V?eraj sem si pogledal drugi del Top Geara in me je kar zmrazilo. 17-letnik, ki si kupi star avto ranga citroen AX (cena cca 500 funtov) in ga ho?e zavarovati na svoje ime pla?a ***a sedite vsi*** od 4.000-8.000 funtov na leto.
Nekaj ceneje je ?e ga vzamejo star?i na svoje ime (cca 1.500 funtov) ampak, ?e zavarovalnica v primeru nesre?e ugotovi, da je to avto, ki ga vozi samo mulc ne pla?a nobene zavarovalnine in mora povzro?itelj vse kriti iz svojega ?epa.
Te cifre so res nore in skregane z zdravo logiko, ampak a res? A ni mogo?e to na?in, da se najbolj rizi?ni skupini mladostnikov za volanom s tem prepre?i nakup mo?nih avtomobilov :ne vem:
Upam, da na?i zavarovalni?arji tega niso gledal, ker bodo hitro dobili ideje
?ak mal frajer... sam teb zdej ?tevc konkretno la?e oz. narobe ka?e... A nima originalno skalo do 220km/h zdej pa je tam oznaka 193km/h. Se pravi, ko bo? vozil po ?tevcu 100km/h bo prava hitros 114km/h in policaji bodo sre?ni kot tranzistor?ki, k te bodo colal za speeding.
?e komu do zdaj ni blo jasno zakaj mi je ta pajac oble?al v ?elodcu je tukaj en lep dokaz v gori pizdarij, ki jih ta samooklicani strokovnjak prometne varnosti po?ne... skrbi sam zase pizda usrana mi mamo pa stanje na cestah tak?no kot je... va?n, da gredo kazni v nebo pa da si pol heroj?ki dobre ?tudije zrihtajo za mastno pla?ilo
jures a misli? tkole ko sm mel filozofijo ko sm jo bil pra?an?
ej dober tatoo... kaj ?e bi si ga ?e kam v tetoviral...
nas tujce so na gimnaziji ucili po tem stavku ta suhi ?kafec pu??a...tko smo si zapomnili (se zdaj ne vem tocno kaj je skafec ampak s temi S-ji pa Z-ji nimam problemov...vsaj neki
?kaf ali ?eber, da ti bo la?je ?kafec je samo pomanj?evalnica od ?kaf
Zanimiva dirka predvsem iz tega stali??a, da niste BrawnGP dominirala ampak sta dirkalnika s krili opravila tako kot je treba in to brez napak.
Rde?i so bili nekje na svojem trenutnem dometu, kar pomeni zbiranje posameznih to?k. ?e vedno pa je to bolje kot pa gledati dirko na za?elju kjer se za mesta nad 10 borijo BMW, Renault in McLaren in da jih prehiteva ?e Force India.
Katastrofa velikih mo?tev, edino Ferrari ?e nekako uspeva ohranjati vsaj nekaj svojega slovesa.
------------------------------- saj ni res pa je ------------------------------------
Haha, pa sej to ni za verjet
Mentalno invalidni Mosley govori, da so drugi tr?eni - evo to je definitivno ?ala dneva
Sam res... ve?ina navija?ev F1 to komi ?aka pa neglede kako se bo imenovala nova formula... zdej pa da vidmo al majo jajca pa da izpolnijo to kro?njo. Po moje FOTO podpira 90% navija?ev F1 in bodo osatali zvesti tud v novem tekmovanju.
?e ne gre druga?e zjebat te senilne gnojaste star?ke pol je pa? to edini na?in... ?al
Kon?no... zdej pa upam, da bojo tole izpolnili in naj se FIA, Mosley in Eccelston samo jebejo sami al pa na sadomazo igricah... bemti babe, kaj ga ni tolk zmlatla takrat, da bi bil zdele pokojni pa F1 re?ena
to sem mislil, da se ni? ne kadi zadi ob pospe?evanjih... druga? pa tud ta diesel se ?e ne zavrti do 10.000/s.
?e se ne motim ima najve? navora med pri relativno low revs in se ga vozi do 5.000 ali 6.000rpm
Majo pa te ma?ince 5,5litrov prostornine, 600-700KM in ve? kot 1000Nm navora... Je pa HDI od peugeota za cca 10%mo?nej?i od Audijevega TDI-ja tako, da zna bit letos zmaga prav v tem...
Sej to je to... potni?ka kabina mora biti izredno oja?ana vse ostale cone pa relativno mehke in s ?imve? zme?klivimi conami, da absorbirajo trk in pretvorijo kineti?no energijo v notranjo. Pomembna je tudi dol?ina teh me?kljivih con in res ni enako a se zaleti? s tvingotom, k skoraj nima spredaj havbe al pa z limuzino, ki ima metrsko havbo ali ve?.
Problem pri kratkih avtih je torej poleg lahkosti (da ga ve?ji lahko porine v nasprotno smer) tudi kratko me?kanje in vse skupaj to povzro?i ogromne pojemke (g-force). Zato vedno in povsod dr?i, da je ve?ji avto varnej?i v direktnem kontaktu z manj?im.
Hmmm, jaz sem klele sam videl, da ni dobr met 10 let staro Hondo
sarkazem OFF - moderni avti so ?isto druga?e zgrajeni in kaj takega, da bi se avto zaril do polovice je ?e skoraj nemogo?e (problem so pa ?e vedno drevesa in motoristi) saj je kletka ?e toliko oja?ana, da se takole ne more ukrivit. Pred 10 in ve? leti pa je bil pa to problem in je bil vi?ek pasivne varnosti oja?itve v vratih
Druga? je pa res velik problem pri ekstremno zni?anih avtih ?e posebej ob dejstvu, da se pred trkom ponavadi mo?no zavira in avto ?e dodatno po?epne. Takrat pa se lahko tudi zgodi, da se kak?en suv kar zapelje ?ez
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V?eraj sem si pogledal drugi del Top Geara in me je kar zmrazilo. 17-letnik, ki si kupi star avto ranga citroen AX (cena cca 500 funtov) in ga ho?e zavarovati na svoje ime pla?a ***a sedite vsi*** od 4.000-8.000 funtov na leto.
Nekaj ceneje je ?e ga vzamejo star?i na svoje ime (cca 1.500 funtov) ampak, ?e zavarovalnica v primeru nesre?e ugotovi, da je to avto, ki ga vozi samo mulc ne pla?a nobene zavarovalnine in mora povzro?itelj vse kriti iz svojega ?epa.
Te cifre so res nore in skregane z zdravo logiko, ampak a res? A ni mogo?e to na?in, da se najbolj rizi?ni skupini mladostnikov za volanom s tem prepre?i nakup mo?nih avtomobilov :ne vem:
Upam, da na?i zavarovalni?arji tega niso gledal, ker bodo hitro dobili ideje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani