Sedež je vedno bil kot mora bit. Na waservago vodoravno.
SQlabe se vozi z 1cm drop-om.
pred 16 minutami je Tilen5 napisal:
ponavadi pride do tega, če maš sedeš preveč dvignjen spredaj
pred 27 minutami je Boss napisal:
Glede mravljincev pa to res ni hec, ker navadno to pomeni, da ti nekaj pritiska na žile in da pretok krvi ni dober.
Lahko pritiska na žile tudi, ker je medenica širša in zlezeš "preko" sedeža. S kontatno vožnjo v 13% naklon ali več, pa je pritisk večji na medenici, ker se roke sprostijo.
V MB jih ima Ugenca bike in ti izmeri medenico. Je pa simpl. Kot da bi se na stol kontra vsedel. Karton pod rik in je s pomočjo naslonjala dol pritisnil. Tako ostanega 2 jamici v kartonu. Na to izmeriš....
Širini se prišteje privite za položaj in je to to.
Moj model je ene 7-8 let star. 611.
Imam tudi na retro peciklu Brooks Flyer-ja. Top roba. Se ti usnje na rit vleže. Moreš pa, ko se rsztegna, ga našpanat. Jaz sem to delal po 1000-1500km 1x do sedaj.
...in je takrat sosed z gedorami odšraufaval kolesa pri Renault Safrane,k so mu pri vulkanizeju na pištolo preveč zategnili......in z nogo gor skakal,in slomil 20-ko (ne 17-ko)...glej sliko...in to Cr-Mo😲 set ne Cr-V k je krhkejši...sem že pisal,da račna ni za zategovanje in odtegovanje...za to je Braker-bar in moment ključ...
e bi se jaz odločal med telefoni s 256GB spomina, bi namesto A 55 za 400€ raje vzel S 23 za 640€. (to so cene ki sem jih na hitro našel na spletu (ponudbe z zastonj poštnino).
Meni pa ravno brezžično polnjenje ne ustreza. In ravno zato se trudim, da v avtu ne odlagam telefon na kohar, tako, da se brezžčno polnjenje nebi začelo.
Ni vse zlato kar je brez žnore.
Tja ga odložim ene 10x na leto. Kaki dopust ali pa če je res na najgi.
Se prepočasi polni. Fajn pa je imeti opcijo, ko si polno leteč in ga doma nisi napolnil.
Primarno je 99.9% kabl na štekdozi.
pred 9 urami je Mraušk Mčk napisal:
Ja, kako je luštno svinjat po etru.
Od začetkov meritev se je od človeštva povzročeni šum ozadja (background noise) v elektromagnetnem spektru na našem edinem planetu v povprečju zvišal za več kot 10dB. (v urbanih področjih za več 100x več v decibelih!)
Na ta način nam v tem res kratkem času, kolikor ga ima človeška civilizacija sploh še pred seboj, nebo nikoli uspelo vzpostaviti stika z extraterrestrial lajfom.
Tudi zarad takih, ki se jim ne da vtaknit žnore v fa... mobi.
Imam nočni wifi off. Tak da se zavedam nepotrebnega sevanja....
Jaz ob zadnjem generalnem servisu, je mi že žugal, da bo XT disk počasi pretanek za uporabo. 😆
Bomo vidli, kaj bom takrat kupil. Letošnje leto je bilo res porazno glede kilometrine. Tudi retro raketa (Rog Senior 2x5) ni nič kaj letela. Pa sem lani skupaj preko 500km z njo naredil.
Spomladi sem dal na njo Stronglite cottered gonilko, ker je socialistično zvilo in je okvir grizla. NOS je bilo izredno težko dobit, glede na to da je 1960-1970 bila narejena.
sem imel pa 4 batne čeljusti in ploščice s hladilnimi rebri in XT zavorami in diski.
Imel na starem kolesu. Hladilne pakne in sendvič XT disk, ki ima aluminij zmes, da se bolj hladi. Dokler se niso na strmini zagrele so vibrirale.
Swissstop ima več kot 1x daljšo življensko dobo.
Sem bil noro zadovoljen z metal compound, držale 4x dobo XT-ja, brez pregrevanja, brez fadinga. So pa bile krepko glasne. Sedaj jih ne delajo več. Škoda.
pred 50 minutami je Alex napisal:
Sem gledal, kaj ima gor Comp in so gor tudi ene bolj vstopne zavore. Prav tako bi jih zamenjal. Edino sprednje vilice so malenkost boljše. Je pa na koncu dražje za 900€ kot je bilo moje. Za ta denar lahko vse zamenjam po svojem okusu s komponentami kot sam želim.
Veliko ljudi kupi kolo z slabšo opremo ali pa samo okvir in jo potem zamenja oz sam sestavi kolo s svojimi komponentami. Še posebno če dobi kolo/okvir v ''akciji''
Na svojmu sem v 2h tednih menjal diske in zavore za boljše. po 5h mesecih sem naročil novo belanco. nekateri radi vlagamo v hobije. žal imam 2 hobija ki postaneta zelo draga (bicikliranje in PC) si pa k sreč ne morm privoščit drog
to je čar da lahka mal persionaliziraš in postopoma nadgrajuješ glede na potrebe in želje.
po tvoji logiki je tud nesmiselno, da bi kupil za avto nove oz dodatne felge
Osnova bajka je kr dobra, na njegovem menstu bi razmišljal o medelu modelu razred višje Comp alloy, ampak mislim da ga niso imeli v akciji.
en pirmer...
kolega je kupil 2 kolesa samo zato ker je želel ohllins vzmetenje.
MRP cena 1. kolesa = 12000€
MRP cena 2. kolesa = 6,500€
na cenejšem kolesu so bili amortizerji v vrednosti 2500 €.
premenjal amortizerje in potem prodal drugo kolo za okrog 4.500€
Da ne bo pomote, kolesa je dobil s popustom
Felne za avto rabiš za zimske gume. Razen če kupuš 2 kompleta in orginalne prodaš.
Pa seveda bi to bila ena menjava, ne pa še drugi diski na novem avtu, sedeže preoblečt itd.....
Komp je vedno po komponentah.
Kar se kolesa tiče, na starem je v 15. letih ostal samo okvir.
Novi redno vožen, ima dosti manj menjav v 10. letih. Sem pa kupil bistveno višji rang.
Jaz menjam, ko zruži. Ko so reci XT pakne šle po 650km vožnje, sem dal Swissstop. Nisem vrgel Shimano ven, ker niso ok. Tudi zakaj imam rdeče črno piramido. Ampak spet, nisem dal XT piramide dol, ker mi ne bi bila všeč, počakal sem, da je oddelala svoje.
Na starem sem pa menjal SR Suntor magnezijeve elastomer vilce za Reba Teams. Ampak to je bilo po 5. letih, ko sem se odločal o novem kolesu ali pa tega spravim na željeni nivo.
Če imaš kupca za staro robo, da ni velikih izgub, potem še gre...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz imam večino orodja Uniorjevega.
Za 1x ga nisem uničil....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani