In to skladiščenje in ljudje nekej stanejo - je pa res, da je bila razlika pred covidom občutno manjša !!!!!! Tut pooblaščeni servisi recimo zdej kr ukinjajo skladišča in vse naročajo od drugod
A ti to resno?
V Sloveniji skladiščenje stane samo za končno stranko, za serviserja pa ne. Vem da dobijo -40do-30% na vse.
Mazda pooblaščenec že dolgo nima skladišča v Slo. Vse hodi iz avstrijskega in je naslednji dan tu.
Tudi intercars (ki je samo za firme), ti dostavi iz hrvaške naslednji dan in Poljske pa v 2 dneh. Pri nas pa je minimalni lager.
Ploščice so komplet 2mm nižje (gladke so 25cm, te s teksturo so pa 24.8cm)in se fuge z drugini nikakor ne polovijo...v 3 vrsti je že pol centima razlike v fugah. Bodo poslali nove je že zmenjeno sam mal bo za počakat. Jaz dodatnih stroškov ne bom imel.
Vaše rešitve so use mal šalabajzarske, pa brez zamere
Čak malo.
Ploščica je recimo dolžine 60cm širine 20cm, višine pa 0.5cm.
Ti pa si v razlagi zamenjal višino s širino, za to ti pa vsi pravimo, da malo več lepila naflocaj. 😉
Danes sem govoril z avtoličarjem, Pelkov sosed; Lak Tom.
Je povedal da ima čakalno dobo 4 mesece in da so šle urne postavke krepko gor.
Ura, ki je bila 27€, naj bi šla postopoma na 60€, kasneje pa bolj v smeri 80 do 90€.
Sem samo gledal z odprtimi usti. Nam bodo posledično premije zverinsko nabili, naši dragi zavarovalničarji.
Nebojo, ker je pogodbena ura za zavarovalnico druga, kot za smrtnika.
Pač spet se nateguje končno stranko, kot pri avtodelih. Keri znamo kupujemo iz autodoc-a, ostali pa preplačajo, če sami kupijo ali pa duplo zasluži mehanik.
Ja, mojster, sem bil v koloni 5 ur. V tem času mi je "range" padel za 160 ali 170 km (nisem bil pozoren od začetka), torej je daleč od 0,5l/h. To je samo v brošurah. Za test lahko svoj avto pustiš laufati čez noč in zjutraj dotankaš, kolikor bo zmanjkalo ...
Meni Focus kaže 0.6-0.7l/h.
Fora je v tem, da range ne morem realno padat, ker se ne premikaš in je ful odvisen od prevoženih km od kdaj si nazadnje tankal.
Če imaš prevoženik 30km z 8l/100km, potem je to porabljenih 2.4l in če prišteješ 3 ure iddle, je poraba v teh 30km zrastla na 4.5l. To pa je je 15l/100km. In tako je šel range na 50%.
In sem že malo prestar, da bi kar vzel v zakup, da se lahko zgodi, da bom kampiral na odstavnem pasu. V mojih letih se človek temu najraje izogne, pa hrabrost gor ali dol...
Ne vodim tvoje statistike, kolkokrat si do zdaj s Fuksom čakal vleko na odstavnem?
Evo, ker sem to posodobil, sem se lahko lotil še kart.
Prvič (2021) sem delal OTA z mobilno dostopno točko. Ca. 2 meseca, med vožnjo in je posodobil. Drugič (2023) pa so mi na servisu.
Nemci na forumih pravijo 90 min nalaganje iz ključa in 20-60min update, za zadnji update.
Skupaj karte znesejo 22G. Zagnal sem v mestu, pred potjo domov, doma je stal 2 uri in še pot v mesto nazaj. Skupaj je kopiral v avto 2 uri in 50 min.
Potem je zahteval key cycle. Torej ponovni zagon z odpiranjem vrat. Vozil sem še 15 min in ga ugasnil. Nekaj je javil da je končal, samo ni bilo prav (drugačen tip obvestila). Na to sem ga še vozil 1 uro.
Danes zjutraj sem se peljal spet in je po 5 minutah napisal, da je update finished.
Noro. Skoraj kot da imam VW-ja. id3 se posodablja 7-9 ur.
Bral sem, da so nemci s prvimi modeli in rednimi posodobitvami uspeli tako zafilati modul, da niti komanda za brisanje ni delovala in so morali na servisu celo enoto menjat.
Tudi jaz sem redno posodabljal. Predvidevam da je tako dolgo rabil, ker je particije spreminjal, da mu prostora ne zmanjka.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz grem kontra elektriki. 😎
Narejeno med 1965-1970, new old stock.
Made in France.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani