Po moje jih sploh nimajo oziroma so jih preselili na druge lokacije tako, da v Logatcu ne deluje ne Petrol in ne Mol. Zdele grem avto napoln do konca pol bo pa treba ?e kake kanistre nabavt, da nafilamo ?e kapelco.
Mogo?e bo zdajle nekomu kapnilo, da var?evanje za vsako ceno ne pelje nikamor. Koliko bo izpada proizvodnje ne bo v petih letih privar?evanega z raznimi butastimi var?evalnimi ukrepi.
?eprav je tudi druga resnica, da take situacije nismo ?e imeli in da si nih?e niti v najhuj?ih sanjah ni mogle predstavljati, da bi jih rabili toliko. ?e se kaj podobnega zgodi kjerkoli po EU tudi tam nimajo dovolj agregatov in bi morali prositi za pomo? od drugod.
In ?e mislite, da je problem samo malih odro?nih krajev kot je ?epovan ipd se grdo motite... problem je da so tudi ve?ji kraji kot so Postojna, Logatec, Cerknica v celoti brez elektrike ?e ve? dni in da bo to lahko trajalo ?e cel teden ali celo ve?. Vsa proizvodnja, vse stoji, praktićno ne deluje ni? le vodo nekako oskrbujejo s pomo?jo agregata.
Pa da ne bo kdo mislil, da jamram... se bomo ?e zna?li in tudi to pre?iveli samo situacija na terenu je res zaskrbljujo?a in neke pov?alne ocene iz razdalje ne more? dati, ?e je dejansko ne vidi? v ?ivo. Tole bi znalo biti najve?ja naravna katastrofa v zadnjih 50 letih predvsem po ?kodi tako materialni kot gospodarski itd.
Seveda ne more? primerjat. Zarad odsotnosti DPF-ja je neprimerljivo bolj?a kot naslednice.
Hehe, kr tola?i se ...
Kaj je narobe z mojo 10 let staro mazdo?
Primerjaj zvok in vo?njo tvoje pa nove z Skyactiv tehniko. Razlika je tako v zvoku kot v kultiviranosti vo?nje. Nisem pa rekel, da je motor s stare ?estke slab - dale? od tega je pa primeren ?asu, ko je nastal. Recimo ?e ve?ja razlika je pa recimo pri VAG-u, kjer so stari 1.9 TDI motorji po sistemu pumpa ?oba dejansko eni navadni traktorji in tudi, ?e so na havbi ?tirje krogci te dejansko ta motor pretrese od zuni navznoter. Takoj, ko so zamenjali na CR pa je to ?ist druga zgodba zato pa sem komentiral tisti video. Pri novih avtomobilih izza volana dejansko te?ko opazi? katero gorivo ti poganja motor razen po skali obratomera.
Sej se tud jaz strinjam, sploh s tem, da se je dizel razvil ravno zarad manj?e porabe .. je pa kr preve? stvari pristransko posplo?il, ker dejansko ne more? primerjat niti 10 let stare dizle kaj ?ele Golfa II D z najnovej?imi. Pri marsikaterem avtu sploh ne ve?, da je dizel.
Sicer pa vsak ve zase kaj mu najbolj pa?e in vsak zase ima tudi prav karkoli je izbral.
Sej ne vem koga naj po?ljem v 3pm... a kamionarje, ki so trumoma rinili v sneg in izletaval s ceste ter blokiral promet al recimo darsovce in policijo, ki jih ni izlo?ala. Ma sej ne ve? ker je ve?ji cepec al tist, k mu ni jasn, da v snegu s 40 tonskim kamionom ne bo prelezel ?ez prvi mali klan?ek al tist, k ma to dol?nost, da prvemu cepcu dopove, da pa? ne bo ?lo in da bo moral po?akati, da zadevo s?istijo.
So pa v 90% bili tuji tovornjaki in res malo na?ih ampak, da ti pa rine gor kamion z lesom al pa avtomobili pa tud ni izgovor, da je mel pokvarljivo robo nalo?eno.
?ofer avtobusa bo moral pa? najeti odvetnika, ki bo z lahkoto dokazal, da je bilo cesti??e tako spolzko, da je avtobus sam drsel in takrat ne more? ni?. ?e obstajjao ?e posnetki, kako se policaji drsajo pa ?e toliko bolje. Jeba je samo to, da bo ?ofer imel komplikacije ampak mislim, da mu dejansko ne bodo mogli dokazat ni?esar.
Ja pa pa? tipi?en policijski zaklju?ek - neprilagojena hitrost - in raznim nerazgledanim bimbotom tipa Lojz je pa? dovolj, da iz vsake nesre?e izvle?ejo zaklju?ek, da je nekdo divjak in norec na cesti.
nepopolna informacija... ravno Kitajska ima izredno strogo regulativo glede rojstev. Zato pa jih Indija, ki regulative rojstev nima, dohiteva in naj bi jih ujela ?e leta 2028.
Haha... na koncu se bo ?e ugotovilo, da je Juga imela prav, ko se je toliko ?asa oklepala socializma in razlagala, da je kapitalizem gnil. In dejansko smo zdaj ugotovili v bole?inah, da dejansko je.
Se pravi, da sta po?kodovana, ker sta uporabila prisilna sredstva. Sta jih mogo?e drug na drugem namesto na ulovljenem? Nesposobnost policistov? Nerodnost policistov? Neizku?enost oz. pomanjkanje usposabljanja?
Vsakemu se lahko to zgodi. V Kopru se je celo meni. Avtocesta je bila narejena tako, da se je kon?ala z uvozom v Koper. Nato so jo naredili ?e naprej, dvosmerni uvoz v Koper pa je ostal. In ko sem ?el iz Kopra, sem iskal podjetje, ki je tik pred avtocesto na levi strani. Ker pa mi je nasproti pripeljalo nekaj "?leperjev", nisem videl, kje je kri?i??e, in sem po svojem pasu - ki pa ni bil ve? v uporabi - pri?el na avtocesto v kontra smer. Ampak sem takoj ugotovil, da nekaj ni v redu. To je bilo pred skoraj 15 leti, in kasneje sem zvedel, da nisem edini, ki ga je tako zavedlo. Baje so kasneje to sanirali.
Torej, vsakemu se lahko to zgodi. Ampak vsak bi moral pa takoj opaziti, da nekaj ni v redu, ne pa da se pelje 40 km v kontra smer...
Ja verjamem, da ?e ni bilo tabel napa?na smer da se to lahko zgodi ampak danes so postavljene tako kri?e?e table enormnih velikosti, da mora? bi zabit kot piloti na ljubljanskem barju, da jih ne vidi? in nato pride? do AC, kjer se vklju?uje? z leve strani medtem, ko ves promet te?e po tvoji desni. ?e te to ne predrami in nato, da ne vidi? ?e, da gre ves promet proti tebi a na drugi strani ograje pa da ?iba v pravo smer.
Ja ne vem kaj naj pol sploh ?e s takim naredimo, ker ?e vsega tega ?lovek ni opazil, kako bo naslednji? opazil, pe?ca, kolesarja, avto, kamion, vlak, semafor, neprednostno cesto itd itd... zato razlagam, da tak pa? ni za na cesto, ker naslednji? lahko povozi mojega otroka al pa tvojega z izgovorom "da je spregledal in je bila samo nenamerna napaka".
Glej, vsakemu se lahko zgodi kaj takega. In to bom vedno zagovarjal.
Razlo?i mi kako se ti to lahko nenamenoma zgodi? Tega ne bom razumel pa ?e je ne vem kaj. Ali je prevozil 6 (?est!!!) ogromnih ?ivorumenih opozorilnih tabel, da vozi v nedovoljeno smer, ali je obrnil na AC ?!?!?!?, ali pa je po uvozu na AC zavil ostro levo namesto normalno nadaljeval naprej. Ni? od tega se ne more in ne sme zgoditi normalno operativnemu vozniku, ker ?e se ti to zgodi je edina logi?na razlaga "do?ivljenski odvzem dovoljenja". Pa? si labilna in nesigurna oseba, morebiti s tedenco k samomoru in kot tak zaradi varnosti drugih udele?encev v prometu, pa? ne more? za volan - ever.
Tistim, ki so ?e kdaj vozili v napa?no smer, pa bi na ?elo tetoviral kako pri nas poteka vo?nja in v katero smer!
in vsem, ki to zagovarjajo po sistemu "sej se lahko vsakmu takega napaka zgodi" bi bilo treba tud vozni?ke pobrat. Zakaj pol kak?en tak kr ne zapelje v prepad, ?e se lahko vsakemu kej takega zgodi al pa direkt v drevo pa bo mir...
Pa ne tolk komplicirat... navaden sesalec je dovolj dober. Zraven si pomagaj ?e s kak?no staro zobno krta?ko in vatiranimi pal?kami ter debelej?o slamco za sok (recimo tako kot jo talajo v McDonaldsu).
Aja, zdele jih je 90% dvignilo levo obrv in se vpra?alo zakaj hudi? pa bo rabil slamco. Slamco namontira? na konec cevi sesalca jo zalepi? s selotejpom, da na koncu vle?e samo skozi slamico in da? sesalec na minimum. S tisto slamco potem z lahkoto o?isti? tudi bolj nedostopne dele in seveda zaradi manj?ega premera je tudi podtlak in s tem srk skozi bistveno ve?ji kot ?e bi uporabil golo cev od sesalca.
Se zgodi, da se profili pokvarijo in v takih primerih je navadno najbolje, da samo ustvari? novega ter nastavi? in prenese? vse potrebno iz prej?njega ter ga zbri?e?.
Uff zajebano letali??e, ker se mora? ob hribu mo?no spustiti, kar pomeni pove?anje hitrosti pol pa k pride? do steze je pa hitrost prevelika in avion kar no?e dol... tole bi morala preletet pa ?e enkrat probat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
eee, tole pa ne bo dr?alo - po moje si se zmotil in si hotel napisati te?ja, pa ne za dosti - Mk1 CD2.0 je cca 1490kg, Mk2 2.5 pa okoli 1450kg.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani