Skoči na vsebino
1 hour ago, Hixxy said:

Ne vem, meni se zdi to kot normalno delovanje - ko se izvaja regeneracija se motor dodatno segreje in če ga še dodatno teraš, računalnik zbija gas, da ne pregreješ vse skupaj

 

Kdaj me je prav groza, če mi dela regeneracijo npr. ravno na rebernicah (Vipava - Razdrto za gor), ko gledam tisto temperaturo motorja, ko se bliža 120 stopinjam.

 

Zdej pozimi je boljše, poleti pri 40 pa ni ravno fun :D

 

če hočeš TiEn se lahko dobiva in priklopim obd2 in pogledamo če kaj javlja :)

 

A si predstavljaš potem mene, ko sem vlekel še počitniško prikolico zadaj..po možnosti pri 35 stopinjah v kak klanec 🙂 

 

Itak ti računalnik začne omejevat zmogljivosti pri nekje 125 stopinjah. Je pa ta motor že tako al itako malce bolj vroč kot ostali. Že če normalno voziš imaš hitro temperaturo olja okoli 95 stopinj, tudi 100. Tako da si hitro na 120 stopinjah ob robnih pogojih.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF inspection required
Napisano

Zaniimvo bi bilo videti log preko obd. Takole na prvi uč, če se to zgodi samo med regeneracijo, bi rekel da ECU nekako zmanjša moč motorja, ker je temperatura v filtru previsoka oz na zgornji meji. Lahko pa da ga kak senzor v DPFu serje, ki meri pač temperaturo. Če kdo spremlja regeneracijo bo videl, da ECU stalno prilagajo temperaturo v filtru, oz teži k temu da je nekje okoli 600 stopinj. Če kaj ni v redu, in bi šla temperatura v višave bi bilo možno, da omeji moč motorja, da se filter ne poškoduje. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)

To je pač novodobna realnost...ekološki davek je terjal svoje, počasi gre še vse na štrom in bo še slabše..Tukaj bomo omejeni še z max hitrostjo na 140kmh..

Popravljeno od SpEkTr
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano

Je pa v bistvu to res hecno, da ne zrihtajo. Očitno ni interesa al kaj vem.  Jaz sem zrihtal tako, da sem mal odprl spucal im prešprical vse, je pa res da tudi ne uporabljam zlaganja spet toliko.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano

Ja s tem avtom mislim, se je moralo skoraj sigurno nekaj čudnega dogajat..Dati pa shodijo ti regulatorji ventilov , no to pa tut nisem zasledil še nikjer...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano

Pa še drugi del, zanimivo :)

 

Je pa tudi tukaj napisano priporočilo:

With proper maintenance, the 2.2 diesel engine from Mazda can have a long life, but it must be maintained quite strictly: - oil change at 10,000km - replacement of injector washers at 60,000km - intake manifold cleaning at 80,000km (for automatics with roads often in the city and short distances - 60,000km)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.