Saj sem napisal, da so vtredstein po suhem super. Zadnjič sem v blagem ovinku po mokri cesti šel za trenutek ravno namesto okrog. Pa nisem vozil hitro kot to počnem z staro mazdo z Conti. Od takrat naprej, pa tudi sama vožnja v krožiščih je porazna, ne zaupam več tem gumam v mokrem. Je pa seveda odvisno, kaj od gume pričakuješ in kaj ti je pomembno. Meni podatek, kakšne so gume po snegu ali ledu ne pove veliko niti ne vozim skoraj nič po snegu.
Tudi v suhem so več ali manj vse v redu. Problem se pojavi pri zaviranju v mokrem in krožna vožnja v mokrem. In občutek sigurnosti. Mene v glavnem niso Vredstein prepričale.
Mene pa so prepričale in to že trikrat. Super guma tudi v mokrem. Sedaj bo en set gor že tretjo sezono. Pa vprašanje, če jih ne bom spet vzel za naprej
Na naših mazdah je pokrovček na katerem piše DOT3 vsebujejo pa DOT4 saj je DOT4 minimalni standard za pravilno delovanje asistenčnega sistema zavoranja. Je bila pa razlaga s strani Avstrijcev da so posodice s starih serij vozil. Vsaj zbrusli bi lahko to norijo DOT3 napis. Ko tako počasi odkrivaš avto vidiš da so kar na nekaj poročjih malomarni, izolacija, rja, zavore, napisi DOT3...
Včasih so bili japonski avti sinonim za kvaliteto. Ali? Kaj pa drugi? Mi smo imeli honde doma od praveka in nikoli nobenih problemov. Res da so bili to novi avti uglavnem. Škoda za mazdo...
Dons sma bla na vezi z mojim tunerjem, moj dpf je menda ze cist v pizdi in niti ciscenje nebi slo vec skoz. Tolk v info. VAG grupa dela regeneracije na 1500km+
Meni je Ervin rekel, da nekje 200Kkm max zdrži dpf filter. Potem se menja ali off.
LP ženki bi rad na M2 zamenjal sprednje žarnice , da bi imela malo boljšo preglednost ponoči. Kakšen pameten predlog kaj dati not , da bi svetilo belo in da bi držalo nekaj časa.
mene zanima ali je že imel kdo težave z armaturo pri mazdi 6 letnik 2008, na sovoznikovi strani se mi je začela topiti? Nova plastika stane 640 EUR zato iščem druge rešitve.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nekako mora koncern preživeti
Povezava za deljenje
Deli na druge strani