Pitaj boga. V današnjem svetu me nič ne preseneti.
RazširiSaj Armal je tudi med tistimi, ki niso več v slovenski lasti…
![]()
To je bilo 15 let nazaj. Ko bi ga z zvestobo reševali.
Zdaj je pa v stečaju, če se ne motim.
Popravljeno od godlikeRazširiFanta Slovenija je na vrhu kandidatk kar se tice kadra in industrije. Problem so dajatve v naši lepi. Zakaj so vsi servisni centri v Romuniji, Bolgariji, Turciji? Kader ni cenejsi...,nasi hrvatje in Romuni imajo neto veliko vecje place, bruto pa pride firmo izredno manj ce ma 100 ali vec ljidi tam...
No ja. Hrvaške neto plače so za isto delovno mesto nižje.
Penzije krepko.
Pri nas je delavec obdavčen fejst, dobiček pa manj. Za to poznam kar nekaj tujih podjetij, ki dobiček ven vozijo preko Slovenije.
Tudi v Belgiji zapirajo tovarne. Zdaj VW, Ford je že zdavnaj. Žal se vse zaradi dobička seli na poceni trge, tu pa ostane in preživi višje tehnološka roba. Žal smo slovenci tako nori, da nič slovenskega ni dobro.
Sem dva poslušal pred leti v Bauhausu. Pravi prvi, kaj kupuješ Armalovo pipo, vzami Grohe je boljši, Armal ni več to to. In si obrnil Groheja, je delal Nemčija, Španija Kitajska in Slovenija (Armal). Ampak naše žal za slovence ni dobro.
Imam še kar nekaj takih na zalogi.
Popravljeno od godlikeRazširiPoleg tega moras se v samih nastavitvah modema dodati port forwarding
Vedno si to moral uredit. Ker router, da privzeto samo 80 naprej.
Tudi v starih časih Azureusa, ko še ųTorrent ni obstjal.
Sem pa opazil, da so imeli, naj si ųTorrent posodobiš. Zdaj pa že dolgo niti na strani nisem bil.
To so na hrvaškem delali. Set speed ti je kazal in ne izmerjeno.
Jaz pa sem vozil 94 km/h, kjer je 70km/h omejitev.
S -5km/h tolerance, sem imel 89km/h. Torej tik pod mejo 10-20 prekoračitve.
Ker je bilo izven naselja, ni bilo pik. No vsaj takrat ne.
RazširiJah, saj če hitro boota, tudi vse ostalo dela nadpovprečno hitro, mar ne? 😃
Ne bo držalo.
Vedno vgasnem quick boot. In podobna sranja. Ko Windows odleti, pa je jok, ko ni interuptov.
Tudi moja plata ima možnost bios zapečt in prideš noter samo s clesr cmos. Pa je potem res hitro. Ampak nisem nor, da ne imel par sekund več za zagon.
Underwolting je za mene no go.
Upam da si Mazde tudi nisi "undervoltat" oziroma 10 konjev odvzel, da manj gre.
Zadeva vedno najlepše in najbolj dolgo dela na stock.
Čr je preveč glasno => bolj močn hladilnik, napajalnik, zvočno izolirano ohišje itd....
Popravljeno od godlikeTak je meni tudi na Focusu. Vozijo avto 20km k ličarju, ki zna rdečo perlo barvat. Samo je avto pobarvan kot se zagre.
RazširiRacunalnik se je sam od sebe ugasnil (posredovala je zascita na PSUju) in ni bilo z njim nic narobe. Pridejo tehniki iz telemacha in zamenjajo opremo in je cez en teden bila ista zgodba :D. Tudi tokrat se je racunalnik sam od sebe ugasnil (posredovala zascita na PSU). Zej da bi imel nek pocen PSU notri bi v najboljsem primeru samo PSU skurilo. V najslabsem pa ksn GPU (400€), cpu (200€), maticna (150€). Raje ne razmisljam. Situacija je podobna kot fid stikalo v elektricni omarici
![]()
Tukaj imam spredaj APC-jeve UPSe.
Celo če prebija komponenta, vgasne izhodno vejo.
Pred časom so mi prebijali zvočniki in je vejo ugasnil, tako da se niti PC niti monitorji niso prižgali.
PSU mi v vse letih še škode ni naredil. Razen sam sebi.
Tudi Super Flower mi je po 12 letih delovanja zašmelcal. Tavlki kondič je šel. Je bla kar megla.
RazširiNič ne dam na to😉...80+ je "povozil čas"...bolj mi je važen dober test,kvalitetna konstrukcija in certifikat Cybenetics-Platinum in Cybenetics-A (za glasnost).
Attention Required! | Cloudflare
SEASONIC.COM
Po moje trenutno najboljši kanal za teste napajalnikov...če Seasonic njihove klasifikacije objavi med specifikacijami svojih izdelkov...mislim,da se ni treba okoli tega kaj veliko pogovarjati...
Odličen kanal in vir informacij-zelo priporočam👍
Aja...še to-nič ne jokam za glavnički...tudi test-adapter,nalepka,vezice itd...če nič tega nebi blko priloženo se nebi jezil...to ni važno-napajalnik in kabli pa so....všeč mi je,da so konektorji napajanja plate in CPUja pozlačeni-TOP,in da lahko polpasivni način sam izbiraš😃👍...ni to kar samoumevno v tej cenovni klasi.
Mogoče berem, ko bo trenutni crknil.
RazširiAha...če ta ne bo delal,se lahko kaj zmeniva...bomo videli,k lih tistih par % v performance-u mi ni važno,k bo le "PC za rezervo", sam če že,da ne bo neka "počasnela"🤔
In k sem že čist "not padel"...he,he...ja-bolezen je to😆...vsake toliko časa me prime🤕...pol,ko pa je vse pr bajti okol PCjev poštimano,pol bo mir...prej pa ne😅
In sem naročil nekaj,kar je "vodno hlajencem-gamerjem" malce manj poznano.
Funtech - Hladilnik Thermalright Le Grand Macho RT
WWW.FUNTECH.SI
Specializirana spletna trgovina s profesionalno računalniško...Absolutno nor hladilnik za noro ceno.
Če povem,da tako po performance-u in tihosti poščije Noctuo NH-D15mislim,da je lahko jasno.
Moral bi pasati v Jonsbo-ja🧐...da vidimo....še bo zanimivo😉
EDIT
12 let garancije za Seasonica.
Tak nobel hvaljena firma, sem pričakoval, da bo boljše kot 80 gold 😉
RazširiVerjetno že dolgo nisi pogledal cen e koles polnovzmetenih.
Najboljše full suspension in še električen moped po vrhu. 😮💨
Pisal sem o hardtailu. Polnovzmeteno je za moj tip vožnje smrt. Uphill po šodru do 15% naklona.
Cene koles gledam, ko kupujem. Trenutno moje rakete letijo z rednim servisiranjem.
Drugače pa valda. Naj vsak menjava kak mu srce želi. Pa tudi če nove dele v koš meče, ne obsojam.
RazširiJ apri nas sem gledal na Extreme Vital pa je ketna okol 40€, kaseta cca mal čez 100€, zadnji menjalnik, nekje okol 120€, prvi verižnik okol 30 pa smo na 300€.Pa še kakšen kos orodja, dodaten člen na ketni, pa še orodja za preverjanje raztegnjenosti verige, mazilo pa smo na 350€.
![]()
Extreme vital ti enači ceno s tujino + ptt.
Če se ti mudi, je uporabno.
Razširipri kolesu za 5-6000Eu
To so divje cene.
Kot sem kupoval, je je bil najdražji Scott 5k€ in to premium opcija. (Xtr, najdražji Fox-i....).
Vem da so ble Specialized specialke dražje. Samo pogovarjamo se o gorskih.
Tudi na avtu ne mečem kar 100€ skozi okno. Pa je kar večraktnik kolesa.
Menja se, ko je potreba. Zraven denarja, mi še šteje trajnost.
RazširiBom najprej začel z verigo, ker je najbolj enostavno zamenjat pa da vidim ali bo karkoli drugače. Če ne bom pa še verižnike zamenjal. Ker bolj kot gledam bo dejasnko nekaj na tem sploh, k vidim kako pogosto drugi menjajo ketno.
Verigo obvezno menjaj
Zobnike poglej, ta ki skačeta imata 100% zelo vidne sledove obrabe. Če drugi nimijajo nič, menjaj samo ta 2. Spodnji del kasete, sa da dobiti ločeno.
Jaz sem žal imel obrabljena največja, tak da je morala cela kaseta prit. Sem pa spredaj menjal samo najmanjši zobnik. Je pa to XT gonilka. Na poceni robi ni rezervnih delov.
RazširiTudi ploščice mam še original kar me preseneča, ker dol res pičim,..oprema je pa Deore XT
p.s: glih zdej se odpravljam na kolo, kot bolani srat, ker se je od zjutraj do zdaj pojavila res gosta oblačnost, pa nevem al bo padal al ne,.. po napovedih naj ne bi
XT ploščice sem skuril po 600km.
Sedaj vozim samo Swissstop. Mojster mehanik pravi, da se mi vizualno pozna obraba na sprednjem disku in da bom počasi moral še šajbo menjat.
RazširiIz preventive , glede na ceno se mi ne ljubi reskirat. Menjam vse v kompletu in imam mir, ne vem kater menjalnik imaš ampak Schimano deore so tam okro 30EU na bike diskont.de
Jaz imam XT Shadow s sklopko.
In če bi že imel preblisk, bi samo kolice menjal. Do sedaj jih nisem nikoli.
Na Sram 7.0 sem po 15k km opazil da kolice plešejo, ampak takra sem ga že zvil in menjal s x.9 medium cage.
RazširiA se je slučajno kdo že ukvarjal s tem. Namreč v najvišji prestavi na najmanjšem zobniku zadaj mi ob malo bolj močnem pritisku na padala, preskakuje ketna. Večino res samo tam, sem pa tudi "uspel" da je preskočila na predzadnjem zobniku. Sem nastavljal dereiler pa sem za spoznanje izboljšal zadevo, ampak ratuje vse skupaj sila moteče.
Kaj bi bilo krivo?
- izrabljena ketna - ima cca slabih 4000km za sabo
- obrabljeni zobje na zobnikih
- a kej ne znam nastavit?
- zvit derailer hanger al kako se že temu reče
Za verigo merit obstaja orodje.
Ta je top:
https://www.urgenca-bike.com/dodatna-oprema/orodja/unior-merilec-obrabljenosti-verige-profi-1643-4
Na 0.7mm se menjava, po Uniorju.
Če preskakuje samo na zadnjem, lahko da imaš spodnjo mejo preveč zategnjeno.
2 vijaka na menjalniku, zgornja meja, da ti med špice ne vrže in spodnja, da ne pade iz verižnika v okvir. To si probal spreminjat?
Moje verige so XT ali kaj v tem rangu, menjujem jih na 700-1000km. Večinoma vozim uphill so 1-2predstava in spust. Ko sem vozil bolj mešano, sem menjaval na ca. 2000km.
Jaz ne furam mopedov, to je na hardtailu 😎.
Popravljeno od godlikeTo pa se na avionih pije 🙃
Mašina se ukinja zaradi euro-7.
RazširiAja pa še KIA Proceed. Cca 400€ več zavarovanje, poraba je 2,5l več na 100 kar pomeni 750€ več na leto oziroma skupaj 1150€ več kot dam zdajle.
![]()
Full kasko z vsemi kombinacijami in 0.5% odbitno, adistenca premium, za i20n pride malo pod 1k€.
Da bi za Proceeda dajal 1.4k€?
Se pozanimam za 2020 Proceed GT za zavarovanje in porabo.
Popravljeno od godlikeNekaj mi bluzi ob urejanju in morem v novi post pisat.
Dejasko je od Slivke Caddy. In je vse razen oblike VW-jevo.
Verjetno bi VW-jevi mehaniki celo bolje reševali.
Kaj ima probleme z gumami, verjetno skoraj noben ne kupi Caddy-ja ali tega maskiranca z 16". Ker nas večina ima rada nižje pnevmatike.
Pa so pogledal cene Caddy-jev, da lahko trdiš, da je precenjen?
Popravljeno od godlikeHmmm Polo jih je imel skoraj tolko kot Slivkin.
Passat pa ok. Menjava radija in vzratne kamere na garancijo. Ostalo blo ok.
Žal se Passat nikoli ne vozi kot Ford, Alfa ali kaj podobnega. Ti povem iz lastne primerjave. Primerjam Passata z nastavljivim podvozjem z Giulietto, Focusom in Mondeo. Ti trije pa so imeli športno podvozje.
Mene ne bo noben prepričal drugače, kot da je Superb poceni Passat. Če pa si res ded, pa je potrm kateri izmed Audijev.
Je razlika. V materialih, v opremi ....
Če vzameš seveda vse suho, je ni 😉
Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
Mogoče kama taka varianta:
https://www.xxxlesnina.si/c/najem-transportnega-vozila
Popravljeno od godlikePovezava za deljenje
Deli na druge strani