V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Za kaj jih rabiš? Za višjo premijo pri zavarovanju.
Resno, to se tudi jaz sprašujem. Imam Mazdo BT-50. Kar je ta avto do zdaj prevlekel, ni noben na tem forumu. In nikoli ni zmanjkalo moči, čeprav ima "samo" 105 kW. Imeli smo Mazdo 5. Enoprostorec s sedmimi sedeži. Ravno tako "samo" 105 kW. Pa je bilo dovolj moči za normalno vožnjo tudi, ko smo šli na počitnice in smo s seboj vlekli 1300 kg težko počitniško prikolico, v avtu pa nas je sedelo sedem. In me res zanima, zakaj rabite 150 kW za eno povprečno pet sedežno vozilo, ki (najverjetneje) niti vlečne kljuke nima...
No, ko je bil že tam, so še olje v motorju zamenjali.
Pa filter olja.
Pa filter zraka.
Pa filter nafte.
Pa oba jermena za alternator.
Ja, pa jermen za klimo.
Bo pa treba pri naslednjem servisu malo bolj odpret takwin. Pride menjava zobatega jermena, menjava olja v sprednjem diferencialu, menjava olja v reduktorju, menjava olja v menjalniku, menjava olja v zadnjem diferencialu (9,5 litra hipoidnega olja za vse skupaj), menjava olja v motorju, menjava oljnega filtra, pa zavore so že proti koncu tako sprednje kot zadnje, ...
- "Eh, včeraj grem proti postelji pa na tleh zagledam eno stonogo. Pa jo z vso ihto pohodim. Pojma nimam s čim me naenkrat žena kresne po glavi in kriči, da sem ji uničil trepalnico..."
- "Kaj pa je, Janezek? Se doma spet starši kregajo?"
- "Ja. Mami je prišla s službene poti in prinesla neko gonorejo pa so jo dobili tata, sosed in poštar. Zdaj se pa nekaj kregajo, pa ne vem, zakaj? A je mami premalo prinesla ali pa jim ni enako razdelila..."
Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...
Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.
Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za kaj jih rabiš? Za višjo premijo pri zavarovanju.
Resno, to se tudi jaz sprašujem. Imam Mazdo BT-50. Kar je ta avto do zdaj prevlekel, ni noben na tem forumu. In nikoli ni zmanjkalo moči, čeprav ima "samo" 105 kW. Imeli smo Mazdo 5. Enoprostorec s sedmimi sedeži. Ravno tako "samo" 105 kW. Pa je bilo dovolj moči za normalno vožnjo tudi, ko smo šli na počitnice in smo s seboj vlekli 1300 kg težko počitniško prikolico, v avtu pa nas je sedelo sedem. In me res zanima, zakaj rabite 150 kW za eno povprečno pet sedežno vozilo, ki (najverjetneje) niti vlečne kljuke nima...
Od kar imam Forda, sem postal pešec...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani