Zdaj še reci, da je dvolitrski turbo dizel, pa bom začel jamrat še jaz. Ker dvolitrski turbo dizel iz Škode Octavie vgrajujejo v Forda...
Fordovi dizli so bli top, dokler so bli PSA.
2.0 140km, letnik 2008 se še zdaj vrti.
Edina težava so tesnila ob glavni gredi na menjalnik. 1x menjana, ker je cankalo po tleh, drugič ob menjavi vztrajnika.
Pred eno uro je Slivka napisal:
Fuck!
FucksWagen.
Naš FucksWagen bo 10. oktobra star natanko dva meseca. Do zdaj je bilo za nekaj več kot 700€ popravil. Sicer vsa "garancijska", tako, da nisem nič plačal, mi je pa vzelo čas in gorivo. In še tisto nič veselja do novega avta, ki ga itak nisem več imel...
2 lelti garancije, sem s Fordovim Fordom oddelal brez garancijskega obiska.
Nisem čist prepričan, samo kot je meni znano je vse odvisno od ovnka oziroma koliko je ta oster/kakšen radij ima, da je po protokolu potrebno postaviti tablo ali za ovinek ali za dvojni ovinek. Slika lahko precej zavaja, kar pomeni, da prvi ovinek le ni tako oster, medtem ko drugi je in zato ta tabla. Se pa strinjam, da lahko koga tudi zavede ampak upam, da se to ne bo zgodilo in da je cesta tam dovolj pregledna. Je pa res smešno ko tole na hitr pogledaš.
Mislim, da je mene učil v avtošoli, da je tabla tam, ko ga ne moreš zvozit po omejitvi. Ta ali pa one puščice.
Napako dobim ob polnem sneženju, ko se sneg na radar nalepi.
Prve mesce sem jo dobival občasno, ker so mi okvir tablice namontirali pol čez radar. Odkar so minimalni okvirji in tablica na poziciji, kot piše v knjigi, dela vse b.p..
To da pa so servisi nesposobni pa tak vemo. Ti si tak dobil kombinirke. Meni je na Ferku toplotno zaščito tak privijačil, da so 2cm samorezni vijaki ven gledali v kuferaumu....
Primerjal sem oba dvolitrska motorja. Tisti hibridni 1,4 za mene sploh ni bil možnost. Ampak več o tem kdaj drugič, čeprav sem o tem že pisal - hribi niso vodoravni poligon...
Ni bila poanta hibrida, tudi sam jih ne prenesem. Ampak da je bencinar v tem primeru stopničko višje po podatkih in glede na to, proizvede takšna mašina pač več CO2.
Vsi politiki in ekologi kričijo, da dizli onesnažujejo okolje in da jih je treba ukiniti, in da so bee... een... eencii... Me kar trese samo, ko moram napisat... Torej ne-dizli (to bo šlo) sprejemljivejši od dizlov. Marsikje po Evropi je dizlom celo prepovedan dostop v mesta. Zdaj pa poglejmo tega VoklsWagnovega Multivana. Na izbiro sta dva motorja: dizel in ne-dizel. Oba imata prostornino 2 litra in oba imata turbino.
Dizel ima izpuste CO2 od 168 do 187 g/km.
Ne-dizel ima izpuste CO2 od 200 do 221 g/km.
Kdo je zdaj večji onesnaževalec?
Hja. Kaj ko bi podal celotne informacije in povedal, da je bencin dosti bolj močen. In se smatra kot vrh ponudbe po zmogljivostih.
Prikazal si samo podatke, ki ti ustrezajo, ostale pa veselo zamolčal.
Bom jih jaz podal:
V ponudbi je dizelski motor 2.0 TDI(110 kW/150 KM) in bencinski 2.0 TSI (150 kW/204 KM). Velika novost nove generacije je pogonski sklop eHybrid, ki ga sestavljata 1,4-litrski TSI-agregat in elektromotor (160 kW /218 KM).
Nakaže ga na pošto. Poštar pa nosi z odrezkom od ZPIZ-a.
Je pa vedno zadaj TRR, brez ne gre. Nimamo toliko gotovine, kot je fiktivnega denarja. Dolar tudi že leta ni več krit v zlatu....svet se spreminja, žal.
Tudi Azureusa/Vuze sem leta naprej uporabljal v classic mode, ne glede da so vsi bli na utorrentu.
Pač dokler deluje, ne vem zakaj bi šel na hipe robo.
Tudi jaz nisem torrentov zmes vsaj 1 leto vžgal.
Grafika. Hjaa, zvest privrženec ATI-ja. Do danes si še nisem lastil niti enega geForca. Me pa je razjezlo, ker je moja trenutna grafična šla prehitro na legacy gonilnike.
Vsi moji posegi, čiščenja in posodablanja, so izgleda zalegli.
Kišta od takrat prede kot mucek.
Še naprej bom teral 5-6 let staro inštalacijo. Pa samo grafična, je ista, kot je bila ob namestitvi. Pa tudi W10 je šel na W11. 🙂
Ekola, spet jo je odneslo.
Sedaj smo vsi uporabniki bolj pozorni. In res, ponovno je bila uporaba Edge-a.
Drugače lahko dneve laufa in ni težav.
Tokrat sem naredil repair, saj remove & install ni mogoč.
Če bo še naprej, bom pač Edga ukinil iz uporabe.
Drugače pa vem ja, svetujete reinstall, samo rad vem vzrok in ne na slepo reinstall.
Sem zmes imel drugo težavo. Mašina je po par urah začela pihat. pogledam Task-e in uTorrent(po 2-eh letih, sem ga spet nekaj nucal ) začel CPU nabijat.
Torej update uTorrent-a => ni boljše.
Sem ga zamenjal za qBittorrent in je problem rešen.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kabina se zagreje še bolj.
Ta zunanji pa pač kolko ga sonce vlovi, če ni skrit.
Bolj je problem, če bi 5 ali več manj kazal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani