Skoči na vsebino
Prisilna regeneracija DPF
Napisano
1 hour ago, bajsi6 said:

S to regeneracijo sem mislil naslednje: ker imam veliko kratkih voženj predvidevam, da do "normalnih" regeneracij zlepa ne pride in bi bilo mogoče pametno narediti vsake toliko kakšno prisilno.

Po omenjenih navodilih mi ne dela.

Ne rabiš. Ko bo sistem zaznal da je količlina saj v filtru dovoljšna za sežig, bo začel s kurjenjem. In to ne glede na to, al se voziš po ac al po mestu.Samo traja dalj časa, pač ni optimalno. In sežigal bo načeloma tok časa, dokler ne bo količina saj pod določeno mejo.

 

Boljše bo,če boš več poudarkadal na to,ali so bile menjane podložke na injektorjih, ter ali je bilo pregledano sito v karterju. Glede na prevožene kilometre pa ob priliki še spucaš seesalni kolektor pa bi moralo biti ok - v kolikor res nisi extrem z res počasno konstantno vožnjo. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija DPF
Napisano

Ja, to da nabija v obrate v prvi tudi meni ni všeč, tako pač je. Če vse dela kot mora to sicer ne odtehta uporabe avtomatika, je pa res da prispeva konkretno k višji porabi. Kot najbrž tisto turiranje ob vžigu na 2000 obratov za nekaj sekund. Jaz bi to vse skenslal...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija DPF
Napisano

Poleti teh težav ni. No pa sej to je by design tako. Pozimi, ko so nizke temperature, se pač menjalnik na tak način najbrž hitreje ogreje, ampak meni je to res moteče, ampak ok, tisti kilometer do dva že zdržim. Jeba je, če maš ravno takrat kaka pogosta speljevanja ipd :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija DPF
Napisano

No ja 30 je že kar v redu. Jaz tudi nimam tako dolgih, pa kar se tiče DPFja ni nobenih težav, kolikor gledam včasih podatke, naj bi bil bolj ali manj čist. Težava so znane drugje, pač basanje s sajami ostalih komponent, ter z injektorji. 

No pa če je še avtomatik, te udari potem še poraba v takem primeru, ker ko je hladen je res tečno vozit kilometer ali dva dokler se menjalnik za silo ne ogreje in začne zaklepat wandler - do takrat pa drsi in je res zoprno :(

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

No tole pa prvič slišim. Pri vseh mazdah, ki sem jih imel nikoli nisem imel take težave. Tako da kar se tiče stikal in pozicije teh se mi zdi OK. Tudi s kolenom ne moreš kar tako ugasniti, nisem pri najmanjših, pa mi to še ni uspelo, sploh ker moraš za 2-3 sekundi gumb zadržati, da se sploh kaj zgodi..

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

1 hour ago, Hixxy said:

Ne vem, meni se zdi to kot normalno delovanje - ko se izvaja regeneracija se motor dodatno segreje in če ga še dodatno teraš, računalnik zbija gas, da ne pregreješ vse skupaj

 

Kdaj me je prav groza, če mi dela regeneracijo npr. ravno na rebernicah (Vipava - Razdrto za gor), ko gledam tisto temperaturo motorja, ko se bliža 120 stopinjam.

 

Zdej pozimi je boljše, poleti pri 40 pa ni ravno fun :D

 

če hočeš TiEn se lahko dobiva in priklopim obd2 in pogledamo če kaj javlja :)

 

A si predstavljaš potem mene, ko sem vlekel še počitniško prikolico zadaj..po možnosti pri 35 stopinjah v kak klanec 🙂 

 

Itak ti računalnik začne omejevat zmogljivosti pri nekje 125 stopinjah. Je pa ta motor že tako al itako malce bolj vroč kot ostali. Že če normalno voziš imaš hitro temperaturo olja okoli 95 stopinj, tudi 100. Tako da si hitro na 120 stopinjah ob robnih pogojih.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.