Je pa res, da pri vseh ostalih zadevah, ki si jih na?tel (cirkularka, motorna ?aga, ostri no?i) imajo opozorila, da se z njimi lahko po?koduje? in da pri nepravilni uporabi lahko po?koduje? tudi druge. Pri avtu pa teh opozoril ni. ?e gre? v trgovino, ti samo razlagajo, s ?im vse si za??iten... In dobi? ob?utek, da si v avtu kot v oklepniku in da ti ne more biti ni?. Poleg tega je podvozje tako super, da te vozi kot po tra?nicah. In potem malo bolj pogumno po gasu in je hitro avto na drugi strani ceste in ?elno v koga. In potem je pa jok in ?kripanje z zobmi. Razlo?o ?loveku, da se tono in pol te?ek avto dr?i ceste z vsega 25 kvadratnimi centimetri in da ga pred po?kodbo ??iti le 0,65 mm plo?evine, pa se bo po?util kot v lete?i trugi in bo zagotovo vozil bolj previdno. Tako kot se dela z motorko lotevajo previdno, ker so povsod opozorila, da se hitro lahko po?koduje.
Ja, vem, brezplodna debata, ker tega ne bomo do?akali. Mogo?e ?e bi za?eli otroke vzgajat, da morajo za svoja dejanja prevzemat odgovornost sami, ne pa da za vsako njihovo bedarijo star?i to?ijo vse druge, samo njihov mulc ni nikoli ni? kriv...
A se spomni? unga dolenj?ka, ki je razlagal, da je ?ola varne vo?nje brezveze sam je pa skoz trdil, da vse zna in da je nabolj varen voznik vsi ostali pa so divjaki?
To je glavni problem - bohnedej, da bi kdo se kej dodatno izobra?eval, kej preizkusil v kontroliranem okolju, spoznal kaj se zgodi, ?e pretirava? in kaj narest, da potem iz voznika ne rata? samo ?e potnik, ko gredo stvari v napa?no smer.
In taki ljudje kot je omenjeni dolenj?ek, prepri?ani v svojo nezmotljivost so najbolj nevarni od vseh - dokler sam pri sebi ne raz?isti?, da maksimalno dober voznik ne bo? nikoli, da vedno obstaja situacija, ki jo ne bo? obvladal pa ne glede kako se dela?, da vozi? varno bo takole... ni? ne pomaga, da da? sto napisov kako je uporaba ne?esa nevarna, vedno se bo na?el neprilagojenec, ki se bo ravno na tak na?in po?kodoval in na koncu je opozorilni napis tam o?itno zgolj in samo zato, da se proizvajalca razre?i odgovornosti, da se nekdo s takim izdelkom po?koduje.
Druga? je pa to?no to res kar pravi?, da zadnje ?ase je res noro kako se vedno i??e krivdo ?isto nekje drugje, ali posredno, nikoli pa ne za direktno.
Recimo lepa primera sta bila tragi?na dogodka, recimo tisti pri HE Blanca, ko so se spustili bedaki ?ez prelivno polje in na koncu utonili a krivdo se je pa iskalo pri tistem, ki je kanuje posodil v uporabo. Al pa diskoteka Lipa... iskalo se je krivdo in "na?lo" le pri lastniku a tistih, ki pa so dejansko porivali mno?ico pa se noben ni niti dotaknil pa to?no se je vedelo kdo vse je bil tam.
Ista zgodba zdele s ?tabo - politiki so krivi, ker so zmanj?ali kazni za prekr?ke in zato je un zbil dve dekleti na prehodu... ma noro res - idiokracy
Al pa to, zakaj avto lahko gre ve? kot 130? ?e je najvi?ja dovoljena hitrost pri nas 130?
Uff to so pa ?e na pol filozofska vpra?anja - najbolj enostaven odgovor je, ker gre? lahko z avtom na dirkali??e ali pa na autobahn.
Druga? pa lahko filozofiramo ?e naprej pa se vpra?amo zakaj dovolijo uporabo smu?k saj se lahko z njimi zaleti? v drevo in se ubije?... al pa zakaj prodajajo motocikle saj je znano, da si na ?tirih kolesih bolj varen kot na dveh... pa zakaj dovolijo uporabo cirkularke al pa motorne veri?ne ?age, ali pa ostrih no?ev.... itd itd, cel kup nevarni stvari je v ?ivljenju, ?e jih ne zna? uporabljat in lahko po?koduje? sebe ali pa koga drugega - pa? se igra na karto zdrave pameti in razsodnosti. Je pa res, da to ne pali vedno, ?al.
Mi tudi, ?e po?ljemo Adele s prfektno skladbo bi jedva mogo?e pri?li do finala. Jebe? tako tekmovanje, kjer kvaliteta predstavljenega ne igra nobene vloge.
Na vsake toliko so spu??ali eno rundo vozil potem se je pa spet ?akalo dve uri.
V glavnem, ko sem se vra?al proti Lj je bila kolona dolga ?e od Tepanj do Celja (izvoz jug) - se pravi celijh 17km. ?ista nori?nica.
Bom pa pohvalil voznike avtomobilov, ki so se vsi umaknili skrajno levo k ograji, da je bil plac za policaje, gasilce in re?evalce. Med tem pa ena huda graja za kamionarje saj se skoraj nih?e ni umaknil skrajno desno tako, da so se vsa vozila na nujni vo?nji bolj po?asi prebijala mimo, ker je bil ravno zaradi egoizma kamionarjev prostor razmeroma ozek.
Sramota res, da neprofesionalni vozniki vedo ve? o teh pravilih kot pa profesionalci, ki jim je cesta slu?ba.
Boss, ravno zate velja, da je dobro, ?e si tiho. Ali pa da vsaj ne pi?e?. Sploh o snegu...
Ja sej vem - a si vidu tole, da sem zagrozil pred kakim mesecem, da bo tale vikend slabo vreme, ?e mi bo kdo osebno zameril zaradi pripombe glede showa Show and Shine. In en bizgec mi je o?itno res zameril tako mamo pa zdej vsi slabo vreme ?ez vikend napovedano.
A je kdo tole prebral - zdej gre ?e ?taba po poti ?lendra in i??e vzroke kjer jih ni. A res tip?ek misli, da ?e bo kazen vi?ja bo pa takle kreljo pa sam sebi rekel je zdej je pa kazen za 100? vi?ja pa ne smem zadrogiran it v avto. Kere nebuloze res, da te srat prime.
Seveda si kriv dokler nima? kamere v avtu, da lahko doka?e? kaj se je v resnici dogajalo. Ravno zaradi takih situacij sem se sam odlo?il, da naj zadeva kr lepo snema...
Najprej naj nagonjo vojsko domov pa bodo vse luknje pokrpane. Potem pa gremo lepo po spisku raznih uradov za evropsko knjigo in ne ve kaj ?e vse pa bomo ?e v plusu. NA organ mi gre ko se vsi vedno zapiknete v u?itle in policaje ko se govori o JU. vojska, ki so najve?ji delomrzne?i, pa ni?. Pa ne krivim tukaj ljudi oz vojakov ki so pisali pro?nje in pridno hodijo v slu?bo (namerno nisem napisal da hodijo delat ker to ne dr?i).
Vojsko bi se lepo prestrukturira v eno skupino za mo?na voja?ka posredovanja v pirmeru potreb sicer pa delat v policijo. Vojske ziher ne rabimo. To je vse farsa.
lep korak v pravo smer
Jaz bi razfukal ?e vse tele ob?ine - 30-40 jih je ?isto vrh glave dovolj.
Sej res, da se mal zajebavamo zdele sam manjka neki kar bi naredilo ta ?port spet zanimiv in ?im manj odvisen od nekih drugotnih vzrokov (gume), ker ?e so poanta ravno tile drugotni vzroki, pol tud ideja s karavanom al pa prikolico al pa trugo in bicikli pripetimi na zadnjem spojlerju, sploh ni tako dale? stran od zdrave pameti.
Ne ?tekam kaj ho?e? povedat??? lahko mu da nekdo 30kg kamen, a z njim ne dirka, niti ne gre na koncu na vago z njim, zadeva z dirko nima prav nobene veze..... :ne vem:
eee what?
Da bi bilo bolj zabavno bi lahko naredili karavansko izvedbo formule in bi notri pred dirko vrgel vrtno garnituro in ob prihodu na cilj bi vse to moral ?e v pravilnem vrstnem redu sestavit zadi a travniku za boksi - pa pitstopi sploh ne bi bili ve? za menjavo gum ampak zgolj za nakladanje in razlaganje pohi?tva in bele tehnike...
Ni treba da je kij skrit samo ?ogica za bejzbol umazana od trave mora biti zraven pa ne bo te?av niti v Avstriji kjer so me ustavili in prvo kar vidi? je kij z ?ogico...
Na rokavico ne pozabit - druga? je pa Gustav zelo lepo napisal. Lahko je bit zdele pogumen preko tipkovnice a v ?ivo je pa ?isto nekaj drugega.
?ivljenje ni film k en Chuck Norris al pa Van Damme al pa Segal opravijo s celo ?eto nasprotnikov.
Ne vem, ?e ima? ?ist prav - kakor vem jih zdaj dajo na prisilno treznenje tako, da v isti no?i ne more naredit nove pizdarije. Seveda jo pa lahko naslednjo no?, k je spet nadelan.
Druga? pa ?e dobro, da ni ve? dolenjskega alkoholika tule na forumu, ker bi ziher za?el razlagat, da ni alko ni? kriv, ?e je divjak norel po cestah.
To je ?e bolano vse skupaj. Zdej bo krizni davek, da re?imo NLB, oni si pa izpla?ujejo regrese...je res da je to pravica delavca, ampak ?e je kriza, je kriza za vse.
Ne tuli s hijenami v isti rog - 2012 je NLB iz rednega poslovanja naredila 318m? dobi?ka (a sploh vemo kolk je to denarja? 4 take dobi?ke pa ne bi imeli zaprto luknjo v prora?unu za celo dr?avo)- ogromno tega dobi?ka smo naredili zaposleni z zmanj?anjem in ukinjanjem raznoraznih stimulacij, nagrad, bo?i?nic, izpla?evanja nadur in zmanj?anjem zaposlenih za 15% in posledi?no zato dnevno delamo vsaj 15% ur/na osebo ve? kot prej.
Izgubo pa naredijo odpisi kreditov in to niso samo tajkunski ampak cel kup drugih od poslovnih do osebnih. In dokapitalizacija ni za na?e pla?e in regres, katerega enostavno zaslu?imo z rednim delom. Dokapitalizacija je, da NLB dobi kapital a ne za samo NLB in teko?e delo ampak, da ta kapital nato posojamo naprej v obliki kreditov, da za?ne gospodarstvo okrevat in da spet dobi mo?nost najemanja kreditov kar je bilo domala v zadnjih letih skoraj ustavljeno.
?e enkrat - dokapitalizacija gre samo preko NLB-ja do Slo gospodarstva. In to?no ta denar, ki se ga daje notri bo dr?ava kot ve?inski lastnik nato dobivala denar v obliki dobi?kov oziroma divident. In zakaj kr naenkrat nih?e ne razmi?lja o prodaji NLB? Zato ker je to kura, ki nese zlata jajca oziroma jih spet bo, ko se raz?istijo nalo?be, ki so v ve?ini ratale slabe zaradi spremenjenih razmer na trgu.
A bo zdej ?lo z razumevanjem situacije al je la?je kr tako nepu?eno sekat naokoli in pizdit za brezveze?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
po moje bo kakemu otroku za rojstni dan napihnila 12 balonov :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani