Ok. Bom ?el pra?atat kaj je s tem, ker me prav zanima. Ne verjamem da bi kar odpovedal vebasto. Lani mi je super delalo, letos se pa v glavnem kadi ?e odkar je - spredaj.
S takim "popravilom" jaz ne bi bil preve? zadovoljen. Olje si menjal pred 5-6000 km in takrat bi morali na servisu tudi o?istiti ?ep. Upam, da govorimo o ?epu za izpust olja, ki je ponavadi magneten, da na sebe prilepi kovinski odpad. Ali je bilo zamazano sito oljne ?rpalke??? (?eprav zaradi uporabe CL ne bi smelo biti). ?e ne imamo tri mo?nosti za pri?ig opozorilne lu?ke :
-napaka na senzorju
-obraba oljne ?rpalke
- nezadosten nivo olja v karterju.
Razmi?ljam naprej. Zakaj bi se napaka na senzorju pojavila zgolj ob veliki bo?ni sili (centrifugalna sila v ovinku)???? To me navaja na zaklju?ek, da ni senzor. Ostaneta nam torej dve stvari. Nivo olja, ali oljna ?rpalka. ?e se ne motim si navedel, da je olja bili dovolj (na polovici merilne palice). Pribli?ujemo se, torej, oljni ?rpalki.
Ali so jo odprli in pogledali stanje zobnikov?
Kaj je bilo na ?epu? Kovinski odpad? :ne vem:
Kaj, ?e je bil kovinski odpad na ?epu od obrabe oljne ?rpalke in oljna ?rpalka ne daje zadostnega pritiska olja???
Bodi v bodo?e zelo pozoren na oljno lu?ko. Sicer ima? do neke meje "zavarovalno" polico v obliki golda, ?e ti ga niso zlili stran in nalili novo olje. V tem slu?aju bo za??ita ob pri?igu opozorilne lu?ke za olje hitro po?la.
Torej nekaj pozornosti na to napako ne bo ?kodovalo.
Glede porabe olja pa ?e podatek o dovoljeni porabi olja. Do 1,5 litra na 1000km je ?e dopustno.
?e ena okvirna norma se uporablja - do 1,5l olja na 100 litrov goriva.
najvi?ja prestava pa zaviranje bi moralo pomagati... motor tud pribli?no ni tolk mo?an, da bi skuril sklopko v najvi?ji prestavi... jo pa bo, ?e se jo po?asi spu??a, da drsi.
Druga? je pa to zadeva, ki zelo rada rata pri Lagunah diesel.
Ravno danes opral doma pred hi?o. Visokotla?ni ?istilnik, ajmr vro?e vode in goba, spere? z visokotla?nim ?istilcem, pri?ge? avto, nabije? gretje na ful in po?asi obri?e? avto. Ni?e ne zmrzne, razen roke mej?kn pe?ejo
Hm,samo vro?a voda in potem mrzla voda=no good za lak.
Nastanejo mikro razpoke in potem gre po?asi naprej.
cE IMAS ZRAVEN CHECK ENGINE SAMO OBRNES VOLAN 2X LEVO 2X DESNO IN ZGINE TCS, OB PONOVNEM ZAGONU IZGINE TUDI CHECK ENGINE - TO MORAS NAREDITI VSAKIC ko odklopis v akomulator pise v navodilih
sorry za caps lock, prepozno videl..........
Aha,mogo?e sem to naredil nevede,ko sem menjal akomulator. :ne vem:
?e se jaz oglasim, potem imam sigurno zopet problem
Tokrat me moti DSC lu?ka (M6). Zadeva je pa ta, da mi lu?ka neprestano sveti. Po knjigi sode?, bi naj bila napaka v delovanju tcs oz. dsc. ?e ?e kaj deluje sem ?el takoj preizkusit na sneg in videl,da regulacija navora deluje brezhibno in tudi lu?ka za?ne utripat. Tako mi ostane ?e edino mo?nost, da je kaj narobe z kontrolo dinami?ne stabilnosti - nisem ?el preverjat (divjat) na ovinke. Predno se zapodim do servisa me zanima, ?e je ?e kdo imel ta problem in kako ga je re?il oz. kaj bi lahko bili vzroki, da me ne nate*nejo za brezveze.
Enkrat se mi je ?e sicer to zgodilo, da je lu?ka gorela, vendar je potem ko sem avto ponovno v?gal kmalu ugasnila.
Upam, da bo zopet sama od sebe ugasnila ali pa da bo vsaj dioda crknila in se ne sekiram ve? .
Lp Leon
ali pa jo enostavno ignorira? kot jaz-s tem,da je meni svetila ?e- ?ek en?in.
po kakem letu sta se sami ugasnili in imam sedaj mir.valjda nista pregoreli obe?
avto je spu??en ?e od leta 2005... saj ne da so popolnoma hin... so pa slab?i... in z novimi se avto bolj?e in lep?e pelje, tudi ovinki so bolj suvereni ...
to pa ti verjamem,da se lep?e in bolj varno pelje.V vsakem primeru si na bolj?em.
Kolk je men znano se vodne pumpe pr prvem velikem servisu ne menja, pr drugem pa ja. Mi smo jo zamenjal na drugem velikem servisu.
Kar se pa filtrov ti?e, sm jih dobu na A-Cosmosu v LJ v trgovini ki jo imajo za Mercatorjem v ?i?ki (Ulica Jo?eta Jame se mi zdi). Vpra?al sm jih tud za olje, vendar so tistega ki sm ga hotu imeli samo po redni ceni in mi je tip tam svetoval da se ga da drugje dobit ceneje.
Cene so pa pribli?no takole:
- filtri Nipparts za zrak, olje, klimo in nafto: vse skup okol 25?
- olje Mobil Synt S 5W40 (za dizla brez DPF) mal ve? kot 8?/l (naro?il na mimovrste)
- 20? za mehanika, ki mi je vse to zamenjal (9? bi pa ra?unal za menjavo ?e kupi? olje pri njem)
vse skup je pri?lo pribli?no 90?
?koda se mi zdi da me ni sre?ala pamet ?e prej, da bi takoj po prenehanju garancije za?el popravljat drugje... kur... vsaka ?ola nekaj stane
Samo tole olje 5W40 ni glih najbolj?e.pravo olje za na?e traktorje je 5W30.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani