Skoči na vsebino
Novinarske manipulacije
Napisano

Berem tale ?lanek

 

https://zelenigenij.24ur.com/clanek/podnebne-spremembe/z-elektronskim-cestninjenjem-do-manjse-porabe-goriva-in-nizjih-izpustov.html

 

in ugotavljam, da moja matematika ni posodobljena...

 

Poraba tovornjakov (in s tem tudi izpusti CO2) so se zmanj?ali za 6%, ker se ne ustavljajo na cestninskih postajah.

 

Dobro.

To je vse fajn pa krasn, ampak men tuki neki ni ?ist jasn...

Tovorno vozilo, ki ima skupno te?o 40 ton, porabi okoli 27 litrov nafte na 100 km.

Glede na to, da je velika ve?ina prometa po Slovenskih avtocestah tranzitnega, vzemimo relacijo Luka Koper - mejni prehod Dolga Vas. Razdalja je 317 km, kar pomeni, da tovorno vozilo porabi okoli 89,5 litra nafte. Kot je omenjeno v ?lanku, so tovorna vozila za vsako cestninjenje (torej ustavljanje in pospe?evanje) porabila dodatnih 0,65 litra. Od Kopra do Dolge Vasi so se ustavili ?est krat:

- ?rni kal

- Brezovica

- Kompolje

- Vransko

- Tepanje

- Dragotinci

Torej so za vsa ustavljanja in speljevanja porabili dodatnih 6 krat po 0,65 litra, kar znese 3,9 litra.

 

Po moji stari in neposodobljeni matematiki tovorno vozilo zdaj porabi 85,6 litra nafte, v?asih pa je zaradi cestnin porabilo 89,5 litra nafte oziroma, po moji stari, neposodobljeni matematiki, 4,4% manj. Pri manj?ih tovornih vozilih, kjer je tudi poraba manj?a, pa je tudi ta razlika manj?a...

 

Ali pa se le previdno pripravlja teren za podra?itev cestnin za 6%?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik
Napisano

Ja, v Italiji imajo smesno kratke pasove in je treba ze vnaprej planirat vkljucevanje, ampak drugje po evropi kjer sm se vozil imajo pa normalno dolge pasove.

 

Glej, na?a Mazda 5 je vse drugo prej kot la macchina sportiva. Pa na razdalji 400 metrov z mesta (torej za?etna hitrost 0 km/h) pospe?i do hitrosti 130 km/h. Za vklju?it na avtocesto na vozni pas je to povsem zadosti. ?e pa se vklju?uje? med tovornjake, je pa dovolj 90 km/h.

 

?e torej ?e prej malo spremlja?, kaj se vozi po avtocesti (torej, ko se pelje? proti pospe?evalnemu pasu), ni nobenih te?av. In kak?en pospe?evalni pas bi radi imeli? 1200 metrov? Pri avtu se lahko pedal za plin pohodi vse do podna, ve?. In mene zelo razkuri, ko se vklju?ujejo na vozni pas ali pa, ?e huje, izsilijo prednost, potem pa pospe?ujejo s komaj kaj pritisnjenim pedalom za gas. Da bi se naslonil s svojim sprednjim odbija?em na njihov zadnji in jih porinil, bando usrano!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

Ja, sem preveril. Ima opcijo, da ga po?lje? v Dangel na predelavo. Samo mora? ?e pri nakupu novega povedat, da montirajo neko re?, ki jo obi?ajni nimajo. Predelava je 7.000?.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Slivka nima svojega lastnega ZD (zdravstvenega doma).

 

Pa tudi SBja ne (splo?ne bolni?nice)...

 

Dela pa Slivka v splo?ni bolni?nici Nova Gorica.

 

Kako se je kon?alo? Hja, kot vsi taki in podobni primeri v Sloveniji... 

 

Bodimo realni: da bi direktorica bolnice hodila po gradbi??u in nadzirala, kako se dela... Trapasta ideja. Saj ni te stroke, da bi nadzirala gradbince in monterje, kaj delajo. Zato je bila ?e pred za?etkom del podpisana pogodba z nekim podjetjem (mislim da iz Se?ane), ki je opravljalo nadzor gradnje.

 

Ko je bila gradnja kon?ana, je pri?la ekipa-da-te-skipa iz Ljubljane, ki so jo poslali z ministrstva za zdravstvo, ker je to ministrstvo bilo investitor in je od gradbenikov zdaj prevzelo objekt. In se je opravila kontrola, ?e je res narejeno tako, kot je investitor zahteval, naro?il in tudi pla?al.

 

Nazadnje je ?la skozi objekt ekipa iz bolnice, ki je opravila tehni?ni prevzem od ministrstva, ko smo dobili objekt dejansko v uporabo.

 

Pri vseh teh terminih in pregledih je bilo pa tako, da je bila otvoritev vezana na dolo?en datum, da dobijo ?e evropska sredstva. zato se je na koncu krepko mudilo. In na sodi??u se je na koncu izkazalo, da je nekdo napisal potrdilo o pravilni vgradnji (med drugim tudi tega) stebra, ?eprav je bil ta steber takrat ?e v kombiju pred objektom. In tisti, ki je ta dokument prevzel in ga obravnaval kot verodostojnega, je vedel, da ta steber sploh ?e ni v objektu, kaj ?ele, da bi bil res zmontiran.

 

Zdaj je najbr? ?e vsem jasno, kdo je torej kriv za dogodek.

 

Zakaj je pa pri?lo do zamenjave? (To, kar je v oklepaju zadaj tu napisano, je moje osebno mnenje: zaradi pohlepa farmacije. Farmacija je ugotovila, da gre skozi bolnico ogromno plinov. In da farmacija tu ne pobira nobene provizije. Zato so uvedli oznake "medicinski" in za?eli s prekup?evanjem. Tisti, ki se s plini ve? ukvarjajo, vedo, da so jeklenke pobarvane glede na plin, ki ga vsebujejo. Da se zdaj zadeva lo?i, so jeklenke z medicinskim kisikom bele barve, jeklenke z du?ikovim oksidulom pa bele in modre barve.) Jeklenke so pobarvane glede na plin, ki je v njih. In tisti, ki se s tem ve? ukvarjate, boste vedeli, da so jeklenke za kisik modre barve. Ko so na gradbi??u vlekli cevi, so tam takoj lepili nalepke z napisom. Na stebru pa so bile barvne oznake: modra in bela. Ker se je mudilo, so steber sicer postavili, priklopili pa ga niso - ker cevi do njega ?e niso bile speljane. Ko sta kasneje delavca pripeljala cevi do stebra, sta ga tudi priklopila. Ker pa sta bila tehni?ne stroke in ne medicinske, sta priklopila po tehni?no: modro je kisik. Za du?ikov oksidul pa nikoli nista sli?ala in sta priklopila na preostalo. 

 

To je na kratko to, ve? in bolj podrobno pa kdaj, ko se sre?amo. Preden pa se sre?amo, en namig: v vojski smo imeli pregovor: ne spra?uj, ?e no?e? vedeti odgovora.

 

Ja, za tistih nekaj oseb, ki mogo?e slu?ajno niso ugotovili, kdo je kriv za narobe priklopljene cevi: od vseh treh ekip, ki so nadzirale in pregledovale objekt sta kriva delavca, ki sta ga priklopila. Ostali so na previsokih polo?ajih, da bi karkoli odgovarjali, pa ?eprav so ponarejali listine in podobno... Je kdo mogo?e presene?en?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

V tem primeru bi vsak mogu rect NE, imas prepoved od zdravnika in konec debate. Ce ne reces NE, si pa sam kriv, ker konc koncev je bila tvoja odlocitev zadnja.

 

Za za?etek, da se ne razumemo narobe: ne zagovarjam ?oferja za to, kar je naredil.

 

Ga pa razumem. Zdravnik mu je prepovedal nadaljevanje vo?nje. Mo?akar je bil resno bolan. Dokazano je, da je klical svojega ?efa (ne ve pa se ?e, o ?em sta govorila - sem prepri?an, da ne o tem, kako prijemljejo postrvi v So?i...). No? je prespal v kabini, naslednji dan pa nadaljeval vo?njo. Zakaj? O?itno ?ef ni poslal drugega ?oferja, njemu pa je ?la po glavi samo ena misel: ?im prej domov. Konec koncev, kdo od nas, ko je bolan, razmi?lja o ?em drugem kot da se zavle?e v svojo posteljo in po?iva? In mo?akar si je mislil, da pri svojih izku?njah in toliko urah po prejetju psihoaktivnega zdravila lahko pripelje tovornjak domov. Ja, se je precenil, zakuhal krepko neumnost in se zdaj gotovo tol?e po glavi. Ampak ?asa ne more ve? zavrteti nazaj. Ga pa razumem, da se je odlo?il tako, kot se je. In tudi sicer prihaja do nesre? zato, ker je nekdo prepri?an v svoje sposobnosti, dovolj je pa le trenutek in malenkost, pa se stvari ne izidejo po pri?akovanjih. In potem so vsi pametni.

 

In lahko mi tu pametujemo do onemoglosti, ampak to se dogaja. Dogaja se, da je na cesti vozilo, ki ima pokvarjene zavore - in voznik ve, pa vseeno nadaljuje pot. Dogaja se, da je na cesti vozilo brez tehni?nega pregleda - in voznik ve, pa vseeno nadaljuje pot. Dogaja se, da je na cesti vozilo, ji ima izrabljene pnevmatike - in voznik ve, pa vseeno nadaljuje pot. Dogaja se, da je na cesti voznik, ki zdravstveno in psiho-fizi?no ni ve? primeren za voznika - pa vseeno nadaljuje pot. Dogaja se, da z vozilom upravlja voznik pod vplivom alkohola - pa vseeno nadaljuje pot. ?esar ne ve?, ne boli - in v?asih je dobro, da ne ve?, kdo vse je s teboj na cesti. Ker vsak od njih misli, da bo varno pri?el do cilja...

 

"Po bitki so vsi generali..."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razni zanimivi posnetki in članki
Napisano

Tole mi pa malo ne gre skupaj:

 

https://edition.cnn.com/2019/06/11/us/semi-truck-bee-crash-trnd/index.html

 

https://regionalgoriska.si/novica/po-nesreci-tovornjaka-pobegnilo-133-milijonov-cebel-zdaj-jih-bo-skusal-ujeti-cebelar

 

https://nypost.com/2019/06/11/truck-carrying-more-than-130-million-bees-crashes-in-montana/

 

40.000 funtov ?ebel je okoli 18 ton. Poleg tega je mo?akar moral voziti ?e panje. Glede na to, da je v tem letnem ?asu v enem panju okoli 90.000 ?ebel, je moral imeti na vozilu ?e okoli 1450 panjev. ?e gre za navadne A? panje, ima vsak po pribli?no 80 litrov prostornine. Torej je mo?akar preva?al 116 kubi?nih metrov panjev. To bi ?e nekako prebavil, ampak vsak panj (pripravljen za prevoz) tehta okoli 60 kg. Torej je preva?al 87 ton, od tega, kot ?e omenjeno, 18 ton ?ebel.

 

Ali pa so mogo?e malo sfalili, pa so vso te?o tovora, se pravi in ?ebele in panje, pretvorili v ?ebele.

 

Vsekakor je moralo po?teno bren?ati....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

Gotovo se boste vsaj nekateri spomnili, da sta se njega dni na Brdu pri Kranju sre?ala Bush in Putin.

 

Takrat se je v Lokovcu en mo?akar hvalil, da je skoraj Busha in Putina na gobec usekal - ampak so ga varnostniki ustavili pribli?no 150 metrov prej...

 

No, na tak na?in smo mi danes skoraj kupili novi avto.

 

?ena je od ene prijateljice zvedela, da so lani jeseni kupili nov avto in da so zelo zadovoljni z njim in je dobila tudi nek katalog, ki jim je ostal. Doma malo be?no pregledam, pa me vedno bolj zanima in nazadnje ugotovim, da gre v bistvu za nekaj takega, kot bi mi radi. Sicer nima elektri?nega pomika drsnih vrat in ?tirikolesnega pogona, drugo je pa vse. ?e celo po merah je presneto blizu temu, kar smo ?eleli. In se danes odpraviva z ?eno v salon, da si zadevo podrobneje ogledava. Prikorakam prav pogumno v salon in prodajalcu na mizo postavim tisti katalog, poka?em, kaj bi rad in prosim za ponudbo. Mo?akar se pa nasloni nazaj in odkima z glavo. Za za?etek ni ve? takega motorja, kot bi ga jaz rad (dvolitrski turbo-dizel), ampak samo 1,6 litrski turbo-dizel.

 

In potem se je za?elo samo ?e sesuvati.

 

?ibkej?i motor ima manj?o vle?no silo in ne bi mogel vle?i na?e po?itni?ke prikolice, pri novem modelu ni rezervnega kolesa ampak so neke samotesnilne ?upce, gumo se sicer da dokupiti, ampak pri sedem-sede?nem ni prostora pod dnom prtlja?nika, kam jo pospravit,... 

 

Ko smo pred pol leta iskali tak avto, nam trgovec tam ni znal ponuditi tega ampak je ponujal kombije in neke gigantske gmote razreda letalonosilk. Zdaj, ko slu?ajno zvem, da imajo to, kar smo iskali, so pa to opustili iz proizvodnje, ker za tako vozilo ni bilo zanimanja...

Cepec kronani, seveda ni bilo zanimanja, ?e pa nih?e sploh ni povedal, da obstaja...

 

In tako ostajamo ?e naprej pri Mazdi 5.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Danes pride sosed spet po med. In mi re?e, da imam tako ceno ?e od vsega za?etka in da pakiram v kozarec 100 gramov ve? kot ostali in da je med res kvaliteten in da ?e imam kaj proti, ?e mi pla?a dva evra ve?.

 

No, normalno, da nimam ni? proti. Sem bil pa tako presene?en in ?okiran, da sem kar lep ?as stal in buljil vanj ko tele...

 

Ponavadi vsak, ki pride, najprej vpra?a za popust, potem ?ele vpra?a za ceno. In ?e se vsakemu zdi predrago...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

Prekleta re?, vedno bolj premi?ljujem, da bi nazaj montiral zimske gume. Danes zjutraj je bila mokra cesta, temperatura pa 8?C. Niso ravno pogoji za letne pnevmatike...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Prej se bo sava zlivala v blatno jezero kot se bo Karkol od zgoraj napisanega zgodilo. :P

 

Pravilno! Dr?i se, majstr, ne se pustit. Od kje ljudem ideja, da ?lovek za pet?lansko dru?ino potrebuje manj?i kombi? Samo malo manj mora? komplicirat, pa je. In pa: noben avto ni tako majhen, da ne bi mogel kdo zadaj laufat...

 

Ampak vseeno bi pa mogo?e malo za?el o kak?nem dizlu premi?ljevat. ?e bo zdaj, ko je otrok, treba kaj bajto preuredit pa bo potrebno kak?ne plo??ice domov pripeljat, pa kak?ne tlakovce za dvori??e,..

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

Jaz sem pa kar vesel. ?e sem ?e v slu?bi, naj bo vsaj slabo vreme. Ker upam, da bo potem, ko bom prost, lepo. Ne pa da je son?no, ko sem v slu?bi in de?, ko sem prost...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.