Saj sem ti reku. Tukaj prodaja? pravljice in bu?ke, ampak men ne bo? prodal teh tvojih pravljic in teh tvojih bu?k.
Sem nekaj mesecev nazaj napopal en link, kjer so z dvemi BMWji testirali smisel prehitre vo?nje napram vo?nje po predpisih.
Zaklju?ek: ne izpla?a se. ?asovno sploh ne profitira? veliko, pa so kar na relativno dolgi relaciji vozili, cenovno pa sploh ni? ne profitira?. Da o varnosti oziroma nevarnosti sploh ne govorimo.
Boss, ti si ?isti teoretik. To, kar ti tukaj prodaja?, s prakso nima nobene veze.
Lep primer sem ti dal tisto z avtobusom. Kdor v praksi kaj vrednega potuje, ve, da z divjanjem ne profitira? NI?.
Verjami kar ho?e? - fizika deluje vedno, tudi pri prera?unavanju hitrosti in kako to vpliva na ?as potovanja. Druga?e pa spet ne razume? ni?... v tistem primeru so testirali vo?njo po omejitvah in ne vo?njo pod omejitvijo kar ti ?e ves ?as razlagamo.
Da bo? razumel - ?e primerja? nekoga, ki vozi po omejitvi in nekoga, ki proba s prekora?itvijo hitrost kaj pridobiti resni?no ni velikega efekta. Je pa ogromna razlika, ?e ima? na eni strani nekoga, ki se dr?i dovoljene omejitve in me?ka?a, ki vozi 30% pod omejitvijo - se pravi namesto 90km/h kot je omejitev se pelje 60km/h (in takih pacientov je ogromno). To pomeni, da v vsakem primeru bo tisti, ki vozi po omejitvi porabil 33% manj ?asa na cesti kot ta pri 60km/h. Se pravi, ?e vsak dan porabim cca tri ure za volanom samo pri meni to pomeni eno uro zgubljenega ?asa, ?e bi se "pustil", da mi vsak me?ka? odreja tempo, ki se zdi me?ka?u ustrezen.
Sem se prej?nji teden malo pred sedmo uro zjutraj peljal po Ljubljanski obvoznici v Avstrijo na smu?anje. Cesta skoraj prazna. Vsi Ljubljan?ani ?e spali. Sami zaspanci in lenuhi v tej Jankovićevi Ljubljani. Dan se zjutraj lovi! In to tako, da se prej vstane! Ne pa pol divjat po cesti.
Boss, kdaj pa ti zjutraj vstane? in kdaj gre? na ?iht?
Spet blati? ljudi, ki jih sploh ne pozna? ter predal?ka?. A se kdaj vpra?a?, kdaj pa teli zaklju?ijo ?iht? Ne ob 14:30 tako kot ga ti po stari socialisti?ni maniri. Ljudje danes delajo do 17 ure ali pa ?e dlje. Sam prakti?no ne grem iz ?ihta pred 18 uro pa za?nem tudi ob 8ih oziroma moram od doma pol ure prej, vrnem pa se ob pol sedmih zve?er. Hja tudi zaradi raznoraznih me?ka?ev takih in druga?nih zgubim dnevno tudi uro ?asa n ve?.
Kaj LojZi, kdo je tukaj ve?ja lenoba in meni ni? ne pomaga za?et pred sedmo (celo vodstvo firme nekako prepre?uje prezgodnje prihode tako, da se ?tejejo ure ?ele od pol osmih) saj zaradi narave dela je to za firmo ?isto neefektiven ?as in za neefektiven ?as noben pameten delodajalec ne bo pla?eval, a ne? Razen, ?e je pri tebi druga?e.
Druga?e pa ne razume? ti Ljubljan?anov. Ve? pravi Ljubljan?an, gre pred ?ihtom na obvoznico naredi par krogov okrog, se zapelje do Dom?al ali pa do Krtine vmes povzro?i ?e eno nesre?o, da je pol ?tajerska AC zaprta in se nato vrne nazaj v ljubljano ter nato naredi ?e gu?vo in sranje vsem tranzitnim kamionarjem in drugim voznikom, ki bi radi od drugod pri?li pravo?asno na ?iht v Lj. To vidi? je pravi Ljubljan?an in upam, da bo? tole razlago pozitivno sprejel, da bo? lahko ?e naprej blatil ljubljan?ane kaki lenuhi in zaspanci so.
Se strinjam, da se za volanom pre?ivi preve? ?asa. Ampak tako pa? je. Sprijazni se s tem, jaz sem se sprijaznu ?e davno tega.
Boss, me?ka?ev sploh ni tako grozno veliko, kot tukaj vi pi?ete. Ne trdim, da ne obstajajo, ampak teh je res malo. Je pa ogromno divjakov. Teh je pa kot plevela. ?e upo?teva? predpise in omejitve, ne more? prit do druga?nega zaklju?ka kot trdim jaz.
?e ti po pravici povem, je bil meni za vzgled ravno en ?ofer avtobusa. On je tako le?erno, brez ihte, brez ?iv?nosti in elegantno vsakodnevno vozil svoj avtobus, da je od svojih potnikov dobival same pohvale. ?e si se vozil z njim, sploh nisi ?util, ovinkov, nobenga pretiranga bremzanja, pospe?evanja, naglih manevrov itd....lepo le?erno, elegantno po predpisih in strpno si z tem njegovim avtobusom plaval. Njegova avtobusna relacija je slovela po to?nosti. Pa ni nikol divjal. Samo reda se je dr?al.
Ogromno jih je... sploh si ne more? misliti, da jih je toliko, ki vozijo 20, 30, ali celo 40 km/h pod dovoljeno omejitvijo. Je pa res, da jih ti kot eden izmed njih pa? ne opazi? saj je njihov tempo enak tvojemu in je zate vsak, ki je hitrej?i od tebe pa? divjak ?etudi se vozi znotraj dovoljenih omejitev. Aja pa ?e bi rad dokaz imam montirano kamero pa ti lahko kak?nega od teh tudi po?ljem, sam ne vem kdo bo to vse gledal, ker tega je kolikor ?e?. :ne vem:
A ni zanimivo jaz sem po tvoje divjak pa ravno tako ne delam tega kot opisuje?, da delajo divjaki. Prve zavorne plo??ice sem menjal ?ele pri 120.000 prevo?enih kilometrih pa bi bile ?e za vsaj 20-30.000km. Letne gume mi zdr?ijo ve? kot 70.000km pa ?e vedno imajo 2,5mm pri menjavi, se pravi milimeter ve? profila kot je zakonsko predpisan minimum. A ni to hec, pa ne me?kam po cesti - kako si to razlaga?, ker nekako ne gre v to tvojo teorijo o divjakih. :ne vem:
Moja vo?nja je vedno taka predvidljiva in se ne zaganjam v ovinke pa se da tudi pri najvi?ji dovoljeni hitrosti vzdr?evat zelo elegantno vo?njo.... dokler... ne naleti? na me?ka?a, ki navadno nima pojma o vo?nji, zavira pred vsakim ?e tako blagim ovinkom, ve?ino vozi kaoti?no, nekonstantno oziroma ?e vozi konstantno to pomeni z enako hitrostjo izven naselja kot v naselju in ?e in ?e. Takrat je navadno konec z lepo vo?njo in v izogib tega je takega najbolje prehitet pa pozabit nanj. Sej ?e je en ni panike ampak, ko na eni taki razdalji recimo iz Lj do Ribnice "ujame?" 5-6 takih va?kih posebne?ev pol je pa ?al konec z lepo vo?njo saj ti jo bumbarji ubijejo na ?isto. In ko v 40km namesto, da bi pri?el v pol ure rabi? 45minut in nato nazaj enako ti kar naenkrat samo na taki razdalji fali pol ure ?asa. In ker ima dan samo 24 ur ti pol zmanjka ta ?as za kaj bolj koristnega, kot je recimo dru?ina in otroci. In vse to samo zaradi raznih egoisti?nih cestnih drka?ev in me?ka?ev, ki kradejo ?as vsem in ne samo sebi.
LojZi a ti malce la?e? tukaj sej dela? ve? kilometrov kot Labi, ki se redno vozi na drugi konec biv?e Juge. Tud sam sem po tri ure na dan tako privat kot slu?beno na cesti pa mi ne znese tolk kilometrov naklepat.
Ne vem, ne vem LojZi neki ne ?tima v tvojih zgodbicah, ?e pa ?e pol mi pa sploh ni jasno kako te pri toliko km v avtu boli kurac kolk ?asa zgubi? zaradi me?kanja oziroma me?ka?ev. :ne vem:
Pri 160kkm v ?tirih letih pri povpre?ni hitrosti tam nekje 70km/h (podatek vzet iz lastnih izku?enj) pre?ivi? na cesti 2285ur. Samo 10% po?asnej?a vo?nja to pomeni 228ur ali skoraj 10 celih dni ve? izgubljenih na cesti, ko bi lahko po?el kaj bolj koristnega kot pa sedel za volanom. ?e pa to pretvorimo v delovnike po 8 ur je to kot bi izgubil 30dni dopusta oziroma 7,5 dni vsako leto.
Ne vem sam meni osebno se mi zdi tole ogromno zgubljenega ?asa, se ti ne zdi?
Glede avtobusa pa tudi sam redko posegam po tem prevozu saj imam ?al premalo ?asa, da bi ga izgubljal ?e po avtobusu. Vseeno pa sem ene 2x 3x letno na mestnem avtobusu v Lj ampak to je bolj nuja kot pa u?itek.
?e ti je kej v tola?bo pr men je v.d. "tast" take sorte in sem ugotovil, da me najmanj glava boli, ?e mu samo kimam, mislim si pa svoje in naredim po svoje.
Za primer, zadnja taka pogruntav??ina je bila, da je privlekel za eno polnoletno Pando 15 let stare letne gume in sklenil, da bo iz njih naredil zimske. Vzel je tisti no?, ki greje s katerim kamionarji ali pa dirka?i re?ejo profil na gumah ter se je tri ure matral, da je narezal vse ?tiri gume na kramparce. Rezultat: avto ?e vedno ne gre nikamor po snegu (vrti v prazno), po suhem drsi ?e bolj kot prej, gume se pa derejo kot, da bi bile na ?vi?galnem koncertu. V glavnem ?ista zmaga in je ?e vedno prepri?an, kak?no super delo je opravil.
LojZi, kdaj pa si se ti nazadnje peljal z avtobusom? Ker ?e bi se ne bi takih stresal - sodelavke, ki se vozijo iz dolenjske pridejo ali ob pol osmih na ?iht ali pa tudi 10 ?ez osem in vse tisto vmes.
Tud meni je tisti rde?i tekst stra?no v?e? - a si ga sam sestavil al ti je kdo pomagal.
Aja LojZi a zna? biti tolk po?ten pa po pravici povedat kolk kilometrov in koliko ?asa ti dnevno v povpre?uju pre?ivi? v avtu na cesti.
Pa saj v tem je ke?. S po?asnej?o vo?njo in zadostno varnostno razdaljo se da re?it ne?teto ko?ljivih in nevarnih situacij, ki se zgodijo v prometu. Pa naj se te ko?ljive situacije zgodijo zaradi neznanja, ali pa zaradi slabe koncentracije, slabih vozni?kih sposobnosti (tako svojih kot od drugih), slabih refleksov, utrujenosti, bolezni, morebitne slabe vidljivosti, zaradi zmedenosti, slabe ceste, slabe ali dvoumne signalizacije itd...Skratka; po?asneje je varneje. In to v ve?ini primerov. To vam sku?am jaz skoz dopovedat, pa vam nekako ne potegne.
Glej LojZi tole ne dr?i popolnoma... ?e je ?lovek mentalni invalid se bo zabil tudi pri izredno nizkih hitrostih. ?e glava ni po?timana ti nobena hitrost en kurc ne pomaga saj se treskajo samo zato ker ne razmi?ljajo ni? in ja avto prevrnt na streho se da, ?e verjame? al pa ne tud pri hitrosti 30km/h.
Situacije v 90% re?uje? tako, da opazuje? promet, iz reakcij drugih predvidi?, da bi lahko naredil nekaj nepredvidenega, itd. Tistih 10% pa je le zgolj sre?a, da se izzide. Ampak, kje je problem... problem ni v hitrosti, problem je v tem, da na cesto spu??amo vsemogo?e telebane, ki nimajo raz?i??enih niti osnov (beri Symonov post) in jim je dojemanje prometa ?panska vas.
Druga?e pa takoj podpi?em zavezo, da nikoli ve? ne prekora?im hitrost za ve? kot 10%, ?e se iz prometa odstrani vse, ki v normalnih pogojih vozijo ve? kot 10% pod omejitvijo. Potem sploh ne bo ve? ne potrebe po lovlenju izgubljenega ?asa zaradi me?ka?ev kot tudi potrebe po prehitevanju... to bi bilo maksimalno varno in vo?nja bi spet bila pravi u?itek.
Edina re?itev za takele trape je pa?, da se enkrat na tak na?in zaleti (ne vate, da ne bo pomote in seveda ne prehudo) in da bo na koncu s strani policije, sodnika? in zavarovalnice dobila ?rno na belem kaj pomeni pravilo prednosti desnega pri enakovrednih cestah.
A si jo vpra?al a obstajajo neprednostne in ?e bolj neprednostne ceste?
Sicer po?akajmo LojZija, da bo na?el krivdo tudi pri tebi Symon, ?e?, da bi lahko predvidel, da bo kaj takega storila... da nisi ustavil pri STOP znaku... da si telefoniral... da si jedel malico v avtu... da si ?timal radio... in seveda da si ziher divjal.
Oj LojZi a to ti pi?e? tele ?lanke, ker so na to?no tvojem nivoju.
Pa sej se ne rabi? skrivat za kratico T.L. sej vemo, da pomeni Trdobu?ni Lojz.
Aja, a z Mici sta se ?e kej zmenila kdaj bosta avtomatiko sprobavala? Sicer vem, da to ni moja stvar ampak sem kr mal firb?en, kako bo ?lo, ker o?itno si po dolgem ?asu na?el sorodno du?o, da se bosta mal me?kala ... mislim, da bosta me?kala po cesti.
Nisem pravnik ampak za dokazovanje lastne nedol?nosti tako pridobljeni dokazi veljajo. Bistvo je edino to, da jih vedno uporablja? samo in zgolj za dokazovanje lastne nekrivosti (se pravi, da si peljal v zeleno, vozil po svojem pasu, itd...) in ne za dokazovanje, da je kriv nekdo drug. To odlo?itev kdo je kriv in kdo ne je na koncu na ramenih sodnika in ?e sam nisi kriv... potem je pa? nekdo drug ampak to naj pove sodnik.
Sneg je zakon, zjebejo me samo doma ker je SKIDAN !!!!
Hja sej.. k te razvajajo in ti vse skidajo, da pride? na ?isto... jaz moram pa? sam skidat in ?e bi ti tud bi ga zlo hitr mel polhn organ, verjemi.
Aja na cesti me pa sploh ne moti... motijo me edino DARS-ovci, k namensko zajebavajo folk in se na AC vozijo s hitrostjo 20km/h, ko bi lahko vsaj s 60km/h in bi se promet odvijal normalno. Tako pa so DARS-ovci drugi najve?ji problem za kamionarji in krivci za zastoje.
V?eraj sem bil tako v Ko?evju kot v Izoli in, ?e ne bi bilo kamionov bi to bil en ?isto navaden dan malo popestren s snegom tako pa se silijo s ?leparji in pol s ceste v jarke padajo.
Men se je en upognu, pa so ga pred trmi leti zamenjal sam mam ob?utek da bo tud tale du?o spustu
Men tud, pa imam najtr?o razli?ico... ma skratka sej ne more bit tole ok, ?e ga dobi? zvitega v rolo. Prava vzmetnica mora imeti kr nekaj razli?nih plasti.
?e proba? res pravo kvaliteto (recimo Slovenska postelja ima zanimive zadeve) potem ?ele vidi? kolk ubog je Dormeo. Je pa Dormeo cenovno zelo ugoden proti kvalitetnim le?i??em ampak to je ve? ali manj vse.
Ma sej to pobirajo hr?ki iz na?ih ?lanov, vir se pa za vse ve kateri, je ker je ena in ista oseba in to iz lokalnega okolja, Jan?a je naredil veliko napako, da se je preselil Ur?ki in v bli?ino te vampirke, ki trosi vse te la?i o njem.
Ur?ka je v neki daljni sorodstveni vezi z murgeljskim pal?kom - jaz mislim, da je ta tisti stric iz ozadja, ki izkori??a tiste Majerju najbli?je, da delajo za njega. Ti ma? veze tam pri SDS - dejte to preverit, ker po moje ?e more bit res sej je vse preve? skritih informacij o Majerju tudi to?nih. :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjami kar ho?e? - fizika deluje vedno, tudi pri prera?unavanju hitrosti in kako to vpliva na ?as potovanja. Druga?e pa spet ne razume? ni?... v tistem primeru so testirali vo?njo po omejitvah in ne vo?njo pod omejitvijo kar ti ?e ves ?as razlagamo.
Da bo? razumel - ?e primerja? nekoga, ki vozi po omejitvi in nekoga, ki proba s prekora?itvijo hitrost kaj pridobiti resni?no ni velikega efekta. Je pa ogromna razlika, ?e ima? na eni strani nekoga, ki se dr?i dovoljene omejitve in me?ka?a, ki vozi 30% pod omejitvijo - se pravi namesto 90km/h kot je omejitev se pelje 60km/h (in takih pacientov je ogromno). To pomeni, da v vsakem primeru bo tisti, ki vozi po omejitvi porabil 33% manj ?asa na cesti kot ta pri 60km/h. Se pravi, ?e vsak dan porabim cca tri ure za volanom samo pri meni to pomeni eno uro zgubljenega ?asa, ?e bi se "pustil", da mi vsak me?ka? odreja tempo, ki se zdi me?ka?u ustrezen.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani