Mah, zgodba TEŠ 6 je projekt vseh vlad in z njimi prepletene korupcije. Vsaka aktualna vlada je na čelo HSE nastavila sebi lojalne kadre, podobno v druge energetske družbe in ostale državne gospodarske družbe, ki so bile potem njihove molzne krave.
Rafael Mihalič je bil moj profesor, človeški, normalen. V marsičem se z njim strinjam, v marsičem pa tudi ne, sploh na področjih, ki niso njegova, jih ne pozna, se pa rad vanje vtika.
Dostikrat slišimo, ta je pa dober gospodarstvenik, profesor, itd., ta bi moral biti predsednik vlade. Žal ni tako - vodenje države je po mojem mnogo bolj kompleksno, kot vodenje podjetja, poznavanje enega področja.
Ko je nekdo izvoljen za ministra, mora na svojem področju upoštevati vsa prej sprejeta pravila (mednarodne pogodbe, sporazume, EU zakonodajo in pravila, našo ustavo, zakone in druge predpise)., potem pa v vsej tej zapleteni godlji izpeljati svoje ideje na način, da bodo ljudje zadovoljni. Nemogoče. Na lokalnem nivoju v 212 občinah se pogosto projekti uspešno izpeljejo tudi zato, ker jih "sposobni" župani izpeljejo po domače, mimo naštetih pravil. Na državnem nivoju je to veliko težje, ker so zadeve večje in bolj pod drobnogledom.
TEŠ 6 Slovenija rabi ... 600 MW zaneslijve moči. Seveda pa tudi mene moti energetska politika, sistem trga z električno energijo, ki smo ga občutili zadnja leta. Elektrarne smo zgradili davkoplačevalci, ko gre na trgu cena elektrike gor jo davkoplačevalci plačujemo po tržnih cenah (ne po lastnih cenah naših elektrarn), ko gre cena elektrike dol, pa plačujemo ceno + vse izgube, ker je cena nižja od lastne cene.
Podobno pri pšenici. Ko je cena žita nizka (180 €/tono), kmetje zahtevajo dodatek k ceni od države, ko je cena veliko višja od proizvodne (pred 2 letoma), so jo prodajali na trgu po 350€/tono in pobasali ves dobiček v svoj žep.
Podobno pri bankah ... ko jim gre slabo, izgubo pokrivamo davkoplačevalci, ko jim gre dobro, si dobiček delijo lastniki, uprava, ... da ne govorim, kako so banke v Sloveniji v zadnjih letih ožemale svoje komitente ... na trgu so bile obresti okoli 4%, nam pa so večinoma izplačevali praktično 0% letnih obresti.
Tak sistem je velika kraja nas davkoplačevalcev ...
Zato pa bi bilo bolje, da nimamo nič svojega, ampak, da imajo vse tujci.
Ker s svojim itak ne znamo delati oziroma je tako kot pravš. Ko je dobiček si ga delijo znotraj podjetja, ko je izguba pa jo pokrivamo mi vsi.
Komot bi rekla, da.odstopa,kot to naredijo politiki v normalnih demokratičnih državah ko kaj zaserjejo. Ampak ne, ta se bo držala za vrata, tudi ko jo bodo vrgli iz parlamenta.
Sem preveril ja je kr nekaj izbire. Celo dve sta z manj kot 5000km kar bi blo tud OK. Zdaj moram sam s sabo prit na čisto. Se sprijaznit s tem, da bo registracija vsaj 20% višja, da bo poraba namesto 5,7l/100km tole bi pa bilo verjetno tam nekje 7,7. Tko da bo še dodatnega stroška še cca 500€ na leto za gorivo pa tam nekje 200€ za registracijo.
A to je ta močnejši motor (200+konjev?)
Pozabi na povprečje 7,7 litrov. Kolegu pije po mestu 9-10 litčkov, na dolge, če vozi po jajcih (resda poln avto) pa pod 8 ne pride. Redko na 7.5. Pravi, da mu ni všeč poraba. Niti notranjost.
Je pa vozil prej kar nekaj let rdečo mazdo 3-turbo. Kako je ta avto letel.
Tudi cena hiše, rajš računaj 1500/m2-2000/m2, pa te cene na kvadrat so brez plate, tko da je se tukaj ene 20k.
Pri trenutnih cenah parcel za novo hišo rabiš nekje ~450k, pa rajš kakšen evro več računaj.
Pri nas raje še kakih 100000€ več. Parcele izpod 120000€ za hišo ne dobiš na obali. Ta isti kolega, ki je prodal stanovanje, je kupil hišo (staro, letnik 1970)v Pobegih pri Kopru, 120m2,- enonadstropno,potrebno obnove (streha, fasada) za 450000€.Potem si pa privošči hi#o, če moreš.
Pride model mimo in začne razlagat, da bo kupil stanovanje v Kopru. In mi razloži, da bo dal za 42 kvadratov veliko kletko celih 175.500€...
Sem samo sedel in ga gledal in si mislim, da mu nekaj v glavi ne funkcionira...
Možak je že šel, mene pa zanima, a je to normalno al so to kakšne "izredne" razmere? Stanovanje v četrtem nadstropju. Če sem si prav zapomnil, je na Veluščkovi...
Še poceni ga je dobil. Kolega je prodal 67 kvadratov, tudi v Semedeli za 265.000€ v petem nadstropju, brez lifta.
imam fenix 6x saphire že več k 3 leta pa je še vedno top!
Moja fenix 6 pro (safirno steklo) je tudi še kot nova po par letih hard uporabe-(tudi plavanja v morju celo poletje, vsak dan).
Žena ima suunto. Ne vem točno kateri model. Nek visok.
Opazila sva, da je pri plavanju veliko bolj natančna moja garmin, ki skoraj do metra natančno izmeri dolžino. Suunto ni tako natančna, pa tudi ne pokaže takoj dolžine, ampak mora držati uro iz vode (morja) in šele po kakih desetih sekundah prikaže približno dolžino. Pri nekaterih stvareh je pa suunto boljša (ima lepše prikaze dosežkov na njihovi aplikaciji na telefonu).
Pri smučanju je zopet Garmin boljši, ker avtomatsko prekine merjenje, ko greš na žlčnico, gondolo. Tako, da izmeri res le čisto smučanje. Suunto ne.
Pri teku sta obe uri enako dobri.
Pri pohodih v hribih, gorah je zopet garmin malo bolj natančen pri določanju višine (obe sta seveda umerjeni na nulo na morski gladini)
S tem se tudi sam strinjam. Ko sem kupoval svojo Mazdo, je bila ena minus točka dimenzija 19" platišč. Minus mislim pri sebi, ker sem vedel, da so 19" gume dražje. Dobil sem zraven še ena platišča za zimske gume, tako da vozim samo na previjačenje. Ampak potem sem hitro poračunal, da pri mojih letno prevoženih kilometrih je platišča brez veze menjati, ker bom mogoče v 10 letih zamenjal 2 kompleta letnih in 2 kompleta zimskih gum. Tako, da sem za oboje kar 19" obdržal. Pa razlika v cenah je manjša kot recimo 15 let nazaj, ker je šlo ogromno voznega parka z dimenzijami platišč navzgor.
Glede kvalitete produktov se tudi strinjam. Če ima znan proizvajalec dobro zastavljen sistem in kontrolo kvalitete, je čisto vseeno kje se dela. Edino ceneje bo za njega (beri večji dobiček), zaradi cenejše delovne sile. Pa na koncu si lahko mi kaj privoščimo za normalno ceno, če nam na drugem koncu sveta to naredijo, pa še delo imajo... Sicer bi imel raje, če bi kaj več naredili tu, samo situacija je, kakršna pač je.
Recimo moje Good year F1 assimetric 6 so narejene - v Sloveniji v Savi. S tem ni nič narobe, kvečjemu boljše, ker veš, da je prisotna kvaliteta.
Včeraj sem malo spihal 6-ko od Kopra do Ljubljane in nazaj. Moram pohvaliti prazno avtocesto (začudujoč dohodek), tako, da sem za gor in dol prišel v manj kot uri. Res ni bilo prometa.
Ne bom rekel,da so mi moteči,k imajo pravico se peljati...a drži 100%...so nestrpni,tečni,glasni,se prerivajo,mislijo,da se jim vsi moramo "klanjati",da imajo oni " komando"....in še veliko bi lahko naštel...a kar mene najbolj moti-se obnašajo,kot da je njim dovoljeno vse.
Redno vozim "pohorca" do Kopra,in gor je cca.80% penzionerjev...in da vidiš kako svinjarijo za sabo pustijo...smetišče z veliko začetnico...pa je na Stadlerjih več kot dovolj smetnjakov....se mi cistilke zmeraj smilijo...morajo včasih tudi 2x odnesti tiste vreče z smetmi...
Je pogosto lahko mladina vzor njim.
Si nebi nikoli mislil,da bom kaj takega napisal.. samo ko to enkrat vidiš.....in vedno znova,in znova,in znova....
Kar se pa zastonj karte tiče-jaz bi jim dal 4 vožnje na mesec,ostalo pa plačaj polno karto-dost imajo.
Ni problem v zastonj kartah za upokojence, problem je v ljudeh in vedno večjo nekulturo in neprimernim obnašanjem pri nas.
Tudi v Italiji imajo upokojenci zastonj določen javni prevoz, a so vsaj v večini na avtobusih in vlakih daleč bolj kulturni kort pri nas.
Podobno je na plažah pri nas na obali. Med tednom, ko so letos večinoma le domačini na plažah, tujcev je letos bolj za vzorec, je med tednom v redu. Za vikende, ko pa pridejo cele horde ljudi iz notranjosti z autobusi, avtomobili in ostalimi prevoznimi sredstvi, ostanejo za njimi na plažah cela smetišča (prazne piksne od piv, čiki, papirčki...)
Tukaj je glavni problem. Vemo, zakaj je tako, a ne?
Mislim, da sta martin in peco prehitra na dutacitju 24, mogoče drugo leto...
Čeprav sem navijal za MM menim, da so njegova najboljša leta mimo. Nekako imam občutek, da ne more več slediti najboljšim, četudi bo imel drugo leto na voljo najboljši motor. Pač preveč padcev ima in ne vozi več na limiti kot včasih.
Kupiš CPH cart in imaš vključeno podzemno, vse avtobuse, vlake, barčice. ( poleg tega so vključeni še vsi muzeji, ZOO, zabaviščni park...) Skratka, se zelo hitro povrnejo stroški.
Na žalost sem se moral sam vrniti dva dneva predčasno domov zaradi žalostnega dogodka.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zato pa bi bilo bolje, da nimamo nič svojega, ampak, da imajo vse tujci.
Ker s svojim itak ne znamo delati oziroma je tako kot pravš. Ko je dobiček si ga delijo znotraj podjetja, ko je izguba pa jo pokrivamo mi vsi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani