Skoči na vsebino
Jamralnik v2
Napisano
  dne 12. 5. 2023 ob 4:59 je Slivka napisal:

 

Še enkrat: primerjal sem z Mazdo 5 in ne z Mazdo BT-50. Slednja je itak poglavje zase. Mazda 5 je pa povsem običajen civilni družinski enoprostorec...

Razširi  

to sem spregledal.

 

Si pa le napisal, da imaš vse, razen Honde, dizle. Ker so druge sklopke, ker so za dizle, saj morajo več navora prenest....

 

Evo moja sklopka, je imela največjo obremenitev 125KM, navora pri atmosfercih, pa tak ni baš nekaj:

nullimage.png

 

Drugače pa nima smisla, da meljemo naprej.

Crkujejo, jebat ga, ni kriva "ženska" ali nepravilna uporaba. 🙃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
  dne 11. 5. 2023 ob 19:08 je Slivka napisal:

O, pa gre.

 

Krepko preko 95.000.

Razširi  

Ti primerjaš tvoj dizl delovni stroj s sklopko, ki je bila razvita za Xedos?

Tebi pač kaj drugega crkne.

 

Nima veze. Poceni je blo rešeno. Naj vozi naprej. ABS enota je bla krepko dražja. Pa je imel avto 7 let.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
  dne 11. 5. 2023 ob 13:34 je Bini napisal:

Ženske noge pa to.....😊😉

Razširi  

V glavnem, ista vozniak in ista tura, pa je Clio mel na števcu 200k s prvo kuplungo.

 

Tak da ni način vožnje kriv. Izgleda da Mazda montira tempirane dele. Ker je Marjan reko, da je isti dan v službi menjaval sklopko na podobni dvojki.

 

Pa kolega, ki je potnik in mi dele rihta, je reko, da španer mikrojermena tudi ne bi smel it pri 95k km.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
  dne 11. 5. 2023 ob 13:34 je Bini napisal:

Ženske noge pa to.....😊😉

Razširi  

Napaka.

 

Ni bila izrabljena lamela. Zanič je bil potisni ležaj.

To pa trpi na mestni vožnji z dosti speljevanja in menjavanja. Pa tudi stanje na sklopki v križišču.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

97k km. Druklager je v roki pošteno hreščal, na nogi se čutilo, da ne gre vedno gladko.

 

Avto je vožen samo mestno. In ja, sklopka je bila polna "mesa", tako da ne speljujemo kot Adi. 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
  dne 11. 5. 2023 ob 6:28 je Mraušk Mčk napisal:

Renold megane dci, ki je do sedaj v družini veljal za nepokvarljivega, se je izneveril.

 

Po dobrih 14letih in 270Kkm mu je crknila kuplunga.😐

Razširi  

Taki kilometri in taka leta je čist ok zdržala.

Na M2 je dosti manj. 180€ me je stalo vse skupaj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik
Napisano (urejeno)
  dne 8. 5. 2023 ob 17:22 je sportman333 napisal:

po ključu sodeč je to še old-school Honda....ja, podobno kot pišete za Mazde, tudi za Hondo uradnih servisov ni veliko, za katere bi rekel, da so dobri, sploh pa v LJ niso ravno biseri, na Primorskem koncu sploh ne vem ali obstaja še....(razen, če so sedaj kaki v sklopu te skupine emil frey, ki sedaj itak pokriva n znamk...

Razširi  

Glede na krili, bi rekel, da je to motor.

 

Kolega je imel z Hondo epizode s Selmarjem v Celju. Je blo zanimivo.

Zdaj vozi k Seliču v Šmartno ob Paki in je zelo zadovoljen.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik
Napisano
  dne 8. 5. 2023 ob 9:48 je Slivka napisal:

A mogoče kdo ve, kje bi dobil tole:

IMG_20220603_094657470.jpg

 

Ker zdaj me pa že malo preveč ... ... ...

 

Sem peljal Hondo na servis, pa se po 200 km prižge lučka, ki opozarja na servisni interval. So pozabili ponastavit števec...

 

Pa a zdaj imajo same vajence na pooblaščenih servisih al kako?

Razširi  

To so fotru tudi "ne"naredli.

Šerbinek MB, na Fordu.

No, zdaj so propadlih. Le zakaj.

 

So pa mu po telefonu povedli zaporedje kak vgasnit...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pivo mi paše
Napisano (urejeno)

Glede na to kaj dela Heineken v Sloveniji, je res drag.

 

Odkar so lastniki, vso vodo demineralizirajo in dajo ob varjenju "lopatko" mineralov zraven. Na žaklih z mešanco mineralov pa piše Laško, Union, Heineken, Karlovačko....

 

In glede na to, da je pri piru važna voda, kupujem privatne pivovarne, v večini Avstrijske: Murauer, Stiegel, Otakrienger (gmitsches), Hierter; ali pa Estrella, Corona in Budweiser.

 

Nikoli ne bom pozabil, ko sem kupil piksno Karlovačkega na hrvaškem, v Konzumu v Čakovcu.

Ofnam in čudn okus. Kaj te to zaj. In berem, pa vidim made in Linz Austria. Od takrat sem pozoren na to kaj delajo s pivom.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Računalništvo
Napisano
  dne 28. 4. 2023 ob 9:02 je g.Wankel napisal:

Jaz sem že 9 let na i7-4770, GTX1050TI in 16gb rama 🤣

 

Očitno ni nič vreden, če ga niso vzel 😅

Razširi  

Moja želja je bila iz s časom naprej na W11, za to sem menjaval drobovino, drugače je i7-3820 delal kot urica do zadnjega.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Računalništvo
Napisano
  dne 27. 4. 2023 ob 11:01 je TBA napisal:

seveda ima reže, drugač neb imel smisla met sploh ventialtorje. pač experiment sem naredu, da svež zrak pride skoz hladilnik za glajenje CPU v računalnik. mam 6 ventilatorjev ki dovaja zrak in 4 ki odvajajo. 

če bi imel grafo z vodnim hlajenjem bi bila postavitev malo obrnjena. potem bi mel spodaj in na strani intake, zadaj in na vrhu pa exaust

 

Gaming workload:

CPU temp gre tja do 68 

GPU pa do 78-80

 

Idle: 

CPU: 39-43

GPU: 51-52

 

Razširi  

 

 

Jaz nikoli nisem maral preveč ventilatorjev, naj je kuhajo zadeve. Imel sem Radeona pred leti, ki je imel idle na 78°C, workload pa 88°C. Delal gladko 5 let.

Žal imam zelo rad tišino.

 

Ne glede na kaj:

- CPU TDP 125W

- CoolerMaster MasterAir 612 Stealth Black

- Be Quiet! ohišje, brez plexija, da ima zvočno izolacijo na stranici (ventilator spredaj in zadaj => setting fan 1/3)

- Sapphire Vapor-X R9 280X Tri-X OC (TDP 250W)

- Corsair HX850

 

Nekak so to glavni grelci in hladilci.

 

Idle mašina:

temperatura.jpg

 

Verjetno bi še bila nižja če bi ojačal krivuljo ventilatorja CPU ali ventilatorja ohišja.

CPU krivulja:

temperatura2.jpg

 

20230427_192929.jpg

 

Verjetno bi še bilo hladnjeje, če bi lahko napajalnik obrnil navzdol. Žal ne gre, ker na gitrih od ventilatorja nasede.

 

Lučke (aurora) na plati in zvočni so vgasnjene, ker se na zaprti kišti tak ne vidijo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pivo mi paše
Napisano
  dne 17. 4. 2023 ob 18:10 je Tilen5 napisal:

20230417_185807.jpg

Razširi  

Evo. Sem ga še jaz danes kupil in koštal.

 

Ne sede mi. Sem že pil podobne hece, samo tam mi je redek, premalo intenziven.

 

Je pa res, da ma samo 3.5 vol., tak da je skoraj za šoferje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Chat is back ...
Napisano

Če je tako hudo, je tu samo ena rešitev.

Torej poskrbi za svojo varnost in kupi 4 nove!

 

Glede na to, da jih veselo voziš naprej, pa bi rekel, da je to bolj ribiško potenciranje. 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razni zanimivi posnetki in članki
Napisano (urejeno)
  dne 21. 4. 2023 ob 14:40 je Boss napisal:

 

Space X program imajo Merlinove motorje in teli sežigajo raketni kerozin s pomočjo utekočinjenega kisika.

Razširi  

Ne bo držalo.

 

Tukaj so bili nameščeni raptorji. 33 komadov na 1. stopnji in 3 raptorji in 3 raptorji vacuum na Starshipu.

Torej kriogen tekoči metan in tekoči kisik.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razni zanimivi posnetki in članki
Napisano
  dne 21. 4. 2023 ob 8:32 je Mraušk Mčk napisal:

 

Tole je pa bilo raznih PM delcev v ozračje.

 

Bo treba po letu 35 rakete predelat na Liion. 

Razširi  

Samo primarni plan je bil morje onesnažit.

 

1. stopnja, ki bi naj na ladji pristajala. So rekli, da bo na morju pristala in jo bojo potopili, če ne sama do sebe, pa prestrelali, da se potopi.

Mi naj bomo ekološki oni pa kile elektronike v morje. Pa ko pravijo, da 1 navadna baterija AA onesnaži 1000l vode. Kaj šele taka raketa. Ziher je noter polno baterij, ki napajajo sisteme take in onake.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.