Samo tole nekaj ne štima, vsaj po mojem spominu ne... 3,5" diskete so imele kapaciteto 1,44 MB. 5,25" pa 1,2 MB. Takšne sem vsaj jaz poznal. Po mojem preračunu bi potem potreboval 39.538 3,5" disket (55,6 x 1024 / 1,44) oziroma 47,446 5,25" disket (55,6 x 1024 / 1,2)
Kot se jaz spomnim so imeli prvi flopiji 5.25" 360 kB
Pri meni je omrežnina šla gor za več kot 4x ... Porabe ni, ker je na strehi sončna ... Prejšnji mesec je bila 13,42€, ta mesec pa 59,18€ ...
To je problem tega "sezonskega" obračuna, kjer so 4-je meseci zaradi bloka 1 precej dražji. Pri enakih pogojih boš imel povprečno letno omrežnino (4x59,18 + 8x13,42)/12 = 28,67; to bi moral primerjati s starim obračunom, ki je bil enoten skozi celo leto.
1. dogovorjena moč za posamezni časovni blok in je fiksni mesečni znesek neodvisen od porabe; tu blok 1 v ceni bistveno odstopa in je v "zimskih" mesecih večji del cene za omrežnino
2. prevzeta energija v posameznem bloku, ki pa je odvisna od porabe.
Še vedno ne vem, zakaj je v petem bloku najvišja cena?
Če prav razumem je sedaj cena električne energije sestavljena iz:
A: omrežnine
1. dogovorjene priključne moči (5 blokov), kjer je 1. najdražji, 5. pa najcenejši; vrednost te postavke je cena priključne moči x dogovorjena moč in je (trenutno še) neodvisna od porabe (ni penalov)
2. poraba po posameznih blokih, kjer pa se cena po blokih skoraj ne razlikuje in je, kot sprašuješ v 5. bloku druga najdražja, ampak za malenkost (od 0,01837 do 0,01958 za kWh). Zakaj je v 5. bloku skoraj najvišja (0,01847) pa ne vem.
B: porabe energije, ki pa se (trenutno) obračunava kot prej VT+MT oz. ET
Naša Mazga 5 je šla, karkoli drugega dobim, bo enako sranje...
Par let, da otroci zrastejo in naredijo izpite, potem nam bo dovolj 5-sedežnik, tam je pa malo več izbire. Sicer se bojim, da kakšnih spodobnih motorjev ne bo na izbiro, a če bom prisiljen izbirati med ne-dizli, bo najbrž kakšen Subaru, mogoče Suzuki...
Dejansko je situacija vedno bolj čudna:
Za nas plebejce je vedno več 3 cilinderskih avtov okoli 1000 ccm + mehki hibridi, avtov, ki smo jih včasih lahko kupovali in so bili v večini (2L diesel) skoraj ni več, potem pa pridejo avti za elito z 4000 in več kubiki ter 1000KM (Ferarji, Bugattji ....), za katere se pa nobeden ne sekira za izpuste.....
Tole je zelo velika verjetnost, da je bil res infarkt ali kakšna druga slabost. Tega je namreč zadnje čase sploh zelo veliko - veliko več kot si sploh kdo upa priznat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kot se jaz spomnim so imeli prvi flopiji 5.25" 360 kB
Povezava za deljenje
Deli na druge strani