Tomacuki in Boss imata na tem forumu najve? ?asa, pa naj prosim najdeta tisti prispevek v zadnji oddaji "preverjeno", ki govori o teh mariborskih radarjih in o preveliki/neprilagojeni hitrosti.
Boss, ti, ki rad brska? po starih postih in po forumskih smeteh, bo? hitro najdu. Pa ?e ra?unalni?ki heker si, bojda. Le dej le dej, je zelo zanimiv in pou?en tisti prispevek. Pa tle napopaj link. Prosm lepo!
Ja res rabi? za tole ogromno ?asa, da najde? - dva klika pa ima? informacijo in link
Je pa zanimivo v oddaji, da sogovorniki, ki bi morali vedeti najve? o prometni varnosti in tudi sami statistiki le te govorijo, kot bi bili leta 2007, ko je bila katastrofa ali pa konec prej?njega stoletja, ko je na cestah vsako leto umiralo po ve? kot 400 ljudi. Na osnovi statistike se namre? dolo?ajo ukrepi in prometna varnost se je od leta 2007 brez radarjev in nekih dodatnih prisilnih ukrepov resni?no zelo izbolj?ala. Zakaj torej radar, ?e je situacija ?edalje bolj?a? Hmmm, a rabim razlagat.
zni?anje iz 2001 do 2011; 50% manj mrtvih, 73% manj huje po?kodovanih, 42% manj nesre?. In vse to pri dejstvu, da se je ?tevilo vozil v zadnjih 10 letih bistveno pove?alo in da je ?tevilo prevo?enih kilometrov danes skoraj 100% vi?je kot leta 2001.
Zakaj taki ukrepi, ?e se stanje izbolj?uje in stanje se izbolj?uje zaradi uvedbe vinjet (glej situacijo 2008 in 2009 glede na leto 2007), da se je odpiralo ?edalje ve? novih avtocestnih odsekov, ki so razbremenili regionalke in lokalni promet. So pa ?e ostali dejavniki: bolj moderni in varni avtomobili, bolj?e ceste nasplo?no, bolj?e pnevmatike, dra?ji bencin, gne?e na cestah.
Se pravi kljub temu, da se je stanje drasti?no spremenilo na bolje sogovorniki, ?e kar jamrajo o kaosu in bluzijo kako je v tujini vse ok in prav tukaj je pa nori?nica. A res? Tranzitna dr?ava, ogromno tujcev udele?enih v nesre?ah pa smo kljub temu med bolj varnimi dr?avami v Evropi. Kak?en je to signal ljudem - bolj varno vozimo ?e bolj nas je treba tepst? Se pravi, da ni v redu, da smo bolj varni, da je treba pa zdaj desetine radarjev postavljat - ?emu, ?e smo bolj varni? Nesre? je manj a treba je pa vseeno denar v "kasico prasico" spravit.
Uff... dobr, sem mislil, da se edini perverzne?, k to gledam - so pa same fejst de?ve, ampak s ?asom ugotovi?, da tole ni kr en hec in da igrajo stra?no resno in zagreto.
Seveda alkohol ni vplival na to, da nekdo vozi v napa?no smer, kot bi rekel Lojz. Alkoholiziranci so ?e bolj previdni in ?e bolj varni vozniki saj vozijo po omejitvah pa ?eprav v kontra smer.
Dej preveri ?e more information za kateri certifikat gre in ali je ?e potekel oziroma ?e bolje bi bilo, da preveri? a ima? nastavljen pravilni datum na tvojem ra?unalniku.
Lojz je dones na kolektivnem dopustu - spet bo z nami v ponedeljek 5.11.2012 od 6:30 do 14:30 ure, ko bomo lahko ponovno dele?ni brezpla?nih nasvetov in psiholo?kega profiliranja divjakov.
Na vratih vratarnice ima ?e napisano: "V ponedeljek bom spet sral, divjaki prosim, da se pravo?asno postavite v vrsto".
V bistvu imajo Velenj?ani sre?o - spet naj na pomo? pokli?ejo tista dva superheroja, ki kontrolirata bicikliste s kolesi za dva jurja sem pa tja in s torbami, ki jih v bistvu ne rabijo, ?e imajo kolo in gledata, ?e se je kdo za?vicu, fuŁ ... pa ?e je imel v torbi kaj trdega, ro?ne bombe pa take fore...
a ne, na sve?i Mojca se ?e nisem opekel, sem dal pravo?asno roke stran, ko je za?ela oreng za?igat. Sem jebat ga k pa taka za?igalna mo? zgine po dveh dneh in pol je Mojca za stran.
Malo si vzemi ?as pa pre?tej koliko je takih zaradi neprilagojene hitrost, koliko pa takih zaradi nepravilnih menjav pasov, zavijanja, odvzema prednosti, prehitevanja, neznanja obvladovanja vozil, nepravilnih premikov. Glede na reakcije oziroma nereakcije voznikov bi pa lahko z gotovostjo trdil, da je vsaj polovica tukaj pod vplivom vodke.
Tole je ?ist lovsko napisan ?lanek ... nesre?a se je zgodila po klancu navzgor kar je sploh neverjetno in tudi ?e bi hotel ta kamion?ek kej dosti ?ez 100km/h ni mogel iti. Preglednost je tam odli?na, cesta ?iroka tri pasove torej, da je pri?lo do naleta je voznik kamiona ali zaspal, ali delal druge stvari (kar zelo radi po?nejo)m bil intoksiniran ali pa ?e oreng alkoholno potrjen... v glavnem nekaj je po?el samo z vo?njo se ni ukvarjal. Ker da spregleda? stoje? avto in nato brez zaviranja butne? vanj pa bi se lahko izognil tudi na drug pas, da ne govorim, da po klancu navzgor je zavorna pot ?e bistveno kraj?a kot po vo?nji naravnost.
Neprilagojena hitrost - da te srat prime. ?e bi ?el 30km/h in se zaletel iz prej?njih razlogov bi bila tudi neprilagojena hitrost ali kaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani