problem je, da imajo sedaj bolj kot ne že itak vse tujci, ampak so prepozno prevzeli, ko so v preteklih 30.letih večina tajkunov, političnih veljakov in kvazi menegerjev zje.....la večino firm, pokradili kar je bilo vredno, kar je pa še ostalo je pa sedaj v slabem stanju ali pa bo preteklo kar veliko časa da se vzpostavi spet nazaj normalno stanje, velika večina pa jih sploh ne obstaja več.....
A res?
A niso tujci kupli Tobačno Ljubljana, ki je delala plus?
A nisi taisti tujci jo v roku enega leta zaprli oz. naredli tako imenovani sovražni prevzem? 🤔
Nečak ima škodo oktavijo RS. Pa je bil že kar nekajkrat na servisu z njo. Enkrat so mu morali zamenjati komplet volan. (Problem z komandami), dvakrat je šel motorček za dvig stekel - najprej na voznikovi strani nato še na sovoznikovi,
Enkrat menjan senzor izpušnih plinov (gorela lučka). Nečak ni preveč zadovoljen z njo in jo prodaja.
Se vidi, da so jo isti načrtovali kot @Slivka Fucksa.
pred 58 minutami je Tilen5 napisal:
aja pa dizlac je
Največja žalost pri avtih.
261 konjev najbolj močen bencin, dizl pa 190. Če si to oboje zasluži RS značko sem jaz nor.
Dizlom nalepijo športno značko, pa skoraj nikoli nimajo istih karakteristik. Dizl je vedno slabši. Pa ne ker ga ne maram, tovarne dajo slabšo mašino noter.
Da so jo hladili, so v vrziji 2 naredli luknjici med skozi steno med cilindri. Kar pa se je s slabim oljem basalo.
Koliko sem nazadnje za nekoga na tem forumu raziskoval, je tretja verzija slotted, ki naj ne bi imela več težav. Torej najverjetneje se lahko dela normalni interval.
Moj Focus je imel nekaj težav, ampak manj, kot M2 do te starosti.
Tistih 7 let garancije na Kii je pa za rit obrisat. Skoraj nič ne želijo priznati, ti pa 7 let plačuješ servis v zlatu ... Hvala lepa. Da o KMAG ne začnem - njim bi morali vsa zastopstva pobrati. Za EV-je še aplikacije ne znajo/nočejo zrihtati (ker vklop prenosa podatkov na SIM kartico v avtu stane ranga 5€ na mesec).
Summit tudi na Fordu ne nudi prenosa podatkov, za wifi iz avta.
Nemci imajo. Pa bi plačal par € na mesec.
Lahko pa normalno uporabljaš aplikacijo na obeh. Krije 8 al 10 let z nakupom.
Z Fordovim jamstvom sem bil zadovoljen.
Hyundai ima 5 let tovarniške. Za Kio točno ne vem. Ampak pri 5 let tovarniške ne morejo bluzit.
pred 8 minutami je sportman333 napisal:
ampak šaltkebl pa kot da si v traktorju...
Hmmm.
Fordov je top. i20n mogoče malo bolj trd ampak tudi nor.
Do njiju je imela za mene Honda najboljši občutek na menjalniku. Takoj za Hondo pa Alfa.
Mazda je daleč od tega. So bili kratki hodi, ampak se je hudič redno zatikal na vzratni predstavi.
pred 3 urami je Boss napisal:
Sem preveril ja je kr nekaj izbire. Celo dve sta z manj kot 5000km kar bi blo tud OK. Zdaj moram sam s sabo prit na čisto. Se sprijaznit s tem, da bo registracija vsaj 20% višja, da bo poraba namesto 5,7l/100km tole bi pa bilo verjetno tam nekje 7,7. Tko da bo še dodatnega stroška še cca 500€ na leto za gorivo pa tam nekje 200€ za registracijo.
This is the world's first production engine to use Continuously Variable Valve Duration (CVVD) technology, allowing it to adjust how long its intake valves remain open independently of timing and lift. Hyundai claims a 4% increase in performance, 5% increase in efficiency, and a 12% decrease in tailpipe emissions due to this technology.
Gama T-GDI ima twin scroll, Smartstream ima hibridno turbino.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Doma smo imeli Candy-je. Delali v nulo.
Smo kupli Blomberg-a. Vezje šlo v kratkem....na srečo menjali pod garancijo.
Beko pralni stroj za perilo, je žlahto vedno jezil. Hladilnik jim je tudi malo čez garancijo zružil.
Upam, da bo sreča in bo dolgo delal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani