Itak. Če bi kupil tole kolo s tako opremo bi bila cena takoj dva ali več jurčkov dražja.
Dragem? Jaz sem kupil vstopni model, ki je najcenejši te serije .En model višje in je takoj bolj drag, kot sem dal za vse izboljšave. Pa še vedno bi bile gor slabše komponente.
Jaz živim še v svetu, kjer si dal za novi model s popustom, ca. 2.5k€.
In to je karbon, XT komplet, Fox/RS vilce v poprodajni vrednosti 600€, XT ali podobni diski.
Pozabljam, da so šle cene gor in da so mopedi še dražji.
En pacijent iz Tolmina ma na GLSju mojo cifro, pa vse pakete k naroča dobivam jaz SMS-jem, škoda model da plačilo po povzetu če en bi mu vse pakete prezel. Kako lahk jaz to skensalm? Najbolš da kontaktiram gls ?
Dobrodošel v klubu.
Tako smo dobivali iz Temu-ja sms-e.
Da bi poslal na support, bi se moral prijavti, kar nisem želel. Pošta Slovenije ni nikakor urgirala. Poskušal sem pakete prestavljat po paketomatih, po drugih koncih Slovenije. Na koncu se je nazaj prestavlo in je mojster dobil.
Ko je končno en paket prišel z GLS-om smo dobili naslov in tudi GLS mojster nas je poklical. Nekje v tistem času celo lokalni poštar.
Sta mu oba razložila zadevo, GLS mojster je pa še pridobil pravo cifro. Po klicu, se je zadeva ustavila (trenutno).
Imaš pa prav. Na grobo silo pa spušča in ne gre glave odvit.
Bi moral getribe in glavo vzet skupaj novo. To pa je 60€.
Potem bi jo narazen vzel. Motor odklopil in novo sestavil. Težava je, da ne vem kolko bo motor zdržal. Ta je novi 35€. Seveda ne bi zdaj menjal. Ker tudi iz motorja se voha, bi rekel, da bojo krtačke šle.
Dela v noben primeru ne bi plačeval.
Če je bila nova 200€. Potem nima smisla.
Bom se vrnil k Metabo/Milwaukee-ju. Javil. Ko kaj navoham. Seveda zna to trajat 😆
In dejansko je tu točno ta pregovor najbolj v rabi "Kolk denarja tolk muske".
Passat je 2.0 190KM, DSG, 4 Motion, Highline.
Doplačil še gor. In prilagodljivo vzmetenje ni to to, žal. Trše ne boš dobil stock, če bi rad imel trše. Že tu na šport poka pošteno, ni za daljše vožnje primerno. Pač ni ok dizajnirano. Res pa da to vidimo tisti, ki vozimo vozniško naravnana podvozja.
Polo je bil 1.2 TSI Higline 2010 in je bil 18x na garanciji. Prosim lepo ne meni o koliko denarja, toliko muzike, ker je oboje zgornji rang po ceniku.
Pa so šle vbrizgalne, pa je šla veriga, pa je ropotalo po mašini, ker ni bila ok priterjena bencin lajtunga,...
Lega je bila pri Polu super. Edino malo mehak volan za AC.
Ok Passat ne bluzi tolko. Tam me pač moti podvozje, kje imajo druge firme boljšo lego. Menjali so rikverc kamero in radio (ta čuri muri za mahat). Ampak to ni dosti za garancijo.
Golfa službenega 2019 sem vozil ta teden. Tam je pač problem bila pol toga prema. Ker se ne obnaša ok. Oziroma zadaj nabija in vibrira. Tu se strinjam, da boljši motor to reši, ker bi imel multilink. Je pa zadaj kar hrupen, se težje meniš s sprednjo vrsto.
To so samo moje osebne izkušnje. Verjetno imaš pač ti drugo skrajnost, kjer je vse super.
Nikoli nisem bil preveč fen Škode, ampak verjemi, da tale Superb je resnično dober. Pejt ga iz firbca pogledat. Men je blo žal, da sem ga šel in zato sem bil en mesec kar malo zmeden in sem že skoraj tošl odprl. Že dolgo nisem imel tistega občutka, da tole bi pa prec imel. Ta močnega TSI-ja seveda, ampak časi so rahlo nepredvidljivi intole bi bil kar pošten požiralec bencina za katerega sam boh ve kolk bo cena čez dve leti.
Takrat sem sledil, ker je kolega kupoval. Za Passata in to dvoje lahko povem, ker ga resnično vozim par krat na leto.
Analize ne bom delal, ker dosti časa gre za take igračarije. Jaz pa sem svoje s koncernom zaključil, ko sem njihov avto peljal 18x na garancijo v 1. letu.
Če jih že morem požret, ker nič ne bo na trgu, se bi verjetno stegnil za Audija. Upam pa, da bo moj vozni park zdržal še 2x svoja leta in da ne rabim tega mlet.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tri frizure? 🫣
Povezava za deljenje
Deli na druge strani