Nikoli nisem bil preveč fen Škode, ampak verjemi, da tale Superb je resnično dober. Pejt ga iz firbca pogledat. Men je blo žal, da sem ga šel in zato sem bil en mesec kar malo zmeden in sem že skoraj tošl odprl. Že dolgo nisem imel tistega občutka, da tole bi pa prec imel. Ta močnega TSI-ja seveda, ampak časi so rahlo nepredvidljivi intole bi bil kar pošten požiralec bencina za katerega sam boh ve kolk bo cena čez dve leti.
Takrat sem sledil, ker je kolega kupoval. Za Passata in to dvoje lahko povem, ker ga resnično vozim par krat na leto.
Analize ne bom delal, ker dosti časa gre za take igračarije. Jaz pa sem svoje s koncernom zaključil, ko sem njihov avto peljal 18x na garancijo v 1. letu.
Če jih že morem požret, ker nič ne bo na trgu, se bi verjetno stegnil za Audija. Upam pa, da bo moj vozni park zdržal še 2x svoja leta in da ne rabim tega mlet.
VAG na splošno ni nikoli bil kej dost pionirja ampak je bil precej konzervativen pri novih tehnologijah. Recimo vsi so žli na common rail Dizle, VAG je vztrajal na stari pumpa šoba tehniki. Ampak to je filozofija koncerna kot celote. Se je pa to spremenilo fejst. VW opušča srednji in visoki srednji razred avtomobilov tako, da so se poslovili Arteoni, limo Passat medtem, ko šrecej stavijo v koncernu prav na Škodo, ker edino ta lahko konkurira z ustrezno ceno v tem razredu pa da ni čip plastik fantastik.
Kaj ima veze konzervativnost s tem, da so dali Passatu, Superbu pa ne?
Ki sta bila modelsko izdana isto leto.
Če bi bilo konzervativno niti Ausi ne bi imel, kaj šele Passat.
No s turbo motorji so hitro začeli, tako da le niso tako zelo konzervativni. Pač odvisno od področja. Pa to sploh ni bila poanta.
pred 29 minutami je Bini napisal:
Kar je brezveze je brezveze. Imam vse na senzor, še led lučke po stopnišču in hišno številko, druga pa ne rabim, me ni strah in z mirno vestjo spim....
Je pa res, da vsak plača svoje in če država nima elektrike s tem ne bo rešila problema, ker led osvetljitev ne poje veliko.... 😉
Menda ni problem, da ni elektrike. Če se. Prav razumel se gre za svetlobno onesnaževanje.
Podvozje na moji prejšnji Mazdi 6 GTA je bilo tudi bistveno trše od tega na tej. Ja tista je bila veliko bolj gokart, tale je pa udobnejša. Zato imajo tudi pri VW-ju recimo možnost menjave vzmetenja za tršega oziroma celo adaptivnega. Ker enkrat si želiš mal dirkaškega vzdušja po srpentinah, drugič pa lagodnega udobja na AC-ju.
Nisi razumel.
Adaptivno v Passatu vozim občasno.
Nikakvo. Na normalno čudno plava. Na šport nabija a ne zbalansira tako dobro kot Fordovo ali Alfino športno.
Nabija pa skoraj kot i20n.
Ni poanta podovzja, da je trdo. Tisto se pozna na vožnji po meji mogočega. Ampak da zbalansira luknje, neravnine, .... pri različnih hitrostih, brez odvečnega nabijanja, zibanja ali skakanja.
Pred eno uro je Boss napisal:
- davno je minil čas, ko je mogoče držalo, da so Škode oskubljeni VW-ji. Škoda ima natančno tako opremo kot VW in vso tehniko kot jo ima VW. Tko, da to ne drži
Na zadnje, ko sem jaz spremljal. Superb ni smel imeti led-a, ko ga je Passat imel. To je bilo 2019.
A zato ker ni SUV? Oziroma ker gre za relativno minimalistično oblikovanje brez odvečnega kiča vsepovsod. Ja to ni avto za bahat se naokoli in kot žirafa gledat a te vsi vidijo. Men je recimo ravno to všeč, ker avta na kupujem, da se z njim važim naokoli in ta Škoda je dejansko to kar mi je všeč. Vse ima kar iščem... je limo, ima peta ogroma vrata, ogromen prtljažnik, paleto motorjev iz katerih lahko izbiraš, vso možno opremo, preizkušene motorje, je potovalnik in je udobnež, ki s pravim motorjem tudi pokaže zobe. Vse ima, edino kar nima so pa strešne sanke, kar je zame še dodaten plus...😜 zato je meni všeč.
Hja...
A nisi ti Proceeda gledal, ki z dizajn igra na emocije? Zdaj pa pljuvaš čez drzen dizajn.
Škode so vsa leta poskubljeni VW-ji.
Žal taka je filozofija koncerna. Če ne kupuješ vse opreme, ti je vseeno, ker pač ne želiš tistega kar ima VW.
Jaz pravim da so Škode brez dizajna. Nekaj podobnega kot VW-a, samo škatlasto. Za to, da sede čim večji množici.
Včeraj sem vozil službenega Golfa.
Podvozje na VW-jih je grozno. Daleč od Mazde, Forda, Alfe, Hyundai-ja. Pa pri Hyundai-u lahko rečem da sem 1 mesec vozil i20 s športnim. Seveda z i20n ne bom primerjal.
Sedež je vedno bil kot mora bit. Na waservago vodoravno.
SQlabe se vozi z 1cm drop-om.
pred 16 minutami je Tilen5 napisal:
ponavadi pride do tega, če maš sedeš preveč dvignjen spredaj
pred 27 minutami je Boss napisal:
Glede mravljincev pa to res ni hec, ker navadno to pomeni, da ti nekaj pritiska na žile in da pretok krvi ni dober.
Lahko pritiska na žile tudi, ker je medenica širša in zlezeš "preko" sedeža. S kontatno vožnjo v 13% naklon ali več, pa je pritisk večji na medenici, ker se roke sprostijo.
V MB jih ima Ugenca bike in ti izmeri medenico. Je pa simpl. Kot da bi se na stol kontra vsedel. Karton pod rik in je s pomočjo naslonjala dol pritisnil. Tako ostanega 2 jamici v kartonu. Na to izmeriš....
Širini se prišteje privite za položaj in je to to.
Moj model je ene 7-8 let star. 611.
Imam tudi na retro peciklu Brooks Flyer-ja. Top roba. Se ti usnje na rit vleže. Moreš pa, ko se rsztegna, ga našpanat. Jaz sem to delal po 1000-1500km 1x do sedaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Juj.
Kolegu sem pomagal pri uveljanju jamstva, ker je zadnji diff zružil pri 2.5 leti. Garancije je samo 2Y.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani