Od trenutka, ko so jo prodali ni ve? na?a ampak privat firma, ki koristi na?e letali??e.
Piloti so res dobri in najbr? bodo takoj dobili slu?bo drugje. Vi?ek pa kot v dugih velikih firmah, ki so propadle-na, zavod. Saj ?e so sposobni bodo nemudoma dobili drugje slu?bo.
Da mi ne bi o kaki dokapitalizaciji in podobnem, ker te scenarije smo videli ?e tudi pri tej firmi ?e parkrat v preteklosti. Pa? se niso prilagajali tr?i??u in jih je trg sam izlo?il. Potniki imajo dan danes toliko opcij in mo?nosti za poceni lete, da neuspe?ni pa? propadejo.
Dej ne govor na glas... to bodo zdaj takoj hiteli ponujat SUV-a, ?e? da si prestar za avto.
Ne se bat... ga niso ?e naredili suva, ki bi bil vsaj podoben avtu in meni od dale? v?e?. ?e ho?em gledati ljudi in cesto z vi?ka grem pa? z avtobusom. Pa ?e bolj zra?ni so nad glavami kot suvi.
kaj hoces povedat tocno, al sam pljuvas po nemcih, ker jih ne prenasas?
nemciji gre odlicno btw
Mislim, da je bil vpliv prej?njega re?ima tako velik na ljudi, da ?e sedaj folk misli, da je takrat dobro ?ivel in je vse super funkcioniralo.
Seveda je, ?e pa ni bilo konkurence in smo pa? kupovali kar je bilo na trgu. In na?i vrli politiki so pumpali folk, da je to najbolj?e. In, ko se je trg odprl je pri?lo do sesutja na?ih super socialisti?nih tovarn, ki niso mogli z ni?emer konkurirati kvaliteti od zunaj.
Ja, ampak zdaj so lastniki Nemci pa je kot ka?e ?e huje. Razen, ?e se vsi la?ejo in pretiravajo ter se gredo piloti mal za hec gro?nje s ?trajkom. Verjetno je pa? vse fake news :ne vem:
Tako zavo?ene dr?avne firme(jama brez dna) niti delavni in precizni Nemci ne morejo re?it. Potem lahko vidimo, kako je bila v resnici ta firma na dnu.
Problem teh dr?avnih slabo vodenih firm je v tem, da ne delujejo tr?no (previsoki stro?ki in predrage storitve) in na dolgi rok ugasnejo.Pravila ekonomije.
Boss, ?e bi delal v socialisti?nih firmah tipo Tomos, Cimos in v podobnih, je bilo to kar skoraj vsak dan na kro?niku neke gro?nje z politkomisarji(da, prav ste pprebrali, tudi to smo imeli,pa internacionalo vsako jutro ob 6.h po zvo?nikih). Vsi ?efi, fa ne govorimo o direktorjih so morali biti "dru?beno neopore?ni" - beri komunjare.
In ja, tudi takrat so firme ?le v ste?aj in ljudje na cesto.(Tomos).
V dobrih firmah so ljudje lojalni, vsaj v tujini je tako. Zaposleni v recimo bmw firmi v 90% kupujejo samo bmw, ker verjamejo v znamko in jo podpirajo. Pri nas ve?inoma ni tako, ker ni vzgoje in vsak pa? vleda samo na svojo ta zadnjo.
Ve?ini se fu?ka za firmo, v kateri delajo. In tako se obna?ajo tudi do opreme v njej.
Dan danes ne obstaja ve? beseda pripadnost, pa naj bo to v podjetju, v bandu ali pa v zakonu.Ljudje pa? gredo tja, kjer mislijo, da jim bo lep?e.
Mi, stara garda, smo navajeni, da kjer si si temu zvest. Tudi pri nas se ta mladi menjavajo kar pogosto. Tako so pa? vzgojeni tej novi mladci. In to nima nobene veze z kapitalizmom, Boss.So pa? bolj osve??eni o svojih pravicah in ?e jim kaj ne pa?e, gredo drugam.Zato pa so obrnili trend in sedaj primanjkuje delavcev, ker oni pa? ne bodo delali za vsako ceno.?e pred tridesetimi leti so stra?ili z "?e ne bo? delal, bo pri?el drugi. Pred vrati jih ?aka sto". Ne, takrat ni bilo kapitalizma ampak besedni zaklad je bil enak. Druga pesem je v glasbi, kjer "ta mladi" igrajo v petih bandih in v bistvu nikjer. Bodi v enem bandu in v tem 100%.
Edino tako se lahko nekaj naredi. Opa?am, da je to glavni vzrok, da ta mladi ne naredijo ni? konktetnega in moramo mi "ta stari" dr?ati sceno gor.
Na?a dva nadebudna mulca 6 in 8 let sta me mesec nazaj prisilila da smo ?li na hamburgerje - od vrstnikov sta izvedela kako zelo dobre so te stvari. Ampak sta pojedla samo krompir?ek, burgerje pa pustila ker so se jima zdeli nagrav?ni.
Pohvalno.
Sicer je pa v ma?i dru?ini to prepovedano jesti in sectega vsi dr?imo. Edino v Londonu, kjer prakti?no nima? kaj jesti smo bili primorani it v Burger king.
In smo imeli potem dva dni prebavne motnje. To je to, kar se ti?e te hitre prehrane pri nas.
Nedvomno... japonci imajo zagotovo drugo linijo B-kvalitete motorjev za tistih nekaj 100 mazd, ki jih skupaj letno prodajo v dr?avah EX-juge.
To ne, imajo pa drugo za??ito plo?evine in podvozja. Zato pa moja iz Italije nima pikice rje, kupljene pri nas so pa isti letniki ?e gnile na odpadu... nekaj je na tem. Zato pa sem to zadnjo kupil v nem?iji, ker so baje najbolj?e izdelane za nem?ki trg(1.liga-champions ligue), za Slovenijo (3.liga-zapad).
Se pravi, da model vozi 100 na uro po prehitevalnem on ni v prekr?ku in lahko vozi tako od Kopra do Ljubljane, ti pa, ki vozi? po predpisih 130 po voznem pasu in gre? normalno mimo njega, ker pa? meditira ali je na telefonu, si v prekr?ku, al kako?
Jaz ce dohitim takega "idiota", se peljem mimo po desnem pasu... To zame ni prehitevanje po desni... Prehitevanje po desni bi bilo, ce bi bil tudi sam tak "idiot" na prehitevalnem pasu (ob praznem voznem) in bi dohitel drugega "idiota"... pa bi sel potem na desni pas in mimo ... Tako pa pac jaz vozim po svojem pasu z dovoljeno hitrostjo... edino oci imam bolj na pecljiv, da ne bi tak "idiot" potem kar naenkrat zavil na desni vozni pas... pomoznosti se brez smernika ...
Po mojem je to ?e vedno prekr?ek.
Ne vem no, ker jaz naredim enako. Je pa res malo nevarno, ker tej bolniki, ki vozijo 100 po prehitevalnem ponavadi ne gledajo nazaj in ne dajejo niti smerokazov, kot si ?e sam napisal. Lahko se kar vr?e naenkrat, ko si vzporedno z njim in ima? te?avo.
Skratka, te ure, ki niso preverjene v ?portu lahko po?iljajo napa?ne podatke, tako, da vas na cilju lahko gladko pri?aka re?ilni avto in ekipa za o?ivljanje... potem jim pa dopovejte, pri takem pulsu kot v formuli ena, da ste samo non?alantno kolesarili po senci par kilometrov dale?.
To je lampa?kih 120 W, na ful je okoli 110 db. Lampa?kih 120W je toliko, da ?e v stanovanju da? samo na tri ?etrt glasnosti zna kako steklo po?it.Box je pa 4x70 W =280W,izkoristek 109db,se pravi da je to res glasna stvar. ?e tistega malo sluha bo ?lo.
Danes sem nabavil to zverino, da se lahko spopadem z modernej?im zvokom, kot je bil pred 12 leti, ko smo prenehali z aktivnim igranjem. Pa sem si rekel, nova zgodba, novi zvok.
Ampak, kako to ?ge.Se bomo vrnili kot totalni heavy metal band.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Od trenutka, ko so jo prodali ni ve? na?a ampak privat firma, ki koristi na?e letali??e.
Piloti so res dobri in najbr? bodo takoj dobili slu?bo drugje. Vi?ek pa kot v dugih velikih firmah, ki so propadle-na, zavod. Saj ?e so sposobni bodo nemudoma dobili drugje slu?bo.
Da mi ne bi o kaki dokapitalizaciji in podobnem, ker te scenarije smo videli ?e tudi pri tej firmi ?e parkrat v preteklosti. Pa? se niso prilagajali tr?i??u in jih je trg sam izlo?il. Potniki imajo dan danes toliko opcij in mo?nosti za poceni lete, da neuspe?ni pa? propadejo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani