Bolj ko berem tale forum, bolj ugotavljam, da se moram pohvalit, ker vozim staro Mazdo 5 dizel s več kot 352000 km. Zakaj? Zato:
- povprečna poraba, od kar jo imamo do sedaj je 6,3 litra nafte na 100 km - kljub vleki počitniške prikolice in življenju v hribih
- volanski obroč je še tovarniški in se ne lušči
- prestavna ročica je še tovarniška in se ne lušči
- električno zapiranje zunanjih ogledal je še tovarniško in deluje ne glede na vreme in ne glede na pranje
- sedeži so še tovarniški in se na njih ne pozna 'vdrtina' od denarnice
- pravzaprav je skoraj cel avto še vedno tak, kot so ga sestavili v tovarni (z izjemo sprednjih zavornih diskov, končnikov volana in sprednje leve nihajne roke) kljub vsej kilometrini
- avto nikoli ni bil deležen poliranja, keramične zaščite in podobnih tretmajev - in vendar lak še ni padel dol z avta, še več, ko je opran, je še vedno lep
Bolj ko premišljujem, bolj se mi zdi, da bom naredil napako, če ga bom prodal...
Se pogovarjam tu z novo sodelavko pa nanese debata na volitve. In ona komentira:
- "Volitve se mi zdijo tako, kot ko je mene fant nagovarjal: pa daj no, pa boš videla, kako ti bo fino, pa saj bom pazil, da ne bo kaj narobe, pa veš, kako je to super, pa bla bla bla..."
V neki drugi temi sem spraševal nekaj o orožju, no tu bom pa en... ... ... Hja, saj bi bil vic, če ne bi bilo resnično...
Torej, M16 je ameriška jurišna puška kalibra 5,56x45 mm. Kaj je AK-47 ve večina tu, ne le, da ve, ampak so jo najbrž celo držali v rokah. Mosin-Nagant je pa znana ruska repetirka carske vojske in rdeče armade...
M16 - ima zastoj, kadar ni čista
AK-47 - dela normalno tudi, kadar ni čista
Mosinka - ni bila čista niti, ko je prišla iz tovarne
M16 - stotina premičnih delov, spojenih z desetinami vijakov
AK-47 - deset premičnih delov, spojenih z vsega nekaj zatiči
Mosinka - trije premični deli in en vijak
M16 - težje jo je izdelat kot marsikatero letalo
AK-47 - uporabljajo jih v deželah, v katerih nimajo denarja za letalo
Mosinka - z njo so 'klatili' letala
M16 - precizno naredi majhno luknjico, vse v skladu z Ženevsko konvencijo
AK-47 - naredi veliko luknjo in se ne ozira na Ženevsko konvencijo
Mosinka - zaradi nje so napisali Ženevsko konvencijo
M16 - ko se znajde v vodi, preneha delati
AK-47 - ko se znajde v vodi, normalno dela dalje
Mosinka - ko se znajde v vodi, se običajno uporablja kot veslo
M16 - lahko se ji montira glušnik, in to zelo uspešno
AK-47 - lahko se ji montira glušnik, ampak ni nekega efekta
Mosinka - ne potrebuje glušnika, ker ko ustreli, oglušijo vsi tam okoli
M16 - uporabniki najraje pijejo brendi
AK-47 - uporabniki najraje pijejo vodko
Mosinka - uporabniki lahko pijejo edino koncentrirani antifriz
Ampak, resnici na ljubo, moraš imeti pa kar konkreten moški spolni organ, da sediš pred 25 tonami tovora in stisneš zavoro na polno. Ja, vem, je zvezano, je pritrjeno, je vse oh in sploh, ampak pri takih silah lahko pritrditev tudi poči. In potem tovor poči v kabino. Ko te najdejo, pa tebe počijo v grob...
Saj kot pravim to je naložba 10+let, trenutno cena srebra stagnira kupil ga boš po 30 za kom ,da boš pa dosegel to prodajno ceno bo preteklo kr nekaj časa. Jaz sem zadevo kupil leta 2008 ko je cena bila res ugodna ampak se je potem zgodilo da je v roku 6 mesecev cena teh kovancev padla za dobri 10 evrov po komadu ( imel sem jih pa okrog 750) potem veš kakšen je bil moj minus v tistem času.
Gledam posnetek iz tega članka in mi je v oči padel nabojnik. Je mogoče kdo na forumu, ki se spozna na orožje bolje od mene? Je ta nabojnik mogoče od Mosinke?
pred 4 minutami je SeekK napisal:
Kako je s stroski, ce imas pisana dva avtomobila na eno osebo? A je karkoli drugace kot ce je en na enega? Kolega je v tujini sluzbeno precej in bi napisal ze drugi avto na zeno...casovna stiska..a je kjerkoli kaj drazje? Kak davek?
Če prejema otroški dodatek, se bo spremenila dohodnina - lahko tudi na slabše.
Drugače ne bo sprememb, še stopnjo popusta pri zavarovanju lahko ohrani.
- "Tukaj delate zajčje pleskavice, ali ne?" - "Ja, ja, seveda." - "Aha, in so iz čistega zajčjega mesa, ali še kaj dodajate?" - "Pa, malo že mešamo." - "S čem mešate?" - "S konjskim mesom." - "Aha, v kakšnem razmerju pa?" - "Približno 1:1" - "Se pravi polovica je konjsko, polovica pa zajčje meso?" - "Ne ravno, recimo en konj - en zajec." - "Pa potem vendar notri skoraj ni zajčjega mesa, pravzaprav ga potem sploh nima smisla dodajati!" - "Saj ga niti ne dodajamo..."
Nova služba, nov računalnik, nov program,... In sem imel težave s svojim računalnikom, zato sem poklical v informacijski center računalničarko, katere pisarna je še najbolj podobna raketnemu kontrolnemu centru, in jo prosil, da pride pomagat.
Ženska je pritisnila na par gumbov in takoj rešila problem.
Ko je že odhajala, sem zaklical za njo:
- "Kaj pa je bilo narobe?"
- "Napaka ID deset T."
Nisem hotel, da me ima za trapastega, ampak sem vseeno vprašal:
- "ID deset T? Kaj pa je to? Če bi slučajno moral to še kdaj popravljati, seveda.."
- "Kaj še nikdar niste slišali za ID deset T napako?"
- "Ne."
Ženska se vrne in na list papirja na veliko napiše:
I D 1 0 T
Od začetka mi je bila ta zagamana ženščura še simpatična...
Pešec se MORA prepričati, če lahko VARNO prečka cestišče. 😁
Če je pešec že na sredini ceste (kot je nekaj takega bilo omenjeno malo višje) in nasproti vozeči že stoji pred prehodom, potem bi nekako domneval, da se je pešec odločil prečkati, ko je bil prepričan, da je varno... Seveda pa še vedno obstaja možnost, da s kakšnega letala odpade kakšna matica in te zadene v glavo. Ali pa kdo ni pozoren med vožnjo in ga povozi. Ali pa lovec nekje daleč zgreši ptiča in kakšna šibra prileti in ga ustreli...
Vem, da ni prava tema, ampak ker si omenil ravno "direktorja" bi te vprašal, če si že v novi službi ali jo še iščeš, nisem nikjer zasledil... 🤔
Ps; lahko tudi ne odgovoriš.... 👍
Vem, da ni prava tema, ampak ker si omenil ravno "službo",... Torej, služb ni oz. jih je zelo malo. Mogoče je na celem svetu nekaj oseb, ki jih plačajo za to, da bodo sedeli v pisarni, objavljali na Facebooku in kakšnem forumu neumnosti cel dan... Dela je pa, kolikor hočeš. In če te zanima, če sem našel drugo delo: drugo delo je našlo mene. Še izbiral sem lahko, so mi kar štirje delodajalci ponujali delo...
Tajnica pozdravi skoraj gluhega direktorja:
- "Dobro jutro, prasec stari. Kje si hodil vse do zdaj, impotentnež blesavi?"
- "Pri zdravniku sem bil in sem dobil povsem nov slušni aparat..."
Kaj ti pomaga, če voziš po avtocesti 110/uro, pa pride stari stričko kontra in greš. Ni vse v počasni vožnji. Velikokrat je prav počasna vožnja kriva za nesreče. Pa velikokrat taki počasneti tudi ne dajejo žmigavcev, izsiljujejo, napačno vozijo v križiščih...
Moje mnenje je, da vozi vedno tako hitro, da se vedno lahko izogneš oviri na cesti in da lahko v vsakem trenutku pravočasno reagiraš (zabremzaš, ko vidiš stoječo kolono pred seboj).
(Tu igrajo veliko vlogo refleksi, dober vid, da si v dobri kondiciji, da te nobeden ne moti med vožnjo in si skoncentriran. Pri počasni vožnji velikokrat prav koncentracija popusti, ker voziš relaksirajoče, gledaš rožice na travnikih. Kot bikec Ferdinand. 😊)
No,pri nenadoma vstavljajoči koloni pred teboj na avtocesti ima lahko en tak počasno vozeči stričko na svojem 20 let starem oldtajmerju zlizane, stare zimske gume in je seveda velika verjetnost, da se ti bo fajn zakantal v rit. Pa, ko govorimo o "hitri",,normalni vožnji je mišljeno to 130-140dpo 150 na avtocesti.
Ne pa 180 in več...
A kaj, ko je za nekoga že 130 nadzvočna hitrost in ne obvlada več svojega avtomobila. To je pa že druga zgodba. 😉
Glej, omejitev 130 km/h je 36,1 metra na sekundo. Pika. To ni 41,6 metra na sekundo. Štekaš? Tudi ne 38,8 metra na sekundo. Ampak 36,1 metra na sekundo. Bo šlo ali je bilo v preteklosti kdaj premočno sonce?
Sem videl že v živo take primerke, kot si ti. Ležali na posteljah v bolnici ali pa celo na mizah nad koritom v secirnici. In so bili vsi drugi krivi samo oni ne, ki so vozili prehitro. Pa čeprav samo 10 km/h... Omejitve niso zato, da voziš toliko preko, da ti policaj ne napiše kazni, ampak da se je drži.
In zame je 130 povsem zadosti, a hkrati dovolj umirjena, da sem za volanom lahko sproščen. Razen, ko se najde kakšen napsihiran pubertetniki (ne glede na leta), ki se mora dokazovat svojemu egu, pa misli, da bo življenje prehitel, če bo vozil hitreje od ostalih...
pred 1 uro je TiEn napisal:
Ene peče k maš tako dobro porabo
pred 32 minutami je Z M A J napisal:
Veš kaj mi je nenavadno, da ko je nekdo zadovoljen oz. navdušen, že to nekomu ne paše in poskuša to 'začiniti'. To moraš biti kar precej zagrenjen.
-ali radi prišparajo na gorivu pa vozijo tako počasi,
-ali radi vozijo počasi in hkrati tudi prišparajo na gorivu? 🤔
- ali pa imajo v avtu majhne otroke, ki so zaspali, pa zato vozijo malo bolj umirjeno?
- ali radi uživajo v razgledu in potovanju in vožnje ne dojemajo kot 'dirka od točke A do točke B' ampak kot 'potovanje od točke A do točke B'?
- so mogoče videli že dovolj rešilcev, ki so pripeljali ponesrečence, ki so prišli malenkost prepočasi, da bi jih vrglo v onostranstvo in so jih reševalci pripeljali na Urgenco, pa se jim je vožnja čez omejitev zagabila?
- so mogoče videli že dovolj invalidov prometnih nesreč, da jim ni več do vožnje 'tu-me-policaj-še-ne-bo-kaznoval'?
Tudi meni, ko vozim, nikoli ni bilo jasno, a se ljudje zavedajo, da je Slovenija premajhna, da bi se vožnja na vso ihto res kaj poznala na času...
Tu na forumu je že bil nekdo, ki se je ukvarjal s šloganjem. Pa je skoraj mojo lopato srečal, ker vse, kar je našlogal, se je uresničilo in to z obrestmi...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bolj ko berem tale forum, bolj ugotavljam, da se moram pohvalit, ker vozim staro Mazdo 5 dizel s več kot 352000 km. Zakaj? Zato:
- povprečna poraba, od kar jo imamo do sedaj je 6,3 litra nafte na 100 km - kljub vleki počitniške prikolice in življenju v hribih
- volanski obroč je še tovarniški in se ne lušči
- prestavna ročica je še tovarniška in se ne lušči
- električno zapiranje zunanjih ogledal je še tovarniško in deluje ne glede na vreme in ne glede na pranje
- sedeži so še tovarniški in se na njih ne pozna 'vdrtina' od denarnice
- pravzaprav je skoraj cel avto še vedno tak, kot so ga sestavili v tovarni (z izjemo sprednjih zavornih diskov, končnikov volana in sprednje leve nihajne roke) kljub vsej kilometrini
- avto nikoli ni bil deležen poliranja, keramične zaščite in podobnih tretmajev - in vendar lak še ni padel dol z avta, še več, ko je opran, je še vedno lep
Bolj ko premišljujem, bolj se mi zdi, da bom naredil napako, če ga bom prodal...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani