Zato, ker nekako i??e? izgovor zakaj je hotel namenoma povoziti ve? ljudi - samo sre?a in pozornost drugih je re?ila situacijo.
Ti se pa ?e celo spra?uje? le kaj je takega rekla, da je nekdo tako pobesnel. ?e nekdo takole pobesni je direkt za v arest ali pa kandidat za zdravljenje v mojmoj oblekici ne pa da se ugotavlja, da je pa mogo?e le kdo nekaj takega rekel, da je spro?il tak bes. Pa tudi, ?e bi mu mamo jebala pred vsemi al pa ?e kaj bolj groznega ni opravi?ila za tak idiotizem in tole bo sledila to?ba in obsodba za poskus uboja.
"So na okro?no dr?avno to?ilstvo poslali ovadbo, v kateri je osumljencu o?itana izvr?itev kaznivega dejanja po?kodovanja tuje stvari in povzro?itve splo?ne nevarnosti po drugem odstavku 314. ?lena kazenskega zakonika"
O?itno pa ni novinarka ni? takega rekla ampak je bil vzrok to, da je novinarka...
V tem norem svetu bo res treba v vsaki roki po eno lopato dr?at, druga?e...
Ja, kaj ve? o tem pa tukaj:
https://www.primorske.si/kronika/ovadba-zaradi-napada-na-novogorisko-ekipo-tvs-na-t
Dobil olje za Mazdo.
Res blazno poceni, Ampak res tako zelo poceni. Cela kantica je bila v protivrednosti nekaj evrskih kovancev...
Se mi kar smeji, ker tako poceni olja pa ?e ne.
?e se bo pa zgodilo, da se bo ?ez 20.000 km zama?ilo sito, zaribala odmi?na gred in bo olje ?pricalo spod injektorjev, pa... ... ... mi baje to ?e pripada, ker, sploh dizli, se baje zelo kvarijo in so z njimi veliki stro?ki... Ampak va?no, da zdaj pri?param. Ker na uradnem servisu ti nalijejo noter olje, ki so ga predpisali Mazdini konstruktorji. Kaj pa oni vedo, samo "olupili" bi me radi...
?param, pa ne glede na to, koliko me ko?ta...
V tem letnem ?asu pa kure ob ?tirih zjutraj ?e lepo sanjajo ?itno polje in tolste ?rve...
Mogo?e bi se moral malo zamisliti nad seboj. Vedno ima? te?ave z vsem, kar kupi?. A nisi pred nekaj meseci neko mizo reklamiral? Pa neko vgradnjo plina? ?e tisto nalepko Mazda klub, ki jo je opralo dol s ?ipe, si hotel reklamirat, ?eprav si jo dobil zastonj...
?enskam je te?ko biti ?ofer. Okoli sebe imajo tri ogledala, a gledati morajo pa na cesto...
O?itno res zgolj nima? sre?e. Jaz imam CATa. Pa je izpostavljen prahu, tresenju, padcem, pozimi je pri -10 stopinjah ostal v gara?i na avtu, ki ga je naslednji dan ?ena odpeljala in ni niti opazila, da je telefon na strehi. In je telefon med vo?njo padel na cesto. Ko se je vra?ala, ga je pa ?e povozila... In ?e vedno dela. In ?e vedno je vodotesen. Preverjeno. Le signal izgubi, kadar pade v 1 meter globoko vodo... Ja, preko rentgena ga pa res nisem po?iljal... Pa je CAT dale? od premium izdelka...
Bil danes pri vulkanizerju. Zimske gume pa to. Mo? zrihta, pla?am in se odpeljem.
Kmalu po odhodu mi za?ne zvoniti mobitel. Ampak ga ignoriram, ker se med vo?njo ne telefoniram. Pa takoj spet za?ne zvoniti ?e drugi?. In ?im neha, se oglasi signal, da je pri?el SMS. Pa si mislim, da mora biti nekaj nujnega, ?e je nekdo tako nasilen. Se ustavim in preberem SMS:
- "Mo?akar, ?e si ?e ?iv ustavi avto in zategni matice. Mi smo jih pozabili..."
Ta strup, ki je tu predstavljen, deluje tako, da ga za?ne du?iti, zato gre raje kam ven na sve?i zrak. Nerodno rata edino, ?e se odlo?i, da gre po sve?i zrak na sredo sobe...
Pa tudi, ?e se kje zadaj "stegne", ni tako velik, da bi pol leta smrdelo do neba...
Mi smo si pomagali s tema dvema pripomo?koma...
http://www.unichem.si/izdelek?prid=122
https://www.rojal.si/si/shop/gamo-slavia-631-zvs-perun-731.html
Za v bodo?e pa precej pomaga, ?e pri obrobah strehe montira? vsaj 20 cm ?irok trak plo?evine takoj ob fasadi. Skozi zid ne more, po fasadi pa lahko spleza do vrha in tam najde luknjo v leseni obrobi s spodnje strani strehe in pride pod kritino. ?e pa okoli in okoli manesti? plo?evinasti trak, pa ne more splezati ?ez in ne more priti do lesenega dela. Tako mu ne preostane drugega kot da se po fasadi vrne nazaj dol...
V?eraj se peljem od Nove Gorice proti Slavonskemu Brodu. In kmalu po ?tartu opazim sodelavca, ki vozi pred menoj. Voziva torej tako en za drugim in pri Ljubljani zavijeva na avtocesto proti Novemu Mestu. Ko sva tako vozila po avtocesti mimo Ivan?ne Gorice, ga pokli?em po telefonu. Malo poklepetava in nato ga vpra?am, kam gre. Pove, da ima nekaj za peljat v Trbovlje. Se peljeva naprej, malo klepetava in jaz za?nem ugotavljati, da mi pa res ni jasno, kje po tej strani se pride v Trbovlje. On pa vneto razlaga, da ?e en odcep pa zavije dol z avtoceste in takoj tam ?ez da so Trbovlje. Meni ?e vedno ni? jasno in ?tudiram, kje bi to lahko bilo. Nato pa sli?im po telefonu:
- "Ma, o?tja, kako ne ve?. Glej, tale o... O piz.. materina, je.. te pas, u ku...,... ... ..."
Mo?akar je za?el tako preklinjati, da sploh nisem ve? sledil in je preklinjal toliko ?asa, da sem naredil po avtocesti enih 10 km, potem sem pa prekinil...
Tam, kjer je mo?akar mislil, da so Trbovlje, so v resnici Trebnje...
Sem ravnokar prebral tale ?lanek:
?alostno, kako je kvaliteta padla. Pa se imamo za tako napredne in se hvalimo, ?esa vse smo sposobni, da zmoremo stvari, ki jih pred 100 leti niti sanjali niso...
Na primer tole:
"Bili smo presene?eni, da je stolp tako dobro ohranjen, da je rje zelo malo, do pregnitja sploh ni pri?lo nikjer, to pa pripisujemo zelo dobri in premi?ljeni izbiri materiala Antona Belca, ki je stolp naredil, nanos cinka je izredno debel, to pa je ohranilo plo?evino v tako dobrem stanju" 123 let na de?ju, vetru, snegu, soncu,... in ni pregnilo. Mi imamo pa ob bolnici v ?empetru dve ?elezni konstrukciji, ki sta stari 42 let, pa ?e vse povarjeno in popravljano...
Pa tudi to, kar je pojasnil g. Kav?i? v ?lanku: da sodobni postopki pocinkanja tako debelih nanosov ne dose?ejo. Se pravi so v?asih lahko bolje za??itili plo?evino... ?e sem prav ujel, je plast cinka debela 72 mikrometra...
In ko novinar povpra?a, ?e bo "novi" stolp zdr?al naslednjih 100, 200 let, hitro dobi odgovor, da ne ve? kot 50... Se pravi so v starih, zastarelih kova?ijah izdelali bolj?e in trpe?nej?e izdelke kot pa jih lahko danes, ko ob stolpu stojijo z prenosnim ra?unalnikom...
Sem premi?ljeval, kam naj napi?em, pa sem se odlo?il, da sem...
Z za?etkom ?olskega leta so me izvolili v svet star?ev. Hkrati pa je ob?ina degradirala na?o ?olo in ji odvzela minibus ter nabavila nov kombi. Zraven pa naj bi ?e Nomago z dvema avtobusoma opravljal prevoze. Najbr? ni treba posebej poudarjati, da se je cena prevoza krepko dvignila...
No, v torek dopoldan pa se je za?elo. Telefon mi je za?el zvoniti, da sem mislil, da bo pregorel. Star?i so zmerjali, da ni bilo avtobusa na eni liniji. In so otroci sami doma ali pa zunaj, ker so star?i v slu?bah. Nekateri so klicali taxi, da je otroke peljal v ?olo. Pokli?em ravnateljico in povpra?am, kaj se je zgodilo. Ker ne ve, pokli?e na Nomago. Tudi tam ne vedo, da bi bilo z avtobusom kaj narobe. Zatrdijo, da bodo poklicali nazaj. In ?ez nekaj ur res pokli?ejo. Zakaj ni bilo avtobusa? Zato, ker je voznik pozabil ustaviti na avtobusnih postajah. ?tartal je iz gara?e in se direktno, brez postanka, pripeljal pred na?o ?olo. In mo?akarju sploh ni zadelalo, da na ?olski liniji nima ?olarjev v avtobusu... Otroci pa ostali na avtobusnih postajah... Zdaj naj pa jaz to razlo?im star?em. Pa saj me ne bodo resno jemali... Bodo mislili, da se mi je scufalo, da jim take "pravljice" pripovedujem... Dokler je prevoze opravljal hi?nik Marjan s ?olskim minibusom, ni nikoli noben otrok ostal na avtobusni. Zdaj, ko to delo opravljajo profesionalci, pa... ... ...
Mamica razlaga otroku, da bolezen najprej napade naj?ibkej?i del telesa.
Otrok poslu?a, nato vpra?a: "A zato tebe tolikokrat boli glava?"
Saj ne vem, kam naj napi?em. Mogo?e ?e najbolj pa?e tukaj...
Doma v agregatu mi je po?asi za?elo zmanjkovati bencina. Pa dam kanto v avto, da enkrat ob priliki nato?im. In danes je bila ta prilika. Pridem na ?rpalko - prazna. Se ustavim ob enem avtomatu, potegnem kanto ven, jo nesem pred avto in vidim, da me prodajalka gleda - firbcala je skozi okno, saj drugega dela tako ni imela...
Nato?im v kanto 10 litrov bencina, s papirjem kanto ?e malo obri?em, pospravim v prtlja?nik, vzamem takvin in grem na blagajno. Prodajalka me pogleda in prijazno vpra?a: "Vas mogo?e zanima kaj iz na?e akcije?" Zraven pa z roko poka?e na v?igalnike, ki so bili zlo?eni ob blagajni...
Tisti denar ?aka, ?e bo slu?ajno kdaj kje katera od tovarn naredila kaj uporabnega. Zato se mi pozna, ?e so vsi ti stro?ki v istem mesecu. Sploh bi pa radi ?e kaj zraven dodali, ker o?itno bo res potrebno kupiti avtobus. Ampak je tudi tu te?ava: s ?tirikolesnim pogonom je samo eden in edini: Ford Transit... Toliko o mo?nosti izbire in zdravi konkurenci...
Tisti BMW je bil pa res uspe?nica. Kak?no faco je naredila ?ena, ko je videla ceno... To videti, to je pa res... Neprecenljivo...
Mislil sem na menjavo zobatega jermena in vzmeti... vrjetno ti ga tudi niso na uradnemu servisu tankali.
Mislim, da vem, kaj te bega.
Eno je, ?e pelje? avto na servis k "majstru pod kozolcem", ki se mu gre, da avto ?im prej pripelje? nazaj za naslednjo re?. Drugo pa je, ?e avto pelje? k resni?nemu majstru, ki ti avto pripravi za naslednjih 120.000 km. Torej se ni menjalo zgolj zobati jermen, ampak pri mojih dizela?ih to pomeni ?e:
- olje v menjalniku in sprednjem diferencialu pri Mazdi 5
- olje v menjalniku, reduktorju, razdelilcu pogona, sprednjem in zadnjem diferencialu pri Mazdi BT-50
- zavorno olje pri Mazdi 5
- zavorno olje pri Mazdi BT-50
- olje v servo-volanu pri Mazdi BT-50
- filter zraka
- filter olja
- filter goriva
- za Mazdo 5 ?e filter kabine
- klinasti jermeni (in Mazda BT-50 ima podvojene...)
- nekaj semeringov in tesnil, da ne bo olje ?pricalo povsod naokoli
- nekaj destilirane vode v akumulator v Mazdi BT-50
Pri dizela?ih je o?itno precej ve? stvari za zamenjati kot pa pri bencinarjih. Sicer so pa vedno vsi kri?ali, da so dizela?i dragi za vzdr?evanje. In zdaj vidim, da je res. Pri bencinarjih se vse to o?itno ne menja. Potem pa ni ?udno, da je pri bencinarjih cenej?i servis. Meni so samo olja za prenose ( hipoidno olje) nalili 15 litrov...
Aja, pozabil sem pripisati ?e kri? kardana za BTjko.
Kateri uradni servis pa dela za??ito podvozja?
Ta mesec pa res ni moj dan...
- menjava zobatega jermena na Mazdi 5 (in vse, kar sodi zraven)
- menjava zobatega jermena na Mazdi BT-50 (in vse, kar sodi zraven)
- za??ita podvozja na Mazdi 5 (pa ne pri Treh kronah v Gode?i?u!)
- odstranjevanje rje, sanacija in za??ita podvozja na Mazdi BT-50 (pa ne pri Treh kronah v Gode?i?u!)
- vsi ?tirje amortizerji na Mazdi 5
- zunanje in notranje ?i??enje Mazde 5
- poln rezervoar nafte za Mazdo 5
- poln rezervoar nafte za Mazdo BT-50
Vse to v enem mesecu. Zdaj bi pa res potreboval polnilec za takvin, ker je vse to stalo 2275,68?. Upam, da bodo ti presneti dizela?i vsaj nekaj ?asa delali brez dodatnih stro?kov. ?eprav se mi pred zimo obeta ?e nakup zimskih pnevmatik. Vsaj to ni padlo v ta mesec, druga?e bi ju kar parkiral v gara?o in bi ?akala...
Kak?na je razlika med mo?kimi in ?enskimi nogami?
Med mo?kimi nogami je vedno isti ku**c...
Kaj potrebujem? Potrebujem glavni dobitek na loteriji, Martini in vikend na morju. Rad bi pa izdelal neko kovinsko aparaturo.
Kaj to?no bi rad ti po?ljem na ZS...
A je mogo?e kdo s foruma, ki ima spodobno ?losarsko delavnico, da bi nabavil, zrezal, skrivil in zvaril nekaj plo?evine, pa da mi ne bi ra?unal celo premo?enje? Vsaj del plo?evine pa bi moral biti tak, da bi zdr?al ogenj in visoko temperaturo...
Napisano
- "100 cm."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani