Se pa kar moram oglasiti na zadnje zapise. Imamo kosilnico Husqvarna s Hondinim motorjem. Letnik 2007, kar pomeni, da ima za seboj že 15 let dela in vsaka košnja vključuje nekaj ur manevriranja med drevesi in grmovjem. Nekaj okvar je kosilnica imela, nič posebnega sicer. Ampak motor (Hondin) - kapo dol. Vžge običajno na prvi ali drugi poteg, pa četudi je to spomladi. Niti najmanjšega znaka šibkosti ni pokazal. Nikoli. In kar me impresionira - čeprav kosilnico vzdržujemo zgolj povprečno, so vsi vijaki na motorju še kot novi. Res, ne bi verjel, če ne bi tega gledal vsak teden. Še danes se svetijo kot v tovarni. Ne vem, kako jim to uspe, ampak res je pošteno, da zadevo pohvalim. In po vsej verjetnosti bo naslednja kosilnica spet s Hondinim motorjem.
že par let je na boljših BMT-jih 1 verižnik na gonilki, na kaseti pa med 10 in 12 prestav. Kar se položaja na kolesu tiče je vrjeto par let razlike in pa tip kolesa je drug zaradi česarse geometrija okvirja dosti spremeni. Ko gledaš na papriju mere okvirja im misliš saj je samo 2° razlike na headtube ali pa da je reach malo krajši/večji to kar zelo spremeni obnašanje kolesa. Da ne omenim dolžino fajfe in širino/višino/naklon (backsweep) balance. pri svojem sem zamenjal fajfo in balanco in je zelo velika razlika. fajfo sem zamenjal iz dolžine 55 na 38mm, balanco ki je prej bila 780mm x 15mm zamenjal z 800 x 30. in je razlika tako velika kot bi se peljal s čisto drugim kolesom.
Drugače pa dober članek. Sam nimam ebika, sem pa že testiral kazga kako leto ali 2 nazaj in doseg je kar soliden če se znaš normalno vozit. Kolega je šel od doma na Kum -> Mrzlica -> domov (cca 52km) pa mu je ostal 30% baterije. Imam pa Ebike na seznamu čez kako leto ali 2 če bo finančno zneslo, ker cene koles ki jih gledam so nekje med 5-10k.
Drži, kar si napisal.
Sam sem pred kratkim prišel iz Tunjic preko Šenturške Gore na Jezerski vrh (in seveda nazaj), pa mi je še ostalo kakšnih 30 %. Je pa res, da sem precej delal sam. Pa imam precej kilogramov, kar se res pozna pri porabi.
Sam sem e-kolesa zgolj gledal, pa so me presenetili za abrahama.
pred 17 minutami je robertk6 napisal:
Kar se tiče dosega je vse odvisno kje voziš in kako voziš ( makadam, asfalt ali celo kakšne strme peš poti). Drugače pa prejšnji vikend 81km , 1830 višinskih metrov ( večinoma po makadamu ....Pohorska transferzala) in sva oba z ženo prišla domov še z 20% baterije.
Tako je. Od veliko dejavnikov je odvisen doseg, vseeno pa je za večino uporabnikov povsem dovolj.
Mogoče koga zanima. Ravno prenavljam spletno stran, ampak ker v zadnjem času dobivam res polno vprašanj o e-kolesu, sem se odločil napisati nekaj vrstic na to temo (v objavi je tudi povezava do lanskega opisa kolesa):
Odvisno kolk si sposoben oziroma kolk se ti da kolesarit.... 🤔To bo cca40-50 km. Lahko greš tudi kontra mimo J. Kreda(kopanje) do Radovne, (tam je dobra gostilna za okrepčilo) in naprej v 18%hrib.... 😳😟🥴😛
Ko prideš do vrha te pa čaka 4-5km spust do Mojstrane... 😊😉😀😂
Ampak nazaj te pa čaka ta dolgi klanec, ki je dolg kot ponedeljek in čez opoldan zelo vroč-ni sence! 😛😥🥵😤Če te kaj zanima samo vprašaj👍
Na sliki vidiš kje je vrh tega klanca proti Mojstrani..... 😉 Veselo in srečno vožnjo. 👍
Saj v grobem poznam, sem vendarle še iz starih časov 😂, samo za namige za parkiranje me je zanimalo. Verjetno bomo parkirali nekje v Gorjah (britof je bil omenjen).
V Mojstrani pred muzejem kot je omenil @Jest. Ta tura je super in mislim,da je boljša iz strani Mojstrane,v jezeru Kreda se pa vmes osvežiš in v Radovni okrepčaš....😊👌 Aja pa 18% klanec te čaka,če ti to kaj pomeni.....😛👌
Aha, se ti zdi boljše začeti v Mojstrani? Sam sem vedno zagovornik tega, da se do izhodišča čim bolj pripeljem, da ne gonim nazaj v breg 🤣
Pa predlagaš najprej v Radovno? No, saj je po svoje isti k..., ampak če si že šel, imaš kakšno idejo.
Zagotovo bo kdo od Mazdašev tole vedel. En krajši kolesarski družinski krog sem imel v mislih: Gorje - Radovna - Mojstrana - Gorje
Pa imam dve vprašanji:
1. Kje je najbolje parkirati, da ne prihajam v stik z redarji in različnimi sitnobami?
2. Menda je trenutno cesta Lipce - Kočna - Gorje zaprta? Je to res in ali je s kolesom mogoče vseeno prevozna? Če pa slučajno nadaljujem Lipce - Žirovnica - Breg, ali je to izvedljivo?
Prejšnji vikend sem imel priložnost preizkusiti Peugeot 308. Če koga slučajno zanimajo neMazde ... si lahko prebere nekaj vrstic in ogleda nekaj sličic: Izotov blog - Peugeot 308
Še tole - ko sem lani takole omenil Škodo Enyaq, so me nekateri "napadli" (mislim, da najbolj Shrek). Sedaj, že malo đomba, si mogoče že lahko privoščim takšen prispevek na forumu 😀
Niti približno ne zagovarjam neodgovornega ustavljanja (pod nadvozi in tudi sicer).
Je pa nekaj res - ko se res usuje, se vožnja upočasni praktično do hoje pešca ali pa celo ustavitve. In takrat bo promet praktično stal.
Seveda je lahko sto metrov stran že drugače in zato je vse skupaj lahko zelo nevarno.
Skratka - zelo težko pavšalno govorimo o tem.
Saj res. To me je vedno zanimalo. Če uporabljate Bosch CX Performance, s katerimi stopnjami večinoma vozite? Jaz večina kar v Eco. Sem pa bolj slabo pripravljen (no, predvsem pretežak) in bi bilo verjetno celo bolje, če bi več uporabljal Tour/Turbo. V Eco se namreč preveč mučim, posledično je tudi pulz nižji. V Tour/Turbo toliko lažje hitreje vrtim, da se tudi pulz dvigne.
Ja, ni najbolj elegantno. Najbolj me pa pri e-kolesu jezi, da ne morem z njim v trgovino ali po drugih opravkih. Kje boš tega hudiča puščal zunaj? Ali pa s seboj res pravo verigo, ki pa je nerodna in težka, pa še nikoli nisi prepričan, če bo možno kje dobro priklenit. Ravno zdele imam tukaj manjši paket za oddat na pošto. Pa ne vem, če ne bom Mazde zagnal. Škoda pravzaprav.
Tudi sam občasno prakticiram. Pa je zoprno. Ker grem še v temu (tudi sedaj) je treba imeti lučko (na glavi) in zadaj. Pa je s tem nekaj dela. Pa zjutraj je hladno (najprej imam spust, pa vzpon, pa spet spust), in se moram kar dobro napravit. Pa se solzi iz oči, da nič ne vidiš 😂
Potem v službi kolo po stopnicah gor ... pa malo poovinkariti po hodniku, da ne zbijem vsega. Za domov pa - po možnosti kratke hlače, saj je zdele že vroče, pa še vzpona imam več, sicer res pridem popolnoma premočen domov. Vsa odvečna oblačila pa zasedejo čisto konkreten nahrbtniček. Aja, ker pa imam kakšen služben opravek (pošta, občina ...) preko dneva, zjutraj težko pridem v trenirki. Oziroma pridem in se preoblečem. Skratka - nekaj sitnosti je, ampak se ne damo.
Res pa mi veliko pomaga dejstvo, da imam e-MTB, sicer bi preveč švical.
Ko sem se odpravljal iz službe, so mi sporočili, da je ena sodelavka naredila samomor. Punca je bila pri triindvajsetih že diplomirana medicinska sestra, dva dni po petindvajsetem rojstnem dnevu so jo pa našli obešeno...
Še eno žalostno zaključeno življenje. Življenje je pogosto kruto. Niti ne vemo, kaj drugega muči.
S kolegi (nekateri s hudimi udarci ob izgubah) smo pred časom pripravili portal za prižig virtualne svečke. Če je komu vsaj malce v uteho, ji lahko prižge svečko na Candeli.
Android Auto ima določena pravila (by Google) in določenih tipov aplikacij razvijalci ne morejo ponuditi v trgovino. Pred časom je bilo še bolj zaprto, potem je Google malo širše odprl vrata in sedaj vsaj različne navigacije lahko delujejo. Obstaja sicer trik, da v Android Auto prikazuješ tisto, kar je na telefonu. Tako lahko načeloma uporabljaš karkoli za prikaz. Seveda je v nasprotju z Googlovimi pravili (veliko je omejitev zaradi varnosti).
Pri sami aplikaciji je meni nekaj stvari odveč. Ta merjenja porabe, ki itak niso točna na Mazdah in moraš uporabiti korekcijski faktor - s tem se bo menda sedaj ukvarjal.
Tudi za bencinarja je. Samo tam zavihek za DPF regeneracijo ne bo ravno najbolj gledan 🙂
Sicer pa ta aplikacija prebere kode napak, beleži načine vožnje in takšne stvari. Pač ena od mnogih podobnih. Vsaka ima svoje pluse in minuse.
Mogoče samo namig, ker vse stvari niso ravno samoumevne: pri vnosu podatkov za svoje vozilo, obvezno izberite tudi "Parameters Diesel Mazda". Brez tega vam v LIVE DATA ne bo pokazalo zavihka DPF.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Res je. Žal znanec. Še ne vedo točno, kaj se je sploh zgodilo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani