Skoči na vsebino
Peugeot 308 - test
Napisano

Prejšnji vikend sem imel priložnost preizkusiti Peugeot 308. Če koga slučajno zanimajo neMazde ... si lahko prebere nekaj vrstic in ogleda nekaj sličic: Izotov blog - Peugeot 308

Še tole - ko sem lani takole omenil Škodo Enyaq, so me nekateri "napadli" (mislim, da najbolj Shrek). Sedaj, že malo đomba, si mogoče že lahko privoščim takšen prispevek na forumu 😀

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Niti približno ne zagovarjam neodgovornega ustavljanja (pod nadvozi in tudi sicer).
Je pa nekaj res - ko se res usuje, se vožnja upočasni praktično do hoje pešca ali pa celo ustavitve. In takrat bo promet praktično stal.
Seveda je lahko sto metrov stran že drugače in zato je vse skupaj lahko zelo nevarno.
Skratka - zelo težko pavšalno govorimo o tem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )
Napisano (urejeno)

Saj res. To me je vedno zanimalo. Če uporabljate Bosch CX Performance, s katerimi stopnjami večinoma vozite? Jaz večina kar v Eco. Sem pa bolj slabo pripravljen (no, predvsem pretežak) in bi bilo verjetno celo bolje, če bi več uporabljal Tour/Turbo. V Eco se namreč preveč mučim, posledično je tudi pulz nižji. V Tour/Turbo toliko lažje hitreje vrtim, da se tudi pulz dvigne.

Popravljeno od kacnje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Ja, ni najbolj elegantno. Najbolj me pa pri e-kolesu jezi, da ne morem z njim v trgovino ali po drugih opravkih. Kje boš tega hudiča puščal zunaj? Ali pa s seboj res pravo verigo, ki pa je nerodna in težka, pa še nikoli nisi prepričan, če bo možno kje dobro priklenit. Ravno zdele imam tukaj manjši paket za oddat na pošto. Pa ne vem, če ne bom Mazde zagnal. Škoda pravzaprav.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Tudi sam občasno prakticiram. Pa je zoprno. Ker grem še v temu (tudi sedaj) je treba imeti lučko (na glavi) in zadaj. Pa je s tem nekaj dela. Pa zjutraj je hladno (najprej imam spust, pa vzpon, pa spet spust), in se moram kar dobro napravit. Pa se solzi iz oči, da nič ne vidiš 😂
Potem v službi kolo po stopnicah gor ... pa malo poovinkariti po hodniku, da ne zbijem vsega. Za domov pa - po možnosti kratke hlače, saj je zdele že vroče, pa še vzpona imam več, sicer res pridem popolnoma premočen domov. Vsa odvečna oblačila pa zasedejo čisto konkreten nahrbtniček. Aja, ker pa imam kakšen služben opravek (pošta, občina ...) preko dneva, zjutraj težko pridem v trenirki. Oziroma pridem in se preoblečem. Skratka - nekaj sitnosti je, ampak se ne damo.
Res pa mi veliko pomaga dejstvo, da imam e-MTB, sicer bi preveč švical.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
pred 13 urami je Slivka napisal:

Ko sem se odpravljal iz službe, so mi sporočili, da je ena sodelavka naredila samomor. Punca je bila pri triindvajsetih že diplomirana medicinska sestra, dva dni po petindvajsetem rojstnem dnevu so jo pa našli obešeno...


Še eno žalostno zaključeno življenje. Življenje je pogosto kruto. Niti ne vemo, kaj drugega muči.
S kolegi (nekateri s hudimi udarci ob izgubah) smo pred časom pripravili portal za prižig virtualne svečke. Če je komu vsaj malce v uteho, ji lahko prižge svečko na Candeli.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Android Auto ima določena pravila (by Google) in določenih tipov aplikacij razvijalci ne morejo ponuditi v trgovino. Pred časom je bilo še bolj zaprto, potem je Google malo širše odprl vrata in sedaj vsaj različne navigacije lahko delujejo. Obstaja sicer trik, da v Android Auto prikazuješ tisto, kar je na telefonu. Tako lahko načeloma uporabljaš karkoli za prikaz. Seveda je v nasprotju z Googlovimi pravili (veliko je omejitev zaradi varnosti).

Pri sami aplikaciji je meni nekaj stvari odveč. Ta merjenja porabe, ki itak niso točna na Mazdah in moraš uporabiti korekcijski faktor - s tem se bo menda sedaj ukvarjal.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Smart Control Premium na Androidu - delim kode :-)
Napisano (urejeno)

Mazdina druščina pozdravljeni!

V stiku sem z avtorjem OBD aplikacije Smart Control, ki načeloma podpira nekatere značilnosti Mazdinih avtomobilov.
Je čisto simpatična. Meni sicer ne prikazuje pravilno porabe, omogoča pa vnose korekcijskih faktorjev in bi jo verjetno lahko prilagodil, pa tega doslej nisem preveč potreboval in je moteče predvsem iz estetskega vidika.
Meni najboljši del je spremljanje regeneracije DPF. Za vse odvisnike od teh podatkov in tiste, ki ne želijo prekinjati regeneracije.

Malo po ovinkih (Android Auto v načinu mirroring) se lahko uporablja tudi na glavnem zaslonu:
Primer

Na voljo imam nekaj brezplačnih kode za Premium verzijo (sicer je na voljo tudi brezplačna Lite verzija).
Torej ... velja pravilo ... kdor prej pride, prej melje. Velja zgolj zasebno sporočilo in ne pisanje v tole temo!!!
 

Popravljeno od kacnje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

Moja prva zima z Mazdo CX-5 ... obul sem jo v Continental Wintercontact, ki jih že leta uporabljam na vseh družinskih avtomobilih.
V teh dneh je bila priložnost, da se avto sreča s snegom na cesti. In moram reči, da sem zelo pozitivno presenečen, kako se CX-5 (in gume) obnaša(jo). Zares odlično. Pred leti sem imel nekaj Subarujev in je Mazda občutno boljša na snežnih podlagah. Glavna razloga sta dva: pogon je modernejši od tistih, ki sem jih imel na Subarujih (več elektronike (i-Activsense), kar imajo sedaj tudi novejši Subaruji), hkrati pa je podvozje kar dosti oddaljeno od tak (kar ima kar nekaj prednosti). Pogrešam le sistem za pomoč pri spustu, čeprav me je tudi pri tem pozitivno presenetilo.
Priznam, da nisem pričakoval tako suverene vožnje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Kot pravi Jest - če naročiš Android Auto/CarPlay nadgradnjo, zamenjajo tisti del, kjer sta USB vtičnici in SD kartica. In potem ena od vtičnic lahko polni (2A ali nekaj takšnega). Po dosedanjih občutkih povsem dovolj, da se telefon solidno hitro polni, četudi ga vmes uporabljaš za AA.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Peugeot e-2008
Napisano

Po eni strani je lažje kaj najti, če je lepo strukturirano ločeno. Po drugi strani pa je lahko tega preveč. Kakor boste admini naredili.
 

pred 18 minutami je FuManchu napisal:

Sem strojnik in motor zame je na bencin ali dizel. Tisto drugo o infrastrukturi je pa drug problem:D

Sam servisiram avte in pri električnih avtih nimam kaj delat.

Razumem tvoj pogled. Bo pa tudi za mehanike pri električnih ostalo še kar nekaj dela. Sicer manj, ampak vseeno mnogo sklopov ostaja (podvozje, kolesa ...).
 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Peugeot e-2008
Napisano
pred 11 urami je samSimon napisal:

Lepo, pohvalno. Sej niso vsi tako nastrojeni proti vsem kar ni Mazda, da ne boš mislil... Dejansko imamo nek topic že odprt v smislu ''testi ostalih avtomobilov'', mogoče ga boš malo osvežil. 👌

Veš, da sem prejšnjič, ko sem objavil test za Škodo Enyaq, iskal podobno temo. Pa nisem našel - ali pa se mogoče nerodno imenuje. Zato sem pač naredil svojo v mapi Krneki.

pred 9 urami je FuManchu napisal:

Zunanjost mi je všeč in prav tako notranjost. Kar mi ni všeč je elektro pogonski sklop. Nisem pristaš elektrifikacije vozil sploh.

Te pri elektrifikaciji moti vožnja, vzdrževanje in uporaba?
Ali - tako kot mene - še vedno neurejena infrastruktura, nejasna prihodnost ...?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Peugeot e-2008
Napisano

Prejšnji mesec sem objavil povezavo do svojega testa Škode Enyaq, tokrat pa do Peugeot e-2008.
Koga pač zanima, je vabljen, drugi naj preskočijo.
Pripravljam tudi za svojo Mazdico ... brez skrbi tudi to pride. Če koga kaj zanima, naj vpraša. Mogoče bom vedel ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Preverjanje servisne zgodovine
Napisano

Se kar strinjam. Hudič je, ker je izbire dobrih (in seveda za zmeren denar) res svinjsko malo. Ne mislim samo Mazd, gledam še nekaj drugih modelov, ampak je izbira res nična. Ostanejo samo takšni. Žal.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Preverjanje servisne zgodovine
Napisano

Ja, za tega je malo čudno. Avto ima 121.00 km.

Imam tri postavke:
- pregled pred predajo vozila
- 20.000 km / 1. leto
- Ni na voljo

Pri tretji točki (Ni na voljo) je sicer vidno podobno kot pri prvi točki (20.000 km). Torej seznam nekih pregledov, kot si zgoraj pri sebi pokazal. Je pa tista tretja točka (Ni na voljo) bila pri 105.000 km. Vmes ni ničesar. To me moti in verjetno avta ne bom vzel, ker ne vem, kaj je bilo vmes.
V avtu sem včeraj na Mazdinem listu videl dopisano še z roko v slovenščini, da je bil pri 119.000 tudi servis olje in filter olja. Ker sem videl samo en del enega lista nisem prepričan, kaj je to pomenilo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Preverjanje servisne zgodovine
Napisano

Je kdo zaposlen na Mazdinem servisu? Želel bi preveriti servisno zgodovino za potencialni nakup (imam VIN številko) ...
Namestil sem sicer aplikacijo na telefonu in dobil nekaj podatkov, ampak se mi zdi nekako nepopolno. Ker Mazde ne poznam, ne vem, ali je na servisu vidno kaj več?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Škoda Enyaq iV 80
Napisano

jures, tega pa nisem poskusil. Avto sem imel tudi premalo časa, da bi mi to padlo v oči (kot verjetno še kaj zanimivega). Klime v (P)HEV in BEV imajo skoraj vedno Eco način, ki ima pač vgrajeno varčevanje. Tudi Enyaq je imel nek ECO gumbek narisan na zaslonu, ampak tudi za to ne poznam podrobnosti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Škoda Enyaq iV 80
Napisano

Zanimivo. Večini, ki so zadevo pogledali, pa ravno obratno. Oblikovno jim ni preveč všeč, pogonski sklop pa zelo. Tudi meni. Ampak tisto, kar je povezano s polnjenji, je pa res sitno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.