tako lepo kot bi bil res nov in te?ko verjamem, da je model po "menjavi" snel kolo in si disk ogledal z vseh strani. :ne vem:

 

Edino kar je ziher ziher je bla menjava pri 40.000km, ko ?e niso ve? mogli drejat :hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx- 7
Napisano

Hehe, pol pa taisti kupci (al pa zastopnik za BMW v Slo manipulira z glasovanjem) v reviji AM za glasovanje za Avto leta napi?ejo, da BMW zelo dobra ohranja ceno.... haha LOL. Sicer mora? pa res nekako opravi?iti visoko nakupno ceno pa ?etudi sam seb la?e?, a ne? :hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dejanska poraba za M6
Napisano

Golf V je zakon. Kolega ma ?ipanga iz originalnih 90 na cca 140 km, ?ge ga skoz kokr gre, pa ne pride na 6 litrov. In to ?e cca 40 000 km. Adijo pamet.

 

Tole ti pa kolega oreng nabija al pa ?e zanga pomen, da ga ?ge, takrat ko se vozi 5km/h ?ez omejitev.

 

?e ti pa govori cifre z BC-ja pa verjamem, ker pri VW-ju BC la?e od 0,7 do 1 litra.

 

Sem naredil 40.000km z Golfom V 1.9 105KM in zdele imam cca 10.000km z Golfom VI 2.0 110KM pa je povpre?je nekaj nad 6,53l/100km oz 6,73 s prej?njo generacijo.

 

Edino realno bi bilo, da se oba peljeta po isti cesti z enakim re?imom vo?nje pa na koncu primerjata rezultat. Verjemi, da ne bo razlike ve? kot pol litra, ker tud Mazdo se da voziti malo nad 5 litri na relaciji Lj-Litija-Trbovlje ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx- 7
Napisano

Sam men je tole hecen... izbira? med avti, ki so v razli?nih razredih, da ne govorim da so tud v razli?nih cenovnih razredih... BMW 5 je vsaj 10.000? dra?ji od Mazde in Subaruja :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx- 7
Napisano

Se pravi,da tudi ?vabi niso ve?,kar so bili. :whatever:

 

Ja kdaj pa so bli? ?e rabijo na servisu en teden, da dobavijo sprednjo (?ist obi?ajno) ?ipo en teden in to za avto, ki je med najpogostej?imi v Slo (Golf V). :angry:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX-7 zavore - poznate te firme?
Napisano

pod garancijo?

 

aha in to na 40.000 kot na 80.000. Sicer so se nek upiral, da ne bi smel po lu?ah vozit, pa sem jih s ?isto resnim ksihtom vpra?al, kje ima Mazda hovercraft button, da bom lahko lebdel nad lu?ami, ?e pada de?. ?al odgovora na to vpra?anje nisem dobil tako, da pa? ko pada de? ?e vedno v kako lu?o zapeljem. :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj za vraga....
Napisano

Jaz jih pa drugje pogrejem, tako da jih med vo?njo moram hladit. :P:P

?e bo pa kriza mi pa ?e vedno ostaja gretje v avtu.

Mojstri za test, sem dobil predlog da na dlan?nik nalo?im program z analizatorjem zvoka in potem probamo z istim v obeh avtih, a bo ql, referenca bo itaq ista(isti dlan?nik pa to), zdej edino decibeli lahko ne bodo realni ampak za primerjavo pa bo ?e vedno 100% ?

 

Opa opa, a ti tud moda not vtakne? :bravo:

 

 

Druga? pa ni problema, ko se zmenmo sam vseeno bi bilo dobro isto generacijo med sabo primerjat. Jaz lahko svojega le za referenco prpelem, ker zvo?na izolacija je bistveno bolj?a kot pri prej?nji generaciji.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dejanska poraba za M6
Napisano

jaz govorim o konstanti voznji ne semaforjih pa to...

drugace pa moram rec, da dokler sam ne probam ni sans, da verjamem da si mel s povprecno hitrost 178km/h (kar je v bistvu nemogoce) porabo 7.5...

 

opa, voham nov test pa tud ?evape pri Kaalmanu :bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj za vraga....
Napisano

@Boss - veliko je pa tak?nih ki vozjo "traktor?ke" samo zato ker so IN, pa mislim da tak?nih ni malo med Janezi, ki morjo met podobn avto kot sosed, ampak nekolko dra?ji, razko?nej?i itd.! :P

 

Sej to velja za vsa podro?ja... eni pa? kupujejo zaradi mode traktorje al pa SUVe in enoprostorce (pa ?eprav jih ne rabijo) drugi pa pa? Macintoshe al pa Ipode, tretji nosijo vedno obleke po zadnjih modnih zapovedih, ?etrti igrajo Golf...itd, itd

 

Vedno je grupa ljudi, ki se obra?a po tem kaj je v tem trenutku IN tako, da o tem se res ne spla?a razglabljat. Jaz vem zakaj mam traktorja (in to ni moda) ti pa ve? zakaj ma? plin (pa verjeno to tud ni moda).

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj za vraga....
Napisano

Ok bom probal zrihtat decibel meter, pa bom imeli spet en test, ste za stvar ?

 

ni problema ;)

 

je pa nekaj res, pa to ni izgovor... vsak k vsaj malo akustiko pozna ti bo povedal, da deciblei niso vse. Lahko je glasnost ni?ja pa je zaradi frekvence zvoka bolj mote?e kot pri ve? decibelih in drugi frekvenci ali spektru frekvenc. Tko da :ne vem:

 

Test pa vseeno naredmo :bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj za vraga....
Napisano

Ke? je v tem da sloven?ki ne razmi?ljajo z denarnico ampak z glavo.

?e bi recimo nekomu ponudili novega dizla in pa novega bencinarja tovarni?ko na plin za pribli?no enako ceno bi VSI raje vzeli dizla ker "malo" pokuri, noben ne bo gledal da je tisto ve? v litrih dejansko manj na ra?unu.

Noben ne bo razmi?ljal kolk so servisi in karkol ?e pa?e zraven, ekologija za to se jim jeb...

 

Hmmm, v tole trditev pa ne verjamem sploh si pa zelo drzno napisal VSI. Seveda jih je vedno kakih 30% butlov, ki jim tudi osnove matematike niso jasne. 30% je takih, ki razumejo ampak jih je strah plina, ker so pa? neko? sli?al neki blabla, da je razneslo eno plinsko bombo v avtu.

 

40% pa vseeno mislim, da je takih, da bi se za plin takoj odlo?ilo, ?e bi bil ponujen (in pravilno predstavljen) v serijski "opremi" avta ob nakupu in da bi proizvajalec/prodajalec normalno to vklju?il v splo?no jamstvo oz. garancijo. Je pa res, da plinsko instalacijo se veliko bolj spla?a vgrajevat pri mo?nej?ih motorjih saj ?e zaradi sistema malo slab?ih zmogljivosti in dodatne te?e plinske instalacije in rezervoarja se performance ?e dodatno slab?ajo.

 

Mislim, da je pa precej ljudi pa? strah, ker govorimo o predelavi na samem motorju in ker ne razumejo to?no pincipa delovanja pa? skozi obstaja strah, da bo kej ?kripnilo.

 

 

Se pa strinjam z Labijem, da ni?ja poraba pri dieslih je zelo mo?an argument vendar ?e zdale? pa ni edini. Kakorkoli vzamemo turbo dela svoje in zaradi navora v nizkih obratih se lahko motor tudi pri vi?jih hitrostih vrti, za u?esa, ?e vedno znosnih obratih in ne proizvaja neza?elenega tru??a.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj za vraga....
Napisano

Boss ne prenese plina ker je konkurenca njegovemu dizlu. :harhar:

Hec. :P

 

ne no sej nikoli nisem bil proti plinu :P

 

Je pa fair, da fantje povejo tudi minuse ne pa samo plusov, ki jih je roko na srce res veliko. Predvsem cena je res zakon, je pa treba pol vseeno nekaj kompromisov potegnt. Ker ?e je to tak zakon pol mi resno ni jasno zakaj ni ve?ina avtov ?e serijsko na plin. Sej tud diesli se prvenstveno prodajajo zaradi ni?jih strođkov goriva od bencinarjev.

 

Torej, kje je pol catch?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.