Skoči na vsebino
DPF inspection required
Napisano

Zaniimvo bi bilo videti log preko obd. Takole na prvi uč, če se to zgodi samo med regeneracijo, bi rekel da ECU nekako zmanjša moč motorja, ker je temperatura v filtru previsoka oz na zgornji meji. Lahko pa da ga kak senzor v DPFu serje, ki meri pač temperaturo. Če kdo spremlja regeneracijo bo videl, da ECU stalno prilagajo temperaturo v filtru, oz teži k temu da je nekje okoli 600 stopinj. Če kaj ni v redu, in bi šla temperatura v višave bi bilo možno, da omeji moč motorja, da se filter ne poškoduje. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)

To je pač novodobna realnost...ekološki davek je terjal svoje, počasi gre še vse na štrom in bo še slabše..Tukaj bomo omejeni še z max hitrostjo na 140kmh..

Popravljeno od SpEkTr
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano

Je pa v bistvu to res hecno, da ne zrihtajo. Očitno ni interesa al kaj vem.  Jaz sem zrihtal tako, da sem mal odprl spucal im prešprical vse, je pa res da tudi ne uporabljam zlaganja spet toliko.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano

Ja s tem avtom mislim, se je moralo skoraj sigurno nekaj čudnega dogajat..Dati pa shodijo ti regulatorji ventilov , no to pa tut nisem zasledil še nikjer...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano

Pa še drugi del, zanimivo :)

 

Je pa tudi tukaj napisano priporočilo:

With proper maintenance, the 2.2 diesel engine from Mazda can have a long life, but it must be maintained quite strictly: - oil change at 10,000km - replacement of injector washers at 60,000km - intake manifold cleaning at 80,000km (for automatics with roads often in the city and short distances - 60,000km)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Spray za čiščenje DPF filtra RETECH
Napisano

Sploh ni rečeno, da je težava v dpf filtru. Skoraj bolj verjetno je, da ti avto bolj kadi,posledično se filter prej napolni.

Zdej, zakaj oz kaj je krivo za to, pa good luck. Običajno je težava v injektorjih ni pa nujno. Potem je še zabasan sesalni kolektor, egr, kak senzor, oz kot ugotavljamo na tujih forumih tudi crappy software

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.