Noctue so med najboljšimi. Kar se postavitve tiče bi daj js zgoraj samo 1 vent. Če bi mel dva se zna zgodit da ti bo en ''hladn'' zrak ven zauhu namest vročga.
spodaj ''šalabajzerska' skica
null
Prosim moj komentar ne jemati kot "da se pameten delam",ali kot "žalitev",ampak kot "konstruktivno kritiko.
Seveda pa dopuščam tudi "umetniško dvobodo",če je ta PC bil namenoma opremljen v smeri "RGB okrasa"..
Bom komentiral zgolj z vidika doseganja performance-a v sozitju z doseganjem cim boljšega hlajenja in tihostjo.
Izjava za Noctuo le deloma drži. Noctua je dobra glede na to,da je to "roba za rajo" oz. običajne "domače uporabnike"...tukaj je res med najboljšimi....ni a absolutno "med najboljšimi".
Kdor se bo zares "potopil" v svet ventilatorjev v iskanju "svetega grala",bo ugotovil,da je skoraj vse,kar se prodaja na trgu PC opreme za rajo v bistvu "za v kanto"....reeeedki so primeri superiornosti na tem področju,ki prihajajo iz "komerciale".
Sam zase sem ugotovil,da so resnično najboljši ventilatorji namenjeni industriji...zelooo redki se sploh dobijo v prosti prodaji...in še manj jih je konfekcioniranih za PC uporabo...tega praltično ne boš našel.
Za moje pojme je sveti gral še vedno Nidec Servo Gentle Typhoon (pri aplikacijah kjer potrebuješ visoki pritisk)...kdor je kdaj imal priložnost ta ventilator "doziveti",ve o čem govorim.
Le korak za njim pa je Sanyo Denki San Ace.
Ni slučajnost,da imajo oboji krogljične ležaje...obe firmi slovita po svetovno najboljših majhnih ležajih....tukaj je Noctua "svetlobna leta" zadaj,ker drsni lezaji niso za horizontalno vgradnjo!
Je pa še ena znamka,ki je "blizu",a je v "svoji kategoriji"-Sunon...ima odlične ventilatorje z krogljičnimi ležaji...a je tu že pošteno za zgoraj omenjenima znamkama...njihov paradni konj pa so MagLev drsni ležaji,eni redkih drsnih,primernih za horizontalno vgradnjo.
Za omenjeni PC,če odmislim namen "RGB okrasa",lahko trdim,da ima 7 ohišnih ventilatorjev preveč.
Za ohišje ne potrebuješ več kot 3 zares dobre ventilatorje! Dva za nadtlak,en za izpuh-to je to.
Glede na ohišje pa-če je vhod zelo omejen-neodprt,in ima težak prehod zraka,obvezno venyilatorje za visok pritisk...tu so Gentle Typhoon najboljši...a pri malenkost nižjem pritisku zmorejo San Ace-ji večji pretok-so najboljši kompromis med pretokom in pritiskom.
Napaka pri pretoku PCja je "neusmerjenost" zračnega toka...tu hlajenje deluje le zaradi "brute force" oz številnosti ventilatorjev...
Če pogledaš tisti moj "family PC"...usmerjenost toka od spredaj nazaj.
Spredaj t.i.predkomora za ventilatorja...v bistvu "distančnik" do filtra in odprtin kjer sesa zrak...ventilator lažje dosega velik pritisk,in eklatantno se zmanjsa hrup oz. piš zaradi bližine površin.
To sta najvažnejša ventilatorja sistema!!!
Pa poglejmo napajalnik-vse luknje na ohišju so prelepljene...tudi tiste na dnu za zajem zraka napajalnika.
Je pa napajalnik na dveh šinah-dvignjen,tako da zaradi nadtlaka brez problema zajema več kot dovolj zraka. Seveda je tudi namensko izbran glede učinkovitosti in hlajenja-do relativno visoke obremenitve dela pasivno.
Pa gremo do grafe-ta dobiva ves zrak s sprednje strani...do 60° dela pasivno (za to Gaming-X)...torej za family PC "polna kapa"...seveda so vsi sloti pod grafo prelepljeni-nič nadtlaka in zracnega toka ne gre v nič!
Pa gremo do CPUja z hladilnikom.
Alpenfoehn Brocken 3 v svoji zmogljivostni klasi parira celo Noctua NH-D15,katei je bil boljsi le pri bremenih nad Brockenovimi specifikacijami.
In za kaj še Brocken-3...ker je lih za glih pasal v ohišje,tako da je z pokrovom ohišja in delom izolacijske pene vrh brockena "zaprt"...torej kot rečeno-nič pretoka ni zapravljenega...le malenkost pod njim (da hladi backplate-o grafe in čez edini odprti slot nad grafo ven...ostalo mora vse čez Brocken-a.
Tukaj dejanako izpušni San Ace le razbremenjuje sprednja dva,da vsi skupaj lahko delujejp na se nižjih obratih.
In zračni tok?-nič ovinkov,nič zapravljenega,nič toka tam kjer ne hasne...in bo se kdo čudil...za kaj tako malo izolacije?!!!
Za to,ker je ohišje komplet aluminijasto...za to le toliko izolacije kot je potrebno,le toliko ventilatorjev kot je potrebno (ker več ventilatorjev-več hrupa).....vse "do konca" prestudirano in nastavljeno.
In rezultat-po 3/4 ure max.44°C na prime-95,ob gamingu in normalni rabi je pa absolutno neslišen.
Lih menjal kolesa zimske-letne...in sem posnel primerjavo stari vs.novi vijačnik.
Sem vijake odtegnil,in znova zategnil na 120Nm...in najprej z starim 14,4vvijačnikom...lih za glih...izgleda,da res mora adapter nekaj navora požreti🙄...ima pa stari vijačnik le enovrstični akumulator (sicer z novimi Samsung 18650-60A 2600mAh celicami🧐)...po tem pa z novim na najvišji stopnji (dvanajsti) in z le enovrstičnim 18v/4Ah akumulatorjem z Samsungovimi 21700 celicami (zmorejo tudi 60A).
Tip kupi "pametno uro"...in jo čez vikend lepo nosi...,v ponedeljek pa takoj na servis,in pravi:..."ura narobe kaže...nisem šel nikamor od doma...sem bil praktično skoz samo v sobi,in mi je naštela več kot 30.000 korakov😳..."
In serviser odgovori:...ura je čisto OK,samo jo morate nositi na levi roki..."
Too fantje...kar not z slikami...k mene tudi zanima😃👍
Jaz pa po prošnji tašče prefrezal en del vrta💪
Z lani kupljeno Fieldmann FZK 2115E (1500w 33/45cm sirina).
Kupil na Baumarkteu.de...so imeli lepo ceno...lepso k pr nas...kar ena "china roba"...a vseeno bolje "slabo frezati na stroj,kot dobro štihati na roke"😁
Še nekaj-ta modul v linku-VAŽNO!!! je primeren samo za stroje,ki imajo dvopolno stikalo za vklop.
Pri enopolnih moraš vzeti verzijo modula z le dvemi žicami!!!
Ker če tega priklopiš,in ima fazo skoz napajano (glede na to,kako si vtaknil vtič v 230V vtičnico),počasni zagon ne deluje oz. deluje le pri "pravilno vtaknjenem vtiču"....ker modul mora izgubiti napajanje,da se postavi v stanje mehkega zagona ob vklopu.
Torej,če imaš dvopolno stikalo (4 priključki,kjer prekinjaš "fazo" in "nulo") po tem je ta modul OK,če ne,poišči takšnega z le dvema priključnima kabloma!!!
Sem kupil dva komada...tudi za potezno zajeralno žago Metabo KGS-216
Premontaža je pri DeWalt-ki izredno enostavna...in omogoča postavitev v prvotno stanje v primeru uveljavljanja garancije.
Pri Metabo žagi pa to ni možno...in sem se enostavno požvižgal na garancijo,ker je pri takem tipu žage počasni zagon še važnejši (več kratkih zagonov in hitro žaganje po zagonu).
V prilogi slike predelave in videi prej/po tem. pri predvajanju pomaga,če z miško klikaš na začetek časovnice,ker rado zvok predvaja z zakasnitvijo...
Bom povedal tako-če hočeš imeti balkon,se "hladilnemu rebru" ne moreš izogniti.
To gre le na način,kot se to dela pri novih (večinoma montažnih) hišah...tam je "balkon" na samostojnih stebričkih samostojna konstrukcija,katera ima stik le z INOX-šino (oz. sta dve šine) k je v funkciji neprekinjenega prehoda in za diletacijo.
To pri starih balkonih ni možno drugače,kot pa če se balkon podre,steno izoliraš,in postaviš zgoraj opisano varijanto na stebrih.
Torej kot napisano-hladilnemu rebru se ne moreš izogniti brez zares temeljitih posegov.
Jaz se tega ne grem,ker je predrago (isto npr. dodatno izoliranje fasade,k ga stroškovno ne dobiš povrnjeno najmanj 20-30let).
Sem pa poskrbel,da balkoni,ki gledajo malenkost čez napušč,ne pijejo deževnico tako,kot jeto bilo prej-je not vleklo vodo tako,da ko sem štemal terac 30x30 plošče,so naenkrat odstopile tri plošče (v komadu😲) z tlakom vred😲😲😲
Sedaj z položenim granitom (položeno na "klasiko),je balkon po dežju v roku 5min. čisto suh...ker je topel in ne pije vode.
Kot pa sem že napisal...kolikor je pa konstrukcija mokra,se preko balkona lahko le še suši. Ker-pazi-največja napaka,ki jo pri hiši lahko narediš,je,da hišo "zadihtaš",tako,da vlaga nima kam.
Pri ogledu zgornjih slik,bo kdo opazil modro Tyvec VCL folijo...to ni parna "zapora",ampak parna "ovira"...ta v ostalih delih hiše ni potrebna,na mansardi pa je konstrukcija drugačna...tu folija zavira prehod vlage,a ga ne preprečuje. Gre za to,da če vlaga lahko hitro preide z toplega na hladni del konstrukcije (ali izolacije-za to pri meni med dvemi plastmi izolacije),po tem ta vlaga kondenzira...in kondenžne vlage se "bojte" (spomnite se na moker pulover).
Marsikdo tega ne ve-ker imamo tako podnebje,se pri nas dogaja,da poleti,ko je zunaj vlažneje,vlaga rine v hišo...pozimi,ko pa so minu-temperature,pa vlaga rine ven...za to pa mora biti klasično zgrajena hiša kompletno paroprepustna.
Seveda so moderne hiše tukaj bolj izolirane,a imajo problem z vlago...za to pa če moderna-zelo izolirana/zadihtana hiša,katera nima kompleksnih sistemov prezračevanja,sušenja in rekuperacije,je "katastrofa,ki čaka,da se zgodi"...aka-astma,plesen,alergije,propadanje lesa,gipsa in drugih delov konstrukcije,z leti vedno večji stroški ogrevanja (mokra izolacija),odpadanje keramike,itd,itd....in to se pri novih "na ključ" narejenih hišah dogaja kot po tekočem traku,k "južna brača" to na brzo "uradi i zaradi"...narod pa kupi,k nima pojma....poznam že nekaj primerov....
Evo slike TČ pozimi...sem najprej mislil,da kaplja olje z tekočinskega ležaja ventilatorja...in pošlatam,in pogruntam,da je črn led😲...seveda-folk kuri vse živo,od iverk do posranih plenic-vse gre v peč...pol pa fasada,kjer je bolj mokra faše umazanijo na polno.
Vidi se običajno nad okni kopalnice,k kopalnico najbolj zračiš...in ko se topel-vlažen zrak dviga,navlaži fasado...tja pa se pol tudi močneje prime umazanija.
Vidi se tudi npr. pri starejši-tanjši fasadi,kjer je toplotni most-običajno med izol.ploščami-črta od lepila,k je lepilo bolj toplo,in je tam fasada suha...tam je čistejša-svetlejša črta...
Bom še to omenil,k večina folka ne ve-zapomnite si to-ni toliko važno,koliko je bajta izolirana,kolikor je važno,da je suha!!!!!
Primer-moker pulover pozimi-ti nič ne nuca....isto je z fasado in izolacijo-dokler bajta lahko kapilarno vleče vlago iz zemlje (slaba dotrajana hidroizolacija),toliko časa boš imel mokro bajto in izolacijo.
Nič ti ne pomaga kuriti k blesav,dokler ne prekineš hidro povezave hiša-zemlja!!!
Del sušenja pa je pri meni tudi koncept balkonov-nisem nič izoliral-le terac (v bistvu beton plošče z kamenčki) vse dol,in granit gor.Gre za to-balkon,če ga hočeš imeti,je zmeraj toplotni most...le preprečiti moraš,da ga deževnica namaka oz. da balkon "pije" vodo...in če to narediš,ti balkon v bistvu pomaga sušiti hišo....to sem jaz naredil.
Iščem prenosni tuš, ki bi se lahko montiral na umivalniško pipo brez dodatnega šraufanja. Potrebujem mobilno rešitev.
Neki podobnega kot je na sliki, samo tale na sliki je za kampiranje in ima preozek tulec, ki se ga natakne na pipo (odličen za na pipo od kanistra), tako da ga ne spravim na normalno pipo. 😕
Gardenin priključek za gospodinjske armature je izredno priročen priključek za notranje armature, ko potrebujete večje količine vode, na...
To imam jaz v prvem štuku v kopalnici na armaturi za banjo...da lahko Karcherja priklopim za pranje balkonov,klime itd...in ko si na gardena priklopu imaš možnosti neomejene.
Ko se tisti plastični adapter sname izgleda kot le kak cm daljši perlator😉👍
Les je lep, še lepši je, če ga nimaš😁. @skritikrt Vidim na eni fotki, da imaš tudi ti flekasto fasado. Plesen. Si mogoče razmišljal o čiščenju fasade?
Tudi jaz imam neki podobnega in nevem kaj naredit?!
V bistvu ni več plesen...je le umazano.
K smo hišo vse okoli okopali do temeljev,očistili,obnovili hidroizolacijo,izolirali 10cm v zemlji,2cm pa cokel (prej cokel ni bil izoliran).
Sem poštemal tud balkone z tisto veliko SDS-Max štemarico-ves terac z estrihom dol...tud z stopnic...in vsepovsod granit...na coiklu bunja,drugje zgana "china impala"...in z toplotno crpalko bajta ogreta...tako bajto posušiš k poper😃👍...in je sedaj celo včasih preveč suha...
Ja-nameravam fasado dat očistiti in preštrihati...samo trenutno ni čas za to,k so levi buteljni na vladi,in se "držim za denarnico"...je le lepotna stvar.
Če koga zanimajo slike projekta-kar povejte,imam vse poslikano😉
@skritikrt zdaj bi pa lahko še pokazal tvoje izdelke iz lesa, alexove kitare smo že videli
Sem že pisal...sploh nimam časa kaj delati z lesom...to so priprave za penzion😁
OK,tu pa tam kaj naredim,a zaenkrat zunanje stvari-kaj iz sibirskega macesna ipd....da bi pa omare,mize itd.,skratka tisto,kar bi "za srce"....niti prostora nimam😕...k še kopalnico delam,kuhinja še čaka...delavnico pa moram "na glavo obrniti",k je le 3x3m (bom prisiljen predrugačiti tudi garažo,k za poravnalko-debelinko rabiš prostor dolžine najmanj 4-5m,in ni druge variante kot mobilni stroj,garažna vrata odprta in malo notri,malo zunaj🙄
Sem pa pred leeeti delal bolj z mediapanom...od tega je večina že na odpadu...le še eno komodo imamo zaenkrat v dnevni...je že videla boljše čase (stara cca. 25 let🙄) ,se vidi-sem bolj na moderni-tehnološki design in "ni ga čez črno"😁
Drugače pa-kot rečeno zunanje stvari,kjer imam prostor...ko pa bo čas za "izživljanje cele dneve" in za dušo,pol pa tudi kaj zahtevnejšega.
Torej zaenkrat na žalost bolj stvari,ki jih je treba narediti,in niso toliko "za dušo"...adaptacije,predelave sob,komplat nove el. napeljave,napeljave za klime itd...vse živo se zraven spravim...razen plinskih inštalacij ne maram...ne vem-imam nek "rešpekt" pred plinom🙄
In npr. slike dela mansarde-vse sam naredil-stene,komplet štrom,tudi v drugih štukih...pa za rolete in vse živo ostalo...IPTV,priprave za optiko,premontaža stropnih luči+kablaža za Dolbi-Atmos,itd...,voda,ogrevanje in ostale instalacije..razen ploščic stopnišča in INOX-ograja čisto vse sam....to so zaenkrat moji "izdelki"😅
Zanimivo ,k je bilo zelo "na meji"-štemanje zidu v kopalnici,da sem pridobil cca.20cm prostora,ker bo montirana zelo velika banja....in na ta zid je z hrbtne strani sidran Fermacell suhomontažni zid,kateri pa je moral ostati...kot da bi žagal vejo,na kateri sediš,brez da padeš dol😲😂😬...a so Fermacell plošče limane ena na drugo,tako da je še kar šlo...
Pri takšnih stvareh sem pa bolj na japonske rešitve...zahodnji obliči mi nekako "ne ležijo"...k večje stvari itak z poravnalko-debelinko...za manjše so mi pa preveliki...je majhen japonski bolj stabilen k ga vlečeš...imam enga Kakuri-ja 40mm...moram še enega mal večjega 50mm🤔...večjega pa ne rabim...
Imaš ti električnega od Makite,če sem prav zasledil...imam en res dober nasvet...bom izbrskal slike in naredil en prispevek o preciznosti za vse k imajo Makita obljič-bo zanimivo😉
Našel slike Kakuri-ja😊...ko se ga naučiš nastaviti-čist simpl👍 dela k raketa-res neverjetno glede na velikost😲...so genialni ti japonci.
Sedaj pa k nasvetu za lastnike Makita el. obljičev.
Tehnični podatki Širina 82 mm Za model 1902, N1923B, 1923H, KP0810, KP0810C, KP0800, BKP180 Enota (kos/set) 4 / 1...
Gre za to-ker Makita mora gledati na ceno...pač dela obljiče kateri imajo držalo nožev narejeno iz pločevine.
Za po vrhu pa ima ta kos pločevine tam,kjer bi moral "zagrabiti" v utor nožev (HM noži imajo utor po celi dolžini) le dva "zobčka".
Pri lahki oz. hoby rabi ni takšen problem,pri zahtevnejši rabi,kjer je zahtevan večji odvzem in višja stopnja preciznosti,pa je to problem.
Pri večjih obremenitvah se namreč HM noži,kateri imajo podporo le z dvemi "zobčki" sile,katera deluje proti nosilcu na srednjem delu in na straneh upognejo stran od valja.
In posledica so odstružki,kateri zlezejo pod nož in držijo nož trajno upognjen!!!
Rezultat je neravna slika obljanja😕👎
Za to moj nasvet-vsak ima kljub "dvostranskosti" nožev rad na rezervi še en set nožev...jaz svetujem investicijo dodatnih 2-3€ in namesto nakupa le dveh nožev,nakup tega seta,kateri ima priložena dva močnejša-jeklena držala za rezila.
Ta držala imajo "zob" oz. utor za nože izveden po celi širini,in tako podpirajo rezila enakomerno in močneje na celotni širini rezil.
V prilogi so slike,na katerih se lepo vidi razlika med "pleh" in jekleno verzijo...tako obeh nosilcev,kot tudi,kako izgleda serijska verzija montaže in tudi "izboljšana"....in seveda tudi "lepota" japonskega obljiča😍
Makita seveda za ta problem dobro ve...a profit je profit...tako z prodajo "cenejšega" stroja,kot z prodajo dodatnega pribora.
Na srečo pa pogoltnost makite ni takšna,da bi ta set stal "celo premoženje".
Zelo priporočam nakup tistim,katerim je finiš in preciznost obljanja pomembna😉👍
Celo-ko sem šel v prodajalno Mašinca v Ljubljani,so mi trdili,da so to rezila...dokler nisem plačal,embalaže odprl,in jim pokazal,da "HSS-noži"😂🤣 niso ostri oz. da so to v bistvu nosilci.
Pri takšnih stvareh sem pa bolj na japonske rešitve...zahodnji obliči mi nekako "ne ležijo"...k večje stvari itak z poravnalko-debelinko...za manjše so mi pa preveliki...je majhen japonski bolj stabilen k ga vlečeš...imam enga Kakuri-ja 40mm...moram še enega mal večjega 50mm🤔...večjega pa ne rabim...
Imaš ti električnega od Makite,če sem prav zasledil...imam en res dober nasvet...bom izbrskal slike in naredil en prispevek o preciznosti za vse k imajo Makita obljič-bo zanimivo😉
Si hitro zapravu tisti vrnjeni dnar od kredita,..hec hec 😛
Ma,če povem po pravici...samo udarni vijačnik sem vzel tako "kot obliž za rane"😋🤣...sesalec je bil "v planu" že od prej,multitool "nuja" zaradi problemov pri izgradnji kopalnice...mogoče bi lahko za dleta iz Lidla trdil,da so bila kupljena tako "iz afekta"😁...kot reakcija na tisti video od Jonasa Winkler-a (res dober kanal-priporočam👍).
Ta Narex Richter dleta (in tudi mnoga druga orodja) pa so bila strogo načrtovana-za takšne nakupe redko plačujem z kartico ipd...za to posebaj dajem denar "na stran"...sem le čakal,kdaj jih bodo spet imeli na zalogi...in sem plačal čisto "staromodno" -z nakazilom v tujino na šalterju v banki...komplet vse od Metabo-Black Edition sem tako plačal...."kamen na kamen-palača".
Gre za to-takšni Hobiji hitro prerastejo v manijo,in če nisi finančno discipliniran,si kaj hitro "v dreku".
Žena dela na obračunu plač...pa bolj da ti ne rečem,kake včasih slišim...pa skoz drug tel. operater,sodnih prepovedi k listja in trave in,in,in..."bolezen sedanjosti",k folk ne zna z denarjem....
In ko slišiš,da človek nima niti,da bi otroku kupil copate za v vrtec...vozi pa se z enim BMWjem,Audijem itd....ti da za misliti...
Hvala za info, moram obsikati svojo bančnico. Sem poplaču audija, da sem naredil plac za novega 😉
Pa sporoči kaj,kako je bilo🙄...ne da bi se na pivo vabil...gre mi za to,da čim več folka uveljavi pravico do povrnjenega cvenka...k če bodo brali,da sem samo jaz dobil,bo kdo mislil,ah saj to se mene ne tiče...
pred 14 minutami je Volume napisal:
@skritikrt hvala za koristne informacije. Ja marsikdo zadrži kaj takega za sebe👍
In sem šel v banko, bil pri dveh uslužbenkah. Obe isto, ker sem vzel kredit 2008, nism zraven. Upoštevajo samo od 2010, mislim da avgusta. Pa kjerkoli sem bral, to ni noben omenil. Tako da....😵💫😵😵💫
Meni je rekla,da za pet let nazaj...tako,da ne vem🙄🤔....možno tudi,da je od banke do banke drugače...po moje zna biti tudi razlika,od kdaj so začeli delati kot je treba,oz. tako,da se upošteva čas odplačila in sorazmernost v stroških...
Ma za vsak slučaj...k 100€ je 100€...pojdite se pozanimati-izgubiti nimate kaj...
To bo to-za danes...lahko pa napovem kmalu prispevek še ene "lesarske pornografije"...bo po vsej verjetnosti tudi za našega "gitarerota-Alex-a" izredno zanimivo😉.
In kot obljubljeno...za lesarske navdušence.
Narex Richter dleta.
V svoji cenovni kategoriji po vsej verjetnosti najboljše,kar lahko sploh kupiš....niso "poceni",a tudi niso noro draga...pač kakor za koga...a če pogledaš,da toliko kot stane ta set,lahko stane tudi samo eno dleto npr. Japonskega porekla,bi lahko rekel "dober nakup"😉👍
Od kar so jih predstavili,jih "sanjam"...in sem le čakal,kdaj bodo spet na voljo,ker jih hitro razgrebejo.
Anläßlich des hundertjährigen Bestehens der Firma NAREX wurde eine neue Serie aufgelegt die nach dem Namen des Gründers von NAREX...
Cel ste z ptt za 185€👍
Da ne bo kdo rekel,da samo takšne stvari kupujem...pred kratkim tudi v Lidl-u...glej slike in linke😉...set za 22,99€...za grobejše projekte,da ti dlet ni škoda-čisto OK.
Torej,če je jeklo določene kvalitete,ni problem...le nabrusiti je treba (vsaka dleta sveže iz trgovine je treba nabrusiti!).
In za 23€-TOP.
Seveda Richter je pa "čisto nekaj drugega"
Komur se da gledati...
Krajša verzija.
Tega je še veliko...raznih "unboxingov" itd...kogar zanima...naj sam izbere,kaj bo gledal.
Jaz zase...tri stare od Bahco-ta so še zmeraj OK...in sedaj še ta dva seta...dost bo,dokler se ne "stegnem"🙄
Da ne bo kdo rekel..."skritikrt pa ima denarja k dreka,da skoz en drag orodje kupuje itd....pa HiFi in vse ostalo....."
Bi rekel,da je lih kontra-za vsako stvar moram načrtno varčevati in zelo premišljeno in načrtno rokovati z financami.
Bi pa rad opozoril na dogodek,ki se mi je pripetil,in kateri me je praktično "sezul iz čevljev" oz. pozitivno (oz. negativno) presenetil.
Gre za preplačila kreditov bankam....če še nihče ni zasledil v medijih...
Sem dober teden nazaj imel na šihtu kolega,k je "vežbal" novo serijo vlakov...in se pogovarjava...in pravi,da mu je kolega rekel,da naj preveri na banki,če so mu dolžni preplačilo kredita...
In se je pri kolegici k dela na NLBju pozanimal...in je rekla,da so mu dolžni "par jurjev"😲
Gre za to,da banke ob predčasnem poplačilu kredita (nima veze al ob jemanju novega kredita ali samo predčasno poplačilo starega) niso vračale sorazmerni delež odobritve in zavarovanja kredita....ampak so le tega celega obdržale.
Nekdo,k se na to malce bolj spozna je zadevo očitno raziskal...in stvar je prišla tako daleč,da so dali ven zakon,da banke morajo vrniti preplačila stroškov kreditov za 5 let nazaj.
In sem napisal email svoji bančnici za termin glede te zadeve...in prejšnji teden-v petek pri njej...pravi:..."kaj mislita (oba z ženo)...koliko vama pripada?"
In ji odgovorim:..."mogoče 150-250€ vsak...da pa je tistemu kolegu bilo rečeno celo par jurjev..."
In odbovori:...."zelo neverjetno,k je odvisno od obrokov,preostale dobe,vrste zavarovanja itd.,itd..."
In k gremo počasi čez kredite k sem jih prej poplačal (trije...k sem jemal enega večjega stanovanjskega...in je en stari bil še za cca. 1/3 novega...pač sem "reprogramiral" v ugodnejšega z 1,6%obr.mero)....in je bilo že pri prvem kreditu slabega "jurja"😲😲😲😡
Pa da ne omenim žene-je v službi (isto SŽ) na obračunu plač!!!
Je "njena zadeva" v sodni obdelavi...ne bom omenjal podrobnosti,k so zaupni podatki...žalostno,ko moraš lastnega delodajalca tožiti samo za to,ker vodstvo skrbi le zase in svoje plače..."tiste spodaj" pa "gulijo",da lahko sebi bašejo...
No in k od nečesa moraš živeti ko od danes na jutri dobiš 400€ nižjo plačo (na nivo čistilke!!!)...si je morala 4 kredite reprogramirati.
Ne bom več "nakladal"...samo to bom še omenil-iz banke sva odšla z okroglimi tremi jurji!!!!!....toliko o "malo verjetno"....toliko sva preplačala odobritve in zavarovanja kreditov!!!!
Torej za to tukaj moj poziv vsem,ki so v roku petih let poplačevali kredite-čim prej na banko,ker zastaralni rok je 5 let!!! in vsak dan je dan več,ko je šansa,da boš protipravno ostal brez nadomestila.
In pazi to-cel čas so banke to vedele,in niso spremenile način poslovanja...kao "bančna skrivnost"...in so "grebli cvenk" in vsi bili lepo tiho....in za vrh predrznosti-banke ne nameravajo same vračati preplačil-sam se moraš "pomujati" in fizično na banki in zahtevati vračilo!!!!!
Nisem sebičen,in mi ni dalo,da tega nebi tukaj omenil...za to pa ta nova tema,ker ne vem,če je to bilo že kje omenjeno.
Se pravi, če prav razumem obrnjen je zato, ker so zvočniki precej visoko. Če pride v položaju poslušanja visokotonec nekje v višini ušesa, je pa OK.
Delno imaš prav...oz. razmišljaš v pravi smeri.
Paziti moraš le na to,kak zvočnik z kakšno karakteristiko imaš....rad bi samo povdaril,da takšna karakteristika,kot je zgoraj na prvisliki ni nekaj "vsesplošno običajnega",in da na karakteristiko oddajanja vpliva veliko faktorjev...skratka posploševanje tukaj ni na mestu.
Ker obstajajo tudi zvočniki,ki oddajajo dejansko dokaj simetrično-ne glede na kot od osi.
Tukaj pri nuBox-310 je velik del pripisati visokotoncu,katerega so pustili igrati zelooo nizko (je vgrajen res vrhunski visokotonec).
Dokaj generalno bi lahko trdil,da bolj visoko visokotonec začne,bolj koncentrično oddaja celotni frekvenčni odziv,in bolj usmerjen je visokotonski del (ne mešati eno z drugim!!!).
Je pa za laika seveda nepremagljiva ovira "rezerviranost proizvajalcev" kar se podatkov tiče...ker kaj takega,kot pri Nubert-u ne boš videl praktično nikjer...npr. marsikje proizvajalci v prospektih "nakladajo-mambo jambo" oh in sploh,kako lahko zvočnik postaviš kamorkoli itd...pa ti že normalna kmečka pamet pove,da temu nikakor ne more biti tako...pač "stara fora "nategni stranko" oz. reklamno nakladanje in skopi tehnični podatki...kot npr. navedena impedanca 4-16Ohm,pol pa izmeriš 3,2Ohm pri 200Hz ipd...pa tega je k dreka....žal🤨
Edit: bom dodal,da ne boš preveč zmeden-dejansko je splošno uveljavljeno "zlato pravilo" v HiFi-ju ,da mora visokotonec biti na ravni z ušesi...to v večini primerov drži...tukaj v primeru nuBox-310 pa temu ni čisto tako...a je prednost,da veš za karakteristiko,in zvočnik lahko postaviš čim bolj optimalno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prosim moj komentar ne jemati kot "da se pameten delam",ali kot "žalitev",ampak kot "konstruktivno kritiko.
Seveda pa dopuščam tudi "umetniško dvobodo",če je ta PC bil namenoma opremljen v smeri "RGB okrasa"..
Bom komentiral zgolj z vidika doseganja performance-a v sozitju z doseganjem cim boljšega hlajenja in tihostjo.
Izjava za Noctuo le deloma drži. Noctua je dobra glede na to,da je to "roba za rajo" oz. običajne "domače uporabnike"...tukaj je res med najboljšimi....ni a absolutno "med najboljšimi".
Kdor se bo zares "potopil" v svet ventilatorjev v iskanju "svetega grala",bo ugotovil,da je skoraj vse,kar se prodaja na trgu PC opreme za rajo v bistvu "za v kanto"....reeeedki so primeri superiornosti na tem področju,ki prihajajo iz "komerciale".
Sam zase sem ugotovil,da so resnično najboljši ventilatorji namenjeni industriji...zelooo redki se sploh dobijo v prosti prodaji...in še manj jih je konfekcioniranih za PC uporabo...tega praltično ne boš našel.
Za moje pojme je sveti gral še vedno Nidec Servo Gentle Typhoon (pri aplikacijah kjer potrebuješ visoki pritisk)...kdor je kdaj imal priložnost ta ventilator "doziveti",ve o čem govorim.
Le korak za njim pa je Sanyo Denki San Ace.
Ni slučajnost,da imajo oboji krogljične ležaje...obe firmi slovita po svetovno najboljših majhnih ležajih....tukaj je Noctua "svetlobna leta" zadaj,ker drsni lezaji niso za horizontalno vgradnjo!
Je pa še ena znamka,ki je "blizu",a je v "svoji kategoriji"-Sunon...ima odlične ventilatorje z krogljičnimi ležaji...a je tu že pošteno za zgoraj omenjenima znamkama...njihov paradni konj pa so MagLev drsni ležaji,eni redkih drsnih,primernih za horizontalno vgradnjo.
Za omenjeni PC,če odmislim namen "RGB okrasa",lahko trdim,da ima 7 ohišnih ventilatorjev preveč.
Za ohišje ne potrebuješ več kot 3 zares dobre ventilatorje! Dva za nadtlak,en za izpuh-to je to.
Glede na ohišje pa-če je vhod zelo omejen-neodprt,in ima težak prehod zraka,obvezno venyilatorje za visok pritisk...tu so Gentle Typhoon najboljši...a pri malenkost nižjem pritisku zmorejo San Ace-ji večji pretok-so najboljši kompromis med pretokom in pritiskom.
Napaka pri pretoku PCja je "neusmerjenost" zračnega toka...tu hlajenje deluje le zaradi "brute force" oz številnosti ventilatorjev...
Če pogledaš tisti moj "family PC"...usmerjenost toka od spredaj nazaj.
Spredaj t.i.predkomora za ventilatorja...v bistvu "distančnik" do filtra in odprtin kjer sesa zrak...ventilator lažje dosega velik pritisk,in eklatantno se zmanjsa hrup oz. piš zaradi bližine površin.
To sta najvažnejša ventilatorja sistema!!!
Pa poglejmo napajalnik-vse luknje na ohišju so prelepljene...tudi tiste na dnu za zajem zraka napajalnika.
Je pa napajalnik na dveh šinah-dvignjen,tako da zaradi nadtlaka brez problema zajema več kot dovolj zraka. Seveda je tudi namensko izbran glede učinkovitosti in hlajenja-do relativno visoke obremenitve dela pasivno.
Pa gremo do grafe-ta dobiva ves zrak s sprednje strani...do 60° dela pasivno (za to Gaming-X)...torej za family PC "polna kapa"...seveda so vsi sloti pod grafo prelepljeni-nič nadtlaka in zracnega toka ne gre v nič!
Pa gremo do CPUja z hladilnikom.
Alpenfoehn Brocken 3 v svoji zmogljivostni klasi parira celo Noctua NH-D15,katei je bil boljsi le pri bremenih nad Brockenovimi specifikacijami.
In za kaj še Brocken-3...ker je lih za glih pasal v ohišje,tako da je z pokrovom ohišja in delom izolacijske pene vrh brockena "zaprt"...torej kot rečeno-nič pretoka ni zapravljenega...le malenkost pod njim (da hladi backplate-o grafe in čez edini odprti slot nad grafo ven...ostalo mora vse čez Brocken-a.
Tukaj dejanako izpušni San Ace le razbremenjuje sprednja dva,da vsi skupaj lahko delujejp na se nižjih obratih.
In zračni tok?-nič ovinkov,nič zapravljenega,nič toka tam kjer ne hasne...in bo se kdo čudil...za kaj tako malo izolacije?!!!
Za to,ker je ohišje komplet aluminijasto...za to le toliko izolacije kot je potrebno,le toliko ventilatorjev kot je potrebno (ker več ventilatorjev-več hrupa).....vse "do konca" prestudirano in nastavljeno.
In rezultat-po 3/4 ure max.44°C na prime-95,ob gamingu in normalni rabi je pa absolutno neslišen.
L.P.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani