Evo iz?el je Avto Magazin in moje pismo je objavljeno
Je pa to?no to kar je Du?an Luki? rekel, da si v Dnevniku ne bodo upali tega objaviti. ?e ve?, celo odpisali niso, kar je ponavadi znak, da navedbe dr?ijo.
Saj nekateri se smejejo od ?alosti, al pa jokajo od sre?e.
Eni pa jokajo samo zato, ker morajo za v prekmurski bogra? nalupit ?ebulo.
evo ni kej... se popolnoma strinjam
vi? Lojz ob?asno se jaz tud s tabo strinjam 100%...
Jaooo Lojz kje spi? da te ne ukradejo
Lojz nikoli ne spi, je vedno na pre?i, kot kak superheroj, ki varuje nedol?ne me?ka?e pred divjaki in norci na cestah.
Govori se da je verjetno Lojz edini, ki bi lahko premagal Chucka Norrisa v debati o vinjetah in cestni varnostni problematiki. Ko je to sli?al Chuck se je za?vical...full.
Hmmm, tole pa malo objasni prosim! Zakaj bi ti ?e tvegal nesre?o od ljudi, ki za tabo vozijo po predpisih?
A zakaj, ker takih, ki bi to?no tam zmanj?ali na 60km/h ni pa je ve?ina prepri?ana, da vozi po predpisih. ?e pa je omejitev ne?ivljenska (ja obstajajo tudi take stvari kot so ne?ivljenski zakoni) in slu?i samo inkasantsko nabiralskim akcijam s strani policije potem verjetno le ni krivda na strani voznikov za kr?itev ampak nekje drugje.
In ravno pred temi cestninami 99,9% voznikov prekr?i omejitev hitrosti ampak ne zato ker so divjaki in neprilagojenci ampak zaradi zgoraj napisanega. Sicer pa ti te situacije itak ne pozna?, saj se ne vozi?/?lepa? po AC, ker nima? vinjete.
Da bo? bolje razumel absurdnost nekaterih akcij odgovornih ti povem ?e ta primer: Pred leti je bila na gorenjskem nesre?a na enem ovinku, kjer je bila omejitev 70km/h a se ga je dalo zvoziti brez te?av s hitrostjo 100km/h. En model je pa pa? priletel v ta ovinek ve? kot 120km/h in kon?al svoje ?ivljenej ob cesti. In kak?en je bil potem ukrep? Tablo 70km/h so zamenjali s tablo 50km/h in si ?estitali za dobro opravljeno delo ter odkorakali domov. Danes tam pa? ?isto vsi kr?ijo to omejitev, ki je ?isto ne?ivljenska in se vozijo s hitrostjo okrog 80km/h.
Kaj ho?em povedat... omejitve morajo biti samo je pa zelo pomembno, da so resni?no postavljene tako visoko, da vsak ve da so tam z namenom varnosti. ?e pa ima? tako nizke omejitve, da ni ni?emur podobno pa samo "nau?i?" ljudi, da jih ne upo?tevajo saj vsak potem kar ve, da ima nad omejitvijo ?e 20-30km/h "lufta" brez te?av in veliko se jih potem "nau?ilo"vozi po takem na?elu. To dela toliko ?asa dokler ne pride do omejitve, ki bi jo MORAL spo?tovati in ?e se vozi po na?elu +20-30km/h pa zleti s ceste.
Upam, da vidi? na kaj ciljam... na konsistentno postavljanje znakov in omejitev in to bi ve?ina najraje tudi imela. Da se znaki, omejitve postavijo zato, da so namenjeni VARNOSTI in ne zato, ker je to najla?ja re?itev ali pa da je namen zgolj v KASIRANJU.
In tukaj je ta konflikt, ki ga imamo z nekaterimi akcijami, dr?ave policije in prikoritnikom tipa ?lender (?e si zgre?il temo http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6169 ti predlagam, da si jo prebere? in bo? videl zakaj imamo nekateri toliko proti ?lendru in podobnim ti?em).
Pa ?e na hitro razlo?im zakaj nam gredo nekatere institucije toliko v nos
Problem No.1 - dr?ava: Nedodelani zakoni, ki jih ?al ne pi?ejo strokovnjaki ampak vsepreve?krat so pisani le z mislijo kolk se bo pokasiralo in ne kak?no varnost se bo zagotavljalo. Najla?je in najceneje je le zvi?ati kazni in odgovorni potem mislijo, da so naredili vse.
Problem 2 - policija in policijski ?efi: norme, ki jih nalagajo ?efi svojim operativcem so naravnane tako, da se bo policist postavil na nenevarno mesto, kjer bo v najkraj?em mo?nem ?asu nabral najve? kr?iteljev in pobral najve? denarja. Pred ?olami, vrtci na nevarnih odsekih pa policistov ni saj je kr?itev izredno malo in izplena ?e manj... ergo - policist ni dosegel norme in ne nagrade za ta mesec.
Problem 3. - sodstvo: ki ne zna s cest spraviti najte?je prekr?kovne povratnike brez izpitov in z ve? deset prekr?ki na glavi. Vsi taki neprilagojenci se vozijo brez vozni?kih, brez tehni?no izpravnih vozil in ponavadi ?e oreng prbasani pa jih z nobenim zakonom ne moremo spraviti s cest. Najve? kar lahko naredijo je to, da se jim zapleni 200-300? vredno vozilo. Kazni ne morejo pla?ati, ker so kao brez dohodkov in premo?enja a ?ez dva dni se naokoli vozi v drugi kripi za 200?.
Tole zadnje bi ti Lojz moral najbolje poznat, ker to?no na va?ih koncih imate s tem najve? te?av.
Saj vem, da tole kar sem napisal ti Lojz ne bo? posku?al razumeti ampak vseeno sem ti odgovoril, ker se spra?uje? zakaj ne maramo odlo?itev odgovornih, ki pod krinko govori?enja o na?i varnosti delajo vse drugo in ?e bo? nepristransko prebral "?lendrov" ?lanek bi ti moral obiti vsaj kan?ek dvoma, da ?lender le ni tak car in samaritan (kot ga ti ?isla?), ki ga skrbi le na?a varnost in ni? drugega.
Boss ne se mu?it, ?koda zdravja. Lojz je nepopustljiv, mi pa se bomo ?e naprej tako vozli kot do zdaj.
Saj vem, ampak mi je vseeno ?al Lojza, saj si kmal ?e na cesto ne bo upal ve?, ker ga ?e ?isto vsi ogro?ajo - ceste so namre?, po njegovo, polne divjakov in morilcev :ne vem:
Jaz sem pa? prijazna du?ca in mu ho?em na tak ne?en na?in razlo?it, da tolk hudo pa spet ni kakor on vidi celo situacijo in da svet ni samo ?rno bel.
K te takole berem Lojz imam resno dilemo. A si ti res tak cestni angel?ek in nikoli v ?ivljenju nisi naredil nobene prekora?itve hitrosti. OK, to je provokativno vpra?anje, bom raje vpra?al ali nisi naredil nobene prekora?itve v zadnjem tednu.
Jaz jo ?al skoraj vsak dan saj dajo omejitev 60km/h na avtocesti kar 400m pred samimi cestninskimi hi?icami. Mejdu? 400m, pri avtih, ki nam zabremzajo od 100-0km/h v manj kot 50m.
?e bi ?elel to?no upo?tevati predpis in zmanj?ati na 60km/h bi tvegal nesre?o v obliki naleta od zadaj in to ne od divjakov ampak ?isto od obi?ajnih ljudi, ki vozijo po predpisih.
Aja pa ?e nekaj Lojz, tisti link na video, ki sem ga prlimal je zajebancija in me prav ?udi kako si ti, ki si po lastnem prepri?anju tak ?aljivec, v tem videu videl resno poanto. :ne vem:
No tako kot smo rekli, da je to samo natega za skubljenje brezposelnih
citiram enega izmed komentarjev na to temo
infoSTUDIO registriratn 23.2.2009, NI? zaposlenih, ni dav?ni zavezanec. Mislim, da si je Borut Bla?il v ?asu brezposelnosti omislim na?in kako lahko sam zaslu?i in ni? ne delata. In kak?no neki pogodbo bi tako podjetje lahko dobilo od neke ?vicarske multinacionalke???? za sprovedbo projekta. ?e to ni zavajanje, kaj potem je.
A se ti zdi, da so tele tri reklame resno povezane s hitrostjo? V prvi mogo?e ?e najbolj saj je sicer ?lo za izsiljevanje prednosti in kurji refleksi, bi pa posledice pri manj?i hitrosti bile verjetno bistveno manj?e.
Drug pa s samo hitrostjo nima nobene veze ampak je mis?ljena kot to da naj bi bili pozorni med vo?njo. Mo?ak je namre? drkal po radiju, kolesar pa mu je zavil iznenada na levo. Hitrost je tukaj samo posredni krivec, ?e bi bila manj?a (?eprav ni zgledala visoka) bi ga mogo?e zgre?il, kar velja tudi v primeru, da bi bila ve?ja saj bi bil ?e davno mimo. Tale zadnji stavek ni bil mi?ljen ?isto resno ampak bolj kot poanta pri nekaterih situacijah.
Tretja reklama je pa itak samo en d?ouk in prvo kot prvo pomeni, da ko vozimo se ukvarjamo samo z vo?njo, a ne? ?eprav ne re?em, da tole ne bi pasal
Tele reklame so ?al preve? nedirektne, ?e se ho?e prikazat problem hitrosti.
Sam BBerry je pa tak cegu K da bi pol pisarne s sabo nosu. Pa ?e teli, ki jih ima Mobitel v akcijski ponudbi al sploh nimajo HSDPA al pa le 3,6Mb/s pri modelu 9000Bold. :ne vem:
Ker model ma? ti Jure?
boss jaz poznam c510,
glavna prednost tega telefona je to za, kar je prvotno narejen: telefoniranje...zvok v slusalki je odlicen, slisi se res jasno, display je tudi lep, dela zelo dobre slike
tipke (tiste funkcijske) so pa, vsaj meni, cist blesave...
Verjetno prenosa podatkov pa nisi sprobal :ne vem: Baje se zadeva neki pregreva, ko je v vlogi modema in da se celo dogaja, da ji pada povezava.
Mah ?edalje bolj se mi zapleta okrog te odlo?itve... ne bi rad jajca kupu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo iz?el je Avto Magazin in moje pismo je objavljeno
Je pa to?no to kar je Du?an Luki? rekel, da si v Dnevniku ne bodo upali tega objaviti. ?e ve?, celo odpisali niso, kar je ponavadi znak, da navedbe dr?ijo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani