Skoči na vsebino
Hišna elektronika
Napisano (urejeno)

Da si sposodim temo.

 

Moja sodobna enota ima zobčke, da noter potisneš trdožilni kabel.

Od prej je bil potegnje  mehkožilni kabel. 5 leto je bilo brez težav, čeprav sem mehkožilni kabel not potisnil, sedaj pa občasno izgubi povezavo.

 

Vem da obstajajo pleheci, ki jih daš na mehkožilni kabel in potem, to tam noter zatakneš.

Ve kdo kak se temu reče?

 

Edit:

Nisem si mislil, da bom tako hitro našel na googlu. Igličasti kabeljski čevelj se temu reče.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano (urejeno)

Smučal na Arehu.

Na poti dol si je Ford zaželel Skittles-e, ker so diski zdaj spet mavričasti, kot lani iz Rogle.

20240217_125738.jpg

20240217_125727.jpg

Kljub očitnim zlorabam, ne tresejo (še).

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Za tvojo sem pisal in je nimajo več. Tvoja je 1,75T ali nekaj takega, 2000 je v drugih enotah.

 

Našel sem pa to Winntec 2T ALU:

WWW.ORODJE-ZABJEK.SI

- majhna zasnova v kombinaciji s tehnologijo TURBO LIFTER - PU kolesa zmanjšujejo hrup in morebitne poškodbe tal - nizka višina 86 mm in...

Obstaja še težja a cenejša alternativa:

WWW.ORODJE-ZABJEK.SI

Izjemno nizek profil v kombinaciji s tehnologijo "turbo dvigalo" Kromirana ročica in toplotno obdelani cilindri črpalkeTehnični podatki:...

 

 

Oziroma majn robustna in lažja kovinska, namenjena domačim mojstrom

WWW.ORODJE-ZABJEK.SI

Izjemno nizek profil v kombinaciji s tehnologijo "turbo dvigalo" Kromirana ročica in toplotno obdelani cilindri črpalke. Širina = 340 mm...

 

V vsakem primeru, bom pa vzel to zraven:

WWW.ORODJE-ZABJEK.SI

- LIFTPAD pomaga pri varnem dvigovanju in zmanjša tveganje za poškodbe šasije vozila - kompatibilno z večino krokodil dvigalkami -...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 31. 12. 2023 ob 20:22 je FuManchu napisal:

Jaz sem tud tako lahko iskal. Tiste po 40kg odpadejo za moje pojme. 

Druge kot aluminijaste niso pod 35kg.

Kaj pa uporaba?

 

En mojster mi trdi, da se bo ALU prej ko slej zvila, če ne bo teren spodaj ravna podlaga. Da aluminij ne bo zdržal in ga bo počasi zvijalo na tlakovcih.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Vnuk se je z Woom zelo hitro naucil vozit brez pomoci ali dodatnih kolesckov ... ker je kolo izredno lahko... Prej je imel samo nek poganjavcek ... Res je sicer precej drag... vendar ga tudi po enem ali dveh letih, ko ga preraste, prodas z minimalno izgubo cene ... Ce imas sreco, ga lahko prodas tudi za vec, kot si kupil... Vsaj med korono je bilo tako, ko jih je bilo tezko dobiti :P ... 

Ja cene držijo ker so in.

Kak Scott, Specialized ni dosti težji.

Če pa želiš imet res lahkega pa je kak EarlyRider Belter nora zadeva. Lažji kot Woom, kvalitetne komponente, ko jih najdeš pri odraslih. Žal grdo drag.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cene v trgovinah pri nas in čez mejo ...
Napisano

Barilla ful mučka z alfatoksini (plesnijo).

V USA jecdosti nižja meja, po prisotnosti na kot v EU. Za to takšno pšenico Barilla veselo uvaža.

 

Pri nas kupujem pogosto Eurospinove. Iz Italije pa vlačim polno takih za filat: canelloni, lumaconi, paccheri in conchiglie grandi. Potem pa za drugo ni placa....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cene v trgovinah pri nas in čez mejo ...
Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Tudi Mercator mora živeti nekak...

A bejž. Mercator je trgovina kjer dela trgovka in mlekarna ima trgovino, kjer dela trgovka.

 

Zakaj Mercator ima pravico tolko večjo maržo met?

Ker pač po vsak mlečni izdelek ne bomo šli mlekarnino trgovino in to Mercator ve.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Ker je trajal update na Fordu 5:50 in mi je delal krepko nervoznega, sem se tega na i20n lotil s strahospoštovanjem.

 

Presenetil me je totalno. 30GB update je spravil gor v 28 min.😍

 

Tak da sta zdaj oba avta navigacijsko up2date.

i20n zna po novem razpoznati tunel, dvigniti okna in vklopit notranje kroženje zraka. 😎

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ogrevanje & izolacija samostojne hiše
Napisano
pred 9 urami je Slivka napisal:

Pa smo spet tam. Torej siva le ni ozemljitev, ampak nula. 

 

Važno, da ni komu naredilo Einstein frizure, drugo bo že kako...

Veš kolko krat sem žive žice priklapljal, pa nimam kodrov.

 

Če veš kaj delaš ni panike. Seveda s strahospoštovanjem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ogrevanje & izolacija samostojne hiše
Napisano
pred 8 urami je Janez007 napisal:

Jaz se pa ne bi igral na pamet. Od znancev ima nekdo univerzalni inštrument, predvsem da se ugotovi, katera od treh žic je ozemljitev, ključna za varnost. Ena od treh žic radiatorja (ozemljitvena) mora biti v kratkem stiku z ohišjem radiatorja. Ta se priključi v dozi v steni na ozemljitveni vodnik (rumeno-zelen). In vsaka kopalnica naj bi imela posebno ozemljitveno dozo, ker morajo biti tudi cevi, pipe ozemljene ... sem spada tudi radiator.

 

Drugi 2 žici, po kateri teče el. tok skozi grelec radiatorja (faza, nula), morata biti od ohišja izolirani! V primeru, da pride do napake/poškodbe izolacije, tok steče na ohišje in preko ozemljitve nazaj v transformator, pri tem pa mora takoj crknit hišna varovalka tega tokokroga. In zato si potem v kopalnici varen. Torej ozemljitev je ključna!

 

Tester prevajanja lahko narediš tudi sam: en pol baterije preko žarnice priključiš na žico (verjetno je siva), drugi na ohišje radiatorja, nekje, kjer je kovina (ni laka, ki je izolator). Drugače pa nekje spraskaš dol lak ... 😃

 

Lahko pa stestiraš tudi takole. Žice priključiš po občutku in se dotakneš radiatorja. Če te ne strese, je mogoče OK, mogoče ... ker odvisno od hišne inštalacije, dela na videz ok tudi zamenjana nula in zemlja. 😁 Ta zadnji odstavek je čista zafrkancija, da ne bi slučajno kdo res poskusil. Je smrtno nevarno.

Če priklopiš kar koli drugače, kot pa prav, zadeva ne bo delala. Čist simpl. Ja z inštrumentom lahko izmeriš. Samo glede na standard barve, bi to moralo bil 99% prav.

 

Če boš meril, ob vklopu na stikalu, brez priklopa, bi ti morali faza in nula dat upornost. Z maso pa ne. In boš takoj 100% prepričan keri sta, masa pa ostane tretja.

 

Samo faza in nula na pravih mestih bosta ob vklopu delovali. Vse ostalo bo kratki stik in bo vrglo fit ven al pa varovalko neslo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ogrevanje & izolacija samostojne hiše
Napisano

Faza in nula se lahko menjujeta. Isto kot lahko v vtičnico všaltaš za 180° obrnjem kabl.

 

Jaz bi povezal črnega na fazo, rjavega na 0 in sivega na maso.

 

Če prav vem, so vedno radiatorji ozemljeni.

Če bo fit ven vrglo, boš vedel, da si zaj.... in boš peobal drugo kombinacijo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)

To je "lahko".

Ne menjavam rad za to, ker se lahko nekaj zgodi.

Lahko te tudi žena ju3 začne varat, najbolje je da se kar danes ločiš 😉

 

Na M2 sem menjal spredaj protiprašne gume, ker so razpadale. Mehanik sanjal da bom delo plačal, pol pa bo tak amortizer spustil. Vozil sem ju 5 let do prodaje in nista spustla. Seveda če ne bi menjal proti prašnih gum, bi pa ziher keri spustil.

 

Fedre, diske, amortizerje in pakne se za mene dela v parih.

 

Amortizerje zadaj sem sam menjal, majn kot 1 ura dela. In to niti kole ni bilo treba dol vzet.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Pri Cliotu Storia letnik 2013 pri prevoženih 21.500 km.

Upam da je kje napaka.

Saj je res pri malih km poknila. Samo 11 let in 21k km pa je rekord....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dopust tako ali drugače
Napisano (urejeno)

550-600€

2 otroka, 2 odrasla, 2 kabinska, 2 velika kovčka..... Ronke-Bari.

To so aktualne cene.

 

Vračunaj še parking pri Ronkah....

 

Po moje smo s ceno tu tu. Pač bo road trip. Gre se mi za doživetje in ne za vsak cent prišparat, potem ni dopust.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dopust tako ali drugače
Napisano

@sportman333 in @Matick,

mi hodimo oboje.

Smo bli lani letalo do Grčije in rent.

Predlani Bologna 2 dni + 7 dni Elbe + 3 dni Firence.

Smo bli tudi letalo do Berlina in 4 dni javnega prevoza.

 

Nikoli ne primerjam cen letalo vs. lastni prevoz.

Vse ima svoj čar.

Letalo dobim do Sicilije ali Neaplja za normalen dnar. Do Barija nimam ok letala za normalen denar. Tudi vidli bomo Dubrovnik in Mostar na poti, tega z letalom ne bi.

 

Vozil bom 700km do Dubrovnika in potem po trajektu majn kot 200km do apartmaja. Nazaj spet do trajekta in spat v Mostar.

Vedno je pri nas postanek 2-3 dni.

Najdaljša vožnja in naporna bo 700km do Dubrovnika, ostalo načeloma ni naporno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dopust tako ali drugače
Napisano

Lani je še bil Split - Bari. Letos ga ni več na Jadrolinijinem seznamu.

 

Fora je v tem, da so otroci še kr mali in raje plačam trajekt, da malo presekamo kot 1400km vožnje, pa tudi če je v dveh etapah.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dopust tako ali drugače
Napisano
dne 21. 1. 2024 ob 12:17 je skritikrt napisal:

Vplačal Grcijo za letni dopust...spet na Kos,samo v drug hotel😃...sedaj je tapravi čas,k bo šlo samo še gor.

Jaz pa letos grem na drugo stran.

 

Lani Halkidiki, letos bo pa Puglia.

Sem rezervirano glavno nastavitev. Pot še pride....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.